Vill du vara en del av ett framgångsrikt team i en inspirerande och inkluderande miljö? Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och service för Skellefteå Kraft! Vi växer och söker fler engagerade medarbetare som vill bidra till vår framgång! Hos oss får du chansen att arbeta i en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö, där vi värdesätter varje individ och tror på att alla kan växa och trivas. Dessutom erbjuder vi konkurrenskraftiga löneförutsättningar och ett flexibelt arbetssätt. Vi erbjuder: En inspirerande arbetsplats i nyrenoverade lokaler högst upp i Thulehuset, med en fantastisk utsikt över älven. Flexibla arbetsvillkor med möjlighet till både distansarbete och arbete på plats – vi tror på balans mellan arbete och fritid. En dynamisk arbetsmiljö med ett varmt och inkluderande team, där ålder, kön och bakgrund inte bara är välkomna, utan också ses som en styrka. En marknadsmässig lön med ett provisionssystem som belönar din drivkraft och prestation, samtidigt som du har en trygg grundlön. Vi erbjuder kollektivavtal med Unionen, vilket ger dig trygghet och förmåner. Om tjänsten: I denna roll kommer du att ansvara för att sälja elavtal från Skellefteå Kraft via telefon till noggrant utvalda hushåll. Tjänsten är en del av vårt team på 15 personer, där vi alltid strävar efter att balansera självständigt arbete med en stark laganda. Arbetet sker under kontorstider, måndag till fredag, vilket ger dig helgerna för återhämtning och tid för egna intressen. Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, engagerad och ansvarstagande. Du brinner för att ge bra service och tycker om att sätta upp och nå mål. Du är orädd för att ta initiativ och gillar att arbeta både självständigt och som en del av ett sammansvetsat team. Du uppskattar en arbetsplats med mångfald och respekt för allas lika värde. Vi värdesätter en positiv attityd och förmågan att hantera både framgångar och motgångar. Erfarenhet: Vi tror på att personlighet och vilja är det viktigaste, så om du har erfarenhet av försäljning och service är det ett plus, men inte ett krav. Har du dessutom erfarenhet av ledarskap är det meriterande. Du behöver behärska svenska väl, både muntligt och skriftligt. Vad erbjuder vi dig? Ett unikt tillfälle att bli en del av ett entreprenöriellt och växande företag. Chansen att utvecklas i din roll och i din karriär, oavsett om du är erfaren eller söker en ny karriärväg. En arbetsplats där vi ser till att du trivs och får utrymme att växa. Sök tjänsten idag! Det viktigaste för oss är att du som person känner att detta är rätt för dig! Om du har en positiv inställning och vill bidra med din energi till vårt team, ser vi fram emot att höra från dig. Även om du inte har erfarenhet av försäljning är du varmt välkommen att söka. Intervjuer sker löpande, och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team i augusti/september! Om Online: Online är ett företag byggt på entreprenörskap, engagemang och personlig drivkraft. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa långvariga och hållbara kundrelationer. Vi tror på att bygga förtroende och ansvarstagande för att skapa verkliga värden för våra kunder – och nu vill vi att du ska bli en del av vår framgångssaga.
Assistera Skandinavien AB är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till personer med funktionsnedsättning som är beviljad personlig assistans enligt lagen om stöd och service (LSS). Vi är ett mindre bolag med lång erfarenhet som ser hur viktiga alla i verksamheten är – assistansanvändare, anhöriga såväl assistenter. För att bedriva en bra assistans krävs det att alla parter är nöjda och har det bra, vårt jobb är att se till att det blir så för dig. Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent med möjlighet till anställning på schemarad (tjänstgöringsgrad cirka 75%). Personliga egenskaper Det är väldigt viktigt att du behärskar det svenska språket både i skrift och tal på ett sätt så att du kan kommunicera med assistansanvändaren, kollegor och ev. vårdpersonal etc. utan att missförstånd uppstår. Viktiga egenskaper i arbetet som personlig assistent är att du är noggrann, ansvarsfull och försöker komma med lösningar. Ibland kan du behöva läsa av brukarens behov och önskemål utan att de är uttalade så lyhördhet och förståelse för behov är högt prioriterade egenskaper. Du är lugn, empatisk och ser möjligheter. När stressiga situationer uppstår är det bra om du är stabil och kontrollerad. Du har en positiv attityd till ditt arbete och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Under