Teamchef SAP till Sundsvall/Umeå
Implema AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Implema är en av Sveriges främsta experter på implementering och vidareutveckling av affärssystemen SAP och Microsoft Dynamics. Vi fortsätter växaochsöker nu en Teamchef för SAP, ellerkonsultchef som vi väljer att kalla det,som samtidigt vill jobba operativt som projektledare med placeringsort Sundsvall eller Umeå. Är du en driven och uppskattad ledare som brinner för projektledning? Har du en förmåga att bygga framgångsrika relationer och lägger stor vikt vid att skapa en trygg och motiverande arbetsmiljö för dom runtomkring dig? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som konsultchef på Implema får du en varierad och central roll, där du både leder projekt och har personalansvar för ditt eget team av konsulter. Du blir en nyckelperson inom vårt SAP affärsområde med övergripande ansvar för att både utveckla och coacha ditt team, samt leda SAP projekt hos nya och befintliga kunder. Konsultchef Implemas viktigaste tillgång är vår personal, och som konsultchef är ditt främsta uppdrag att utifrån individuella behov säkerställa att personalen trivs och utvecklas på företaget. Det gör du genom att vara en coachande och närvarande chef som skapar förutsättningar för kontinuerlig vidareutveckling och säkerställer att dina konsulter har det stöd de behöver för att leverera högkvalitativt arbete hos våra kunder. Du jobbar aktivt med att bidra till och bibehålla den familjära, omhändertagande stämning som Implema är känt för. Som konsultchef blir du en del av vårt SAP ledningsteam. Projektledare På Implema har vi ett unikt tänk kring våra projekt där vi fokuserar på snabba leveranser för att maximera värde och minimera kostnader. Genom att dela upp projekt i steg säkerställer vi leverans i tid, fokuserar på det viktigaste och kan kontinuerligt prioritera tillsammans med kunden. Som projektledare fokuserar du på att minimera anpassningar och leverera med hög kvalitet, inom avtalade tidsramar och enligt kundens förväntningar. Du har helhetsansvar för dina projekt och säkerställer tydlig och kontinuerlig kommunikation med projektgrupp, kunder och andra intressenter genom projektets alla olika faser.Med ett strategiskt fokus och ett hands-on tillvägagångssätt, är du den som ser till att projekten når sina mål och skapar mervärde för kunden. Är du den vi söker? Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av att projektleda ERP implementationer. Erfarenhet av SAP ser vi som ett stort plus. Du har antingen haft personalansvar tidigare eller ser detta som ett naturligt nästa steg i din karriär, då du trivs i ledarrollen. Du är van vid att prioritera mellan olika uppgifter och är inte rädd för utmaningar. Vidare tror vi att du är genuint intresserad av att skapa förutsättningar för kollegor att utmanas och utvecklas, samt trivs där det är högt i tak, fokus på lösning och full fart. Du är trygg i dig själv och i ditt ledarskap, och som ledare uppskattas du för din förmåga att skapa struktur, övertyga, coacha och driva framåt. Du är konstruktiv och räds inte för att lyfta problem och utmaningar med fokus att hitta en lösning. Implema erbjuder dig Välkommen in i en dynamisk organisation med en kultur och ett engagemang som kännetecknas av en stolthet och stark vilja att alltid driva arbetet framåt. Vi lovar dig en utmanande och varierande roll där du har möjlighet att både växa och vara med och påverka. Om du, precis som vi, är nyfiken på ny teknik och uppskattar att arbeta med tekniska lösningar som ligger i absolut framkant så kommer du att trivas hos oss! Arbetsglädje, kreativitet och personlig utveckling börjar med god hälsa och att du mår bra. Därför eftersträvar vi att tillsammans med dig säkerställa en hållbar work-life balance i din tillvaro. För oss är det minst lika viktigt som att erbjuda alla våra anställda jobb i en god, hållbar arbetsmiljö med marknadsmässiga löner och förmåner.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Företagssäljare
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Företagssupport
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Ingenjör inom fastighet till Schneider Electric
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du vara med att leda den digitala omvandlingen av energihantering? Har du erfarenhet av att arbeta med system och uppskattar kundkontakt? Nu finns möjlighet att hjälpa Schneiders kunder med nya lösningar inom fastighetsautomation för att skapa hållbara fastigheter! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schneider Electric. Om företaget Schneider Electric är ett väletablerat företag med anställda från Luleå i norr till Lund i söder. Nationellt arbetar dem sammansvetsat hand i hand med sina lokala kontor som präglas av mångfald, engagemang och närvaro. Schneider Electrics syfte är att effektivisera och skapa det mesta ur våra energiresurser på ett hållbart sätt, samtidigt som dem kombinerar energi och digital teknik till en tillgång som passar bra i vårt alltmer digitaliserade samhälle. Schneider Electrics driver digital transformation genom att integrera världsledande process- och energiteknik för att förverkliga sina kunders fulla potential. Deras erbjudande till digär ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Hos dem är det viktigt att man trivs och känner motivation att gå till jobbet. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och många intressanta utvecklingsmöjligheter.Schneider Electrics Digital Energy-verksamhet erbjuder en bred portfölj av mjukvara, hårdvara och serviceerbjudanden för att förbättra byggnaders energieffektivitet, användarupplevelse och säkerhet. De möjliggör för fastighetsägare och operatörer att minska sina koldioxidutsläpp genom optimerad och fullt automatiserad hantering av energikällor, energiförbrukning och energilagring. Arbetsuppgifter Som serviceingenjör arbetar du med system kopplat till fastighetsautomation där du ansvarar för att säkerställa att kundernas system och utrustning fungerar optimalt på plats hos kund. Du arbetar nära kunderna för att förstå deras behov och ge råd om hur de kan maximera användningen av systemen. Ditt uppdrag går mycket ut på att arbeta aktivt mot kund och hjälpa de i sitt hållbarhetsarbete och bidra till att arbeta mot att vara klimatneutrala. Dina arbetsuppgifter består av att erbjuda tekniskt stöd och beställa underhåll men även driva hela projekt från start till mål där du har möjlighet att både programmera och driftsätta. För att effektivt lösa kundernas problem har du ett nära samarbete med serviceplanerare internt. Kontinuerligt arbetar du med säkerhet och rapporterar eventuella avvikelser samt förslag till förbättringar till kunderna. Hos Schneider har du möjlighet att arbeta med spännande teknik, samarbeta både lokalt och nationellt, och bidra till att forma en mer hållbar framtid. Deras fokus på innovation och digital transformation erbjuder en stimulerande miljö där du kan utvecklas både professionellt och personligt. Välkommen till en arbetsplats med ett öppet klimat och utrymme för nya idéer och goda utvecklingsmöjligheter i samband med eget driv. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk utbildning inom exempelvis elteknik, fastighetsautomation eller andra relevanta områden Erfarenhet och förståelse för inom fastighet är meriterande Systemvana och erfarenhet av programmering är meriterande Goda kunskaper inom svenska och engelska Inneha B-körkort I rollen som serviceingenjör har du ett stort tekniskt intresse med förmåga att planera och genomföra ditt arbete självgående. Du har ett starkt driv tillsammans med mycket god kommunikativ förmåga där du uppskattar samarbete med både kollegor och kunder för att hitta bra och effektiva lösningar. Rollen innebär att du behöver ha en bra problemlösningsförmåga och en känsla för kvalitet för att säkerställa kundnöjdhet och hållbara lösningar. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelsePlats: ÖrnsköldsvikLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Du kan även kontakta ansvarig rekryterade direkt: [email protected] rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-20.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Restaurangchef till Heat Sundsvall!
Heat Restauranger AB
Restaurang- och kökschefer

