Skotarförare ( Skogsmaskinförare )
Kristersson, Robin
Förare av jordbruks- och skogsmaskiner

Skotarförare sökes till beståndsgående gallringsgrupp, maskinen är en Terri 3FW. Arbetetsområder är Södermanland

22 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
CNC-operatör till vår kund i Eskilstuna!
Nexify bemanning & rekrytering AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vi söker dig som har erfarenhet som CNC-operatör med inriktning mot svarv. Du är noggrann, arbetar självständigt och trivs i en dynamisk och tekniskt utmanande miljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till en effektiv och kvalitativ produktion? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Du kommer att arbeta med CNC-bearbetning, maskinövervakning och olika moment inom tillverkningsprocessen. Det är ett tekniskt utmanande och varierande arbete där du säkerställer att maskinerna fungerar effektivt och att produktionen håller hög kvalitet. Tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor ser du till att produktionen löper smidigt och att alla arbetsmoment genomförs noggrant. Jobbet är både fysiskt och tempofyllt, vilket gör det perfekt för dig som trivs i en dynamisk och händelserik arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Ställa in  CNC-maskiner för att bearbeta delar enligt tekniska ritningar och specifikationer. Övervaka och justera maskiner under produktion för att säkerställa att alla delar håller hög kvalitet och att produktionen löper effektivt. Utföra kvalitetskontroller av de bearbetade delarna, mäta och inspektera för att säkerställa att de är inom de specificerade toleranserna. Byta verktyg och material i maskinerna för att optimera produktionen och minimera stillestånd. Ansvara för att maskinerna hålls rena och i gott skick genom löpande underhåll och förebyggande åtgärder. Arbeta tätt med andra i produktionsteamet för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde och effektiv maskinövervakning. Följa säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljöstandarder för att säkerställa en trygg arbetsplats. Om dig: Vi värdesätter personliga egenskaper högt och tror att rätt inställning är nyckeln till framgång. Du trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, där du alltid håller hög kvalitet och säkerhet i fokus. Engagemang, arbetsmoral och en positiv inställning är självklarheter för oss, likaså att du är en samarbetande och trevlig kollega. Vi söker en ansvarstagande och lösningsorienterad person som är redo att ta ansvar och bidra till vårt teams framgång. Kvalifikationer: Körkort Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Ritläsning Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har ett bra ordningssinne Förmåga att arbeta både självständigt och i team Truckkort och traverskort är meriterande, men inget krav Arbetstid: Dagtid, två skift, nattskift Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Vecka 36 Vi erbjuder: En heltidstjänst  Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag En arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att arbeta för ett av de största företagen i branschen, där säkerhet och kvalitet är i fokus. Om oss Nexify är ett bemannings- och rekryteringsföretag med huvudkontor i Mälardalen. Vi har över ett decennium av erfarenhet inom bemanning och logistik, vilket har gett oss en stabil grund att stå på och en djup förståelse för branschens behov. Vi strävar efter att leverera skräddarsydda och högkvalitativa lösningar för både kunder och kandidater. Vår flexibilitet och lokala förankring gör oss till en smidig och pålitlig samarbetspartner, särskilt inom logistik och produktion. Med vårt omfattande nätverk och engagemang för att hitta rätt person för rätt uppdrag, kan vi snabbt matcha kundernas behov med de bästa kandidaterna. Vår långa erfarenhet och personliga engagemang säkerställer att vi alltid levererar lösningar som skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de kandidater vi överväger inte har en bakgrund som strider mot Nexifys värdegrund. För oss är en trygg arbetsmiljö av största vikt, och vi har därför nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys följs kan det komma att genomföras alkohol- och drogtester både innan och under anställningen. Välkommen till Nexify, där vi skapar framgång tillsammans!