din arbetsdag hjälper du assistansanvändaren med allt som hen själv inte klarar av, utifrån beviljad insats. Du hjälper till med förflyttningar och stöttar hen i alla aktiviteter, allt från hushållsuppgifter till hjälp med personlig hygien. Insatserna utgår från brukarens behov och önskemål. Vidare kan vissa brukare behöva stöd i kommunikationen och i samverkan med hens kontaktnät. I arbetet ingår även att föra dokumentation, rapportera tillbud och avvikelser och hos vissa brukare utföra delegerade arbetsuppgifter (t.ex. delegering och egenvård). I rollen som personlig assistent är din arbetsplats var assistansanvändaren än befinner sig. Det kan vara i hemmet och vid olika aktiviteter utanför hemmet. Övrigt B-körkort är meriterande och hos vissa assistansanvändare ett krav. Arbetstiderna varierar mellan dagar och kvällar. Urval och tillsättning av tjänsterna sker löpande. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Maila oss ditt CV och personliga brev redan idag så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda just dig. Om anställningenLön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Vill du vara med och forma framtidens projekt i Skellefteå? Vi söker en driven och strukturerad projekteringsledare för spännande uppdrag i Skellefteåregionen. Som konsult hos oss får du vara med och driva projekt från idé till färdigställande, med fokus på juridiska aspekter. Din roll: Leda och samordna projekt inom olika områden, med särskilt fokus på juridiska frågeställningar. Utforma projektplaner, tidplaner och budgetar. Säkerställa att projekten genomförs enligt plan och inom givna ramar. Hantera avtal, upphandlingar och kontrakt. Ge juridisk rådgivning och stöd till projektgruppen. Bygga och utveckla relationer med kunder och samarbetspartners. Din profil: Relevant akademisk utbildning, gärna inom juridik eller annan samhällsvetenskaplig inriktning. Erfarenhet av projektledning, gärna inom offentlig sektor eller samhällsbyggnad. Goda kunskaper inom svensk rätt, särskilt offentlig upphandling, entreprenadrätt och kontraktsrätt. Stark analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Utpräglad samarbetsförmåga och förmåga att bygga relationer. God kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska. B-körkort och beredvillighet att resa inom regionen. Vi erbjuder: Varierande och utmanande uppdrag i ett dynamiskt företag. Möjlighet att utvecklas inom projektledning och juridik. Ett gott arbetsklimat och en möjlighet att vara med och forma framtiden. Om oss: UNSQUARE är ett modernt och personligt konsult- och rekryteringsbolag nischat inom Legal & Compliance. Läs mer om oss på www.unsquarelaw.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emelie Lennartsson på telefon 031-20 92 09 eller via e-post [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi utökar vår produktion för Skellefteå Kraft och söker därmed personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, med goda löneförutsättningar. Vi erbjuder ett flexibelt arbetsliv där arbete sker både på arbetsplatsen och på distans och vi har precis flyttat in i nyrenoverade lokaler högst upp på 10:e våningen i Thulehuset med fantastisk utsikt över älven. Om tjänsten Tjänsten innebär försäljning av Skellefteå Krafts elavtal via telefon, till noggrant selekterade hushåll. Vi har i dagsläget ett befintligt team om 15 personer, med en stor variation på ålder, kön och bakgrund. Teamet är vana att arbeta självständigt samtidigt som teamkänslan alltid är närvarande. Arbetet sker under kontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtning och personliga intressen. Vårt lönesystem gör att din drivkraft och din färdighet kommer att påverka ditt lönekuvert. Vi arbetar efter ett provisionssystem vilket gör att ditt arbete har direkt påverkan på din lön. För att du ska känna dig trygg har du även en garanterad månadslön. Online har kollektivavtal med Unionen. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar. Du passar väl in i ett arbetslag som är vant att arbeta självständigt och tar ansvar för sitt arbete. Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Erfarenhet Vi ser gärna att du har mångårig erfarenhet inom arbetslivet, gärna inom service- och försäljningsbranschen. Erfarenhet inom ledarskap är meriterande. Du har goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift. Sök tjänsten Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tillträde av tjänst sker i Augusti/September. Om Online Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.
Vi söker en certifierad, självständig och serviceinriktad kylteknik som vågar ta egna beslut. I ryggen har du ett erfaret och kunnigt team som tillsammans med dig vill leverera den bästa servicen till våra kunder och fortsätta vår tillväxt i Norr- och Västerbotten. I den här tjänsten med Umeå som utgångspunkt! Om tjänsten Som kyltekniker på Francks Kylindustri är ditt arbete framför allt belagt ute hos våra kunder som har allt från små till större och komplexa anläggningar, vilket innebär en stor variation. För det mesta kommer du att jobba självständigt men vid projekt även i team. Rollen som kyltekniker på Francks innebär stor frihet under ansvar och du får möjlighet att arbeta både med service och entreprenadprojekt. Vi arbetar med både planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll, renoveringar, uppgraderingar och ombyggnader av kylsystem. Våra kunder finns bland annat inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustrin. Du kommer att utgå från våra lokaler i Umeå och kommer spela en viktig roll för oss i vår expansion då våra kyltekniker är de främsta representanterna för Francks Kylindustri! Vad vi erbjuder dig möjlighet att påverka och dela med dig av dina idéer, tankar och kunskaper ett härligt gäng kollegor i olika åldrar och med olika expertisområden stor frihet under ansvar med möjlighet att fatta egna beslut stöd i form av erfarna kollegor inom hela Francks Kylindustri utvecklingsmöjligheter kollektivavtal med bl.a. bra försäkringar och tjänstepension arbetstidsförkortning friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar tillgång till egen servicebil där du utgår hemifrån Om dig Du har några års erfarenhet som kyltekniker och har kylcertifikat 1. Du har erfarenhet av CO2 och/eller ammoniak. Ett plus är goda el- och styr/reglerkunskaper. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska tal och skrift. Det är viktigt hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, vågar arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du även gillar att samarbeta med andra. Du har också en positiv inställning och ett brinnande intresse för teknik och viljan att ständigt lära nytt. För att trivas i rollen så behöver du vara både självgående och ha förmågan att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en lärande organisation, vågar be om hjälp, erbjuder hjälp ochlär av misstag. Övrigt Vi gör urval löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Om FrancksSom ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som tekniker hos oss på Francks. Oavsett vilken nivå du kommer in på, blir du del av ett företag med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Francks är med och driver utvecklingen framåt när det gäller energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Se gärna vår film om Francks och inspireras tillsammans med oss att skapa Temperatur för en Bättre Värld.
Vi utökar vår produktion för Skellefteå Kraft och söker därmed personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, med goda löneförutsättningar. Vi erbjuder ett flexibelt arbetsliv där arbete sker både på arbetsplatsen och på distans och vi har precis flyttat in inyrenoverade lokaler högst upp på 10:e våningen iThulehuset med fantastisk utsikt över älven. Om tjänsten Tjänsten innebär försäljning avSkellefteå Krafts elavtal via telefon, till noggrant selekterade hushåll. Vi har i dagsläget ett befintligt team om 15 personer,med en stor variation på ålder, kön och bakgrund. Teamet är vana att arbeta självständigt samtidigt som teamkänslan alltid är närvarande. Arbetet sker underkontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtningoch personliga intressen. Vårt lönesystem gör att din drivkraft och din färdighet kommer att påverka ditt lönekuvert. Vi arbetar efter ett provisionssystem vilket gör att ditt arbete har direkt påverkan på din lön.För att du ska känna dig trygg har du även en garanterad månadslön. Online har kollektivavtal med Unionen. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.Du passar väl in i ett arbetslag som är vant att arbeta självständigt ochtar ansvar för sitt arbete. Du är inte rädd för att ta för digsamtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Erfarenhet Vi ser gärna att du har mångårig erfarenhet inom arbetslivet, gärna inom service- och försäljningsbranschen. Erfarenhet inom ledarskap är meriterande.Du har goda språkkunskaper i svenska,både i tal och skrift. Sök tjänsten Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tillträde av tjänst sker i Augusti/September. Om Online Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.
