Inköpare
Valueone AB
Inköpare och upphandlare

ValueOne söker en analytisk inköpare med några års erfarenhet av kommersiellt inköp till ett konsultuppdrag hos vår kund i Örnsköldsvik. Uppdraget ska tillsättas omgående och löper på under ett år med möjlighet till förlängning.  ValueOne söker ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka Tjänstepension Sjuk- och vårdförsäkring Friskvårdsbidrag Personlig coachning och karriärrådgivning Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen Du kommer att arbeta med direkt material och kommersiellt inköp. Leverantörsarbetet sker på kort och medellång sikt. Rollen passar dig som vill utvecklas inom strategiskt inköpsarbete i en komplex teknisk miljö, med goda möjligheter att växa i takt med uppdraget. Ansvara för inköp av råvaror, komponenter eller halvfabrikat som används direkt i tillverkningsprocessen. Utföra leverantörsbedömningar, förhandlingar och kontrakt på kort och medellång sikt. Arbeta med leverantörsutveckling och kostnadsoptimering inom tilldelade ansvarsområden. Samarbeta tätt med teknik, produktion, kvalitet och logistik för att säkerställa rätt produkter till rätt pris och rätt tid. Hantera strategiska och taktiska inköpsbehov inom ramen för övergripande strategier. Arbeta strukturerat med uppföljning, riskbedömning och förbättringar kopplade till leveranssäkerhet, prisutveckling och tillgänglighet. Skapa och uppdatera inköpsdokumentation, avtal och prislistor. Erfarenhet och kompetens Vi söker dig som har några års erfarenhet av inköpsarbete inom kommersiellt inköp på taktisk eller strategisk nivå, gärna inom tillverkande företag. Du har erfarenhet av att arbeta med inköp av direkt material och kan hantera inköpsofferter, inköpsavtal och förhandla med leverantörer. Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av SAP. Eftergymnasial utbildning inom teknik, inköp, logistik eller ekonomi är önskvärd, men relevant arbetslivserfarenhet kan väga upp. God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. För att söka denna roll behöver du även inneha svenskt medborgarskap. Placeringsorten är i Örnsköldsvik med möjlighet att delvis arbeta på distans efter introduktionen. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Emmy Aho på telefon 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20.

16 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Teamledare elsystemutveckling till BAE Systems Hägglunds
Bae Systems Hägglunds AB
Arbetsledare inom tillverkning

Är du en erfaren och driven teamledare som kan hålla stämningen på topp samtidigt som du driver vårt team mot framgång? Vi tror på att skapa en positiv och rolig arbetsmiljö, men samtidigt levererar vi kvalitet och resultat. Välkommen till en världsledande koncern som befinner sig i teknikens absoluta framkant! Hos oss kommer du att ha kul på jobbet och vi erbjuder dig stora möjligheter till kompetens- & karriärutveckling genom nya utmaningar. Vi ser fram emot din ansökan!   Din framtida utmaning BAE Systems är nu i en intensiv period med många parallella projekt. Vi vill därför fortsätta att förstärka vår avdelning för elsystemutveckling med ytterligare en Teamleader. Du jobbar med ett projektteam som dagligen kommer driva produktutvecklingen framåt. Som Teamleader inom elsystem kommer du att arbeta över ett brett tekniskt område inom sektionen Hardware. Där ingår grupperna elektronik, elsystem, elmekanik och firmware där din uppgift blir att på ett innovativt och professionellt sätt leda och stötta ett team av kollegor. Du rapporterar till Delprojektledaren (DPL). Du kommer att ansvara för planering, ledning, utförande och uppföljning av arbete som täcker hela produktcykeln, bland annat: Utveckling av framtidens elsystem. • Val av komponenter samt upprättande av utvecklingsspecifikationer. • Framtagning av schematisk design samt tillverkningsunderlag för kablage. • Analys av marknadens existerande komponenter och delsystem. • Analys och provning mot militära standarder. • Vårt utvecklingsverktyg är E3-series och erfarenheter inom E3 eller liknande system är meriterande.   Vi erbjuder dig Oavsett var du står i dag i din karriär kommer du att få ett spännande och varierande arbete i en högteknologisk miljö. Du får möjlighet att arbeta i en kunskapsintensiv verksamhet som utvecklas och växer. Ditt arbete hos oss kommer att innebära många olika kontaktytor, framför allt inom företaget men även mot leverantörer och kunder. Vi har beroende på din bakgrund möjlighet att anpassa rollen utefter dina önskemål oavsett om du är junior eller senior.  