Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt arbete hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varu- och dryckesplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande jobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är ett sommarjobb på 15-20 timmar i veckan under sommaren. Arbetstiden är förlagd dagtid vardagar. Det ska bli så kul att höra från dig! KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Vi söker en CE-chaufför för sommaruppdrag! Är du en erfaren och ansvarstagande CE-chaufför som söker nya utmaningar? Vi söker just nu en engagerad och självgående lastbilschaufför med CE-behörighet till vårt växande kund! Detta är konsultuppdrag genom Northern Skill. Plats: Umeå Anställningsform: HeltidOm tjänsten Som CE-chaufför hos oss kommer du att ansvara för: Transport av gods i Umeå och eventuellt Norrland Lastning och lossning av gods enligt gällande rutiner Säker hantering av fordon och last Dokumentation och digital uppföljning av uppdrag Vi söker dig som har: CE-körkort med giltigt YKB God körvana med släp (t.ex. trailer, bil och släp) God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift Ansvarskänsla och punktlighet Meriterande är om du har erfarenhet av fjärrkörning, kyltransporter eller ADR. Vi erbjuder dig: En trygg och stabil anställning över sommarn med möjlighet till förlängning Moderna och välutrustade fordon Trevliga kollegor och en familjär arbetsmiljö Kollektivavtal och avtalsenlig lön Möjlighet till vidareutbildning och utveckling Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Rekryteringsgruppen söker en Financial Controller för kunds räkning! Om rollen: I rollen som Financial Controller kommer du att arbeta i ett producerande bolag som ingår i en internationell koncern. Du kommer att arbeta i en dynamisk, internationell och spännande miljö. Du ingår i ett team av tre personer som leds av redovisningschef. Det dagliga arbetet är omväxlande och kommer att bestå i allt från finansiell redovisning och kontroll till kommersiell ekonomi och projektledning. Dina kontaktytor kommer att vara både mot kollegor inom koncernen samt internt mot flertalet olika funktioner i företaget, som exempelvis försäljningsansvariga i våra affärsenheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Redovisning Koordination av outsourcad reskontra Månads- och årsbokslut Intern och extern rapportering Budget- och prognosarbete Uppföljning och analyser Projektarbete Vidareutveckla och förbättra processer och rutiner Kvalifikationer: Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har några års erfarenhet från en liknande roll där du har arbetat självständigt med månads- och årsbokslut samt ekonomiska analyser och uppföljning. Dina kunskaper i Excel är mycket goda och har du arbetat i SAP så är det meriterande. Som person är du strukturerad och trivs med att arbeta tydligt efter en årsklocka och hålla deadlines. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är samarbetsorienterad och en lagspelare som ställer upp för dina kollegor. Din analytiska förmåga gör att du kan se helheten och identifiera avvikelser och mönster i data. Vidare är du flexibel och kan arbeta i dynamiska miljöer. Kunden erbjuder: Goda utvecklingsmöjligheter Inblick i samtliga delar av ekonomifunktionen Stark teamkänsla Möjlighet till hybridarbete Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Arbetstiderna är 08-17 med möjlighet till flexibilitet. Tjänsten är en heltidsanställning. Detta är en direktrekrytering där man blir anställd av kundföretaget och tjänsten finns i Byske, Skellefteå. Ansök endast via Teamtailor. Tjänsten tillsätts omgående och intervjuer sker löpande. Sökord: ekonomi, ekonomiansvarig, löneansvarig, financial controller, ekonomipersonal Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com
Är du intresserad av att utvecklas inom serverdrift och infrastruktur? Vi söker dig som är nyfiken och redo för en utmaning! Vi arbetar med utveckling i en bred organisation som spänner från förskola till äldreomsorg eller från planering av stad och landsbygd till saker att se och uppleva i Umeå. Nu söker vi dig till ett av våra team som förbättrar Umeå med digitalisering och IT. Vår verksamhet ansvarar för att utveckla kommunens förmåga till digitalisering med en bred expertis. I vår verktygslåda har vi en uppsjö metoder och tjänster, bland annat inom digital mognad och kompetens, digital arbetsplats, data, IT, telefonisystem, nätverkslösningar, cybersäkerhet och support. Hos oss arbetar omkring 100 medarbetare som värnar om arbetsglädje och gemenskap. Vi vill nu förstärka vår organisation med en vass IT-infrastrukturspecialist! Om rollen Du kommer att bli en del av vårt team för datacenter. Här driver vi inte bara vår egen serverinfrastruktur utan även för två andra kommuner. Vi arbetar med de ledande leverantörerna inom virtualisering, lagring och backupsystem. I rollen ingår både arbete med hårdvara och mjukvara samt en del fysiskt arbete i datacentret. Dina framtida arbetsuppgifter • Hantera Windows server (installation, felsökning, underhåll, lifecycle management). • Utforska och hantera Microsoft 365 inklusive Azure-integrationer och tjänster. • Delta i installation och integrering av olika servertjänster. • Utveckla din kompetens inom virtualisering. • Få erfarenhet av olika lagringslösningar. • Hantera och förstå backuper. Om dig Vi söker dig med en gymnasieexamen och en passion för att lära dig mer om systemadministration i servermiljö/datacenter. Har du dessutom en eftergymnasial utbildning inom IT och/eller informationssäkerhet är det ett stort plus! Du gillar att lösa problem och utveckla nya arbetssätt. Att ge stöd och vägleda kollegor är något du ser fram emot, och du har en förmåga att anpassa din kommunikation beroende på situation. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Din personlighet och vilja att lära dig kommer att vara avgörande för oss. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en trygg miljö där du får stöd och möjlighet att utvecklas. I vårt team får du chansen att växa och bygga din kompetens inom serverinfrastruktur. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du vill växa tillsammans med oss. Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.
Personen vi söker kommer ansvara för alla kunder på distriktet samt all nykundsbearbetning. Du kommer jobba med hela vårt breda sortiment av första hjälpen produkter, hjärtstartare, livräddande utbildningar, aktivitetsbaserad ergonomi och säkerhetsprodukter som förebygger arbetsskador. Du kommer i nära samarbet med din regionchef och övriga säljkollegor i landet få guidning så du snabbt kommer in i branschen. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet Produktsortiment av högsta kvalité Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Säljutbildning i toppklass Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar
Om oss Nordic Tunneling Service AB söker en engagerad och noggrann mekaniker till vår verkstad i Dorotea. Vi arbetar inom gruvindustrin och erbjuder en spännande arbetsmiljö där du får arbeta med avancerad utrustning och bidra till hållbara lösningar inom gruvdrift. Vår arbetsplats präglas av engagemang, samarbete och innovativa lösningar. Om tjänsten Som mekaniker hos oss kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att våra gruvmaskiner och utrustning fungerar optimalt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: · Skruva och utföra underhållsarbete på gruvmaskiner. · Utföra diverse verkstadsarbete, inklusive felsökning och reparationer. · Montering av reservdelar. · Ombyggnationer av gruvmaskiner. Vi arbetar främst dagtid men är flexibla med arbetstider – vi hittar gärna en lösning som fungerar för både dig och företaget. Vad vi söker Vi letar efter dig som: · Har erfarenhet av mekaniskt arbete, gärna inom gruv- eller tung industri. · Är praktiskt lagd och har en naturlig förmåga att lösa tekniska problem. · Är noggrann, ansvarstagande och kan arbeta både självständigt och i grupp. · Är beredd att arbeta i en varierad och ibland krävande miljö. Vad vi erbjuder Nordic Tunneling Service erbjuder dig: · Arbete med modern och avancerad utrustning. · Konkurrenskraftig lön och förmåner. · En arbetskultur där samarbete står i fokus. · Möjlighet att jobba i en naturnära miljö med jakt, fiske, fjäll och friluftsliv runt knuten. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan till oss med CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och om dina erfarenheter. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att söka redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen till Nordic Tunneling Service!
Är du händig och gillar att arbeta med varierande uppgifter inom industrin? Då kan detta vara jobbet för dig! Om oss Nordic Tunneling Service AB söker en grovarbetare! Vi arbetar inom gruvindustrin och erbjuder en spännande arbetsmiljö där du får bidra till hållbara lösningar inom gruvdrift. Vår arbetsplats präglas av engagemang, samarbete och innovativa lösningar. Om tjänsten Vi söker nu en grovarbetare till vårt team i Dorotea. Som grovarbetare hos oss kommer du att ha en central roll i att säkerställa att vår verksamhet fungerar smidigt. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och innefatta bland annat: · Tvätta maskiner i spolhallen. · Byta hydraulslangar och lättare komponenter på våra gruvmaskiner. · Skrotning samt ansvara över företagets övriga återvinning och avfall. · Stötta upp med skruvning och underhåll av gruvmaskiner vid behov. Vi arbetar främst dagtid men är flexibla med arbetstider – vi hittar gärna en lösning som fungerar för både dig och företaget. Vem är du? Vi söker dig som: · Har B-körkort. · Är praktiskt lagd. · Har ett öga för detaljer och gillar att lösa problem. · Kan arbeta självständigt men också fungerar bra i grupp. · Har ett starkt säkerhetstänk och följer instruktioner noggrant. · Vi meriterar erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt grundläggande kunskaper inom mekanik och/eller snickeri, detta är dock inget krav. Vad vi erbjuder Hos Nordic Tunneling Service AB får du: · Möjlighet att arbeta i en dynamisk och växande bransch. · Chans till utvecklingsmöjligheter inom mekanikeryrket. · Stöd från ett erfaret och engagerat team · Möjlighet att jobba i en naturnära miljö med jakt, fiske, fjäll och friluftsliv runt knuten. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan till oss med CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och dina erfarenheter. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att söka redan idag. Välkommen till Nordic Tunneling Service!
Hej vi söker en pizzabagare även med lite erfarenhet. fast månadslön. ring Bo för mer info. du ska vara flexibel och kan jobba helg och kvällar. 0706213701
Inledning: Vi söker en erfaren Företagssäljare till Tell´s team i Umeå. Tell Sverige AB erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom molnväxlar, telefoni, IT-drift samt fordons-IT. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Tell Sverige´s räkning en Företagssäljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell Sverige. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tell´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds Som Företagssäljare hos Tell får du en rolig, utmanande, spännande säljroll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får en anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen där du får arbeta med de senaste produkterna och bli en del av en företagskultur som präglas av snabba puckar, stort engagemang, öppenhet och mycket driv. Tell erbjuder individuell lön och bonus. Arbetsuppgifter I rollen som Företagssäljare är du företagets ansikte utåt. Du besöker både nya och befintliga kunder till Tell och styr i stor utsträckning själv över din arbetstid. Att planera din vecka, ringa och boka upp möten, genomföra och följa upp är naturligt för dig. För att lyckas hos Tell behöver du vara strukturerad, proaktiv och ligga steget före för att ha en strategi och plan för att hjälpa kunden att utvecklas och agera problemlösare. Tell´s mål är att alltid ge den bästa helhetsupplevelsen och där kommer du att vara en viktig pusselbit. Om du lyckas väl på avdelningen och framöver önskar ta större ansvar, finns goda möjligheter för det. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi söker dig som: Vi tror att du har ett genuint intresse av att ta hand om kunder och skapa goda och långsiktiga relationer samt ge ett gott och professionellt bemötande. Vidare söker vi dig som är ambitiös, driven, snabb i tanke och handling med ett brinnande intresse för affärer. Du har helst erfarenhet som B2B-säljare, Account manager eller KAM. Erfarenhet från uppsökande försäljning är meriterande, likväl som produktkunskap inom växellösningar, IT och abonnemang. Du har en utpräglad vilja och förmåga att ta ansvar för din egna prestation och triggas av att arbeta mot satta mål. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Umeå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Inledning: Är du en kommunikativ och erfaren IT-tekniker är du troligen den vi eftersöker. Tell erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom molnväxlar, telefoni, IT-drift samt fordons IT. Du kommer få totalt 35 kollegor fördelade på fem kontor runt om i Sverige. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Tell´s räkning en IT-tekniker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tell´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som IT-tekniker i konsultrollen hos Tell ansvarar du för kvalificerade konsultinsatser i varierande storlekar av företag och deras nätverk/IT miljöer. Arbetsuppgifterna innefattar uppdrag på plats ute hos Tell´s kund. Uppgifterna innefattar allt inom felsökning, felhantering, utveckling, installation och förändring. Som IT-tekniker är du en viktig del av företagets utveckling och uppmuntras vara med i utvecklingen av Tell´s tjänster och produkter som är under ständig förändring inom IT, här har du möjlighet att påverka. Vad kan Tell erbjuda dig? Som IT-tekniker hos Tell får du en rolig, utmanande, spännande roll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen där du får arbeta med leverantörer som Clavister, HP, Cisco, Ubiquiti, Lenovo, Dell, Extreme networks. Vi söker dig som: Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Tell. Som person är du positiv, driven, ambitiös och du gillar kreativ problemlösning. Vidare är du kommunikativ och besitter en god social förmåga då rollen innefattar kundkontakt. Du har arbetslivserfarenhet från IT branschen och har företrädesvis jobbat med installation och support av olika IT miljöer och nätverk, det är meriterande om du är certifierad på marknadsledande produkter. Sannolikt har du erfarenhet idag av att arbeta inom nedanstående områden: - Nätverksdesign och implementation inom trådlösa nät, WLAN - Nätverksdesign och implementation inom trådade nät, LAN - VMWare / Hyper-V - Microsoft Server 2012 / 2016 /2019 - Microsoft Windows 7 / 10 - Office 365 - Switching och Rauting Vidare tror vi att du har förståelse för systemintegration. Krav för tjänsten är B-körkort. START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: Heltid STAD: Umeå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer