Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenSom Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material eftersom teamet ansvarar för att ta emot och väga in det inkommande och utgående materialet på flera filialer och även delta i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte. Om dig Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmåga att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt, med fördel inom transport och/eller logistik Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Utbildning inom transport och/eller logistik Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 9 månader med eventuell möjlighettill förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte.Din primära uppgift är atthantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem.Du strävar efter attlösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behovkopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefonför att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper dukunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Deltaoch aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen Om dig För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad ochtrivs med att bygga och förvaltarelationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt ytterstaför att skapa en god kundupplevelse.Som person är du självständig samtidigt som duär bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före.På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhetav innesälj Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 12 månadermed eventuell möjlighet till förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Är du legitimerad apotekare och vill ha en flexibel och utvecklande karriär? Prodigy Consulting söker engagerade apotekare för uthyrning till apotek över hela Sverige. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling! Om oss Prodigy Consulting är en aktör inom bemanning och rekrytering av farmaceutisk personal. Vi samarbetar med apotek över hela Sverige och ser till att rätt kompetens hamnar på rätt plats. Vår ambition är att skapa en trygg och inspirerande arbetsmiljö för våra konsulter, med fokus på utveckling och kvalitet. Arbetsuppgifter Som apotekare genom Prodigy Consulting kommer du att arbeta på olika apotek och bidra med din expertis inom läkemedelsrådgivning, recepthantering och kundservice. Kvalifikationer Legitimerad apotekare med giltig svensk legitimation God kommunikationsförmåga och ett kundorienterat arbetssätt Flexibilitet och förmåga att snabbt anpassa sig till nya arbetsmiljöer Vad vi erbjuder Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor Flexibla arbetsmöjligheter – heltid, deltid eller projektbaserat Möjlighet att arbeta på olika apotek och bredda din erfarenhet Stöd och utveckling genom hela din anställning Förmåner såsom friskvårdsbidrag och vidareutbildning Ansökan Låter detta som en möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig. Välkommen till Prodigy Consulting – tillsammans bygger vi framtidens apotek!
Om rollenVi söker en erfaren och driven administratör/assistent för ett spännande uppdrag hos vår kund i Västerås. Dina arbetsuppgifter Ansvara för packning och bokning av transporter Hantera inköp och logistikrelaterade uppgifter Utföra administrativa och sekretariatsuppgifter på lokal-, funktionell- eller affärsnivå Hantera komplexa administrativa uppgifter och processer Din profilVi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik Är noggrann, strukturerad och har en god förmåga att arbeta självständigt Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Trivs i en roll där du hanterar flera uppgifter samtidigt Vi erbjuder dig: Ett spännande och utvecklande uppdrag i en dynamisk arbetsmiljö Möjlighet att arbeta i en internationell organisation En roll där du får ta stort eget ansvar och utvecklas inom administration och logistik Praktisk information: Plats: Västerås, SverigeUppdragsperiod: 17 februari 2025 – 16 februari 2026 Sista ansökningsdag: 10 februari Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vinnergis affärsområde Power växer och vi söker nu efter seniora medarbetare inom energibranschen som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Vill du vara med och utveckla framtiden tillsammans med oss? Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som Elkraftskonsult Vinnergi växer och söker nu efter engagerade medarbetare som vill vara med och driva utvecklingen framåt hos oss. Vi arbetar idag i stora delar av landet med kunder och uppdrag inom energi och elkraft. Hos oss ger vi dig möjligheten att arbeta i tekniskt innovativa, nya och spännande uppdrag, samtidigt som du tillhör vår kultur och utvecklingsorienterade miljö.Du får arbeta inom ett intressant och växande område, där du får möjlighet att ta mycket ansvar i dina projekt.Du blir en viktig del av vårt affärsområde Power, där du bidrar till energiomställningen tillsammans med oss. Som konsult hos oss arbetar du nära våra kunder och medarbetare med syfte att bidra till goda kundsamarbeten och leveranser.Beroende på din bakgrund och erfarenhet kan vi anpassa din roll och dina projekt där du t.ex. kan arbeta inom beredning, projektering, uppdragsledning, projektledning eller som specialist inom ett visst område. Detta ger dig möjlighet att utnyttja din kompetens fullt ut och att utvecklas i en riktning som intresserar dig mest. Vem är du? Vi letar efter erfarna elkraftskonsulter och tekniska specialister som vill ta en aktiv roll i att utveckla våra projekt och affärer.Vi söker dig med brederfarenhet av att ha arbetat inom Energi och Elkraft eller liknande sedan tidigare och som vill fortsätta utvecklas och bredda dina uppdrag. Du har goda kunskaper inom både lågspänning och högspänning, alternativt en djup kunskap i någon av delarna. Du arbetar idag inom branschenmed ett passionerat ansvar och fokus inom kund, leverans, teknik, kvalité, resultat, affär och har ett etablerat nätverk.Du är flexibel och har lätt för att anpassa beroende på typ av uppdrag.Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom elkraft eller motsvarande, alternativt att du har skapat dig kunskapen genom bedrifter ocharbetslivserfarenhet.Du trivs med mycket kontakter och vi ser attdu har ett stort nätverk inom branschen. Som person är du affärsinriktad, kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad.Hos Power blir du del av ett växande team elkonsulter inom alla spänningsområden. Här finns stora möjligheter för dig att vara med och bygga vårt nya erbjudande och leda Vinnergi och samhället framåt med innovation och hållbarhet som ledord. Läs mer om oss på Power och lär känna oss som jobbar häreller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!