Möjlighet till distansarbete finns efter behov och möjlighet i projekten och genom vårt introduktionsprogram får du insyn i andra avdelningars arbete för att lära känna företaget.   Den du är Vi söker dig med erfarenhet av teamledarskap som vill stötta och coacha sina medarbetare mot företagets mål och individens utveckling. Vi ser gärna att du är utbildad Högskole- eller Civilingenjörsexamen alternativt Yrkeshögskola inom el-, automation-, elektroniksystem. Som Teamleader behöver du har en god kommunikationsförmåga samt en förmåga att inspirera och motivera ditt team. Våra projekt håller ett högt tempo och vi ser dig som en person med driv och energi och som kan bidra med kreativ problemlösning och en positiv stämning i teamet trots stressiga situationer. För den här rollen behöver du ha ett tekniskt intresse och kunnig inom området. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av arbetsledning/ledande befattningar. Eftersom vi har en mycket internationell prägel på kunder och leverantörer behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.   Vad du blir en del av Hos oss kommer du att ha kul på jobbet och ingen dag kommer att vara den andra lik! Du kommer att få vara med när produkten blir till från idé till dess att den rullar ut till kund. Du kommer att få jobba med framtidens teknik i ett globalt företag där du har stora möjligheter till kompetens- & karriärutveckling. BAE Systems levererar några av världens mest avancerade, teknikledande lösningar inom försvar, flyg och säkerhet. Vi har 82 500 kvalificerade medarbetare i mer än 40 länder. Genom att vi arbetar tillsammans med kunder och lokala partners, levererar vi produkter och tjänster med militär kapacitet, som skyddar människor och den nationella säkerheten samt säkrar viktig information och infrastruktur. BAE Systems Hägglunds fokuserar på utveckling, tillverkning, integration och support av ett brett spektrum av militära fordon till kunder över hela världen. Våra främsta produkter är medeltunga stridsfordon (CV90), bepansrade terrängfordon (BvS10), stöd och support samt elhybrida drivsystem för den civila marknaden. Pålitlig, Innovativ och Djärv är ledorden för vår verksamhet. För mer information besök www.baesystems.com Läs gärna mer om Örnsköldsvik och Höga Kusten på www.jobbaochlev.se/ - www.inspiration.ornskoldsvik.se -  www.hogakusten.com/sv  Om du inte kan se filmen, klicka på länken: https://youtu.be/spyM86NLbOk   Kontaktperson Har du frågor kring tjänsten, är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef Björn Söderström 0660-87884 alternativt rekryteringskonsult Cathrine Lind AxÖ Consulting 070-577 06 18. Vi är ett företag som arbetar med försvarssekretess. Det finns legala krav och krav som våra kunder ställer på oss som företag. Alla som anställs ska genomföra säkerhetskontroll samt drogtest. Alla våra anställda genomgår dessa rutiner. Tjänsten är tillsvidareanställning och placeringsort är Örnsköldsvik. OBS! Vi går igenom ansökningar löpande fram till semesterperioden v 28-31, skickar du in din ansökan under semesterperioden kommer din ansökan behandlas efter sista ansökningsdagen som är 4 augusti.  Varmt välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Intern kompetensutveckling köksbiträde till kock inom Kostavdelningen
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

På konsult- och serviceförvaltningen ger vi förvaltningarna stöd och service inom våra områden fastighet, drift- och service, kost, IT samt administrativa stödtjänster. Arbetar du idag som köksbiträde? Har du intresset och viljan lära dig arbetssysslor som kock finns nu möjligheten att anmäla ditt intresse till vårt interna kompetens- och utvecklingsprogram inom Örnsköldsviks kommuns kök! Under en begränsad tid kommer du arbeta 75% i köket på Nolaskolan och ytterligare 25% gör du tillsammans med handledare där du kommer att se, lära och utföra arbetsmoment som att beräkna, bereda och tillaga mat till olika måltidsgrupper, specialkoster och i konsistenser. Du kommer också få lära dig ta ut och räkna om recept, lägga/hämta beställningar i kostadataprogram, planera och lägga varubeställningar. Teoretiska delar som kommer att ingå är att läsa, förstå och tillskaffa dig kunskap i övergripande riktlinjer, rutiner och arbetsmetoder. Kompetensutvecklingen ger inte kockexamen däremot kommer du att få intyg på programmets olika delar och diplom. Erfarenhet av arbete som köksbiträde är meriterande. När du ansöker kommer du att få motivera varför du önskar gå denna kompetensutveckling till kock.  Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

16 juni 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Vi söker dig som vill jobba som Produktionsberedare!