21 juni 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
C-Chaufförer Distribution-Södertälje
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden söker nu C-Chaufförer till vår uppdragsgivare i Södertälje. Dessa uppdrag startar omgående! Uppdragsperioden startar omgående, fast heltidsschema dagtid samt extrajobb på schema dagtid.  Ditt nya jobb Vi söker nu distributions chaufförer med behörighet C till vår kund i södra Stockholm. Vår uppdragsgivare är ett välkänt företag inom transport i Sverige, lastbilarna utgår från Södertälje. Vi söker i C-Chaufförer heltid, extra, deltid som kan arbeta dagtid. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning. Vi erbjuder en 6 månaders provanställning. Arbetsuppgifter Huvudsaklig arbetsuppgift är att köra C-distribution i Stockholm med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution av diverse gods med lastbil. Längre körningar kan även förekomma. Återkommande kunder/stopp varje veckotur, tidspassning och färdig planerade rutter. - Utkörning av stycke/paketgods/kylgods till olika kunder - Hantera leveranser digitalt via handdator - Kommunikation via telefon Schemaläggning: Heltid 40 h/veckan. Deltid 20h/veckan, samt extrapass Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Företaget har kollektivavtal. Din bakgrund Du har yrkesrelaterad utbildning. Vi ser gärna att du arbetat med distribution tidigare, och har ett gott lokalsinne i och runt om Stockholm. Kunskaper i svenska språket och skrift är ett krav då det förekommer mycket kundkontakt, och kommunikation internt mot transportledning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Ett par års erfarenhet av distributions körningar. Krav för dessa tjänster: Svenskt körkort med C behörighet Svenskt YKB Digitalt förarkort Truckkort ledstapel Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Du som person Att ta eget ansvar och planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du ska vara hjälpsam, noggrann, driftsäker och seriös. Vi ser gärna att du gillar att ta eget ansvar och att lösa problem tillsammans med andra. Du är positiv och förstår vikten av nöjda kunder.  Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom Transport & Logistik. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kundskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Jobba med oss! ansök nu och bli vår nästa medarbetare.

21 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Operativ Inköpare
Hirely AB
Inköpare och upphandlare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker nu en Operativ inköpare till vår verksamhet i Gredby depån i Eskilstuna. I rollen blir du en viktig del av verksamheten och du kommer att ha en ledande roll i att förfina och utveckla våra inköp av framför allt komponenter och förbrukningsmaterial till tågen. Du har ett nära samarbete med alla kollegor i den lokala organisationen för att säkerställa leveranser, men också med kollegor från vår centrala och strategiska inköpsavdelning som sitter i Bromma. En viktig del i ditt uppdrag blir att optimera och planera flödet av leveranser till lagret och vidare ut till produktionen. Du ansvarar för inköpsavrop och dialog med våra leverantörer.Du bidrar också med support till verksamheten vid specialinköp och ansvarar för att nå en hög grad av standardiserade och kostnadseffektiva inköp. Hos oss blir du en del av ett engagerat team i ett företag som satsar på framtiden – både din och kollektivtrafikens. Arbetsuppgifter Löpande sköta om inköpen till förråd / verkstad Ta emot och administrera beställningar av komponenter och förnödenheter till förråd / verkstad och tåg Attestera och administrera inköp som görs via vårt inköps- och faktureringssystem Jobba aktivt med att säkra rätt leverantörer och sortiment i samverkan med Transdevs inköpsorganisation och den lokala verksamheten i Gredby Följa upp alla inköpsordrar och säkerställa att dessa genomförs och avslutas på korrekt sätt Övervaka och proaktivt arbeta för att identifiera och avhjälpa eventuella leveransproblem samt kontinuerligt uppdatera övriga funktioner om eventuella framtida materialbrister Aktivt delta på daglig basis i att lösa eventuella identifierade materialbrister Hantera specialinköp Support till organisationen vid inköpsfrågor Delta i forum som rör operativt inköp Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med framförallt tekniska inköp på en operativ nivå. En lämplig bakgrund är inom inköp och/eller logistik på varv, transport eller industri. Det är viktigt att du är självständig, ansvarstagande och har ett starkt sinne för ordning och reda. Du arbetar obehindrat med datorer och har lätt för att ta till dig nya typer av systemlösningar och gillar att implementera ny teknik. Då arbetet innebär mycket kontakt med leverantörer och interna medarbetare, sätter vi stort värde på sociala förmågor. Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska. Arbetet kan bitvis vara intensivt så du behöver kunna hantera en varierande arbetsbelastning och självständigt prioritera utifrån aktuella förutsättningar. Utbildningskrav Eftergymnasial utbildning inom ett område som ger dig rätt verktyg för att lyckas i rollen – exempelvis inköp, logistik, teknik eller ekonomi. Meriterande med utbildning eller erfarenhet inom operativt inköp eller supply chain management God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem Nice to have God förståelse för teknisk dokumentation är mediterande Varför Transdev Att arbeta på Transdev innebär mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att vara en del av något större. Här får du ett omväxlande och meningsfullt arbete där du varje dag bidrar till att människor kommer fram tryggt, hållbart och i tid. Vi erbjuder en heltidstjänst på 100 %, med trygga anställningsvillkor genom kollektivavtal. Din hälsa och utveckling är viktig för oss – därför får du ett generöst friskvårdsbidrag på 3 000 kr per år, samt vi hjälper dig att växa i din roll och i din karriär. Säkerhetsprövning En anställning hos oss kan innebära krav på godkänd säkerhetsprövning innan beslut om anställning om befattningen är en del av säkerhetskänslig verksamhet. Säkerhetsprövning genomförs enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Placering: Gredbyvägen 7, 632 21 Eskilstuna Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 mån provanställning Sista ansökningsdag: 29/6-2025. Rekryteringen sker löpande kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten välkommen att kontakta ansvariga Rekryterande chef Marcus Lindqvist: [email protected] HR Busniess Partner Sofia Evelönn: [email protected] Obs att svarstiden kan vara något längre än vanligt på grund av semestertider. Vi tackar för ditt tålamod och ser fram emot din ansökan! Om oss Transdev Sverige har cirka 7 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

