Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du sjuksköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? En sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorgär en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möta människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med omvårdnadsuppgifter, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Den legitimerade sjuksköterskans specifika kompetens är omvårdnad. Detomfattar både det vetenskapliga kunskapsområdet och det patientnära arbetet grundat i en humanistisk människosyn. Du ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. Som sjuksköterska ansvarar du för och leder omvårdnadsarbetet. Detta innebär att självständigt, i teamsamverkan och i partnerskap med den boende och dennes närstående ansvara för bedömning, diagnostik, planering, genomförande och utvärdering av omvårdnaden. En viktig uppgift är också att handleda, stödja och utbilda övrig omvårdnadspersonal och vara ett gott föredöme för dina kollegor. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra även vid förändrade omständigheter. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget. Om Gutasund äldreboende Välkommen till Gutasund, ett modernt och trivsamt äldreboende i stadsdelen Gottsunda, Uppsala. Verksamheten är belägen ett stenkast från Gottsunda Centrum med tillgång till flertalet livsmedelsbutiker, café, restauranger, kiosk, frisör och bibliotek. På husets innergård finns en grönskande, rofylld trädgård med flera planteringsytor och sittplatser för våra boende. Gutasund omgärdas av trevliga bostadskvarter, rogivande grönområden och promenadvägar. På Gutasund finns tre våningsplan som erbjuder vård för boende med demenssjukdom samt ett våningsplan med omvårdnadsavdelning. Under ledning av verksamhetschef arbetar enhetschef, omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut med vård och omsorg. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/gutasund Vi erbjuder dig: Förutom att du får arbeta i ett väl sammansvetsat, kompetent, engagerat och härligt arbetslag erbjuder vi: Kompetensutveckling Fredagsfrukostför alla medarbetareför att sätta lite extra mys inför helgen Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Vi söker dig som ärlegitimerad sjuksköterska Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet som sjuksköterska inom äldreomsorg Du behöver ha god kunskap om hälso- och sjukvårdens regelverk Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap att dokumentera utifrån ICF och KVÅ (internationella och nationella klassifikationer och kodverk) Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: visstidsanställning Omfattning: till en början ca 50% Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Bitr.Verksamhetschef: Annika Ek Telefonnummer: 010-130 38 88 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
I stormens öga befinner du dig. Projektledaren vill avsluta projektet, produktionen väntar på att få komma i gång, men du står stabil och tar ansvar för kvalitetssäkringen. Du har planerat arbetet för dig och ditt team för att säkra en god leverans i tid och håller en god proaktiv kommunikation med leverantörer. Känner du igen dig i detta scenario? Det här blir din rollDu kommer att bli en del av ett team med hög kompetens inom validering. Du får möjlighet att utvecklas och utmanas kunskapsmässigt utifrån dina erfarenheter, agera mentor och leda andra. ”Som valideringsledare hjälper jag både små och stora företag att få koll på sina utrustningar och processer, både de som redan har vana av regelverk och de som är nya inom Life Science. Jag älskar Plantvisions mix av utmaningar, glädje och kunskapsdelning och jag har lärt mig massor under min tid här.” - Jessica Kjellberg Rollen öppnar dörrar för att: Kvalificera utrustningar och/eller instrument, och datoriserade system Validera tillverkningsprocesser och rengöringsprocesser Leda valideringsaktiviteter med ansvar för strategi och dokumentation Samarbeta tvärfunktionellt i projektteam med kravställning och riskanalys Arbeta med avvikelsehantering, CAPA, ändringsärenden, inspektioner, leverantör Utveckla arbetsprocesser, granska dokumentation och uppdatera SOPar vid behov Vi ser gärna att du bor i Uppsalaområdet och har möjlighet att vara hos kund i Mälardalen. Så här kommer du att briljeraMed ditt sätt att alltid sätta kunden först, arbeta lösningsorienterat och leverera med hög energi kommer du glänsa hos oss. Det är självklart att du som person också är noggrann och kvalitetsmedveten. Eftersom en stor del av ditt arbete sker hos kund, behöver du balansera att vara en del av uppdraget och aktivt bidra till ditt team. Att dela kunskap med varandra är vårt hjärta och något som får oss alla att växa! Du har följande kunskaper, erfarenheter och egenskaper: Du har 5 års erfarenhet av validering och kvalificering i GXP-styrd verksamhet, gärna med erfarenhet av att validera datoriserade system eller teknisk erfarenhet av produktion och ett intresse för kvalitet Du har teknisk eller naturvetenskaplig högskole- eller civilingenjörsutbildning Du har erfarenhet av ISO13485, GMP, GDP, 21 CFR Part 11, Eudralex Vol 4 Annex 11/GAMP 5 Du kan flytande svenska och engelska, både i tal och skrift Du är pragmatisk och lösningsorienterad, med en passion för produktkvalitet, patientsäkerhet och dataintegritet Färdigheter: Förmåga att bygga långsiktiga relationer, samarbeta effektivt i team, agera som mentor och stödja kollegor, samt driva förändrings- och förbättringsarbete Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta: KonsultchefBas Clarijs073-0604721, [email protected] Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.
Vi på Vivant assistanserbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Bålsta. Kunden är kvinna i 50 års åldern som lever tillsammans med sin make i natur fina Bålsta. Kunden har dygnet runt assistans och är nu i behov av vikarie som kan ställa upp när ordinarie personal är borta pågrund av sjukdom/semester.Du som söker är kvinna mellan 35-60 år, du ska vara bosatt i närområdet eller i nära anslutning. Du behöver ha körkort B då kunden ibland färdas i bil.Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Varmt välkommen att söka och bli en i gänget! Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående RekryteringsprocessenVivants'sRekryterare kommer att läsa igenom din ansökanoch sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss ellertjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/
Studerar du ekonomimed etthjärta som slår extra för kundrelationer, med en ambition att blikonsult ochkombinera affärsutveckling, problemlösning och personlig utveckling?På Avanta, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, får du möjligheten att kickstarta en långsiktig karriär där vi skapar värde för våra kunder och utvecklar våra medarbetare. Vem är du?Vi söker dig som inte bara vill ha praktisk erfarenhet inom redovisning, utan också strävar efter att bli en viktig del av vårt team på lång sikt. Du lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Din profil: Studerar ekonomi, redovisning, finans eller liknande på universitet eller högskolamed praktik inom ramen för utbildning under hösten 2025 och vår 2026. God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både verbalt och skriftligt. Vill utveckla förmåga att förstå kunders behov och bidra till lösningar som stärker deras verksamheter. Är ansvarstagande, flexibel och trivs i en teammiljö där samarbete och delad kunskap är i fokus. Har ett affärsmässigt tänk och trivs i en roll där kundens behov är i fokus. Har ett genuint intresse för en långsiktig karriär på byråochen önskan om anställning efter praktikperiodens slut. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper.Vi värdesätter att du är en person som tycker om att nätverka, bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig.För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byråsom en fördel och att duuppskattar möjligheten att arbeta nära kunder i olika branscher. Vad erbjuder vi? En praktikplats där du får en djupgående förståelse för redovisningsprocessen och möjlighet att arbeta med riktiga kundprojekt.Som praktikant på Avanta kan duförvänta dig att delta i kvalificerat arbete där du, genom att vara understöd till dina kollegor, får lära dig mer om löpande redovisningsarbete, kundbemötande, affärsrådgivning och mer! Praktiken utformas utifrån dina erfarenheter och våra verksamhetsbehov. Under praktiken arbetar du på plats under kontorstid, med möjlighet till anställning efter praktikens slut. Vid en framtida anställning erbjuder vi: Friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Kontinuerlig utveckling:Vi är en ambitiös organisation med höga kvalitetskrav och fokus på ständig förbättring av oss själva. Hos oss får du tydliga möjligheter till kompetensutveckling anpassade efter dina mål och förutsättningar. Sociala aktiviteter:Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet: Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap: Oavsett om du arbetar från något av våra kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Praktiken på vårt Uppsala-kontorärplanerad tillhösten 2025 och våren 2026 med uppstart enligt överenskommelse.Vi tillämpar ett löpande urval och annonsen stängs när vi har tillsatt praktikplatsen.På grund av julledigheter kommer din ansökan ses över med start under tredje veckan i januari. Återkoppling på din ansökan kan därför dröja. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill vara med på vår tillväxtresa! Varmt välkommen med din ansökan. AQ M-Tech AB är ett företag som specialiserat sig på utveckling, konstruktion och tillverkning av kundanpassade tekniklösningar och produkter. Under åren har vi utvecklat ett flertal egna produkter som har haft sitt ursprung i våra kunders krav och teknikbehov. Företaget har många olika kompetenser vilket gör att vi tillsammans utvecklar kundens idé till en färdig produkt. Vi utvecklar och tillverkar även våra kunders produkter som en kontraktstillverkare. Våra kunder finns främst inom läkemedel och livsmedelsindustrin. Arbetsuppgifter: Som produktionstekniker