Mjukvaruutvecklare till Gripen!
Xamera AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten:Som mjukvaruutvecklare på Saab ansvarar du för att utveckla avancerade mjukvarulösningar för Gripen. Tillsammans med ditt team arbetar ni med pilotens användarmiljö, och utvecklar mjukvaran inom flygplanet. I rollen programmerar du därmed mycket under dagarna, men får även testa din kod i simulatorer. Du dokumenterar ditt arbete och har även möten med andra funktioner för att lösa tekniska problem. I din nya roll hamnar du i ett team med både juniora och seniora personer, och får en fadder för att komma in i din nya roll. Vi söker dig som:Har en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom exempelvis datateknik, teknisk fysik eller spelutveckling. Vi ser att du har ett stort teknikintresse, och gärna även för flyg. Erfarenhet av dokumentation och test är meriterande. Som person är du kommunikativ och flexibel, och har goda kunskaper i svenska och engelska. Om företaget:Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Praktisk information: Tjänsten tillsätts löpande och är på heltid med fast, marknadsmässig lön och startdatum enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Sjuksköterska till Kry Kneippen
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Krys vårdcentral Kneippen ligger i en lugn och vacker miljö. Härifrån tar du dig enkelt med spårvagn eller med cykel in till centrum och tågstation. Vårdcentralen erbjuder en stabil arbetsgrupp på 35 medarbetare som arbetar i team på vårdcentralens olika mottagningar. Kneippen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra 11 000 listade patienter. Arbetsbeskrivning I den här rollen kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Du får möjlighet att möta många olika patienter. Samtidigt får du möjlighet att kompetensutveckla dig själv och vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med fokus på att i samarbete mellan olika professioner uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad sjuksköterska. Erfarenhet inom svensk sjukvård. Erfarenhet inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi driver ett stort arbete med att erbjuda branschens bästa patientbemötande. För det krävs motiverade medarbetare och vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Vi letar efter kollegor som tar ansvar för gruppen och som är intresserade av att vara med och skapa en härlig arbetsplats där vi arbetar tillsammans. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Om Kry Kry grundades 2015 och driver både digital och fysisk sjukvård i Sverige, Norge, Frankrike och Storbritannien. Kry är Sveriges tredje största vårdgivare och omfattar 59 kliniker som integreras med den digitala vården. Detta möjliggör hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Kry levererar över 200 000 konsultationer per månad. Kry har aldrig och kommer aldrig att vara ett vanligt vårdbolag. Vår primärvård bygger på enkla grundprinciper: Det ska vara enkelt att komma åt vården. Vården ska vara kostnadseffektiv. Vår medicinska kvalitet och personalens arbetsmiljö ska vara i absolut toppklass. Vården ska styras och designas av kliniker som förstår sjukvård på djupet. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: 80 %. Anställning: Tillsvidareanställning med inledande 6 mån provanställning, eller timanställning. Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Kneippen, Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
SOS-operatör Norrköping
SOS Alarm Sverige AB
SOS-operatörer m.fl.

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad i varje samtal? Som SOS-operatör hos SOS Alarm blir du en viktig länk i att hjälpa människor i akuta situationer. Om du trivs med ett tempofyllt arbete, kan hantera stress och har en stark känsla för struktur och ansvar, kan du vara den vi söker! På SOS Alarm får du en unik möjlighet att göra skillnad – varje dag, både för individ och samhälle. I en värld där trygghet inte kan tas för given, står vi alltid redo, dygnet runt, året om. Vi är en oberoende första kontakt i Sveriges trygghetskedja, den första kontakten i kritiska ögonblick, och vi samarbetar tätt med samhällets hjälpresurser för att skydda liv, egendom och miljö. Vi erbjuder dig inte bara en trygg och stabil arbetsplats med kollektivavtal och förmånliga anställningsvillkor, utan också en stark kultur präglad av engagemang, gemenskap och vilja att göra skillnad. Hos oss får du utvecklas i en arbetsmiljö som främjar balans och långsiktig utveckling, utan att kompromissa med din hälsa. Du blir en del av ett dedikerat företag som varje dag arbetar för ett säkrare Sverige. Här är varje arbetsdag meningsfull, och ditt arbete kan vara skillnaden som räddar liv. Vill du vara med? Din vardag som SOS-Operatör på 112 "En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik". Du kommer att få möta alla möjliga typer av människor, frågeställningar och problem. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att svara på inkommande samtal från människor i nöd. Som SOS-operatör svarar du på nödnumret 112 och är den hjälpsökandes första kontakt innan andra hjälpresurser är på plats. 112-samtalen omfattar allt ifrån akuta sjukdomsfall, trafikolyckor, bränder till samtal där någon är i behov av en trygg röst. Med intervjustöd och anpassad teknik säkerställer du att rätt resurser skickas till rätt plats i rätt tid. I pågående samtal samverkar du med kollegor och externa resurser så som polis, räddningstjänst och ambulans. Arbetet bedrivs ofta i ett högt tempo och hjälpsökande står alltid i fokus. Arbetet bedrivs på SOS-centralen där du sitter i en öppen miljö tillsammans med dina kollegor. Utbildning För att få rätt förutsättningar för att lyckas som SOS-operatör 112 och trygghetslarm inleds anställningen med en gedigen utbildning på vår utbildningsenhet i Kista varvat med praktisk träning ute påcentralen där du har enhandledare. Du behöver därför kunna vara iväg hemifrån under enstaka veckor då utbildningen bedrivs fysiskt på plats i Kista. Vi står för alla omkostnader i samband med resan till vår utbildningsenhet. Vi erbjuder dig Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor Engagerade och stöttande ledare och kollegor Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag där människan alltid står i centrum Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget Du får samverka tillsammans med bl. a. polisen, räddningstjänst, ambulans och andra aktörer som är viktiga för samhället Vi söker dig Vi utgår ifrån att du alltid vill hjälpa den som ringer in och hanterar samtalet från början till slut. Du uppskattar tydliga riktlinjer, är trygg i dig själv och beslutsam - oavsett vilket samtal du hanterar. Rollen innebär samverkan med kollegor och externa aktörer vilket kräver att du har god samarbetsförmåga. Du är en vänlig och lyhörd person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du empatisk och professionell vilket innebär att du samverkar och tar ansvar i din yrkesroll. Eftersom SOS Alarms verksamhet bedrivs 24/7 har du som SOS-operatör en dygnsgående tjänst, vilket innebär att du jobbar dagar/kvällar/nätter och helger. Vi önskar att du Har minst tre års arbetslivserfarenhet Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska, i både tal och i skrift Har god datorvana och trivs med att arbeta i olika och komplexa system Har god simultanförmåga då arbetet kräver att du kan hantera flera uppgifter på en och samma gång Det är meriterande om du Har erfarenhet av att arbeta oregelbundna tider Har erfarenhet från sjukvård, blåljusverksamhet, larmcentral eller liknande Är undersköterska eller har annan relevant erfarenhet Hos oss är våra värderingar,Professionella & EmpatiskasamtAnsvarstagande & Samverkande,något som genomsyrar hela kulturen på SOS Alarm och att du kan relatera till dessa är en förutsättning för att trivas hos oss! Låter detta intressant?Tjänsten är med start i16 september2025.Tjänsten är på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Vi vill i din ansökan du bifogar dittCV och en videohälsning, personligt brev är frivilligt. Efter du skickat in dinansökan kommer du få genomföraarbetspsykologiska tester som en obligatorisk del av vår rekryteringsprocess.Vänligen genomför testerna så snart som möjligt, då det är ett krav för att du ska vara fortsatt aktuell i rekryteringsprocessen. Ansökningar utan genomförda testresultat kommer inte att beaktas. Sista ansökningsdag för att söka tjänsten är den 2025-02-23.Skicka dock gärna in din ansökan så fort som möjligt då vi tillämpar löpande urval. Rekryteringsprocessen beräknas vara klar i juni 2025 SOS Alarm genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Även en kontroll enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag utförs och är aktiv under anställningsperioden. Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Tjänsten innebär även krigsplacering vid SOS Alarm.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Mjukvaruutvecklare till kund i Linköping
Nexer Tech Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Tar du en civilingenjörsexamen inomi vår ochoch vill arbeta med och vill arbeta med androidutveckling? Vår kund söker nu en nyexaminerad mjukvaruutvecklare med intresse säkerhet, tillgänglighet och användbarhet. Rollen är kopplad till ett talangprogram som ger dig den ultimata övergången mellan studier och arbetsliv. Att jobba som mjukvaruutvecklare hos vår kundSom utvecklare hos vår kund får du arbetainom systemutveckling och IT-säkerhet som dessutomerbjuder en flexibel arbetsmiljö. Tillsammans med ditt team på 20 personer kommer du få arbeta med andriodutveckling. Det kan handla om olika IT-säkerhetskritiska system, testning etc. Du har möjlighet att forma dina arbetsuppgifter och åt vilket håll du vill utvecklas inom och utifrån dina intressen. Teametvärdesätter att fungera bra tillsammans och att alla känner sig bekväma med arbetsupplägget, vilket är av största vikt för dem. Kunden beskriver bolaget som en plats där du kan växa och utvecklas i en stödjande och flexibel miljö. Rollen är placerad i Linköping. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos kund i Linköping med start efter årsskiftet. Du kommer även att få ta del av ett skräddarsytt utbildningsprogram där du får möjlighet att utveckla och fördjupa dina tekniska kunskaper i områden som AI, Cloud och cybersäkerhet, men även inom tex. ledarskap och personlig utveckling. Du kommer att coachas av en mentor hos vår kund samt en konsultchef på Nexer Tech Talent. Som konsult hos oss blir du väl omhändertagen och bjuds ofta in på gemensamma aktiviteter så som föreläsningar, afterwork och lunchträffar. Efter framgångsrikt genomförande av konsultuppdraget är intentionen att du erbjuds en anställning hos kunden. Vi söker dig som: Tar en civilingenjörsexamen inom datateknik eller motsvarande. Har ett intresse för teknik i allmänhet och gillar att programmera. Har programmeringskunskap i java, kotlin eller C#. Som person är du nyfiken, driven och vågar ta egna initiativ. Har goda kunskaper i svenska och engelska. Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta rekryterare Olivia Holm på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Restaurangchef O'Learys Linköping
O'learys Trademark AB
Restaurang- och kökschefer

Restaurangchef hos O’Learys Linköping Om tjänsten: Vi söker nu en engagerad och erfaren Restaurangchef som vill ta ledningen för vår verksamhet på O’Learys Linköping. Som Restaurangchef är du ansvarig för att säkerställa att vår restaurang fungerar smidigt och levererar enastående service till våra gäster. Din roll innebär att driva verksamheten både administrativt och operativt, samt att vara en förebild för ditt team och en representant för restaurangen utåt. Rollen innefattar arbete vissa helger. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O'Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår även att: Driva försäljningen mot uppsatta mål och optimera arbetssätt för att nå önskade resultat. Leda ett team på cirka 50 anställda inom olika områden såsom bar, servering, kök och aktiviteter. Skapa en stark teamkultur och atmosfär genom ett bra ledarskap Leda personalutbildning och utveckling av medarbetare Ansvara för rekrytering, schemaläggning, planering och prognostisering Säkerställa löpande underhållsarbete och rapportera till Operations Manager Ansvara för att enhetens gemensamma mål följs och leverera en gästupplevelse av högsta kvalitet. Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från restaurangbranschen, önskvärt från O’Learys Erfarenhet av ledarskap och personalansvar Meriterande med erfarenhet av Caspeco Cloud kassasystem Resultatinriktad, lösningsorienterad, flexibel och förmåga att driva arbete självständigt Utmärkta kommunikations- och ledarskapsförmågor Erfarenhet av att arbeta i en snabbt föränderlig miljö Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Resultatdrivet bonussystem Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater som med störst sannolikhet att trivas och passa i rollen

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Timvikarie personlig assistent
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Frösunda söker nu en engagerad medarbetare med hög arbetsmoral och hjärtat på rätt ställe. Vår kund är en härlig ung man som först och främst har behov av en personlig assistent vid träning på gym här i Norrköping. Det kan förekomma att man även hjälper kund med matlagning eller andra saker som hör till att vara vuxen och att ett sköta ett hem. Arbetstiderna är förlagda på eftermiddag/kväll ca 2-3 h per pass, fyra vardagar i veckan. Vi söker främst vikarier som kan hoppa in vid behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig för att påbörja inskolning omgående. Då vår kund har ett stort teknikintresse är det positivt om du som söker har liknande intresse då bra kemi är av stor betydelse. Erfarenhet av vård och omsorg är ett stort plus, och likaså kunskap om kroppens funktioner och träning. Du får gärna ha körkort. Detta skulle passa dig som studerar och behöver ett extrajobb. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper intresserad av träning och kroppens funktioner intresserad av animering, redigering engagerad och hjärtat på rätt ställe hög arbetsmoral Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: timanställning Omfattning: vid behov Arbetstid: em/kväll Tillträde: omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: rekrytering sker löpande så sök nu. Varmt välkommen med din ansökan!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Däckmontör Däckringen
Hedin Göteborg Bil AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Däckmontör på vår anläggning i Linköping. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Du kommer ingå i ett sammansvetsat team där dina arbetsuppgifter huvudsakligen innefattar: Hjulinställningar Hjulskiften Underhåll/registrering däckhotell Reparationsarbete av däck Omläggningar av däck Försäljning av däck & fälgar Fakturering Kundkontakt med administrativt arbete Nyckelkompetenser/förmågor:Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vi ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Några års erfarenhet av liknande arbete inom däckbranschen God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Däckmontör hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Fiberprojektör till Transtema, Norrköping och Linköping
EdZa AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Nu söker vi en fiberprojektör som vill vara med och se till att nätet fungerar. På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Om tjänstenSom fiberprojektör är ditt huvudsakliga uppdrag att skapa och upprätthålla nöjda och lönsamma kundrelationer omkring Norrköping och Linköping. Mycket av arbetet sker från kontoret, men du kommer även att vara ute på fältet i dina projekt. Här blir du en del av ett team av dedikerade och kunniga kollegor. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att: Ha helhetsansvar för kunduppdrag från beställning till fakturering. Planera och optimera tekniska lösningar samt dokumentation. Upphandla och samordna med underleverantörer. Skapa och granska arbetshandlingar samt ge teknisk support. Ansvara för budget, tidsplanering och resursplanering. Utföra administrativa uppgifter och ekonomiska kalkyler för offerter. Främja samarbete samt följa upp kvalitet och kostnader i projektet. Vi söker dig som har: Ett par års arbetslivserfarenhet av fiberprojektörsrollen där du fått kunskaper inom projektmetodik och projektstyrning. Kunskap inom telekomnätets uppbyggnad och fiberinfrastruktur. B-körkort. God datavana samt kunskap inom Microsoft Office. Goda kunskaper i både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av: Telias stödsystem, t.ex. Microstation, Span/SPIV. Erfarenhet av Telias nät och byggmetodik. För att trivas i rollen är du lösningsorienterad, engagerad samt har struktur och initiativförmåga. Du är noggrann, analytisk och har ett affärsmässigt tänk. Du är van att planera, strukturera och hålla tidplaner. Vidare tar du ett tydligt ägarskap för dina uppgifter och levererar kvalitet på utsatt tid. Kanske jobbar du idag som fiberprojektör och vill utvecklas samt ta dig an nya utmaningar? Då tycker vi att du ska söka den här tjänsten! Om TranstemaDu kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtema-koncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Välkommen med din ansökan!Rekryteringen kommer att hållas av Ed:ZaGroup. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected].

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personlig assistent till Linköping
Vivant Assistans AB
Vårdbiträden

Vi på Vivant assistanserbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Linköping. Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Linköping.Vi på Vivant assistans söker nu dig som vill arbeta med våran barn kund i Linköping. Kunden är en flicka som bor tillsammans med sina föräldrar i en lugnt bostads område och har assistans dygnet runt. Hon har track så vi ser gärna att du har erfarenhet utav detta. Vi söker dig som är en kvinna som har arbetat inom vård och omsorg och förstår innebörden att arbeta hon en kund som bor hemma med sin familj. Vi söker nu vikarie som kan arbeta vid behov Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: vikarie Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående RekryteringsprocessenVivants'sRekryterare kommer att läsa igenom din ansökanoch sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss ellertjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Kock till förskola i Linköping
Norlandia Förskolor AB
Kockar och kallskänkor

Om jobbet På alla våra Norlandia Förskolorarbeta vihälsofrämjande vilket ävengenomsyrar våra förskolor som erbjudernäringsrik och god mat lagad av våra utbildade kockar genom vårt matkoncept MatMedSmak. All mat lagas på plats med fina råvaror och mycket kärlek. Beskrivning av tjänsten som kock i Norlandia förskolor Vi ser på våra kockar som fantastiska resurser som tillför värden och trivsel i verksamheten och till måltiden. För att skapa matglädje och en bra upplevelse är det fokus på hela måltiden. Vi vill etablera livslånga positiva matupplevelser hos barnen på våra förskolor och väcka barns nyfikenhet kring spännande smaker och utveckla deras sensoriska förmåga. Det innebär att vi ibland utmanar barnen när det gäller menyval och smaksättning. Som kock ingår du i ett nätverk som träffas regelbundet och diskuterar frågor kring mat, menyutveckling och fortbildning tillsammans med andra kockar från Norlandias förskolor. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Tillagning och servering av förskolans samtliga måltider. Städning enligt städrutiner och diskning. Tillagning av specialkoster. Bakning av matbröd och matlagning till familjetjänster. Inköp av matvaror samt planering. Dagligt arbete med egenkontroll/HACCP/Krav Vara delaktig i vidareutveckling av vårt måltidskoncept Mat med Smak. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig arbetskläder i form av kockjacka, arbetsbyxor och arbetsskor. Kvalifikationer och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom restaurang och storkök eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning inom egenkontroll och livsmedelshygien. Vid arbete i förskola krävs aktuellt utdrag från polisens belastningsregister som visas upp vid intervju. Goda kunskaper inom tillagning av specialkost Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du har goda kunskaper som kock och har en vilja att utveckla våra föräldratjänster på förskolan. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Du har också en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Om Norlandia Förskolor Vi är ett familjeägt företag som driver ett 100-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande 6 månader provanställning Omfattning: HELTID Arbetstid: DAGTID Tillträde: snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 17 Februari 2025 Varmt välkommen med din ansökan!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025