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion!Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta.Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm,Uppsala, Västerås, Örebro,Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå.Om tjänsten:Att vara restaurangchef på Heat är roligt och omväxlande. Våra restaurangchefer är våra experter på plats. Det är de somskapar fantastiskt bra relationer främst med våra gäster, men även meduppdragsgivare/hyresvärd. Deleder sitt Heatteam framåt mot uppsatta mål,firar segrar och de är naturligalagkaptener. Heat Sundsvall serverar ca 300 gäster/dag och levererar även catering till företag i närområdet. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:- Följa Heats koncept med hjälp av våra tydliga riktlinjer och rutiner.-Arbeta i- och vara delaktig i driften.- Leda och kvalitetssäkra.- Inspirera och engagera dina medarbetare.- Hantera leverantörsfakturor och kundfakturor.- Rekrytering, schemaplanering och tidsrapportering.- Budgetering och enklare resultatuppföljning.Om dig: Du har tidigare erfarenhet av en liknande roll,är lösningsfokuserad ochförstår vad det innebär att följa ett koncept inom restaurangbranschen. Duhar en stor passion för service, tidigare erfarenhet av ledarskap och vill vara en viktig del i Heats fortsatta segertåg genom landet. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.Körkort är ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder: Ett roligt och omväxlande arbete dagtid må-fre (kvälls- och helgarbete kan förekomma) i ett ambitiöst växande företag med kollektivavtal (Visita/Unionen), friskvårdsbidrag á 1500 kr/år, rabatterade naprapatbesök, rabatter på vårt sortiment, årlig kickoff och ett gott och roligt samarbete med kollegor och chefer.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt underbarateam på Apoteket Vargeni Fränsta, strax utanför Sundsvall.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Vargen i Fränstakommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket är placerat i samma hus somhälsocentralen och servicehuset och viär kundernas trygga val. Tillsammans med teamet på Apoteket Laxen iMatfors är vi ett härligt gäng som ställer upp för varandra och har kul på jobbet. Vi har fantastiska kunder och strävar efter att ge så bra service som möjligt i alla lägen. Den är rollen omfattar 80% inledningsvis med möjlighet till 100%. Tjänstgöring sker majoriteten av tiden på Vargeni Fränsta men kan även förekomma på Laxen i Matfors utifrån behov. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider:Vardagar9-17 Välkommen till Apoteket!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Varuhuschef till Åhléns Sundsvall
Åhléns AB
Verkställande direktörer m.fl.

Även om vi funnits i snart 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu. Vårt löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Ta chansen och skapa varuhusmagi hos oss i Sundsvall! Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns Sundsvall ansvarar du för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Säljledare, Säljare, och Visual Merchandiser och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Vara ambassadör för företaget och skapa en kundupplevelse i världsklass - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Vem är du? Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Flera års erfarenhet från ledande befattning inom försäljning, gärna från detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra ledare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig.Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i början på februari. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Varuhuschef hos oss på Åhléns Sundsvall blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

13 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025