20 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Pizzabagare
Restaurang Italia AB
Pizzabagare m.fl.

Hej och välkommen till Pizzabutik Italia AB! Vi är en familjeägd pizzeria från 2004 belägen nära stadskärnan i Eskilstuna och vi är stolta över att vara en av stadens mest älskade restauranger. Vår passion för mat och vårt hängivna engagemang för att alltid erbjuda våra kunder den bästa matupplevelsen har gjort oss till en av Eskilstunas bästa pizzeria. Vi söker en pizzabagare som är driven, engagerad, flexibel och som kan vara en av den de fyra drivna, trevliga, och hjälpsamma anställda som arbetar på restaurangen. Hos oss kommer du att uppleva trevliga, nöjda, och tacksamma kunder. På vinter har vi kortare arbetstid i form av en timme i alla dagar. I kontraktet ingår, försäkring via fora allt annat enligt Hotell och restaurang kollektivavtalet. Utgångspunkter för din roll: Som pizzabagare ska du baka pizzor och arbeta med grillen bland annat med förberedning och tillagning av maträtter. I iordningsställande av matsalen, påfyllning av salladsbuffé i matsalen, matservering, och hjälpa till med diskning, städning, iordningsställande av allt i köket och matsalen för att göra enkel för varandra vid arbetsdagen slut. OBS! Restaurangen serverar skinka, fläskkött och Fullständiga rättigheter/ alkohol. Du kan jobba som deltid eller heltidsanställd. Du kommer att börja som provanställd som kan senare leda till tillsvidareanställd. Tveka inte! skicka direkt din CV på mail till: [email protected] Eller skicka ett sms till mig Safa Ghazi på 0739596306 och skriv lite om dig själv så kommer jag att ringa upp dig så fort jag kan. Vi garanterar att du kommer att trivas bra hos oss. Restaurangen har 4 sticken AC som gör arbetsmiljö väldigt bekväm och skönt i jämförelse med andra pizzerior. Mvh Safa Ghazi Ägare till Restaurang Italia AB

20 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
General Manager
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York expanderar och söker en driven ledare till Eskilstuna Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Eskilstuna är näst på tur.   Är du den vi söker?  Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel.   Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar:  Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

20 juni 2025
Sista ansökan:
7 december 2025
Verksamhetssamordnare - Eskilstuna
Fortifikationsverket
Lednings- och organisationsutvecklare

Vill du utveckla processer för framtidens byggprojekt? Nu söker Fortifikationsverket en verksamhetssamordnare som vill vara med och utveckla ledningssystemet för våra om-, nybyggnads- och rivningsprojekt. Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för totalförsvaret. Vårt huvuduppdrag är att bidra till ökad försvarsförmåga – för ett tryggt och fritt Sverige. Projektavdelningen på Fortifikationsverket ansvarar för myndighetens byggprojekt. Den här tjänsten är placerad i projektstaben. Staben fungerar som ett stöd till avdelningschefen och arbetar med att styra, planera och följa upp avdelningens arbete. Projektstaben ansvarar bland annat för budget, prognoser, uppföljning, utbildning och utveckling av ledningssystemet. Staben leds av en stabschef och består av projektadministratörer, verksamhetssamordnare, verksamhetsutvecklare och projektcontrollers. Om tjänsten Projektavdelningen är en växande avdelning och söker nu dig som är intresserad av att vara med och utveckla, samordna och implementera förändring i processerna. Din roll innefattar att planera och genomföra utbildningsinsatser där du skapar tydlig vägledning och säkerställer att berörda har rätt förutsättningar att arbeta enligt de uppdaterade processerna. Du har ett strukturerad och pedagogiskt arbetssätt som bidrar till en långsiktig och hållbar förändring. I rollen som verksamhetssamordnare kommer du ha ett nära samarbete med dina kollegor i staben, särskilt med de redan befintliga verksamhetssamordnarna. Tillsammans utgör ni en stark arbetsgrupp med god förståelse för processer och arbetssätt. Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten har du relevant högskoleutbildning alternativt flerårig arbetslivserfarenhet som bygger upp till av arbetsgivaren bedömd motsvarig kompetens. Det är meriterande om du är utbildad inom kvalitetsområdet. Utöver ovan nämnda utbildningskrav har du tidigare erfarenhet från byggbranschen (exempelvis inom entreprenad eller projektering) samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Du har även arbetat med processutveckling, förändringaledning och ledningssystem. Du har god administrativ förmåga, vana av att utbilda andra samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Även körkort B är ett krav då resor förekommer i tjänsten. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter från Fortifikationsverkets eller Försvarsmaktens verksamhet och/eller erfarenhet från andra branscher med högt säkerhetstänk. Erfarenhet av arbete med myndighetsledningssystem är också meriterande. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, du har lätt för att samarbeta och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du har lätt för att föra fram dina åsikter och kan se logik och samband i komplex information eller miljö. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med cirka 1200 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi bygger, förvaltar, driftar och utvecklar avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande och kräver sin kompetens. Vi arbetar enligt den statliga värdegrunden och dess principer och vi eftersträvar jämn könsfördelning. Lika rättigheter och möjligheter är viktigt för oss. Här får du goda möjligheter till kompetensutveckling och ta del av bra förmåner. Vi jobbar också för att du ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter, har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med cv och personligt brev senast 3 augusti 2025, intervjuer kommer att genomföras 20-22 augusti. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande stabschef Rebecka Westerberg 010-44 44 449 eller rekryteringsspecialist Malin von Zweigbergk, 010-44 45 675. Det går även bra att kontakta våra fackliga representanter: Eric Bergman, Ledarna, Tommy Eriksson, SEKO, Karin Alm, SACO, de nås via vår växel, tfn 010-44 44 000. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

19 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Projektcontroller - Eskilstuna

Som projektcontroller på Fortifikationsverket får du chansen att arbeta med ett brett och unikt fastighetsbestånd. Är du intresserad av en roll där du arbetar nära kollegor i projektstaben och stöttar avdelningens chefer med ekonomiska frågor? Sök tjänsten redan idag! Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för totalförsvaret. Vårt huvuduppdrag är att bidra till ökad försvarsförmåga – för ett tryggt och fritt Sverige. Projektavdelningen på Fortifikationsverket ansvarar för myndighetens byggprojekt. Den här tjänsten är placerad i projektstaben. Staben fungerar som ett stöd till avdelningschefen och arbetar med att styra, planera och följa upp avdelningens arbete. Projektstaben ansvarar bland annat för budget, prognoser, uppföljning, utbildning och utveckling av ledningssystemet. Staben leds av en stabschef och består av projektadministratörer, verksamhetssamordnare, verksamhetsutvecklare och projektcontrollers. Om tjänsten Projektavdelningen är en växande avdelning och söker nu dig som är intresserad av att vara med och vägleda avdelningen i komplexa redovisningsfrågor. Du kommer att agera stöd åt avdelningens chefer i prognos- och budgetarbete samt säkerställa kvalitet på budget och prognoser på avdelningsnivå. Arbetsuppgifterna innebär även att planera och styra avdelningens tidplaner, till exempel i samband med prognoser och budgetarbete. Det ingår att följa upp både byggprojekt och avdelningens ekonomiska resultat inklusive nyckeltal. En viktig del av rollen är att utveckla och implementera anpassade arbetssätt för avdelningen i den tillväxt vi befinner oss i samt samordnar avdelningens behov av utveckling och underhåll i rapporteringssystem. Du kommer även att ta fram månadsrapporter till ledningsgruppen samt att göra analyser som stödjer beslutsfattande. I tjänsten ingår kontakter med myndighetens finansavdelning och du deltar även i myndighetens controllernätverk för att hantera frågor som rör flera avdelningar. Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten har du högskole- eller universitetsutbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning som av arbetsgivaren anses likvärdig. Utöver ovan nämnda utbildningskrav har du flera års arbetslivserfarenhet som controller eller liknande roll samt goda kunskaper i ekonomisystem och Excel. Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt en god administrativ förmåga. Körkort klass B är ett krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av kvalificerat ekonomiskt arbete från en statlig organisation och/eller försvarssektorn men även fastighets- och/eller byggbranschen. Det är även till din fördel om du har erfarenhet från arbete i ekonomisystemet Unit 4 ERP (Agresso) samt verksamhets- och myndighetsstyrning. Kännedom om den statliga budgetprocessen och dess olika steg är även det meriterande. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, för att lyckas i rollen är du strukturerad och håller dig à jour inom din profession. Du har lätt för att få fram dina åsikter och är analytisk. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med cirka 1200 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi bygger, förvaltar, driftar och utvecklar avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande och kräver sin kompetens. Vi arbetar enligt den statliga värdegrunden och dess principer och vi eftersträvar jämn könsfördelning. Lika rättigheter och möjligheter är viktigt för oss. Här får du goda möjligheter till kompetensutveckling och ta del av bra förmåner. Vi jobbar också för att du ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter, har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med cv och personligt brev senast 3 augusti 2025, intervjuer kommer att genomföras 20-22 augusti. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande stabschef Rebecka Westerberg 010-44 44 449 eller rekryteringsspecialist Malin von Zweigbergk, 010-44 45 675. Det går även bra att kontakta våra fackliga representanter: Eric Bergman, Ledarna, Tommy Eriksson, SEKO, Karin Alm, SACO, de nås via vår växel, tfn 010-44 44 000. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

