Lediga jobb i Södermanlands län

Sök totalt 1651 lediga jobb i Södermanlands län

Köksbiträde sökes till Hasselbaren i Oxelösund
mynta AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi på Hasselbaren söker nu ett engagerat och serviceinriktat köksbiträde till vårt team. Vi erbjuder en dynamisk och trivsam arbetsmiljö där du får chansen att vara med och bidra till att skapa matupplevelser av högsta kvalitet. Arbetsuppgifter: • Förbereda råvaror och enklare maträtter • Hjälpa till med disk och städning i köket • Bidra till en god hygien och ordning i köket • Samarbete med kockar och övrig personal för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde Kvalifikationer: • Erfarenhet av arbete i kök eller restaurang är meriterande men inget krav • Hög arbetsmoral och en positiv inställning • God samarbetsförmåga och stresstålighet • Hygienutbildning är ett plus Vi värdesätter rätt inställning och en vilja att lära sig, så om du är intresserad av att utvecklas inom restaurangbranschen är detta ett perfekt tillfälle för dig! Omfattning: Tillsvidareanställning, deltid/heltid enligt överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan via mail till [email protected] eller ring oss på 0155-30011. Intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen till Hasselbaren!

26 april 2025
Sista ansökan:
26 maj 2025
ST-läkare till medicinkliniken

Medicinkliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Vill du bli en av medicinkliniken Mälarsjukhusets framtida överläkare? Sök ST i internmedicin och bli internmedicinare eller dubbelspecialist hos oss. Medicinkliniken söker tre ST-läkare engagerade och drivna inom internmedicin. Vi söker särskild kollegor med intresse för subspecialisering inom gastroenterologi, njurmedicin och endokrinologi men välkomnar även ansökningar från kandidater med andra intresseområden. Vi välkomnar också sökande med legitimation som är i behov av en bastjänstgöring som en del av sin ST. Om oss Medicinkliniken är länets största klinik med verksamhet inom allmän internmedicin inkl. akutsjukvård på akutmottagning, IMA och AVA, men också kardiologi, geriatrik, endokrinologi, njurmedicin, hematologi, gastroenterologi, SSIH och palliativ vård, neurologi och stroke. Vi är en ambitiös och trevlig arbetsgrupp med cirka 100 anställda läkare som gärna delar med oss av vår kunskap och vi söker nu dig som har teamkänsla och söker ett omväxlande arbete på en klinik och sjukhus som har det mellanstora sjukhusets alla fördelar av både bredd och spets. Vi vill förbättra och utveckla vår verksamhet och det sker en spännande förändring inom sjukvården och vi vill ta vara allt vi lärt oss i samband med pandemin. Som medarbetare erbjuder Region Sörmland dig en mängd förmåner och aktiviteter inkl. friskvårdsbidrag som du får ta del av. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifter som ST-läkare. Arbetet innefattar mottagning, slutenvård och jourtjänstgöring på akutmottagningen samt även som medicinklinikens husjour i och med ökad akutläkarverksamhet på akuten. Du arbetar som ST-läkare under handledning. Vi erbjuder en väl strukturerad ST-utbildning med möjlighet till forskning vid intresse. Din kompetens Vi söker en legitimerad läkare med intresse för internmedicin och gärna en av de aktuella subspecialiteterna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Kunskaper i svenska enligt EU självskattningsskala grad C1. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Biträdande läkarchef internmedicinsektion, Rasheed Khan, 016-10 55 28 [email protected] ST-studierektor Georgios Matthaiou, 016-10 54 77 [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinkliniken! Välkommen med din ansökan, senast 2025-05-12. Ansökning ska innehålla CV, personligt brev och två referenser. Sökande behöver ha svensk legitimation eller förväntas få en svensk läkare legitimation inom kort. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

26 april 2025
Sista ansökan:
12 maj 2025
Familjehem & Jourhem sökes
Trygga familjehem i Sverige AB
Personliga assistenter

