Elektriker till Svea Solar
Svea Renewable Solar AB
Installations- och serviceelektriker

Är du en erfaren elektriker som vill arbeta med hållbara lösningar inom solenergi? Vi söker dig som trivs med självständigt arbete och kundkontakt i ett engagerat team! Svea Solar, Sveriges ledande solenergiföretag, leder övergången till en hållbar framtid genom innovativa solenergilösningar. Just nu söker vi ytterligare en elektriker till vårt team som vill arbeta med våra privatkunds installationer i region Norr med utgångspunkt i Gävle. Vi erbjuder Kollektivavtal med Svenska Elektriker Förbundet (SEF) för att säkerställa rättvisa arbetsvillkor och förmåner Utbildningar på vårt egna Träningscenter Vi investerar i din kompetensutveckling och ger dig verktygen för att lyckas i rollen. Fantastiska utvecklingsmöjligheter Vi tror på solcellers framtid och investerar därför långsiktigt i din kompetens och utveckling Möjlighet till bonusar Vi har blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag 2022, 2023 & 2024 via Karriärföretagen! Om rollenRollen som elektriker ger dig en spännande och varierad vardag där du får ansvaret för installationen av solcellsanläggningar hos våra privatkunder. Du kommer inte att jobba på taket, utan istället fokusera på att koppla in systemen direkt i fastighetens elcentral. Våra elektriker arbetar självständigt, vilket betyder att du blir den enda elektrikern på plats – du får verkligen ta fullt ansvar för din arbetsdag! I rollen ingår: Kundkontakt och planering i samråd med installations koordinator. Installation av växelriktare, elbilsladdare och batterier Felsökningar. Utföra isolationsmätning, kontinuitetsmätning och andra typer av kontroller som ingår i ”kontroll före i drifttagning” samt ifyllande av egenkontroller. Ansvara för dokumentation och uppföljning av installationer i våra interna system. Vem är du? Du motiveras av en kombination av teamwork och självständigt arbete, där du med ditt initiativtagande trivs med frihet under ansvar. Du har ett intresse för solceller och uppskattar en roll med fokus på kund och kvalitet. Dessutom är du flexibel och bekväm med att arbeta utanför vanliga arbetstider och hemort. För att lyckas i rollen ser vi även att du: - Har en grundläggande el-utbildning samt minst 2 års erfarenhet som elektriker - Har ECY-certifikat - Behärskar svenska eller engelska - Har B-körkort för manuell bil Resor med övernattning i tjänsten kan förekomma. Vi ser det som meriterande med erfarenhet inom installation från solcellsbranschen. Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Vill du bli vår nästa kollega? Svea Solar – mer än solpaneler Svea Solar är inte bara ledande inom solpanelsinstallationer, utan vi strävar efter att vara en långsiktig energipartner för våra kunder. Vi erbjuder en bred produktportfölj med smarta lösningar som gör det möjligt för våra kunder att optimera sin energianvändning. Vårt erbjudande omfattar bland annat värmepumpar i samarbete med IKEA, elladdstolpar, batterier, elavtal och vår egen mjukvarulösning för energioptimering (VPP). Vi arbetar ständigt för att utveckla nya lösningar som gör skillnad – både för våra kunder och för klimatet. Mångfald & inkludering På Svea Solar främjar vi mångfald och inkludering, då olika perspektiv driver innovation. Här får du växa professionellt och bidra till framtidens energilösningar. Som en del av vårt team blir du en viktig del av "The Power Shift" – mot en grönare framtid, med fokus på teamwork, tillväxt och en rolig arbetsmiljö. Ansökan Vi kommer att börja gå igenom ansökningar från och med den 2/1. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Du kan läsa mer om vår rekryteringsprocess här. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med fyra månaders provanställning i enlighet med vårt kollektivavtal med Svenska Elektrikerförbundet. Vi gör bakgrundskontroller via Verifiera för att säkerställa att alla våra anställda har en bakgrund som är förenlig med Svea Solars värdegrund.

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Software Engineering Lead till Envirologic
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du ute efter ett större kliv inom mjukvaruutveckling och vill ha en möjlighet att kunna bli en nyckelspelare för ett bolag i framkant? Då har du hittat rätt! Om Företaget Envirologic är ett svenskt börsnoterat företag baserat i Uppsala som har levererat över 1300 robotar globalt sedan 1999. Företaget upplever en stadig tillväxt och ökad efterfrågan på sina produkter. Envirologic är idag världsledande inom automatiserad högtryckstvätt med sin flaggskeppsprodukt, EVO Cleaner. Företaget söker nu en Team Lead för mjukvaruutveckling som vill vara med och utveckla framtidens robotlösningar. Envirologic är i fas att lansera en ny tvättrobot och utvecklar ytterligare en robot i samarbete med en ledande global leverantör. Som Team Lead kommer man att spela en nyckelroll genom hela processen, från konceptutveckling till att se resultaten implementerade ute hos kunder. Avdelningen Arbetsmiljön är öppen, prestigelös och kännetecknas av korta beslutsvägar för att snabbt se resultatet av sitt arbete i produktionen. Avdelningen du kommer tillhöra består av 7 ingenjörer som arbetar nära varandra och har hög teknisk kompetens. Om Tjänsten Som Team Lead för mjukvaruutveckling kommer du att ansvara för att leda och samordna hela utvecklingsprocessen, från idé till färdig lösning. Du kommer att arbeta nära teamet och chefen för att forma rollen och skapa bästa möjliga förutsättningar för både dig själv och teamet att lyckas. Vi satsar på din utveckling och du kommer att ha en mentor som stöd för att hjälpa dig att växa i rollen. I din roll som Team Lead kommer du successivt att ta ansvar för helheten i olika projekt, vilket inkluderar både ledning av teamets arbete och tekniskt ansvar för produkter eller delar av dem, beroende på projektets omfattning. Dina arbetsuppgifter kan omfatta allt från servicemjukvara till applikationsmjukvara med ett fokus på robotik. Du kommer att leda dina egna delprojekt samt samordna teamets arbete genom hela processen – från design och testning till implementering och support. Kundkontakt är också en naturlig del av arbetet, där du agerar som en viktig länk mellan teamet och kunden för att säkerställa kvalitet och leverans. Skallkrav Högskole/Civilingenjör inom inbyggda system, datateknik, teknisk fysik, mekatronik eller annan relevant bakgrund 1 års erfarenhet som Team Lead, produktägare, projektledare eller liknande roller. Goda kunskaper inom C eller Phyton Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Kunskap inom robotik, reglerteknik eller annat närliggande område Arbetserfarenhet inom inbyggda system Personliga egenskaper Tekniskt intresserad Kommunikativ Strukturerad Eget driv samt vara lösningsorienterad Affärsmannamässig och se helheten i ett större perspektiv ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Heltid Plats: Uppsala Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Envirologic önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Control & Automation Engineer
Altris AB
Övriga civilingenjörsyrken

Some of the things you’ll do Join Altris, a pioneering company at the forefront of sustainable energy solutions. We are dedicated to advancing Sodium-Ion battery technology, with a focus on developing, scaling up, and industrializing the first Sodium-Ion cathode manufacturing facility in Europe. Cathode production is the cornerstone of our business, positioning us as a leader in this innovative industry. We are seeking a dedicated and skilled Control & Automation Engineer to join our team. In this role, you will be instrumental in developing, optimizing, and automating our Sodium-Ion cathode manufacturing processes. This is a unique opportunity to be part of a groundbreaking project that will establish Altris as the premier developer of Sodium-Ion cathode technology, ultimately contributing to the transition towards truly sustainable battery chemistry. Key responsibilities include but are not limited to Defining and development of automation requirements specification and control system architecture Design and implement automation systems for advanced factories, consisting of conveyors, vision systems, AGV’s and specialized manufacturing equipment Be part of the team to select key automation solution suppliers and collaborate to deliver turnkey solutions to enable prototyping or manufacturing. Work jointly with industrialization and manufacturing teams to identify and implement new opportunities to upgrade automated processes and increase productivity. Develop and implement control strategies for automated systems, including PLC programming, HMI design, and SCADA systems. Collaborate with cross-functional teams to integrate control systems with existing infrastructure, ensuring seamless operation and communication between different components. Analyze and improve automation processes to enhance efficiency, reduce downtime, and minimize operational costs. Diagnose and resolve issues in control systems, ensuring minimal disruption to operations. Provide technical support and maintenance to keep systems running smoothly. Lead and manage automation projects from conception through commissioning, including budgeting, scheduling, and resource allocation Ensure all control systems adhere to industry standards and regulatory requirements, prioritizing safety in all aspects of design and implementation. What Were looking for Degree in Electronics, Mechatronics, Software Engineering 4+ years of experience within Industrial Automation in automated manufacturing environments such as: automotive, batteries CAM, semiconductors, pharmaceutical, medical devices etc. Proficiency in programming languages such as ladder logic, structured text, and function block diagram 3+ years PLC/SCADA programming, especially Siemens TIA portal systems and Beckhoff 3+ years in OPC connectivity and MES interfaces Experience in designing electrical schematics using CAD tools such as EPlan or AutoCAD Experience in writing technical documentation (Requirement specifications, Functional design, UML, Test Cases, Test Records) Experience with automation platforms like Siemens, Allen-Bradley, or Schneider Electric Previous experience working in a startup environment, demonstrating the ability to thrive in a fast-paced, dynamic setting and a high degree of adaptability. Strong understanding of industrial communication protocols (e.g., Modbus, Profibus, Ethernet/IP) Experience in electrical design is highly desirable and will be considered a strong advantage Familiarity with robotics, motion control, and sensor technologies. What you will get At Altris, we’re redefining energy with our pioneering sodium-ion technology, set to transform global energy storage. We empower talented individuals to drive strategic decisions and create real impact. As we grow, so do your opportunities to lead, innovate, and shape our future. You’ll be challenged, develop your skills, and work with exceptional colleagues. If you thrive in dynamic environments and enjoy setting new processes, this is the place for you.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Quality Control Engineer - Cell Production
Altris AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Some of the things youll do As a Quality Control Engineer in our cell production team, you will be responsible for ensuring the quality and consistency of our battery cells throughout the manufacturing process. You will develop and implement quality control processes, conduct inspections, and analyze data to identify and address any quality issues. This role requires a meticulous individual with strong analytical skills and a background in battery technology and/or quality assurance. Key responsibilities include but are not limited to Develop, implement, and maintain quality control processes and procedures to ensure the highest standards of battery cell production. Conduct regular inspections and testing of battery cells at various stages of production to identify defects or deviations from quality standards. Analyze data from inspections and testing to identify trends and root causes of quality issues. Work closely with the production team to communicate quality standards and ensure compliance with established procedures. Troubleshoot and resolve quality-related issues, collaborating with engineers and technicians to implement corrective actions and improvements. Monitor and review production processes to ensure continuous improvement in quality and efficiency. Maintain detailed records of quality control activities, including inspection results, test data, and corrective actions taken. Prepare and present reports on quality performance to management and other stakeholders, highlighting key findings and recommendations for improvement. Ensure all quality control activities comply with industry standards, regulatory requirements, and company policies. What were looking for To succeed in this role, you must demonstrate a high level of attention to detail, essential for identifying quality issues and ensuring precision throughout the production process. A proactive mindset is equally important, as it allows individuals to anticipate potential quality concerns and address them before they affect production. Success in this role also requires strong collaboration skills, enabling effective work with cross-functional teams to ensure consistent adherence to quality standards. Bachelor’s degree in Mechanical Engineering, Chemical Engineering, Materials Science, or a related field is required; a Master's degree or higher is preferred. Over 4 years of proven experience in quality control or quality assurance within a manufacturing environment, preferably in the battery or electronics industry. Strong knowledge of quality control methodologies, tools, and standards (e.g., ISO). Experience with battery cell production processes and testing methods is highly desirable. What you will get At Altris, we’re redefining energy with our pioneering sodium-ion technology, set to transform global energy storage. We empower talented individuals to drive strategic decisions and create real impact. As we grow, so do your opportunities to lead, innovate, and shape our future. You’ll be challenged, develop your skills, and work with exceptional colleagues. If you thrive in dynamic environments and enjoy setting new processes, this is the place for you.

12 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterska för vaccination - Uppsala
Vaccinova AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i . Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen och DOZ Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Development Engineer - Design Transfer
Olink Proteomics AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Who we are Olink, part of Thermo Fisher Scientific, is transforming the understanding of human diseases through advanced proteomics. We are driven by a commitment to innovation, quality, and transparency, providing exceptional solutions and support for human protein biomarker discovery. For many years, the critical role of proteins in human biology has been recognized, but technological constraints limited comprehensive research into their potential across various biological processes and diseases. With our innovative Olink solutions, scientists can now measure thousands of human proteins simultaneously using just a few microliters of blood. Our highly specific and validated assays cover a wide dynamic range, empowering groundbreaking research. Our services include flexible protein biomarker solutions, with a robust library of thoroughly validated assays covering ~5000 proteins. As we expand globally, we continue to play a pivotal role in shaping the future of scientific discovery. To learn more, visit www.olink.com. Position Description We are looking to hire a Development engineer, who will act as a sub-project leader, to join the Design transfer team within the Engineering department, Technical Operations. The department’s main responsibility is to lead the industrialization of the kit manufacturing processes within the Supply Chain organization and ensuring equipment control and business continuity in the premises of our Uppsala office. The department currently consists of a total of 22 employees divided into the three individual teams: 1) Design transfer, 2) Process development & Validation and 3) Equipment & Maintenance. In this position you will act as a sub-project leader responsible for coordinating design transfer activities of new products from R&D to Supply Chain, to ensure producibility of the kit components. You will coordinate complex transfer activities and sometimes also be operational in all necessary design transfer activities such as process development, qualification and validation, manufacturing methods and article structures (BOMs etc.). You will also coordinate changes of existing products. The position is based in Uppsala and reports to Manager Design Transfer. Primary responsibilities As a Development Engineer Design Transfer your primary responsibilities includes, but is not limited to: Lead and coordinate design transfer activities in NPI and development projects according to internal quality processes. Act as change control responsible or owner by coordinating activities between other teams and departments. Lead continuous improvements and develop and improve work processes within the area. Take responsibility of identifying and implementing improvements of work processes that are connected to design transfer in NPI projects. Actively participate and contribute to performance of risk assessments of projects, processes and products. Be accountable for reporting status timely to manager and stakeholders in progress of the above. Qualifications BSc or MSc in Life Science or equivalent. Experience from a leading role in a manufacturing environment, preferably within Life science (e.g. as production preparation engineer, project manager/ activity leader). Experience from design transfer, alternatively product development, where design/ tech transfer has been included. At least 3 years relevant work experience after relevant degrees. Very good communication skills in both English and Swedish. As a person, you should have a genuine technical interest but also enjoy driving and leading projects toward challenging goals. To succeed in this role, you should have strong communication skills, be curious and creative with a proactive mindset. Finding the best solution sometimes requires being flexible and pragmatic, without loosing sight of the most important details. We are looking for a team player that always wants to find the best way of working with the aim to find the most efficient paths to deliver and reach goals. The selection process is on-going, and the position might get filled before the last day of application so please apply as soon as possible, however no later than 2025.04.06. If you want to help to deepen the understanding of real-time human biology and are looking for an exciting new challenge, we encourage you to apply!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Barberare

Vi på VAHEL BARBERSHOP söker en duktig Barberare/Herrfrisör. stämma detta på dig? Du ska vara driven, social och ansvarsfull. Vara en positiv person som funkar i team och ge bra energi till gruppen Vara självgående och se vad som behöver göras i salongen Serviceinriktad med kunden i fokus Stor passion för frisöryrket Salongen utför herrklippning, rakning med kalla och varma omslag, klippning och trimning av skägg och mustasch. Vidareutbildning – kompetensutveckling, vi erbjuda individuell kompetensutveckling till våra anställda inom yrket och kundservice. Vi arbetar med kollektivavtal. Låter detta intressant för dig så tveka inte att höra av dig redan idag.

11 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Allmänmedicin specialist läkare sökes till uppdrag
VårdIX AB
Specialistläkare

Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025