arbetar du i förstahand med att supporta produktion och den dagliga verksamheten. Produktionen är i största grad specialiserad med fokus på en hög mix med låg volym. Kvalitetssäkring genomsyrar hela företaget och att vara noggrann eller känna till hur kvalitet kan efterhållas är en bra egenskap. Många produkter är projektstyrda där du kommer få ansvara att vara den tillsatta produktionsteknikern. Det innebär att bemöta frågor internt men också kundkontakt för att diskutera problem och hitta lösningar tillsammans med kunden. Många projekt och produkter är ofta uppbyggda utav flertalet el komponenter där en god systemförståelse har väldigt stora fördelar. Rollen passar därmed dig som har förmågan att snabbt sätta sig in och se samband mellan olika tekniska komponenter. Har du tidigare varit montör eller arbetet praktiskt kommer de kunskaperna komma väl till hands även i rollen som produktionstekniker. Din profil/kompetens: Relevant utbildning och/eller erfarenhet av tillverkande produktion Goda kunskaper i ritningsläsning Svenska & Engelska i tal och skrift Problemlösande Meriterande: El-lära Kunskaper i 3D program Erfarenhet av Medtech branschen Erfarenhet av Monitor ERP-system Vana av att arbeta med EBOM strukturer Personliga kvalifikationer: För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och har analytisk förmåga. Du är nyfiken och tar dig gärna an nya arbetsuppgifter. Givetvis ser vi att du är strukturerad och noggrann i arbetet. Vi erbjuder dig: AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat. AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan:Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan innehållande personligt brev och CV så snart som möjligt, dock senast 2025-01-31. Frågor om tjänsten och ansökningar hanteras av rekryterande chef Marcus Gyllsten via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Vi på Submit AB söker just nu efter flera erfarna svetsare till vår kunds verkstad i Strängnäs Här får du möjlighet att arbeta med byggnadssmide i en verkstad med högt tempo tillsammans med ett härligt team. Om jobbet: Du kommer främst att arbeta med svetsning, kapning, slipning och borrning. Arbetet är varierande och du kommer att vara en del av ett team där alla bidrar till att uppnå de bästa resultaten på ett effektivt sätt. Företaget i fråga tillverkar stålkonstruktioner till byggbranschen.Profil:-Initiativtagande och ansvarsfull. -Trivs med varierande arbetstider.-God samarbetsförmågaKrav:-Genomförd svetsarprövning i MIG/MAG och/ellerMMA-Erfarenhet som smed eller relevant utbildning-Behärskar svenska språket i tal och skrift-B-körkortMeriterande:-Truckkort-Flera språk-Genomförd svetsarprövning i metod 136 & 138Arbetsplats: SträngnäsStart: OmgåendeArbetstid: 06.30–16.00 (mån–tors), 06.30–13.00 (fre)Lön: Enligt kollektivavtalAnsök redan idag! Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Operatör till spännande medtech-företag – Var med och skapa framtidens vårdlösningar! Vill du arbeta med högteknologiska produkter som gör skillnad på riktigt? Senzime, ett ledande svenskt medtech-bolag, söker nu en engagerad operatör som vill vara en del av vårt dynamiska team. Här får du möjligheten att jobba med banbrytande teknik som förbättrar patienters liv och bidrar till att minska komplikationer vid kirurgiska ingrepp. Om tjänsten: Som operatör hos Senzime kommer du att vara med i tillverkningen av vår topprodukt, TetraGraph – ett avancerat system som digitalt och kontinuerligt mäter neuromuskulär blockad. Du blir en del av ett mindre men sammansvetsat team på ca 8 personer och arbetar på vårt huvudkontor i Uppsala tillsammans med 25 andra medarbetare. Vi erbjuder: Självständigt arbete i ett familjärt och stöttande team Möjlighet att vara delaktig i hela produktionskedjan Flexibla arbetstider Arbeta med en produkt som verkligen gör skillnad i vården Arbetsuppgifter: Tillverkning av TetraGraph och övriga uppgifter i produktionen Packning och kontroll av produkter inför leverans Se till att ordrar blir korrekt skeppade Vi söker dig som: Har en avklarad gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och engelska Har ett stort tekniskt intresse och vilja att utvecklas För att trivas hos oss är du: Självgående och trivs med att ta ansvar Kvalitetsmedveten med ett öga för detaljer Prestigelös och flexibel, du är alltid redo att hugga i där det behövs Vill du vara med och skapa framtidens vårdlösningar? Skicka in din ansökan senast den 31januari 2025.
Vill du vara med och bygga framtidens teknik? Bli en del av vårt härliga team i Uppsala! Frontwalker Group är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle. Nu söker vi en systemutvecklare som vill vara med och skapa framtidens digitala lösningar. Vem är du? För att lyckas i rollen är du en engagerad systemutvecklare med en konsultprofil. Du är kvalitetsmedveten, problemlösningsorienterad och van att arbeta agilt i nära samarbete med kollegor och kunder. Med din kommunikativa förmåga kan du tydligt förmedla tekniska lösningar och skapa affärsvärde genom att förstå kundens behov. Du tar ansvar för hela leveransen, från idé till implementation, och håller dig uppdaterad om nya tekniska och affärsmässiga trender. Din självständighet, nyfikenhet och förmåga att bygga långsiktiga relationer gör dig till en värdefull del av teamet. Din erfarenhet och tekniska kompetens: Minst 5 års erfarenhet av backend- eller fullstackutveckling inom C#/.NET eller Java, gärna i komplexa och skalbara system. Erfarenhet av frontendutveckling med moderna ramverk som React, Angular eller Vue.js. Praktisk erfarenhet av molntjänster som AWS, Azure eller Google Cloud, inklusive implementering av CI/CD-pipelines. God kunskap om databashantering (t.ex. SQL Server eller MongoDB). Flytande svenska och engelska i tal och skrift, med god kommunikativ förmåga. Erfarenhet från konsultbranschen eller projektbaserat arbete. Vi erbjuder dig: Vi erbjuder en inkluderande arbetsplats där flexibilitet och stark gemenskap står i fokus. Hos oss får du möjlighet att arbeta i utmanande projekt som verkligen gör skillnad inom samhällsviktiga branscher. Vi värnar om din utveckling och erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling. Hos oss får du en marknadsmässig lön och förmåner som friskvårdsbidrag och omfattande försäkringar. Vi värnar om att skapa en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Varför Frontwalker Group? Hos oss blir du en del av en spännande resa. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en del av Frontwalker? Vad väntar du på? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!
Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Uppsala. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, träterrasser, tak och fasader. Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i april 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder Anställningsformen är heltid eller deltid, beroende på dina önskemål och tillgänglighet.
Vill du vara med och bygga framtidens teknik inom Life Science och AI? Bli en del av vårt härliga team i Uppsala! Frontwalker Group är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle. Nu söker vi en systemutvecklare som vill vara med och skapa framtidens digitala lösningar. Har du erfarenhet inom AI/Machine Learning eller Life Science? Eller båda? Då är du precis den vi letar efter! Vem är du? För att lyckas i rollen är du en engagerad systemutvecklare med en konsultprofil som vill bidra inom Life Science, AI/Machine Learning eller båda. Du är kvalitetsmedveten, problemlösningsorienterad och van att arbeta agilt i nära samarbete med kollegor och kunder. Med din kommunikativa förmåga kan du tydligt förmedla tekniska lösningar och skapa affärsvärde genom att förstå kundens behov. Du tar ansvar för hela leveransen, från idé till implementation, och håller dig uppdaterad om nya tekniska och affärsmässiga trender. Din självständighet, nyfikenhet och förmåga att bygga långsiktiga relationer gör dig till en värdefull del av teamet. Din erfarenhet och tekniska kompetens: Minst 5 års erfarenhet av backend- eller fullstackutveckling inom C#/.NET eller Java, gärna i komplexa och skalbara system. Erfarenhet av frontendutveckling med moderna ramverk som React, Angular eller Vue.js. Praktisk erfarenhet av molntjänster som AWS, Azure eller Google Cloud, inklusive implementering av CI/CD-pipelines. God kunskap om databashantering (t.ex. SQL Server eller MongoDB). Flytande svenska och engelska i tal och skrift, med god kommunikativ förmåga. Erfarenhet från konsultbranschen eller projektbaserat arbete. Meriterande om du har en Life Science-profil: Praktisk erfarenhet av HL7/FHIR eller andra standarder för medicinsk data. Systemintegration och API-utveckling. Erfarenhet av arbete i validerade miljöer (GxP), med fokus på dokumentation och kvalitetssäkring. Kunskap om hantering av medicinsk data eller laboratoriedatasystem (LIMS), inklusive datamappning och analys. Förståelse för regulatoriska krav och datasäkerhet, exempelvis GDPR. Erfarenhet av att implementera skydd av känslig data. Erfarenhet av att arbeta med offentlig sektor. Skapa interoperabla lösningar för hälso- och sjukvårdssystem. Meriterande om du har en AI/Machine Learning-profil: Utveckling av ML-modeller med ramverk såsom TensorFlow, PyTorch. Erfarenhet av Natural Language Processing (NLP) och språkmodeller. Kunskap om Computer Vision och AI i molntjänster (Azure AI, AWS SageMaker). Erfarenhet av datahantering och kvalitetssäkring i AI-projekt. Vi erbjuder dig: Vi erbjuder en inkluderande arbetsplats där flexibilitet och stark gemenskap står i fokus. Hos oss får du möjlighet att arbeta i utmanande projekt som verkligen gör skillnad inom samhällsviktiga branscher. Vi värnar om din utveckling och erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling. Hos oss får du en marknadsmässig lön och förmåner som friskvårdsbidrag och omfattande försäkringar. Vi värnar om att skapa en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Varför Frontwalker Group? Hos oss blir du en del av en spännande resa inom Life Science. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en del av Frontwalker? Vad väntar du på? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer