Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning. Du kommer att arbeta hos vår kund med godsmottagning men även truckkörning och andra förekommande uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter, plock av order Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på ständig dag eller kväll. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck och skjutstativtruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och arbete i affärssystem. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Vi söker en engagerad och noggrann biltestare till vår kund i Enköping. Ansök idag och ta nästa steg i din karriär inom fordonsindustrin! Om kundföretagetKundföretaget är en framstående aktör inom fordonssektorn som sätter stor vikt vid innovation och hållbarhet. De erbjuder en arbetsmiljö där teknologisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Som medarbetare här får du en unik möjlighet att påverka framtidens transportlösningar och bidra till ett framgångsrikt team. Arbetsbeskrivning för biltestareSom biltestare kommer du att genomföra noggranna tester av fordonens prestanda och säkerställa att alla system fungerar optimalt innan de når kunden. Ditt arbete kommer att inkludera praktiska tester samt analys och rapportering av resultat. Du kommer att samarbeta med andra biltestare och tekniker för att förbättra och optimera fordonets funktioner. Krav och kvalifikationer Relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av testning och utvärdering av fordonskomponenter Förmåga att använda test- och mätverktyg effektivt B-körkort (MANUELL) Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta med hybrid- och elfordon Kunskaper inom diagnos och felsökning av fordonssystem Personlig profil Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta med andra. Du bör ha en känsla för detaljer och vara ansvarsfull i ditt arbete. En positiv inställning och viljan att kontinuerligt utvecklas är egenskaper vi värderar högt. AnsökanFör frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marco på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning, med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen är vi verksamma över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.
AQ M-Tech AB är ett företag som specialiserat sig på utveckling, konstruktion och tillverkning av kundanpassade tekniklösningar och produkter. Under åren har vi utvecklat ett flertal produkter som har haft sitt ursprung i våra kunders krav och teknikbehov. Företaget besitter många olika kompetenser vilket gör att vi tillsammans kan möta olika kunders varierande behov. AQ M-Tech är främst verksamt inom MedTech-branschen med både kontraktstillverkning av kunders produkter, men även med egenutvecklade produkter. Arbetsuppgifter: Som montör på avdelningen Egna produkter har du varierande arbetsuppgifter inom elektronik och finmekanik. Du tillverkar mindre elektronikkomponenter enligt arbetsinstruktioner där arbetet innefattar allt från slipning, limning, gjutning, lödning, montering och testning. Din profil/kompetens: Vi söker dig som är praktiskt lagd, har en positiv inställning och som tycker det är kul att lära sig nya saker. Som person ser vi att du är fingerfärdig och har ett öga för detaljer eftersom du kommer arbeta med mindre komponenter. Då våra kunder primärt finns inom MedTech-branschen är kvalitet ett viktigt ledord som genomsyrar allt vi gör. Vi arbetar i projektform vilket betyder att man äger sin produkt från start till slut, där kvalitetsfokus med rätt från mig är en viktig princip. Vi vill att du ska passa in i vårt team och vara en del av vårt härliga arbetslag. Därför söker vi dig som är noggrann, driven och positiv! Kompetenser/Erfarenhet: Svenska och Engelska i tal och skrift Har ett tekniskt intresse och gärna erfarenhet från elektronikmontage Tidigare erfarenhet av lödning Erfarenhet av Monitor ERP-system Erfarenhet av ISO13485 är meriterande Vi erbjuder dig: AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat. AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Stina Åkerblom via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Some of the things youll do As a Production Engineer in our cell development department, you will play a crucial role in planning, overseeing, and executing the manufacturing processes for battery cell production. You’ll work closely with our production technicians, providing training and guidance to ensure efficient, precise execution of assembly and production processes. In this role, you will ensure that the final products meet strict quality and specification standards, directly contributing to our commitment to delivering innovative and reliable battery solutions. We are currently seeking one skilled and motivated Production Engineer to join our team, with one position available in Cell Assembly. If you are passionate about engineering and production optimization and are excited to be part of a dynamic, growing team, we invite you to apply! Join us in driving innovation and efficiency across our production processes. Key responsibilities include (but are not limited to) Oversee and optimize production processes in your designated area. Troubleshoot and resolve technical issues to ensure continuous production flow. Collaborate with cross-functional teams to improve production efficiency and product quality. Ensure compliance with safety, quality, and regulatory standards. Develop and implement process improvements to meet production targets. What Were looking for A degree in a relevant field (e.g., Engineering, Manufacturing, or related discipline). 4+ years of experience in a similar production engineering role. Strong technical knowledge and problem-solving skills. Excellent communication and teamwork abilities. Experience in the battery or energy storage industry is required. This position requires on-site presence Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM. What you will get At Altris, we’re redefining energy with our pioneering sodium-ion technology, set to transform global energy storage. We empower talented individuals to drive strategic decisions and create real impact. As we grow, so do your opportunities to lead, innovate, and shape our future. You’ll be challenged, develop your skills, and work with exceptional colleagues. If you thrive in dynamic environments and enjoy setting new processes, this is the place for you.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Jag är en 13-årig tjej med ett flerfunktionshinder och intellektuell funktionsnedsättning. Det innebär att jag varken kommunicerar verbalt eller i skrift och har begränsad möjlighet att styra mina armar och ben. Därför söker jag dig som vill hjälpa mig med det! På vardagar går jag i skolan mellan 7.30–14.00 och ibland vidare på fritids fram till 16.00. Jag tycker att skolan är jätterolig eftersom jag får träna min motorik och göra en massa skojiga saker! På morgonen behöver jag hjälp att göra mig i ordning, och när jag kommer hem gillar jag att sjunga till musik, titta på film, spela spel eller bara ta det lugnt – allt beroende på hur jag mår den dagen. På helgerna brukar vi göra utflykter tillsammans i familjen. Vi går på teater, bio, badhus eller hittar på andra roliga aktiviteter. Därför är det en fördel om du är flexibel och gillar både spontana och planerade äventyr! Vem är du? Du som söker tjänsten är en glad och engagerad person som vågar ta initiativ. Min vardag innehåller ofta nya människor, djur och natur – något som du bör känna dig bekväm med. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg, då det hjälper dig att snabbt komma in i arbetet. Krav för tjänsten - Du får inte vara allergisk eller rädd för djur - Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift (då jag har en hörselnedsättning) Meriterande - Erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg - Erfarenhet av att arbeta med barn Arbetstid & omfattning Vi söker två assistenter för en delad tjänst där arbetet sker växelvis varannan vecka där en arbetar 20 timmar ena veckan och är ledig den andra. Den ena assistenten arbetar 20 timmar under ojämna veckor (exempelvis vecka 1, 3, 5 osv.), medan den andra arbetar 20 timmar under jämna veckor (exempelvis vecka 2, 4, 6 osv.). Arbetet förläggs både under dag, kväll, natt med väntetid och helg. Lön & villkor Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så länge uppdraget varar" samt timanställning. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Beställ utdrag Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-... Är du den jag söker? Varmt välkommen med din ansökan! Linda Pettersson Uppdragschef +46 706-20 22 69
Why Join Kaisa? At Kaisa, we don’t just build software—we revolutionize how businesses engage with customers at scale. Our cutting-edge platform helps global brands personalize experiences, optimize workflows, and drive success. But what truly sets us apart? Our people. We believe in a culture where innovation, ownership, and collaboration fuel personal and professional growth. If you're passionate about solving real-world challenges, thrive in a dynamic environment, and want to make an impact—this is your chance. Your Role As a Technical Solutions Consultant, you’ll be at the heart of our customer journey—ensuring seamless onboarding, integration, and ongoing technical excellence. You’ll work closely with customers and internal teams, using your technical expertise to solve problems, drive efficiency, and shape the future of our solutions. What You’ll Do Provide exceptional technical support and guidance to customers and internal teams including setup, configuration, and integration. Have a deep understanding of customer needs and challenges, proactively addressing their questions and concerns. Stay up-to-date on industry trends and best practices, particularly within the Automotive sector, to provide relevant and insightful guidance to customers. Contribute to the development and delivery of professional services offerings, leveraging your creativity and customer knowledge to identify opportunities and create compelling solutions. Manage customer expectations, establish credibility at all levels within the customer and build problem-solving partnerships with the customer and colleagues Grow the cooperative, customer focused and positive culture in the team and within the organization What You Bring Strong skills in database management (mysql), javascript and rest API understanding are key to succeed in this role; extra points for typescript / nodejs / graph Excellent communication, interpersonal, and presentation skills. Previous experience in a customer-facing technical support or onboarding role Bonus – Automotive industry experience is a plus!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som barnskötare på vår förskola Norlandia Karlsro i Uppsala. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor Karlsro? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har utbildning eller pågående utbildning som barnskötare Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskola Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolan : Norlandia Förskolor Karlsro är belägen i centrala Uppsala. I direkt anslutning till Karlsro finns flera parker som inbjuder till utflykter, upptäckter och rörelselekar. På vår förskola har vi bilingual profil, vilket innebär att barnen får en naturlig introduktion till både svenska och engelska i vardagen. Genom lek, sång, sagor och samtal vävs engelskan in på ett lekfullt och inspirerande sätt, anpassat efter barnens ålder och språkliga nivå. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Visstid Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande Tillträde: 1/6-2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-20 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Emelie Arkeryans Telefonnummer: 072 995 64 00 E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka sex teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Rollen är heltid med tillsvidareanställning, inledd med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är dagtid med start redan från 06:45 vissa dagar. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du har du : Erfarenhet från snabbrörlig produktionsmiljö med stora logistiska flöden. Erfarenhet av lager- eller logistikarbete. Minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar. God simultankapacitet och förmåga att se helheten. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Topelius är ett särskilt boende beläget i Nyby i norra Uppsala med 80 platser fördelat på fyra avdelningar/våningsplan. 40 platser är för personer med demenssjukdomar och 40 platser är för personer med stora omvårdnadsbehov. Attendo Topelius är ett livsstilsboende med inriktning Sport och Spa vilket betyder att vi fokuserar på välmående för både kropp och sinne. Beskrivning av tjänsten Nu söker vi sommarvikarier, främst till v.25-32 men även övriga veckor kan vara aktuella. Är du intresserad av att arbeta inom äldrevården kan vi erbjuda en trevlig och utvecklande arbetsplats med en engagerad arbetsgrupp. Schemat innehåller dag, kväll och helg. Vi kommer även tillsätta några nattjänster. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att ge bästa möjliga vård till våra brukare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för äldrevård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. God svenska både i tal och skrift är ett krav. Du arbetar tillsammans med sjuksköterska och rehab för att göra det bästa för våra brukares i deras vardag. Arbetet ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Struktur, rutiner, planering och glädje är nyckelord för att verksamheten ska fungera på ett tryggt och säkert sätt. Tjänstgöringsgrad 70-100%. Introduktionsdagar kommer att hållas i början av juni. Är du intresserad av att jobba som timvikarie innan semesterperioderna börjar kan det finnas möjlighet för det också. Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller är vårdbiträde med erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Topelius är ett särskilt boende beläget i Nyby i norra Uppsala med 80 platser fördelat på fyra avdelningar/våningsplan. 40 platser är för personer med demenssjukdomar och 40 platser är för personer med stora omvårdnadsbehov. Attendo Topelius är ett livsstilsboende med inriktning Sport och Spa vilket betyder att vi fokuserar på välmående för både kropp och sinne. Beskrivning av tjänsten Nu söker vi sommarvikarier, främst till v.25-32 men även övriga veckor kan vara aktuella. Är du intresserad av att arbeta inom äldrevården kan vi erbjuda en trevlig och utvecklande arbetsplats med en engagerad arbetsgrupp. Schemat innehåller dag, kväll och helg. Vi kommer även tillsätta några nattjänster. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att ge bästa möjliga vård till våra brukare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för äldrevård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. God svenska både i tal och skrift är ett krav. Du arbetar tillsammans med sjuksköterska och rehab för att göra det bästa för våra brukares i deras vardag. Arbetet ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Struktur, rutiner, planering och glädje är nyckelord för att verksamheten ska fungera på ett tryggt och säkert sätt. Tjänstgöringsgrad 70-100%. Introduktionsdagar kommer att hållas i början av juni. Är du intresserad av att jobba som timvikarie innan semesterperioderna börjar kan det finnas möjlighet för det också. Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller är vårdbiträde med erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch! På Attendo arbetar vi tillsammans för vår vision att stärka individen. Detta gör vi genom våra värderingar kompetens, omtanke och engagemang som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef. Varmt välkommen med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer