Personlig assistent till kvinna med hund
Vivant Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala. Nu söker vi flera assistenter som vill arbeta hos våra kund i centrala Uppsala, Kunden har en hund av större ras så det är väldigt viktigt att man är hundvan och förstår att det kommer finnas en större hund i bostaden så vi ser gärna att du är en hund människa. Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. För denna tjänst krävs det att du: - har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - tål pälsdjur då hund ibland finns i hemmet - tidigare erfarenhet inom vården Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 20 tim / veckan Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Inför anställning hos Vivant Assistans För anställning hos Vivant Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Vivant Assistans är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Projektledare FetchPlanner
BM System AB
Systemförvaltare m.fl.

Om oss BM System AB är ett Uppsalabaserat mjukvaruföretag med en tydlig högteknologisk profil. Vi är ledande inom utveckling av avancerade IT-system för ledning och positionering av mobila resurser och har under lång tid levererat GPS-baserade ledningssystem till samhällsbärande verksamheter, såsom transport, entreprenad, renhållning, sjukhus, säkerhetsbranschen och räddningstjänsten. BM FetchPlanner är ett komplett ledningssystem för miljö- och renhållningsbranschen. Med vår avancerade programvara hjälper vi organisationer att effektivisera sina flöden, minska sina kostnader och förbättra sin service. Systemet omfattar bland annat planering, ledning, utförande, uppföljning och fakturering. Om jobbet Som Projektledare för FetchPlanner kommer du att ha ett övergripande ansvar för att driva implementeringen av produkten hos kund – från initial planering till genomförande och leverans. Dina arbetsuppgifter inkluderar att skapa och underhålla projektplaner för att säkerställa att alla inblandade parter är uppdaterade. Du kommer att ta fram specifikationer i samarbete med kunden och koordinera arbetet med både interna och externa intressenter. En viktig del av rollen är att informera projektdeltagare och säkerställa en tydlig kommunikation inom projektet. Du kommer att arbeta nära supporttekniker, applikationskonsulter, produktchef och utvecklare inom företaget. Dessutom ansvarar du för att följa upp och utvärdera projekt för att säkerställa framdrift och kvalitet. Om dig Vi ser att du: har en relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. har kunskap och förståelse för IT-system och är tekniskt intresserad har flera års erfarenhet av projektledning och har arbetat med projektmodeller, gärna inom IT-branschen eller renhållningsbranschen. är en god kommunikatör, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. är trygg i din yrkesroll och har förmåga att engagera andra i arbetet mot gemensamma mål. Vi erbjuder Vi på BM System erbjuder en arbetsplats i våra fina lokaler i Fyrislund, Uppsala. Om du önskar finns möjlighet att arbeta på distans ett par dagar i veckan. Vi ger dig chansen att arbeta och utvecklas i en stimulerande och flexibel miljö som uppmuntrar egna initiativ, förslag och idéer. Du blir en viktig del av ett ambitiöst team där ditt arbete har direkt påverkan på företagets framgång. Vi anordnar regelbundet sociala aktiviteter där du får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnade former. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och kollektivavtal. Ansökan Skicka in ditt CV redan idag, då ansökningar hanteras löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Mikael Rindborg på [email protected]. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenheter.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Butikssäljare Deltid
Hi-Fi Klubben Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Om HiFi Klubben HiFi Klubben har fler än 100 fysiska butiker i Danmark, Norge, Sverige, Nederländerna, Tyskland och Finland och sex nationella webbutiker, vilket gör oss till Europas i särklass största specialistkedja inom ljud och bild. Tack vare vårt breda urval av testvinnande stereo- och hemmabiolösningar kan våra kunder alltid hitta rätt lösning till rätt pris hos oss. Vad söker vi Vi söker säljare till HiFi klubbens butik i Uppsala som kommer att flytta till nya stora lokaler i Boländerna, där målsättningen – precis som i samtliga av våra butiker – är att göra alla kunder nöjda, inte bara vid köp, utan i en helhetsupplevelse som skapar mervärde. Älskar du att skapa affärer och erbjuda kunder som delar ditt intresse ett mervärde genom upplevelser med grymma produkter så har du alla förutsättningar att bli en skicklig säljare hos oss. Du kommer att arbeta i team där alla jobbar åt samma håll. Du som person ska vara lyhörd mot kunden för att hitta den bästa lösningen utifrån deras frågor och önskemål och vägleda dem till rätt produkter. Du kommer att arbeta med ett noga utvalt sortiment som är specialiserat kring ljud och bild i världsklass. Har du ett nördigt intresse i musik, hemmabio, ljudformat, olika vinylpressningar eller någon annan hifi-relaterad teknik – då kommer du att trivas hos oss! Arbetsuppgifter · Huvudsakliga arbetsuppgifter består av försäljning och butiksdrift · Göra våra kunder 100 % nöjda i alla situationer · Driva din och butikens försäljning · Arbeta med butiken för maximal drift varje dag. · Vara bidragande i den digital utvecklingen mellan butik och online-försäljning · Bidra till en god arbetsmiljö för teamet Vi erbjuder dig Träning och utbildningar i våra produkter och arbetssätt där vi har både stora och mindre ansvarsområden som ger dig en stabil grund som hjälper dig att lyckas hos oss. Vi är ett växande och lönsamt företag med flera karriärmöjligheter för den som vill framåt. Om Tjänsten Vi erbjuder flera deltidstjänster mellan 15-50% med stor möjlighet till högre tjänstegrad över tid där arbetstiderna ligger i anslutning till butikens kommande öppettider. Du blir en drivande och viktig person i ett team där alla hjälps åt att leverera mot gemensamma mål. Vi är anslutna till Svensk handel med kollektivavtal för alla anställda. Välkommen in med din ansökan

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Nätverkstekniker till Uppsala
Camai Consulting AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Vi söker en Nätverkstekniker för ett uppdrag till vård kunds IT-avdelning. Uppdraget omfattar konfiguration, drift och nyinstallation av nätverk, servermiljöer och datahallskomponenter. Arbetsuppgifter Ingå i ett mindre team som arbetar med nätverkskonfiguration och drift. Installation och underhåll av servermiljöer och datahallskomponenter. Säkerställa att nätverksinfrastrukturen uppfyller höga krav på säkerhet och prestanda. Dokumentera arbetet enligt vedertagna principer. Kvalifikationer Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av nätverkskonfiguration (exempelvis Cisco, Unify eller Checkpoint). Erfarenhet av att arbeta enligt agila metoder. Erfarenhet av NetApp, VMware och Dell Unity (EMC) är meriterande. God samarbetsförmåga och vana att arbeta i team. Flytande svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Strukturerad och lösningsorienterad. God förmåga att samarbeta och dela kunskap med kollegor. Serviceminded och flexibel. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
IT Tekniker till Uppsala
Camai Consulting AB
Drifttekniker, IT

Har du en stark passion för IT och en naturlig talang för att lösa tekniska problem? Vill du arbeta i en varierad och dynamisk roll där du gör verklig skillnad för organisationen och dess medarbetare? Då är detta möjligheten för dig! I rollen som IT Tekniker blir du en viktig del av organisationen och ansvarar för att leverera högkvalitativt användarstöd. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Felsökning och problemlösning i Windows och installerade applikationer. Hantering och paketering av applikationer med SCCM och MSI. Administration av iOS-enheter, inklusive mobiltelefoner, abonnemang och tillbehör, samt enhetshantering i Intune. Arbete med tunna klienter och KVM-lösningar. Användning av ärendehanteringssystem för effektiv support. Administration av Microsoft 365, Microsoft Teams och gärna andra virtuella samarbetsplattformar. Arbete med AV-teknik för mötesrum. Arbetet sker både via telefon, fjärrstyrning och på plats. Vi uppmuntrar dig att bidra med idéer och lösningar för att förbättra våra arbetssätt och processer. KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av: Dokumenterad erfarenhet av arbete inom IT-support. Installation, felsökning och generell förvaltning av PC, Windows, Office 365 och närliggande teknologier. Användarsupport via flera kanaler, såsom telefon, onsite och remote desktop. Ledning av det dagliga arbetet inom ett IT-supportteam, inklusive planering och samordning. Active Directory, EntraID och Intune. Talar och skriver svenska obehindrat. Personliga egenskaper Som person ser vi att du är: Serviceinriktad – Du sätter alltid kunden i fokus och strävar efter att skapa en smidig och positiv upplevelse för användarna av den digitala arbetsplatsen hos kunden. Lagspelare – Du samarbetar aktivt med dina teammedlemmar, delar med dig av kunskap och resurser samt stöttar andra för att tillsammans uppnå gemensamma mål. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Uppsala Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Sjuksköterska för vaccination - Uppsala
Vaccinova AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i . Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen och DOZ Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

19 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säsongsjobba som CE-chaufför i Enköping!
Libera i Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Nu söker Libera dig med CE-kort som vill arbeta vår/sommarsäsongen i Enköping! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av farligt gods, tomgods eller pallgods. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Enköping, leveranser kan komma att ske runtom i Stockholms län, samt mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som har haft din CE-behörighet i minst 3 år och jobbat som CE-chaufför i minst 2 år. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet kan i perioder innefatta viss typ av kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Krav Du innehar CE-behörighet och har minst 2 års körvana Du har ADR Grund Giltigt YKB Meriterande Tidigare erfarenhet av transporter av farligt gods Tillsättning Beroende på din tillgänglighet, ca April/Maj och sommarperioden ut I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid eventuell anställning. Varmt välkommen med din ansökan!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.

19 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Doktorand i kemi med inriktning mot organisk kemi

Arbetsuppgifter Huvuduppgiften för en doktorand är att ägna sig åt sin forskarutbildning vilket innefattar såväl deltagande i forskningsprojekt som forskarutbildningskurser. I arbetsuppgifterna kan det även ingå undervisning och annat institutionsarbete, dock max 20% av arbetstiden. Kvalifikationskrav  Behörighet till utbildning på forskarnivå har den som fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng (hp), varav minst 60 hp på avancerad nivå, eller på något annat sätt förvärvat i huvudsak motsvarande kompetenser. Mer information om behörighetskraven finns här.  https://teknat.uu.se/utbildning/forskarniva/amnen-och-inriktningar/ För att antas till forskarutbildning i kemi med inriktning mot organisk kemi krävs godkända kurser i kemi eller för kemi relevanta områden omfattande minst 90 hp, inklusive minst 40 hp organisk kemi på avancerad nivå, eller motsvarande kunskaper som förvärvats på annat sätt. Mer information om de ämnesspecifika kraven finns här.  https://teknat.uu.se/digitalAssets/395/c_395084-l_3-k_studieplan-kemi-organisk-kemi-180906.pdf#__utma=1.1846047202.1610463675.1620637009.1621233958.10&__utmb=1.22.10.1621233958&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1612268582.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)&__utmv=-&__utmk=121535624 Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.  En masterexamen i organisk eller medicinsk kemi, i farmaci eller motsvarande erfarenhet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper såsom god samarbetsförmåga, motivation och självständighet, samt hur den sökande genom sin erfarenhet och kompetens bedöms ha de förmågor som krävs för att kunna tillgodogöra sig och utvecklas inom forskarutbildningen Önskvärt/meriterande i övrigt Kunskap och praktisk erfarenhet av NMR-spektroskopi kommer att ses som en mycket stark merit. Kunskap och praktisk erfarenhet av organoboronkemi kommer att ses som en stark merit. Detta projekt kräver att du kan arbeta självständigt och att du har utmärkta samarbetsförmågor, eftersom projektet innebär samarbete med forskare från andra universitet och industrin. Du bör ha relevanta vetenskapliga erfarenheter kopplade till projektet. Urvalet av sökande kommer att baseras på grundutbildningsbetyg, utbildningsprofil samt eventuell ytterligare forskningserfarenhet inom områden som är relevanta för forskningsprojektet. Sådan erfarenhet bör redovisas och inkluderas i din ansökan, exempelvis genom artiklar publicerade i internationella peer-reviewed tidskrifter eller genom anställning vid företag eller andra institutioner verksamma inom det specifika forskningsområdet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga kvalifikationer som krävs för projektet. Vid tillsättningen av dessa tjänster strävar vi efter att rekrytera de personer som, genom en samlad bedömning av kompetens, färdigheter och dokumenterade meriter, bedöms vara mest lämpade att genomföra och utveckla det aktuella projektet samt bidra till en positiv utveckling av institutionen. Doktorander engageras normalt för viss undervisning på grund- och avancerad nivå. Tidigare erfarenhet från undervisning/mentorskap, även från miljöer utanför skola/universitet, samt annan utåtriktad verksamhet kan därför vara meriterande. Bestämmelser för doktorander återfinns i Högskoleförordningen 5 kap §§ 1-7 samt i universitetets regler och riktlinjer. https://www.regler.uu.se/?languageId=3 Observera att detta är en förkortad version av annonsen. För att se den fullständiga annonsen vänligen klicka på ”Ansök här” eller se Uppsala universitets hemsida: https://uu.se/jobb/ Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad, enligt HF 5 kap § 7. Omfattningen är 100%. Tillträde enligt överenskommelse eller 2025-07-01. Placeringsort: Uppsala Upplysningar om anställningen lämnas av:    Mate Erdelyi (e-mail: [email protected], +46729999166). Välkommen med din ansökan senast den 1 augusti 2025, UFV-PA 2025/800. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

18 mars 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025