Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.
Även om vi funnits i snart 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu. Vårt löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Ta chansen och skapa varuhusmagi hos oss i Sundsvall! Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns Sundsvall ansvarar du för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Säljledare, Säljare, och Visual Merchandiser och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Vara ambassadör för företaget och skapa en kundupplevelse i världsklass - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Vem är du? Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Flera års erfarenhet från ledande befattning inom försäljning, gärna från detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra ledare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig.Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i början på februari. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Varuhuschef hos oss på Åhléns Sundsvall blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Platsbeskrivning JETPAK Sundsvall Longhaulförare för rutt DHL Arlanda-JetPak Hudiksvall-DHL Arlanda Kommun: Stockholm, Arlanda Korta fakta om jobbet Omfattning: Deltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- med initiell provanställning Om jobbet Vi söker en äldre medarbetare till vårt Chaufförsteam för körning av Expresspaket mellan DHL Arlanda och Hudiksvall/Sundsvall. Arbetstid är 0830-11.30 till Hudiksvall samt retur till Arlanda 16.00-19.30 (Betald arbetstid per arbetdag: 7-10 timmar beroende på lokala uppdrag i Hudiskvall). Krav är att du har B behörighet samt mkt god körvana av skåpbil med gods. Tjänsten innebär tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning under fredagar och måndagar (ca 40-70 timmar/månad). Eventuella extrauppdrag kan tillkomma från månad till månad. Utmärkt för dig som behöver en extrainkomst i kombination med annan verksamhet eller pension. Om Dig Vi utgår från att du har mycket god körvana och trafikdiciplin då du kör en dyr transportbil och tidssensitivt gods. Pensionärer som söker extrajobb varje månad enligt angiven arbetstid är mycket välkomna att söka. Noggrannhet med dagliga uppdrag ser vi som en självklarhet. Bilvård 1-2 ggr i månaden ingår i tjänsten (betald). Ett stort plus om du bor i Norra delen av Stockholm med närhet till Arlanda, då uppdrag med kort varsel kan komma ifråga. Fri parkering av din privatbil i DHL Arlandas parkeringspark ingår i tjänsten. Sökanden måste vara fri från anmärkingar i belastningsregistret då arbete sker i säkerhetsklassat område. Detta kommer att kontrolleras innan avtal skrivs. Tjänsten kommer att tillsättas löpande, så tveka inte att kontakta vår förman Thomas Leor snarast för intervju och testkörningar innan avtal. För mer information skicka CV via email till [email protected]. Om anställningen Lönetyp: timlön Lön enligt kollektivavtal. Körkort B fordras Varaktighet Tillsvidare Tillträde Snarast Arbetstid/Varaktighet: 30% Schemalagd arbetstid Kontaktpersoner Thomas Leor - [email protected] Sista ansökningsdag 2025-01-31 Ansökan via e-post [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1081 till 1084 av 1084 jobb