Trygga Familjehem i Sverige AB Söker nu familjer/ ensamstående personer som vill vara med och hjälpa barn & ungdomar i åldern 0-20år. Vi söker både familjehem och jourhem, Att vara jourhem eller familjehem. Att vara familjehem är intressant, utmanande och framförallt belönande! Det handlar om att öppna dörrarna till sitt hem, sin familj, sin vardag och erbjuda trygghet, riktlinjer, regler och framförallt mycket glädje och hjärta samt en önskan att dela med sig av sitt liv. Detta innebär givetvis en stor utmaning och förutsätter en tydlig ambition att lyckas. Denna ambition måste delas av samtliga medlemmar i familjen och en samsyn om vad uppdraget omfattar är av stor vikt. Det är givetvis så att alla påverkas av att en ny individ flyttar in och blir en del av familjen. OBS att även en ensamstående person kan vara jour- eller familjehem. Det viktigaste är att ni har ett genuint intresse för att hjälpa ett barn/ ungdom till ett bättre liv. Ni måste också kunna samarbeta med samtliga aktörer runt det placerade barnet/ungdomen såsom skola, socialsekreterare, familjehemskonsulenter m.fl. För att klara en placering krävs att man har lite extra av allt; av utrymme, av tid och av förmåga! Våra krav på er för att påbörja en familjehemsutredning är bland andra: Att ni är 25 år eller äldre Att ni inte förekommer i polisens brott-och misstankeregister, försäkringskassans register avseende längre sjukperioder, kronofogdens register och sociala registret de senaste fem åren Att det finns ett ledigt sovrum som kan erbjudas det placerade barnet, utan att någon i familjen gör avkall på sitt sovrum. Observera att gemensamma utrymmen inte räknas som sovrum. Att ert boende är stadigvarande, det vill säga ni inte hyr i andra hand, är inneboende eller dylikt. Boendet är fullt möblerat och ombonat. Att ni är fullt friska och arbetsföra Att ni har stabil inkomst och försörjning Att minst en av er har tid för möten med socialtjänst och oss familjehemskonsulenter Att ni inte har några större kommande förändringar i livet, såsom flytt, längre resor, nya studier, graviditet eller dylikt Att ni behärskar det svenska språket Trygga Familjehem stödjer, handleder och utbildar Som familjehem får ni Trygga Familjehems grundutbildning för familjehem. Syftet är att göra placeringen så bra som möjligt för den placerade och för familjehemmet. Våra konsulenter finns alltid nära till hands för fortlöpande handledning och utbildning till familjen under placeringens gång. Er familjehemskonsulent besöker er löpande, ni har ett nära samarbete i allt som rör den placerade, t ex genomförandeplaner och myndighetskontakter. Till er hjälp har ni dygnet-runt-stöd per telefon i vilken fråga det än kan vara. Trygga familjehems arbets- och förhållningssätt är att vara tillgängliga, bistå med stöd, hjälp, idéer och motivation! God ekonomisk ersättning Att öppna upp sitt hem för ett barn, ungdom eller ung vuxen handlar inte om pengar, utan om att man hjälper någon som behöver en trygg och stabil tillvaro. Men man ska ändå ha en solid ersättning för det arbete man gör. Ersättningen betalas ut i två delar, dels en omkostnadsersättning på ca 5500kr/ mån som skall täcka mat, kläder, resor etc samt en arvodesdel för det arbete ni utför. Arvodet varierar från 20.000 kr/mån och uppåt beroende på placeringens komplexitet. Om Trygga Familjehem Trygga Familjehem erbjuder konsulentstödda jour och familjehemsplaceringar. Samtliga familjehemskonsultenter har egen erfarenhet av att vara jour - och familjehem, något som vi på Tryggafamiljehem i Sverige AB värderar högt. Är du intresserad av att bli jourhem eller familjehem? Rekrytering sker löpande. Klicka in på vår hemsida för mer information och Ansökan! Eller mejla oss på [email protected]

26 april 2025
Sista ansökan:
26 maj 2025
Omsorgsassistent/ Boendestödjare till Tystberga
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi på Nytida Dramatörvägens LSS- boende en omsorgsassistent   Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.   Det här får du hos oss:  Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter  Kollektivavtal  Ditt uppdrag I rollen som omsorgsassistent utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. På Dramatörvägen har vi personal dygnets alla timmar, året runt, vilket innebär att du behöver kunna arbeta oregelbundna tider. Om Dramatörvägens Gruppbostad  Hos oss bor personer som är i vuxen ålder och som har förvärvad hjärnskada, personkrets 2.  Dramatörvägen är en modern gruppbostad med 6 lägenheter i Tystberga. På boendet finns det ett gemensamt allrum och kök samt uteplats där vi umgås tillsammans. Boendet ligger i ett villaområde med stora fält på ena sidan och gångväg till mataffär, restaurang och busshållplats. Tystberga ligger cirka 2 mil från Nyköping och 8 mil från Stockholm. Din erfarenhet och kunskap  Vi gissar att du som söker dig till oss:  • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team men även ta egna initiativ Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Du har erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.   Övrigt  Anställningsform: Månadsanställning eller vid behov Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 30 juni  Ansökningar hanteras endast via annons- ej mail  Sista ansökningsdag: 18 maj För mer information kontakta: Verksamhetschef Susanne Wöyer, [email protected] Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan  Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.    Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.   Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här.Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

