We are looking for new home cleaners to join our team in Uppsala. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Uppsala. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vi på GK arbetar med att utveckla, bygga och driva smarta tekniska lösningar som minskar klimatbelastningen från gamla och nya byggnader. Oavsett vilken typ av byggnad vi arbetar med, strävar vi efter lösningar som tar hänsyn till både dagens användare och kommande generationer. Vi söker en servicekoordinator för en heltidstjänst i Uppsala. Som servicekoordinator kommer du att hantera fakturor och order, utföra administrativa uppgifter samt ge support och service till både externa och interna parter. Vad kan GK erbjuda dig? Hos oss på GK är vi måna om varandra. Tillsammans tar vi ansvar, skapar förändring och en inkluderande arbetsplats där alla har utrymme att synas och utvecklas. Vi erbjuder: En arbetsmiljö som kännetecknas av en familjär känsla Kollegor som lär sig av varandra och vill varandra väl Goda utvecklingsmöjligheter En trygg och säker arbetsgivare, vi har kollektivavtal Friskvårdsbidrag på 5000 kr Hur kommer ditt uppdrag se ut? Som servicekoordinator hos oss får du en central roll i vår verksamhet. Du ansvarar för att hantera administration av serviceuppdrag och följa upp fakturor och fordringar, säkerställa att arbetade timmar och material registreras korrekt samt att fakturering sker snabbt och korrekt. Du hanterar även krediteringar och reklamationer. I din vardag ingår också administration av projekt, registrering av avvikelser, hantering av garantiservice samt uppdatering och justering av avtal. Vid behov stöttar du även i personaladministrativa uppgifter. Din bakgrund Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Har mycket god system- och datorvana Erfarenhet av att arbeta självständigt och med hög integritet Erfarenhet av service och/eller administration Meriterande Utbildning inom administration eller ekonomi Tidigare erfarenhet av en koordinerande roll Erfarenhet av att arbeta i systemet Unit4 Erfarenhet från bygg- eller VS-branschen För att lyckas i rollen tror vi att du Är energisk, positiv och har en framåtlutad inställning Är lösningsorienterad med god samarbetsförmåga Har god förmåga att kommunicera och bygga relationer, både internt och externt Arbetar strukturerat och systematiskt och trivs med administrativa uppgifter Ansökan Är du redo att ta första steget till en spännande resa tillsammans med oss på GK? Då är du välkommen med din ansökan! Vi tillämpar löpande urval i den här rekryteringen så skicka in din ansökan med en gång. Provanställning tillämpas. För den här tjänsten kan det bli aktuellt att du som slutkandidat får göra en ekonomisk och juridisk bakgrundskontroll. Syftet med bakgrundskontrollen är inte att sålla bort utan kontrollen görs för att både du och vi ska känna oss trygga med anställningen. Hör av dig till rekryterande chef om du vill veta mer om bakgrundskontrollen och varför den görs. På GK kan du vara dig själv och förvänta dig att bli respekterad, oavsett var du kommer ifrån eller vem du älskar. Mångfald och inkludering handlar för oss om att erkänna och respektera varandra att hitta styrka i det som gör oss lika och olika. Kvalificerade kandidater som känner igen sig i våra värderingar inkluderande, nyfiken och ansvarstagande uppmuntras att ansöka hos oss.
Nu söker Libera dig med CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag i Uppsala! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods, livsmedel eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 5-10 stopp per arbetspass. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Uppsala, leveranser kan komma att ske runtom i Uppsala, Stockholm eller Mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom CE-körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken körning du blir anställd för. Vanligtvis dag eller kväll, sällan nätter. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 4 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50–75%) i Sommar – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop? Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt. Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig? Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss? Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.
Är du noggrann, strukturerad och trivs med fysiskt arbete? Solidsport söker nu en lager- och logistikmedarbetare till vårt team i Uppsala! Om tjänsten Som lager- och logistikmedarbetare hos Solidsport blir du en nyckelperson i vårt dagliga arbete med att hantera och skicka teknisk utrustning. Tjänsten är på deltid och utförs på plats i Uppsala, och det finns goda möjligheter till mer arbetstimmar framöver i takt med att verksamheten växer. Timmarna är flexibla, och går enkelt att kombinera med annan syssla. Du kommer att vara en del av vårt operativa team som arbetar för att säkerställa så bra sändningar som möjligt för våra kunder och partners. Arbetsuppgifter Packa och skicka utrustning till kunder och användare Ta emot inkommande leveranser och kontrollera att allt fungerar som det ska Ansvara för att lager och inventarie är i ordning och uppdaterat Bidra till ordning och struktur i lagermiljön Vi söker dig som Är noggrann, organiserad och har ett öga för detaljer Är tekniskt intresserad och inte rädd för att testa eller felsöka utrustning Trivs med att arbeta självständigt men fungerar bra i ett team Har god kommunikativ förmåga och kan hantera både fysiskt arbete och administrativa moment Tidigare erfarenhet av lager- eller logistikarbete är inget krav men meriterande Innehar körkort (krav för tjänsten) Om Solidsport Solidsport är en ledande aktör inom sportindustrin, specialiserad på att erbjuda livesändningar av sport på alla nivåer – från ungdomslag till större turneringar och klubbar. Vi kombinerar teknisk innovation med förstklassig kundsupport för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vår vision är att alla lag och föreningar, oavsett storlek, ska ha möjlighet att livesända sina matcher och samtidigt skapa nya intäktsmöjligheter. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
We are developing a cutting-edge technology for ultra-sensitive and precise mutation detection - driving improved cancer care and precision medicine. We are a young, fast-growing company with an agile, cross-functional work environment. With open, respectful, and prestige-free colleagues and a leadership team focused on growth, we offer the perfect place to make an impact. Your Role As a Product Manager, you will be pivotal in ensuring that we develop and deliver products that meet genuine market needs. You will be responsible for collecting and analyzing data that supports both product development and sales, helping us provide assays suited for both research and clinical use. You will shape our product portfolio, guide go-to-market efforts, and be a strong advocate for user-centered innovation. Internally, you will act as the bridge between R&D, Sales, Applications, and Regulatory Affairs, ensuring that our work is aligned, efficient, and customer-focused. You will also work closely with external stakeholders such as researchers, clinicians, and Key Opinion Leaders (KOLs) to secure market insights and continuously strengthen our product offering. Your main responsibilities will include: Contributing with data to support the entire product lifecycle – from concept to launch and beyond. Translating market and customer insights into actionable product strategies. Defining product positioning and messaging that resonates with target users. Driving go-to-market planning and supporting commercial teams with training and content. Responsibility for generating content and marketing materials related to products, aimed at supporting sales efforts and increasing product visibility in the market. Tracking product performance and customer feedback to inform improvements. You will report to the Sales Director and be part of the commercial team, playing a critical role in making our revolutionary technology for mutation detection accessible to clinicians and researchers. We are on a start-up journey, meaning we adapt quickly, so your tasks may evolve as we grow. At Rarity Bioscience, we believe in fostering a vibrant and collaborative work environment. We have co-located all functions in a modern office in Uppsala Science Park and we regularly organize team get-togethers and off-site events to strengthen our bonds and celebrate our successes. Join us to be part of a dynamic team that values both professional growth and personal connections. Your Profile We are seeking a technically skilled Product Manager with experience in a similar role and a strong foundation in molecular biology or related fields, enabling you to understand our superRCA technology. As this is a new role, strong self-leadership is essential — you will build processes, drive initiatives, and help shape how we work with product management. You thrive in a fast-paced, dynamic environment, are flexible, and enjoy taking ownership beyond a strict job description when needed. Qualifications: Bachelor's or Master's degree in Life Science, Molecular Biology, Biotechnology, or a related field. A few years of experience from a similar role, preferably in diagnostics. Technical understanding, ideally with experience in molecular biology technologies. Excellent communication and interpersonal skills, with experience collaborating across R&D, Sales, Product development, and Regulatory Affairs. High degree of self-leadership, with the ability to work independently and proactively in a fast-paced environment. Comfortable in a flexible role that may require "wearing many hats." Fluent in English, both written and spoken. Willingness to travel internationally as part of customer engagement, product launches, and market development activities. Application Join a growing company in full flow, where collaboration is key and off-sites are prioritized. With short decision-making processes and a leadership team working alongside you in an open office, you'll have the chance to make a real impact and shape the future of the business. Not convinced? Give us a call and we can explain why this is an opportunity you cannot miss. Please do not hesitate to reach out to Sandra Bydell Sveder, Recruitment Consultant ([email protected] or 076-319 96 88). We accept applications until the 18th of May.
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Enköping! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Flickan bor tillsammans med sina föräldrar och syskon. Du kommer hjälpa henne med all omvårdnad, förflyttning, sondmatning, träning, slemsug och inhalationer. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vi söker därför en assistent som är noggrann, pålitlig och är uppmärksam. Som personlig assistent är du med och skapar en trygg och trivsam vardag för flickan under dem förutsättningar som finns. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika hjälpmedel såsom andningshjälpmedel, slemsugning samt byte/tömning av stomipåse är meriterande men inget krav så länge du är snabblärd och godtar goda råd som kommer från arbetsledaren eller andra assistenter som känner flickan väl. Du talar flytande svenska, är flexibel och kan resa inom Sverige men även utomlands. Som person är du flexibel, lyhörd och stresstålig samt visar respekt för individen, assistansgruppen och anhöriga. Du har en positiv inställning, är driven och framåt samtidigt som du är lugn och ödmjuk. Endast kvinnliga sökande enligt önskemål från kund. Du ska även kunna uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi timvikarier vid oplanerad såsom planerad frånvaro. På sikt finns det möjlighet till en fast schemarad. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Enköping! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Flickan bor tillsammans med sina föräldrar och syskon. Du kommer hjälpa henne med all omvårdnad, förflyttning, sondmatning, träning, slemsug och inhalationer. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vi söker därför en assistent som är noggrann, pålitlig och är uppmärksam. Som personlig assistent är du med och skapar en trygg och trivsam vardag för flickan under dem förutsättningar som finns. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika hjälpmedel såsom andningshjälpmedel, slemsugning samt byte/tömning av stomipåse är meriterande men inget krav så länge du är snabblärd och godtar goda råd som kommer från arbetsledaren eller andra assistenter som känner flickan väl. Du talar flytande svenska, är flexibel och kan resa inom Sverige men även utomlands. Som person är du flexibel, lyhörd och stresstålig samt visar respekt för individen, assistansgruppen och anhöriga. Du har en positiv inställning, är driven och framåt samtidigt som du är lugn och ödmjuk. Endast kvinnliga sökande enligt önskemål från kund. Du ska även kunna uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi timvikarier vid oplanerad såsom planerad frånvaro. På sikt finns det möjlighet till en fast schemarad. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka sex teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Rollen är heltid med tillsvidareanställning, inledd med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är dagtid med start redan från 06:45 vissa dagar. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du har du : Erfarenhet från snabbrörlig produktionsmiljö med stora logistiska flöden. Erfarenhet av lager- eller logistikarbete. Minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar. God simultankapacitet och förmåga att se helheten. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Vi söker dig som vill vara med att utveckla Växa Sveriges affärer i nära samarbete med kollegor. Vad är Växa?Växa är det innovativa kunskapsföretaget som leder utvecklingen mot en hållbar livsmedelsproduktion. Hållbart för djur, människor, miljö och ekonomi. Vår kultur bygger på värdeorden Glädje, Initiativrikedom, Lyhördhet, Laganda, Affärsmässighet och Kompetens. Vi gillar kor! Avdelning Ekonomi & PersonalDu kommer att tillhöra en arbetsgrupp med 12 medarbetare som ansvarar för ekonomi, lön, HR, bilar och lokaler, där vi tillsammans utvecklar verksamheten. Det är högt i tak, vi delar med oss av kunskap och har nära kontakt med medarbetare i Växa. Vad är jobbet?Arbetet består av bland annat lönsamhetsuppföljning, analyser, framtagande av nyckeltal till verksamheten, ansvar för budgetprocessen, rapportering, och allt i nära samarbete med chefer och ledning. Lämplig utbildning och erfarenhetDu har god kunskap och kompetens inom ekonomistyrning med några års erfarenhet. Har god systemförståelse och vana att hantera och analysera stora datamängder Tycker det är kul att lära ut och kommunicera ekonomi Gillar att arbeta självständigt men tycker samtidigt om lagarbete Är van att arbeta med budgetarbete samt ekonomisk uppföljning Har förståelse och intresse för ekonomistyrning och affärsutveckling Har högskoleexamen i ekonomi eller motsvarande Omfattning och placeringsort 100 % tjänst med placering i Uppsala. Har du frågor är du välkommen att kontakta Madeleine Melin avdelningschef 010-471 02 34. Patrik Davidsson Facklig förtroendeman för Unionen, email [email protected] Pernilla Olsson, Facklig förtroendeman för Akademikerna, emejl [email protected] Ansökan senast 31 majVänta inte med din ansökan då vi arbetar löpande med urval och intervjuer.
Välj ett jobb för att visa detaljer