Är du en person som trivs med ett omväxlande jobb och där den ena dagen inte är den andra lik? Är du en person som uppskattar fysiskt arbete? Ta chansen att växa tillsammans med oss! Nu söker vi servicearbetare till Skellefteå! Enerco har vuxit stadigt sedan starten 2015 och vi är idag ca 1000 medarbetare. Vi har ett brett utbud av tjänster och är verksamma inom 5 olika affärsområden. Efter sammanslagningen med IBS i norr växer just nu vårt affärsområde Industrirengöring vilket innebär att du nu har chansen att vara med på vår resa! Om tjänsten Som servicearbetare ingår du i ett team som rengör, sanerar och utför övriga underhållsarbeten, som ställer särskilda krav på ansvar och fysisk arbetsinsats, ute hos våra industrikunder och gör deras lokaler och miljöer fungerande och tillgängliga för både underhåll och produktion, även svets- och mekarbeten kan förekomma. Du är den som kommer med utrustningen till fältet och får i din vardag en unik möjlighet att lära känna de ledande industrierna i regionen. Du får uppleva alltifrån pappersbruk, sågverk, stålproduktion, smältverk och andra tillverkande industrier. Som person är det viktigt att du har rätt attityd och inställning och att du uppskattar att jobba med fysiskt krävande arbetsuppgifter. Det här jobbet är inget för den som vill sitta stilla. Vi erbjuder ett genuint och härligt gäng med fin sammanhållning och en varierande och utmanande vardag. Arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter är rengöring, fastighetsnära tjänster, röjnings- och rengöringsarbete i samband med maskinmontage samt övriga sanerings, montage och mekarbeten mot industrin. Arbetsuppgifterna varierar beroende på säsong samt vilken industri det utförs mot. Arbete på hög höjd och i slutna utrymmen förekommer. Kvalifikationer och egenskaper Som servicearbetare behöver du uppskatta att jobba i en verksamhet som har ett högt tempo och en stark laganda. Då merparten av arbetet bedrivs på plats hos våra industrikunder kommer du att vara vårt ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid att du tar ansvar samt har ett trevligt bemötande. Enerco sätter din och dina kollegors hälsa främst och vi arbetar aktivt med att upprätthålla en bra och säker arbetsmiljö, så du behöver dela dessa värderingar. Vi söker dig som är i god fysisk kondition, som är positiv och trivs med ett varierande arbete. Krav: Körkort behörighet B. Meriterande är om du har erfarenhet inom den tunga basindustrin samt tidigare erfarenhet inom sanering - mekanik - eller andra underhållsarbeten. Vi är i behov av både tillsvidare - och visstidsanställda. Tillsättning av tjänsten sker löpande. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du ansvarig HR Business Partner, Rebecca Granath, [email protected] Värderingar Du delar även Enercos grundvärderingar som är centrerade kring säkerhet, effektivitet, kvalitet, innovation och samverkan. Vi strävar efter att göra dessa värderingar till kärnan i allt vi gör och integrera dem i vårt dagliga arbete. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla kan känna sig inkluderade och uppskattade. Välkommen med din ansökan! Viktigt! Se till att kontrollera dina spaminställningar så att våra svarsmail inte hamnar i skräpposten och i vissa fall inte kan levereras. Vi kommer att kommunicera via mail under rekryteringsprocessen, och vi vill vara säkra på att våra meddelanden når dig i tid. ENERCO GROUP Enerco servar svensk industri med teknik- och underhållstjänster av yppersta klass. Koncernen bildades 2015 och har omkring 1000 medarbetare och kontor på över 25 orter. Vårt huvudkontor finns i Hofors.
The Industrialization Project Management focuses on designing, communicating, and implementing an operational plan for completing an engineering-based project in the manufacturing & industrialisation area including: Preparing designs, project controls and specifications, schedules, cost estimates, production, transportation, installation, testing and/or commissioning of new infrastructure, facilities, equipment, etc. Monitoring progress and performance against the project plan; taking action to resolve operational problems and minimize delays Identifying, developing, and gathering the resources necessary to complete the project May include preparing engineering standards, designs and work specifications; developing project schedules, budgets and forecasts; and selecting materials, equipment, project staff, and external contractors. We envision that you area specialist in industrialization project management typically obtained through education and work experience (the position typically requires 8 years or more relevant experience). You havemanaged projects with high complexity for major deliveries with medium to high impact on the business. Support teams on how to apply PM expertise skills. Most probably has a certification in project management. Responsibilities typically include: Managing large projects or (end-to-end) processes with limited oversight from the manager. Coaching, reviewing, and delegating work to lower-level professionals. Problems faced are difficult and often complex.
Vi söker dig som älskar restaurangbranschen och som är på jakt efter en ny utmaning. Du som har passion för matlagning, trivs i ett högt tempo och är kvalitetsmedveten. Du bör vara van vid att hantera stress och ha förmågan att växla upp när det krävs då tempot kommer att vara väldigt högt. Du trivs bra i ett team vars gemensamma mål är att skapa den bästa möjliga erfarenheten för våra gäster. Om företaget: The Bishops Arms är en kedja med kvalitativa gastropubar som står starka i den brittiska pubtraditionen med ett fantastiskt utbud av dryck och mat. Den första The Bishops Arms öppnade 1993 och idag finns det drygt 40 The Bishops Arms pubar från Kiruna i norr till Malmö i söder. Ungefär hälften av alla pubar ligger i anslutning till ett Elite Hotel och våra pubar har öppet alla dagar om året. The Bishops Arms erbjuder en kvalitativ, säsongsanpassad, variationsrik och prisvärd meny och vi satsar ständigt på att höja matkvalitén och ser gärna att lokala råvaror och specialiteter utvecklas. Menyn skapas lokalt utifrån lokala råvaror och efterfrågan, med utgångspunkter i ett gemensamt ramverk vilket ger våra menyer en unik lokal prägel och en trygghet för våra gäster vad vi på The Bishops Arms står för. Hos oss kommer du att laga mat med utgångspunkt i svenska smaker, svensk ölkultur och med fokus på det lokala. Smårätter, varmrätter och desserter lagade med omsorg om såväl råvara som våra gäster, proffsigt presenterade i vår klassiska engelskinspirerade pubmiljö The Bishops Arms är en del av Elite Hotels och vi erbjuder en arbetsplats med stora möjligheter att utvecklas inom företaget och koncernen. Vad får du Trevliga kollegor Trygga arbetsförhållanden Möjlighet till utbildning internt & externt För att lyckas i denna tjänst ser vi att du Har stor passion för mat och service Är noggrann Är initiativtagande Är social och trevlig Är en teamplayer Arbetsuppgifter innefattar bla: Ansvara för bemanning schemaläggning av köket. Anställning av kökspersonal i samråd med Pubchef. Fakturahantering Menysättning tillsammans med Pubchef samt Menyplanering (receptskrivning, kalkylering, skriva/beställa menyer) Utbilda kökspersonalen i gällande och uppsatta rutiner och arbetssätt. Utbilda servicepersonal kring allergener, nattmat. Leda arbetet i Köket, vidta åtgärder och följa upp att personalen arbetar efter satta kriterier och policys. Kommunicera med Pubchef regelbundet om vad som händer i köket gällande menyer, event, personal eller för att få hjälp och tillsammans hitta lösningar för att utveckla verksamheten. Beställa service/ reparationer av utrustning. Inventering månadsvis Ansvara för miljöarbetet i köket inklusive HACCP, uppföljning och upprättande av egenkontrollsrutiner. Ansvara för nyckeltalen i köket såsom bruttovinst och personal. Du kommer få jobba i ett starkt och duktigt gäng där vi värdesätter trivsel allra högst. Har man inte roligt och trivs på jobbet gör man inte ett bra jobb, det är så vi tänker. Vi vill att vår personal ska växa och utvecklas med oss! Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiden är förlagd mestadels till kvällstid fördelat på vardagar och helger. Lön enligt överenskommelse.
Om jobbet Är du en driven och ansvarsfull verkstadschef som vill växa i en energirik och expansiv miljö? Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag inom bilbranschen, och vi söker nu en engagerad Verkstadschef som vill vara med på vår spännande resa! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som verkstadschef kommer du ansvara över verkstadsanläggningen, och vara med att starta upp vår verksamhet i Skellefteå från grunden. Du kommer även bidra till att forma, driva och utveckla våra reparationsprocesser, samt driva och utveckla arbetet kring iordningställande av sålda bilar innan de levereras till kund. Du ansvarar för Niemi Bils alla servicefunktioner som kommer finnas på plats i Skellefteå, vilket innefattar både hjulskiften och däckhotell, men även skadehantering för glasskador, och lagerhållning för reservdelar med mera. Du kommer att hantera administrativa uppgifter och samordna verksamheten, där du tar det övergripande ansvaret över verkstadens effektivitet och lönsamhet. Det betyder också att du kommer ansvara över rekryteringar, och att bygga ditt eget team som tillsammans ska driva verkstaden. Du kan även behöva stötta det operativa verkstadsarbetet vid behov, särskilt till en början. Vem vi söker: Vi söker dig med stor erfarenhet av verkstadsbranschen och ledarskap, som är självgående och kan driva verksamheten och motivera ditt team. Du tar initiativ och kommunicerar effektivt med kollegor och andra anläggningar, och förstår att ni är en del av en stor familj av anläggningar med hög laganda runtom i Sverige. Är du: • En skicklig ledare med bakgrund som mekaniker? • Noggrann, strukturerad och lösningsorienterad? • Driven och duktig på att se förbättringsmöjligheter? • En motiverande person med starkt kundfokus? • En lagspelare som tycker om utmaningar? Då hoppas vi att just du är den person som ska följa med på vår resa mot Sveriges nöjdaste kunder! B-körkort är ett krav. Även flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Övrigt Du kommer arbeta på vår kommande verkstad i Skellefteå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Kontakt: Om du har några frågor vänligen kontakta Tom Niemi, [email protected], 070-355 38 70. Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil: Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vår kultur: Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra” är vårt motto. Vi växer, och vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs med att arbeta hos oss. Men för oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar därför idrott, kultur och ungdom för att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Välj ett jobb för att visa detaljer