25 april 2025
Sista ansökan:
18 maj 2025
Fältsäljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

25 april 2025
Sista ansökan:
28 april 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

25 april 2025
Sista ansökan:
28 april 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

25 april 2025
Sista ansökan:
28 april 2025
ChopChop Nyköping söker Kassa- och Serveringspersonal
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

VI SERVERAR MAT OCH UTVECKLAR MÄNNISKOR! ChopChop Nyköping söker nytt tillskott till teamet, vi söker dig som vill utvecklas personligen, kan erbjuda bra service och servera mat som vi är stolta över. Glöm inte att märka din ansökan med rubriken Nyköping - Extra / Sommarjobb. Vilka är ChopChop? ChopChop har idag 43 restauranger, vi är i en expansiv fas! Vi söker dig som vill anta utmaningen och utvecklas med oss. ChopChop är Skandinaviens första drive thru restaurang med inriktning på det asiatiska köket. Vår första restaurang öppnades i Eskilstuna 2011, och sedan dess har vi öppnat många fler över hela Sverige. Vi erbjuder våra gäster ett bättre alternativ till dagens snabbmat längs vägarna, på ett snabbt och tillgängligt sätt. Vårt mål är att slå sönder bilden av traditionell snabbmat och omdefiniera hela upplevelsen för våra kunder. Detta uppnår vi genom att använda oss av råvaror av bästa kvalité och erbjuda våra gäster en lugn och trivsam miljö för ett besök utan stress. Genom oss kan du uppleva charmen branschen har att erbjuda. Vi erbjuder en arbetsplats med god sammanhållning och en tillfredställande arbetsplats där vi kan jobba hårt och utvecklas tillsammans. Givetvis ska vi ha kul under resans gång också, är du hårt arbetande och söker efter en utmaning? Tveka inte att söka till oss. Beskrivning av arbetsuppgift. Hos oss är gästerna vår högsta prioritet och kollegorna i ditt team. Att jobba med oss innebär det att du utför ditt arbete med 100 % engagemang med en entusiatisk inställning. Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta med att servera gäster, arbeta i kassa, samt renhållning. Respektive restaurang har särskilda, vardagliga rutiner och regler som skall följas, men samtliga strävar efter samma målsättningar - att visa respekt gentemot varandra, arbeta som ett lag och hjälpas åt med de uppgifter som finns på arbetsplatsen. Vad söker vi och vad erbjuder vi? ChopChop erbjuder en omväxlande arbetsmiljö på grund av dess bransch. Gillar du teamwork, nya utmaningar och har viljan att prestera inom allt du gör? Då gillar vi dig! Vi kräver inte att du har någon tidigare erfarenhet, för den har vi. Vi erbjuder en arbetsplats fullt av schyssta och hjälpsamma kollegor som jobbar åt gemensamt satta mål. Lön Lön enligt Kollektivavtalets(Riksavtalet Visit-HRF) tariffer (Lönegrupp 2) Just nu söker vi 3 personer som vill jobba Extra / Sommarjobb. Arbetet är förlagd på dagtid, kvällstid och helger. Skicka din ansökan till oss via [email protected] och det är viktigt att du märker rubriken med Nyköping - Extra / Sommarjobb. När börjar tjänsterna? Omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker efter att tillsätta följande tjänster: 3 st x Tjänster Tack för visad intresse #jobbjustnu

25 april 2025
Sista ansökan:
25 maj 2025
SSAB - Chef Byggprojektledning
SSAB Emea AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Vill du vara med och driva utvecklingen i en av Sveriges mest spännande industrimiljöer? Vi söker nu en engagerad och erfaren chef som vill leda våra byggprojektledare och ta ett helhetsansvar för vår byggprojektverksamhet. Du kliver in i vår omställningsresa när vi övergår till fossilfri ståltillverkning och i samband med det får du utveckla arbetssätt för projekt som har höga krav på säkerhet, hållbarhet och samordning. Välkommen med din ansökan! Placeringsort Oxelösund. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Om tjänsten Som chef blir du en nyckelperson i vår fastighets- och anläggningsorganisation. Du leder ett team av byggprojektledare och har det övergripande ansvaret för att våra byggprojekt planeras, genomförs och följs upp på ett effektivt, säkert och affärsmässigt sätt. Projekten rör främst ny- och ombyggnationer inom vår industriella verksamhet, ofta med höga krav på säkerhet, hållbarhet och samordning. Du arbetar nära övriga avdelningar inom verksamheten, samarbetar med externa leverantörer och rapporterar till fastighetschefen. Rollen innebär både operativt ledarskap och strategiskt ansvar för utveckling av arbetssätt, kompetensförsörjning och kvalitet i projekten. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda och utveckla ett team av byggprojektledare (7 anställda och cirka 10 konsulter). Säkerställa att projekt drivs enligt mål, budget och tidsplan. Utveckla processer och arbetssätt för effektiv projektstyrning. Arbeta aktivt med säkerhets-, miljö- och hållbarhetsfrågor. Stötta i tekniska frågeställningar och vara ett bollplank i projekten. Bidra till vår långsiktiga Fastighetsutveckling och investeringsplanering. Om dig För att lyckas i rollen föredra vi om du har erfarenhet av att leda byggprojekt i industrimiljö eller liknande komplexa miljöer. Du har tidigare haft personalansvar eller har ett tydligt intresse för ledarskap. Du är van att arbeta strukturerat, med god framförhållning och helhetssyn. Du är trygg i dialog med både interna beställare och externa entreprenörer samt har ett coachande förhållningssätt mot dina medarbetare. Vi ser gärna att du har en relevant teknisk utbildning, till exempel ingenjör inom bygg, väg- och vatten eller motsvarande erfarenhet. Som person är du lyhörd och handlingskraftig och värdesätter samarbete, transparens och ett lösningsorienterat arbetssätt. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Förinspelade frågor 3. Intervju 4. Tester 5. Kom och träffa oss 6. Referenstagning 7. Hälsoundersökning 8. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna David Hess, Chef avdelning Fastighet & Infrastruktur via LinkedIn https://www.linkedin.com/in/david-hess-05653676/ Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "I den här rollen är du med och formar hur vi ska arbeta med byggprojektledning framåt – både strategiskt och i praktiken. Det handlar inte bara om att leda människor och projekt, utan om att vidareutveckla våra arbetssätt och skapa struktur för en verksamhet som växer snabbt och ställer höga krav. En viktig del i det är att säkerställa att våra projekt bedrivs i linje med gällande arbetsmiljölagstiftning och AFS:ar för bygg- och anläggningsarbete. Jag söker dig som vill vara med och ta det helhetsgreppet – som ser styrkan i samarbete, men också vågar utmana och driva förändring där det behövs." SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.

25 april 2025
Sista ansökan:
18 maj 2025
Administratör/Avfallsmottagare
OnePartnerGroup Östergötland AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker nu en driven, noggrann och serviceinriktad administratör med stort miljöintresse till Vika Återvinningscentral i Katrineholm.   Om tjänsten Som avfallsmottagare/administratör på Vika avfallsanläggning blir du en del av Tekniska verken i Linköping AB. Tillsammans med våra kunder bygger vi på Tekniska verken världens mest resurseffektiva region. En viktig del i detta arbete sker på våra avfallsanläggningar där du som avfallsmottagare/administratör får en viktig roll där både service och rådgivning ingår. Läs mer om Tekniska verken och Vika avfallsanläggning på vår hemsida: Tekniska verken - Linköpings och Katrineholms energibolag - Tekniska verken Tjänsten är på heltid och normal arbetstid är vardagar kl 07.00-16.00. Avvikande arbetstider kan förekomma, med t ex tjänstgöring vissa kvällar och lördagar.   Arbetsuppgifter In- och utvägning av fordon i våghuset. Kundservice, bl a hantera mail och telefonsamtal från källsorteringskunder. Fakturering. Registrering av transportbeställningar i olika datasystem. Rapportering av farligt avfall vid behov till Naturvårdsverket. Stödja anläggningen med övriga administrativa arbetsuppgifter. En del av arbetet kommer vara praktiskt jobb ute på återvinningscentralen med att hjälpa kunder med sortering.   Kvalifikationer Du har ett stort miljöintresse och har en stark vilja att lära dig nya saker. Du är en mycket god användare av Officepaketet, främst Excel och Word. Du ska ha grundläggande kunskaper inom ekonomi. Du drivs av att ge professionell service och gillar att ha mycket kundkontakt. Du är en noggrann person som uppskattar ordning och reda. Du är självgående och van att ta stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Meriterande är att ha tidigare erfarenhet av avfallshantering och återvinning. Körkort klass B är ett krav.   Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning som kommer pågå under perioden maj-december 2025. Vi ser helst att du kan arbeta hela sommaren, men möjlighet kommer finnas till några veckors ledighet. Du kommer att bli anställd som tjänsteman av OnePartnerGroup och arbeta som uthyrd konsult till Tekniska Verkens anläggning i Vika Katrineholm. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via e-post hänvisar vi dig till att söka via annonsen. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mikael Wetter på: [email protected] alternativt 0722 242477. Varmt välkommen med din ansökan!

25 april 2025
Sista ansökan:
11 maj 2025