Blomsterlandet söker säljare trädgårdstillbehör till nya butiken som öpp...
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig för Trädgårdstillbehörskall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt intresse för växter och tillbehör Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt medträdgårdstillbehör. I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som trädgård eller tillbehöreller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas.Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker säljare växter till nya butiken som öppnar i Motala!
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig för växtavdelningen skall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets växtsortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt med växter.I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat med växtereller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker ställföreträdande butikschef till nya butiken som ö...
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänsten Som ställföreträdande butikschef ansvarar du för den dagliga driften, säkerställer god leverans av varuflöde till butiken och coachar dina butiksmedarbetare.Du förväntas, i samråd med butikschef och medarbetare, medverka i frågor om butikens åtaganden och arbetssätt. Arbetsuppgifter Organisera, prioritera och fördela det dagliga arbetet i butiken efter affärsmässigt behov. Stötta butikens medarbetare i deras arbete för ett välfungerande varuflöde. Försäljningsplanering samt beställning av varor till att vara väl insatt i butikens systematiska arbetsmiljöarbete. Kunna genomföra schemaläggning och personalbemanning för att garantera bästa tänkbara kundupplevelse. Alltid arbeta utifrån Blomsterlandets värderingar och på så vis vara en god förebild och ledare för medarbetarna i butiken. Vem är du? Du är positiv, lyhörd, lösningsorienterad och engagerad. Du trivs med att leda andra människor och är tydlig kring vilka förväntningar som finns på medarbetarna. Som person känner du stolthet i ditt arbete och förstår vilken skillnad dina insatser gör. Vidare är du organiserad, har lätt för att se vad som behöver göras samt strukturerar och prioriterar därefter. Du bör vara bekväm med att skifta kontinuerligt från administrativa arbetsuppgifter, till att bistå med alla tänkbart förekommande arbetsuppgifter i en butik. Tillsammans med butiksteamet arbetar du dagligen med att skapa och erbjuda en fantastisk kundupplevelse. Detta genom att inspirera, tipsa och komma med råd för att sprida växt-glädjen till både kunder och kollegor. För att lyckas i denna roll så har du tidigare butikserfarenhet och minst 1 års avdelningsansvar. Det är meriterande om du har ett intresse för växter, blommor och odling Tillsvidareanställning på heltidmed start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker säljande butikskommunikatör till nya butiken som öp...
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april. Blomsterlandet söker dig med erfarenhet från detaljhandel och som kan anta uppdraget som säljande butikskommunikatör! Brinner du för försäljning, människor och service och kanske har ett starkt växt- och trädgårdsintresse? Då kanske just du är rätt person att komplettera vårt fantastiska team. För att lyckas hos oss tror vi att du är en person med ett stort engagemang för kunden och butikskommunikation. Vi tror att du tillsammans med hela teamet i vår butik kommer att få både dig själv och butiken att växa. Vi vill att du ska:Älska kundmötet, vara positiv, ha lätt för att samarbeta med andra, vara självgående och ha en utpräglad servicekänsla. Du behöver även vara stresstålig, ordningsam och trivas med att ha många bollar i luften. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten behöver du ha utbildning inom eller motsvarande erfarenhet från butikskommunikation och vana att hantera försäljnings- och kampanjplanering, exponering och varuplock.Det är meriterande om du har erfarenhet/utbildning inom växtbranschen och/eller florist. Arbetsuppgifter:I rollen som butikskommunikatör ansvarar du för butikens kampanj- och säsongsplanering ihop med butikschefen. Du är även regionkommunikatörens förlängda arm. Arbetsuppgifterna består även i försäljningsplanering och beställning, varuexponering, varuplockning samt övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Mjukvaruutvecklare till UMS Skeldar i Linköping
UMS Skeldar Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

UMS Skeldar, ett mångfacetterat företag, med förmågor inom forskning, utveckling, design, tillverkning, testning, utbildning, konsultande, underhåll och mycket mer. Vi utvecklar en av världens mest avancerade Unmanned Aerial Vehicle. Bli en del av vårt växande team! Du blir del av teamet System & Software som består ca 25 medarbetare i roller som teamledare, systemingenjörer, mjukvaruutvecklare och testare. Teamet jobbar tvärfunktionellt och med alla tre delar i helikoptersystemet: Helikopter, Markstation och Simulatorn. I rollen som mjukvaruutvecklare har du möjlighet att: Programmera i hela eller delar av systemet; Markstationen, som används för planering och genomförande av uppdrag med systemet, är till större delen utvecklad i .NET C# och WPF. Simulatorn, som används för att testköra funktionalitet med hjälp av simulerade helikopterkörningar, är utvecklad i C++. I helikoptern sker utvecklingen i C++. Utveckla nya funktioner som inkluderar design och implementation av mjukvara. Utveckla automatiska testfall. Arbeta med underhåll och förbättringsåtgärder av befintlig mjukvara. Låter tjänsten intressant? Tveka inte att söka redan idag! Är du den vi söker? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi efter dig som har god samarbetsförmåga, är självgående och ansvarstagande. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en högskole- eller universitetsutbildning inom relevant ingenjörsområde samt relevant arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av programmering i .NET C# och/eller C++. Erfarenhet inom flygverksamhet och kunskaper inom WPF är meriterande. Tjänsten ställer krav på goda kunskaper i såväl engelska som svenska i tal och skrift. Vi erbjuder: en unik möjlighet att vara med i ett snabbt växande företag. en dynamisk arbetsplats där ingen dag är den andra lik. en högteknologisk produkt som just nu ligger i framkant på marknaden. en familjär arbetskultur med högt i tak och högt engagemang. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. För en anställning hos oss på UMS Skeldar krävs att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Roller där vi har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Key words: Software Engineer, Engineer, Mjukvaruutvecklare, Software Design Engineer

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker Butikschef till nya butiken som öppnar i Motala!

Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april. Om tjänsten Som butikschef är du övergripande totalansvarig för butikens verksamhet, med målet att skapa och driva en välmående och lönsam butik där försäljning, kundbemötande och kundens serviceupplevelse alltid står i främsta rummet. Med utgångspunkt i företagets vision, mission, värderingar och strategier, leder butikschefen arbetet genom en långsiktig planering av butikens organisation och arbetssätt. Arbetsuppgifter Organisera, prioritera och fördela det dagliga arbetet i butiken efter affärsmässigt behov. Tillsammans med regionchef ta fram budget för butiken. Säkerställa målkort för varje medarbetare och genomföra målkortsuppföljning. Säkerställa arbete och åtgärder enligt uppsatta mål. Stötta butikens medarbetare i deras arbete för ett välfungerande dagligt varuflöde. Ansvara för allt ifrån försäljningsplanering samt beställning av varor till att vara väl insatt i butikens systematiska arbetsmiljöarbete. Kunna genomföra schemaläggning och personalbemanning för att garantera bästa tänkbara kundupplevelse. Alltid arbeta utifrån Blomsterlandets värderingar och på så vis vara en god förebild och ledare för medarbetarna i butiken. Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från butikschefs rollen eller liknande ansvar från butik och besitter ett intresse för trädgårdsarbete, gröna växter samt blommor. Du är positiv, lyhörd, lösningsorienterad och engagerad. Du trivs med att leda andra människor och är tydlig kring vilka förväntningar som finns medarbetarna. Som person känner du stolthet i ditt arbete och förstår vilken skillnad dina insatser gör. Vidare är du organiserad, har lätt för att se vad som behöver göras samt strukturerar och prioriterar därefter. Du bör vara bekväm med att skifta kontinuerligt från administrativa arbetsuppgifter, till att bistå med alla tänkbart förekommande arbetsuppgifter i en butik. Tillsammans med butiksteamet arbetar du dagligen med att skapa och erbjuda en fantastisk kundupplevelse. Detta genom att inspirera, tipsa och komma med råd för att sprida växt-glädjen till både kunder och kollegor. Krav Erfarenhet från butik som butikschef eller liknande ansvar Tidigare haft fullt ekonomisk ansvar Meriterande Tidigare haft rollen som butikschef Ett intresse för växter, blommor och odling Van vid både administrativt och fysiskt arbete Heltid tillsvidareanställning med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

17 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Bilplåtslagare till Werksta - Norrköping!

Är du en erfaren bilplåtslagare i skadebranschen redo för nya utmaningar? Hör av dig!Till vår kund Werksta söker vi nu en erfaren Bilplåtslagare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Norrköping! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng!Om tjänstenWerksta Norrköping är en plåt- och lackverkstad, en allbilsverkstad med auktorisering för Tesla. I denna spännande roll kommer du att tillhöra ett dedikerat team bestående av 11 plåtslagare, 8 lackerare, 2 med ansvar för reservdelar, samt 2 skadeberäknare och en kundmottagare. I rollen som bilskadereparatör/plåtslagare kommer du att utföra reparationer på krockskadade bilar. I arbetet ingår byte av karossdetaljer, utförande av svets- och limarbeten i plåt, plast och glas samt demontering och montering av delar och utrustning. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter; – Byta och rikta karossdetaljer – Svetsa, limma och nita – Demontering och montering – Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilplåtslagare. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har datavana samt förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Alexandra på 0707982676 eller via mail: [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Werksta Werksta Norrköping Butängen är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 29 verkstäder med ca 600 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
System Safety Engineer to UMS Skeldar in Linköping
UMS Skeldar Sweden AB
Övriga civilingenjörsyrken

With a combination of research and development, UMS Skeldar offers an advanced helicopter platform for the defence industry and civil security. Together we create a culture focusing on Communication, Trust and Commitment. We like to do fun things together and we know that our team is our greatest asset. Here, our employees are encouraged to constantly develop and grow to their full potential. You become part of the Product & Compliance departmentconsisting of for example Systems Engineers, Configuration Managers and Requirement Engineers. We are now looking for a System Safety Engineer that can help us take the next steps in ensuring compliance with the latest regulatory and safety requirements. In the role as System Safety Engineer you will: perform system safety analysis for our Unmanned Aircraft System (UAS) identify safety critical functions and components assist system engineers in the design work to meet system safety requirements develop safety mitigation strategies together with system engineers keep up to date on relevant regulations in the industry. Initiate and drive appropriate plans and actions develop processes and best practices in the area of systems safety Does it sound interesting? Apply today! Are you the one we are looking for? We place great importance on personal qualities for you to thrive in the role. We are looking for you who have the ability to collaborate, are self-propelled and a problem solver. To succeed in this role, we see that you have a university degree in aerospace engineering or other relevant engineering discipline. As well as a minimum of 5 years of working experience in systems safety work within aerospace industry. Experience from working in unmanned and/or helicopter industry is meritious. The position requires both English and Swedish in speaking and writing. We offer: an opportunity to be part of a dynamic company that is constantly developing, where your influence plays an important role high tech and market leading product in the unmanned industry a familiar work culture characterized by spirit of cooperation and high commitment activities that promote both social community and health, through our Party Committee, Health Committee, Board Games Committee and a Women's Network Workplace: LinköpingType of employment: Full-timeStart: Immediately with regard to notice periodTravel: Occurs in the service For employment within UMS Skeldar, it is required that you will be approved in accordance with the Swedish Protective Security Act. For some roles with certain security-sensitive activities it may require certain citizenship. We process applications on an ongoing basis. We look forward to your application! Key words: System Safety, Systemsäkerhet, System Safety Engineer, UAV, RPAS, Requirements

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Snickare/montör Östergötland
Jobandtalent Sweden AB
Övriga byggnads- och anläggningsarbetare

Ta chansen att arbetasom trähussnickare/montör där du får möjligheten att arbeta med spännande projekt i Åtvidaberg och Östergötland. Om tjänsten Som trähussnickare/montör kommer du att ansvara för montering och snickeriarbete hos vår kund i Åtvidaberg och dess omnejd. Arbetet inkluderar användning av verktyg och kan innebära kortare resor i tjänsten. Om digVi söker dig som har en bakgrund inom trähussnickeri och montering. Du behöver ha god verktygskännedom och vara redo att börja arbeta omgående. B-körkort är ett krav då kortare resor i tjänsten förekommer. Anställningen sträcker sig över minst sex månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd via oss på Job&Talent och arbeta hos vår kund. Lön sätts enligt gällande kollektivavtal.Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom snickeri och montering.Din förmåga att snabbt anpassa dig till olika arbetsmiljöer och verktyg är också värdefull, samt tidigare erfarenhet av arbete i projektform kan vara en tillgång. Om ossJob&Talent är ett ledande bemanningsföretag som erbjuder skräddarsydda lösningar för både arbetsgivare och arbetstagare. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, vilket skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Med starka värderingar och ett brett nätverk strävar vi efter att göra arbetslivet enklare och mer effektivt. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected].

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025