För vår kunds räkning söker vi en självgående CNC-operatör med kunskaper inom svarvningsom vill ta sig an ett tekniskt utmanande och varierande arbete. Kunden är verksam inom industrin och erbjuder en stimulerande miljö där precision och problemlösning står i fokus. I rollen arbetar du med stycktillverkning, vilket innebär att du kommer att hantera allt från enstaka detaljer till mindre serier. Färdiga program saknas, och därför är det viktigt att du kan skapa och anpassa program baserat på ritningar. Ofta innebär arbetet flera omställningar och programmeringar per dag. Du ansvarar för två CNC-maskiner: Maskin 1 - Gildemeister NEF 600 2011: ISO-programmering med möjlighet att förbereda program i Vericut. Maskin 2 - Hyundai-kia skt200: Programmering sker från grunden, direkt i maskinen. Eller Vericut För att lyckas i rollen behöver du vara självgående, tekniskt kunnig och noggrann. Ansvarsområden Skapa och anpassa program i Vericut, Heidenhain och Fanuc. Ställa in och ställa om CNC-maskiner utifrån ritningar. Ansvara för kvalitet och noggrannhet i tillverkningen. Arbeta med kontinuerlig förbättring av processer. Ort: Västerås Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och som har ett analytiskt arbetssätt. Du är lösningsorienterad, noggrann och har ett öga för detaljer. Då arbetet innebär mycket omställningar och problemlösning är det viktigt att du är flexibel och bekväm med att arbeta i ett varierande tempo. Kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta som CNC-svarvare. Kunskaper i Vericut, Heidenhain och Fanuc. Förmåga att skapa program utifrån ritningar. B-körkort och tillgång till bil. Meriterande Travers- och truckkort. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om kunden Kunden är ett företag specialiserat på svetsning, maskinbearbetning och tillverkning av specialanpassade komponenter. De erbjuder tjänster som svarvning, fräsning och svetsning för kunder inom olika industrier. Företaget är känt för sin flexibilitet, kvalitet och förmåga att hantera både små och stora projekt enligt kundens behov. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential. Varmt välkommen med din ansökan!
Information om arbetsplatsen Vi är en liten familjär och trevlig klinik med en Tandläkare, en tandsköterska och en tandhygienist. Vi behöver förstärkning med en tandhygienist till!!! Hos oss är trivsel, omtanke på medarbetare och en familjär känsla är vårt mål. Du har möjlighet till personlig utveckling, korta beslutsvägar, möjlighet att styra arbetsschema och arbetstider. Arbetsuppgifter Du ska främst ta hand om våra tandlossningspatienter men också hjälpa till på kliniken (hjälpa till i receptionen, kalla dina patienter, assistera på rummet om det behövs och vara en del av klinikens utveckling). Kvalifikationer Tandhygienistexamen, bra om du har arbetat några år och har gott handlag i yrket, plus om du kan Frenda journalsystem. Personliga egenskaper Viktigt att du kan vara flexibel och vill vara en del av hela kliniken Arbetet förutsätter att du kan kommunicera på god svenska både i tal och skrift Övrig information Arbetstiden kan diskuteras. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad fastighetsskötare som vill ha ett varierat jobb med underhåll av fastigheter. Du blir en viktig del av ett samarbetsinriktat team och bidrar till att hålla skolor, förskolor, vårdboenden och kulturhus i gott skick. Arbetsuppgifterna inkluderar: Inspektion och reparation – fixa dörrhandtag, belysning, enklare VVS-arbeten m.m. Underhåll av utemiljöer – skötsel av fastighetens yttre områden och maskiner. Förebyggande arbete – se till att problemen löses innan de blir stora. Rapportering i fastighetssystem – hålla koll på åtgärder och förbättringar. Du får en trygg arbetsplats med ett bra team och möjlighet att utvecklas. Arbetstiderna är måndag till torsdag 06:45 - 16:00 och fredag 06:45 - 12:20. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i mars. Din roll är av stor betydelse för Jobwise eftersom du är med och avgör hur vi uppfattas som företag. Därför är det väldigt viktigt för oss att du som person är hjälpsam, vänligt inställd och tycker om att ge din omgivning service. Vi söker dig som Har erfarenhet av fastighetsskötsel eller liknande tekniskt arbete Är lösningsorienterad och har ett helhetsperspektiv på fastighetsunderhåll Trivs med att arbeta både självständigt och i team Är initiativtagande och arbetar förebyggande föratt skapa välfungerande och trygga fastighetsmiljöer Våra kompetenskrav B-körkort (manuell växellåda) Praktiskt lagd och serviceinriktad Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Detta är även meriterande Erfarenhet av teknisk fastighetssupport, enklare vvs eller snickeriarbete Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Om rollen Tillsammans med ett engagerat team är ni redo att ta hand om varje bil som rullar in i verkstaden. Med mutterdragarna i hand och sommardäcken redo, säkerställer ni att varje fordon lämnar verkstaden med säkra och pålitliga däck. Ni förbereder bilarna för sommarens utmaningar och ser till att de är redo att möta vägarna med trygghet och stabilitet. Arbetet är främst förlagt på vardagar mellan 07:00-16:00 och 08:00-17:00Självklart ser vi till att du får upplärning på plats för att få så bra förutsättningar som möjligt att göra ett bra jobb. Säsong Rollen är på heltid och tillträder sista veckan i mars och fortsätter fram till slutet av april.Säsongen är påcirka fyra till fem veckor.Efter säsongen tar uppdraget och således anställningen slut men ibland har vi möjlighet att erbjuda en förlängning på verkstaden eller att jobba vidare på helt andra uppdrag. Så ta chansen och se vart den kan leda dig! Vi är engagerade i att hjälpa dig nå dina mål och kommer att göra vårt yttersta för att du ska lyckas. Vi söker dig som Tycker om att jobba fokuserat med en praktisk uppgift Tycker att högt tempo är lagom tempo Gillar att jobba fysiskt Din roll är av stor betydelse för Jobwise eftersom du är med och avgör hur vi uppfattas som företag. Därför är det väldigt viktigt för oss att du som person är hjälpsam, vänligt inställd och tycker om att ge din omgivning service. Våra kompetenskrav Har körkort B Behärskar det svenska språket i tal och skrift Detta är även meriterande Har truckkort (B1-B2) Har erfarenhet av att skifta däck Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Hos oss på Unilabs röntgen kommer du att ingå i ett trivsamt team med bred kompetens. Vi tar emot alla typer av patienter för MR och konventionell röntgen och vi har ett högt kundfokus där god service och kvalitet är mycket viktigt för oss. Hos oss arbetar du både självständigt och i grupp då du kommer att bli en del i vårt arbetslag som tillsammans löser vardagens utmaningar. Vi tänker att en hög arbetsmoral, flexibilitet och gott samarbete är självklara delar i att nå våra mål. Vi satsar på individuell kompetensutveckling och att våra medarbetare ska ha en bred kompetens och kan klara flera olika arbetsuppgifter. Därför kan arbetsuppgifterna förändras och utvecklas i takt med din kompetens. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Till den här tjänsten söker vi dig som har en stark personlig drivkraft, ett öppet och flexibelt sinne, är noggrann och har en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd inför såväl medarbetare som patienters och remitterades behov. Du har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i laget, har ett trevligt bemötande och en hög känsla för service. Vi ser även att: - Du är legitimerad röntgensjuksköterska med minst 2 års erfarenhet inom yrket. - Du talar och förstår svenska flytande. Vi ser det mycket meriterande med erfarenhet av MR. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Du kommer bli en del av teamet i Västerås. Vi är placerade på Eriksborg och är ett arbetsteam med mycket värme och stor energi som varje dag gör det lilla extra för de patienter vi möter. Intressant? Har du frågor så är du välkommen att kontakta vår HR Business Partner Cecilia Dohns på [email protected]. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så välkommen in med din ansökan så snart som möjligt. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Välj ett jobb för att visa detaljer