19 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Truckförare Eskilstuna
Miljonbemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Nu söker vi truckförare till ledande aktör i Nykvarn Som truckförare hos vår kund i Nykvarn kommer du att spela en nyckelroll i deras logistikverksamhet. Du ansvarar för säker och effektiv hantering av varor inom lager- och produktionsmiljöer. Arbetet utförs i ett strukturerat skiftsystem som passar verksamhetens behov och ger dig möjlighet att planera din vardag. Rollen kräver noggrannhet, ansvarstagande och god samarbetsförmåga. Du blir en del av ett engagerat team där alla hjälps åt för att säkerställa hög kvalitet och smidiga flöden. Som truckförare ansvarar du för det följande: effektiv hantering och lagring av inkommande och utgående gods. truckkörning och produktionsstöd i dynamiska miljöer. upprätthålla korrekt inventering med skanning och registrering. samarbeta med teamet för att optimera logistiska flöden. Vi söker dig som har truckkort A1-4 och B1-4. tidigare erfarenhet av truckkörning i lager- eller produktionsmiljö. god förmåga att arbeta självständigt och i team. körkort B. Tillgång till bil god förmåga att hantera stress med fokus på säkerhet och kvalitet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att använda skjutstativstruck och motviktstruck. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag som för den ambitiösa konsulten kan leda till direkt anställning hos våra kund. Start är omgående, och arbetstiderna kan vara förlagda till två skift: 06:00-14:21 och 14:30-22:51. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

19 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Truckförare Strängnäs
Miljonbemanning AB
Truckförare

Nu söker vi truckförare till ledande aktör i Nykvarn Som truckförare hos vår kund i Nykvarn kommer du att spela en nyckelroll i deras logistikverksamhet. Du ansvarar för säker och effektiv hantering av varor inom lager- och produktionsmiljöer. Arbetet utförs i ett strukturerat skiftsystem som passar verksamhetens behov och ger dig möjlighet att planera din vardag. Rollen kräver noggrannhet, ansvarstagande och god samarbetsförmåga. Du blir en del av ett engagerat team där alla hjälps åt för att säkerställa hög kvalitet och smidiga flöden. Som truckförare ansvarar du för det följande: effektiv hantering och lagring av inkommande och utgående gods. truckkörning och produktionsstöd i dynamiska miljöer. upprätthålla korrekt inventering med skanning och registrering. samarbeta med teamet för att optimera logistiska flöden. Vi söker dig som har truckkort A1-4 och B1-4. tidigare erfarenhet av truckkörning i lager- eller produktionsmiljö. god förmåga att arbeta självständigt och i team. körkort B. Tillgång till bil god förmåga att hantera stress med fokus på säkerhet och kvalitet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att använda skjutstativstruck och motviktstruck. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag som för den ambitiösa konsulten kan leda till direkt anställning hos våra kund. Start är omgående, och arbetstiderna kan vara förlagda till två skift: 06:00-14:21 och 14:30-22:51. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025