AFRY AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vi söker för kundsräkning en produktionsberedare till försvarsindustrin. Beredaren har en viktig roll då personen tolkar och analyserar produktändringar (ECO:er) som ska föras in på fordonsflottan efter fordonen blivit monterade. För denna roll behöver du en teknisk förståelse inom tillverkning och montage för att göra kunna göra rätt bedömning för dessa ECOer.  Kvalifikationer Du ska vara strukturerad och ha god kommuniktion, då rollen har många kontaktytor utåt i organisationen. Rollen har kontakt med bland annat inköp, produktion, produktionskvalitet, teknik, huvudberedning, retrofitkoordinatorerna. Du har tidigare jobbat med ERP system och är generellt trygg i att sitta i datasystem är en förutsättning för att passa i rollen. Du är ingenjör i grunden med erfarenhet av utveckling, produktion och/eller produktionsberedning sedan innan. Du är bekväm att kommunicera med stora kontaktytor och vara driven i din egen utveckling. Meriterande om du har erfarenhet av SAP och PLM systemet ARAS Ytterligare information AFRYs Future-koncept ger dig en konkurrenskraftig väg in på arbetsmarknaden. Konceptet sker i samarbete med kunden och du får under uppdraget testa på konsultrollen samtidigt som du redan från dag 1 får en god insikt i en mycket spännande kund. Efter avslutat Future-uppdrag är ambitionen från kunden att erbjuda en fast anställning till konsulten. Läs mer om vår Future-väg här https://afry.com/sv/afry-future-graduate-program För frågor kring tjänsten eller Future-konceptet, kontakta rekryterande chef Paulina Laukkanen, [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected]  AFRY is committed to creating an inclusive & diverse environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, disability, or age. You will be part of a global and diverse company where our differences are our strengths. Join us to accelerate the transition towards a sustainable society. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Driven mekanikkonstruktör
AFRY AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Är du i början av din karriär och vill utveckla din tekniska förmåga i en industriell verksamhet? Då är det vårt team du söker! Som mekanikkonstruktör hos oss kommer du via AFRY Future Graduate Program att skapa värde för en av våra kunder inom försvarsindustrin.  Du kommer självständigt eller i grupp konstruera och arbeta fram tekniska underlag för mekaniska delsystem. Det innebär även att genomföra ändringar och modifieringar på komponenter, samt framtagning av materiel och delta på provning. Det innebär att du kommer att ha ett nära samarbete flera olika avdelningar såsom produktion, inköp och underleverantörer. Kvalifikationer Du är examinerad högskole- eller civilingenjör med inriktning Maskinteknik, konstruktion eller liknande. Som person är du engagerad och kundorienterad med stort driv att utvecklas som ingenjör. Du har erfarenhet av CAD miljöer, meriterande om du har kunskap i Solid Edge. Det är även viktigt att du har förmågan att skapa en öppen och förtroendeingivande dialog och ha lätt för att samarbeta. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och du rör dig obehindrat i digitala miljöer. Svenska medborgarskap är ett krav och du måste vara bekväm att göra en säkerhetsprövning.  Krav för anställning är att du har din examen klar, accepterar en initial visstidsanställning (se AFRY Future Graduate Program nedan) och är redo att rivstarta din karriär! Ytterligare information AFRYs Future-koncept ger dig en konkurrenskraftig väg in på arbetsmarknaden. Konceptet sker i samarbete med kunden och du får under uppdraget testa på konsultrollen samtidigt som du redan från dag 1 får en god insikt i en mycket spännande kund. Efter avslutat Future-uppdrag är ambitionen från kunden att erbjuda en fast anställning till konsulten. Läs mer om vår Future-väg här https://afry.com/sv/afry-future-graduate-program För frågor kring tjänsten eller Future-konceptet, kontakta rekryterande chef Paulina Laukkanen, [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected]  AFRY is committed to creating an inclusive & diverse environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, disability, or age. You will be part of a global and diverse company where our differences are our strengths. Join us to accelerate the transition towards a sustainable society. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Undersköterska
Ideal BM AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om uppdraget: Vi söker dig som vill göra skillnad i människors vardag genom att arbeta inom både hemtjänst och särskilt boende. Verksamheten kombinerar insatser i ordinärt boende med omsorgsarbete på vårdboende. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat personlig omvårdnad, serviceinsatser såsom städ, tvätt och inköp, samt hantering av matdistribution och trygghetslarm. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med kollegor samt med andra professioner såsom sjuksköterskor och rehabiliteringspersonal. Arbetet kräver flexibilitet och förmåga att anpassa sig efter brukarens individuella behov. Arbetstider: Schemalagd tjänstgöring med dag-, kvälls-, natt- och helgarbete. Kvalifikationer: Undersköterskeutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vi värdesätter att du är positiv, ansvarstagande, engagerad och har en god empatisk förmåga

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Undersköterska
Ideal BM AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om uppdraget: Vi söker dig som vill göra skillnad i människors vardag genom att arbeta inom både hemtjänst och särskilt boende. Verksamheten kombinerar insatser i ordinärt boende med omsorgsarbete på vårdboende. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat personlig omvårdnad, serviceinsatser såsom städ, tvätt och inköp, samt hantering av matdistribution och trygghetslarm. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med kollegor samt med andra professioner såsom sjuksköterskor och rehabiliteringspersonal. Arbetet kräver flexibilitet och förmåga att anpassa sig efter brukarens individuella behov. Arbetstider: Schemalagd tjänstgöring med dag-, kvälls-, natt- och helgarbete. Kvalifikationer: Undersköterskeutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vi värdesätter att du är positiv, ansvarstagande, engagerad och har en god empatisk förmåga

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sjuksköterska till Hematologen avd 2, Sundsvall
REGION VÄSTERNORRLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Är du en legitimerad sjuksköterska som vill göra skillnad, bidra till att skapa framtidens hälso- och sjukvård samt ha ett stimulerande och utvecklande arbete? Då är det dig vi söker! Hos oss får du en tio veckors introduktion med en erfaren handledare, önskeschema, en schemalagd utvecklingsdag varje vecka, mentorsstöd, kompetenstrappa och interna utbildningar. Närsjukvårdsområde Söder har ett sjukhus och åtta regiondrivna hälsocentraler. I området finns sex privata vårdcentraler samt fyra kommuner. Närsjukvårdsområde Söder har cirka 900 medarbetare och sex verksamhetschefer. Hematologi avdelning 2 tillhör Närsjukvårdsområde Söder. På vårdavdelningen vårdas i huvudsak personer med hematologiska sjukdomar men även de med allmänmedicinska diagnoser. Här behandlar vi patienter med bland annat cellgifts- och antikroppsbehandlingar, antibiotika, blodprodukter och en rad andra läkemedel samt omvårdnadsåtgärder. Hos oss arbetar undersköterskor, sjuksköterskor, läkare, paramedicinare och lokalvårdare. Nu söker vi en sjuksköterska till Hematologen i Sundsvall. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Sjuksköterska till Hematologen avd 2, Sundsvall Arbetsuppgifter Som sjuksköterska hos oss på hematologen kommer dina arbetsuppgifter att bestå av dagligt omhändertagande av patienter med allmänmedicinska och hematologiska sjukdomar. Du kommer att hantera läkemedel, arbeta med omvårdnad, riskbedömningar, utredningar och uppföljningar. Du kommer även att arbeta med nutrition och aktivitet. Vi har också cytostatikahantering efter särskild inskolning och utbildning. Som sjuksköterska hos oss har du också telefonrådgivning för hematologpatienter kvällar, nätter och helger vid akuta tillstånd. Vi utför transfusioner av blodkomponenter, genomför provtagningar av bland annat blod, benmärg och lumbalvätska samt hanterar centrala och perifera infarter. För patienter med hematologiska sjukdomar som drabbas av sepsis har vi direktintag. Hos oss är det viktigt med en personcentrerad vård med patienten i fokus och det är därför viktigt med ett bra teamarbete mellan våra olika kompetenser. För att optimera patienternas behandling och rehabilitering har vi teamrond en gång per vecka med en rad olika professioner. Denna tjänst avser rotationstjänstgöring där du arbetar dag, kväll samt 2 av 5 helger. Enstaka nätter kan förekomma vid överenskommelse. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Är legitimerad sjuksköterska Det är meriterande om du Har arbetat som undersköterska och/eller sjuksköterska på en medicinsk avdelning med till exempel hematologi och/eller onkologi Har erfarenhet av hantering av centrala infarter, läkemedel, cytostatika enligt beskrivningen ovan Har erfarenhet av vårt nuvarande journalsystem Cosmic För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Stabil Personlig mognad Strukturerad Lojal Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland.  Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
OrboTech Group söker ekonomiassistent till Sundsvall
Orbotech Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

OrboTech Group söker ekonomiassistent till Sundsvall Älskar du siffror och problemlösning och vill arbeta i en växande företagsgrupp? OrboTech Group, med OrboTech Sweden och Johans Städmaskiner söker nu en ekonomiassistent på heltid till vårt ekonomi- och adminteam i Sundsvall. Tillsammans med engagerade kollegor blir du en viktig del av vår verksamhet och vår ambition att förändra städbranschen och göra skillnad för våra kunder. Om tjänsten som ekonomiassistent Som ekonomiassistent hos oss är du en viktig del av vardagen – både för vårt härliga ekonomi- och adminteam, men också alla de andra kollegorna i bolagsgruppen. Du kommer jobba brett med allt från löpande bokföring, fakturering och moms till mer renodlade adminuppgifter. Vi arbetar digitalt och stöttar både varandra och våra fantastiska kunder kring frågor som rör ekonomi och administration i OrboTech Groups olika företag. Ekonomiavdelningen håller till på huvudkontoret i Sundsvall tillsammans med flera andra avdelningar, vilket skapar en skön mix av människor och en härlig gemenskap. Vi tror på frihet under ansvar, så du har stor möjlighet att lägga upp din arbetsdag själv och det finns även utrymme för hybridarbete om det passar. Som ekonomiassistent behöver du vara välorganiserad och kunna hålla i gång fler arbetsuppgifter samtidigt. Men trots struktur är det viktigt att också vara flexibel, för hos oss kan saker ändras snabbt. Tjänsten är på 100%, på vardagar under kontorstid. En dag på jobbet hos OrboTech innebär: · Träffa och arbeta med härliga kollegor. · En mix av löpande och mer akuta arbetsuppgifter. · Lösa problem och hjälpa kunder och medarbetare runt om i landet. · Lära sig nya saker och utvecklas i din roll. Vem är det vi söker? Vår nya kollega föreställer vi oss som en social, nyfiken och lösningsorienterad person som besitter en förmåga att balansera struktur med spontanitet. Bockar du av följande punkter kan vi ta det till nästa nivå! · Har som minst en YH-examen, med utbildning som ekonomiassistent eller redovisningsekonom. Alternativt en kandidatexamen i ekonomi. · Van att arbeta i digitala system. Vilka vi är och vad vi erbjuder Vi på OrboTech Group brinner för att göra skillnad för människor, företag och miljö. Vi levererar marknadsledande robotar, maskiner och service för professionell städning och lokalvård runt om i Sverige och Norden. Innovation är en ledstjärna och vi är med glädje, omtanke och engagemang en positiv och ledande kraft i städbranschens utveckling. Vårt mål är att vara en tillmötesgående och inspirerande arbetsgivare, vi vill göra det yttersta för att du ska trivas och vi tror mycket på frihet under ansvar. Vi har en familjär stämning och en stark gemenskap, där du får möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med passionerade kollegor. I OrboTech Group ingår de svenska bolagen OrboTech Sweden AB, Johans Städmaskiner AB och Peter Maskinrep AB, samt OrboTech Finland och OrboTech Norway. Fler saker som gör livet extra trevligt hos oss! · Teamkänsla, hela bolagsgruppen brukar träffas och ha roligt tillsammans. · Tjänstepension, givetvis. · Friskvårdsbidrag för att hålla en bra balans i livet. · Flextid och möjlighet till hybridarbete för att få ihop livspusslet. Låter allt detta som något för dig? Då vill vi självklart att du hör av dig till oss! Urvalet sker löpande, vi ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

16 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Verkstadschef till Tunga fordon i Sollefteå
Berners Person - och Transportbilar AB
Produktionschefer inom tillverkning

Är du en engagerad ledare som brinner för både människor och affärer? Vill du ta en nyckelroll i en framgångsrik organisation med starka varumärken och långsiktiga kundrelationer i fokus? Då kan detta vara din nästa utmaning! Din roll som verkstadschef Som verkstadschef får du ett övergripande ansvar för verksamheten på vår fullserviceanläggning i Sollefteå – inklusive verkstad, reservdelar, kundmottagning och administration. I rollen ingår bland annat: • Delegerat personalansvar för ett team om 7 medarbetare • Budget- och resultatansvar • Arbetsmiljöarbete och kontinuerliga förbättringar • Verksamhetsstyrning med fokus på medarbetarengagemang, kundnöjdhet och lönsamhet • Säkerställa effektiv hantering och utveckling av vår reservdelsverksamhet Med SCANIA som partner och kompetenta kollegor vid din sida får du stora möjligheter att forma verksamheten och driva utveckling. Om anläggningen i Sollefteå  Hos oss möts du av en modern fullserviceanläggning med verkstad, reservdelar och försäljning – där totalt 9 medarbetare arbetar tillsammans för att ge våra kunder en trygg och kvalitativ fordonsupplevelse. Vårt mål? Att skapa långsiktiga relationer genom att alltid överträffa förväntningarna. Vem är du? Vi söker en trygg och driven ledare som gillar att ta ansvar och skapa resultat. Du har en affärsmässig inställning, är van att arbeta mot tydliga mål och trivs i en roll där du får leda, inspirera och fatta beslut.  Vi ser gärna att du: Har erfarenhet av budgetarbete och verksamhetsstyrning Är strukturerad, serviceinriktad och lösningsfokuserad Har ett coachande ledarskap och bygger starka team  Klarar att hantera flera processer samtidigt med bibehållet fokus  Har god datavana (gärna Officepaketet) och B-körkort Vi på Berners erbjuder Hos Berners får du: • En central roll i ett stabilt och växande företag • Möjlighet att påverka och utveckla både människor och verksamhet • En arbetskultur grundad i våra värderingar: glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang Förmåner Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar Friskvårdsbidrag Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Urval sker löpande - sista ansökningsdag är 31 juli.  Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025