ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en entusiastisk och engagerad person som vill vara en del av vårt Gina Tricot-team. Om du älskar mode och brinner för att skapa en bra kundupplevelse kan du vara precis den person vi letar efter! OM ROLLEN Som butikssäljare på Gina Tricot kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv atmosfär för våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är en utåtriktad, initiativrik och positiv person som brinner för mode och försäljning. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo där du alltid sätter kunden i fokus. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av detaljhandeln eller sälj Passion för mode och trender Goda kommunikationsfärdigheter Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är på 17h/v. Vi tillämpar provanställning. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Why This Job Is for You You are passionate about developing products and services that have a real-world impact, and you thrive when working alongside teams that are pushing the boundaries of innovation. Recently, we’ve contributed to advancements in blood analysis technology, electric powertrains, and control systems for major manufacturers, to name just a few. For you, embedded development isn’t just about writing code — it's about choosing the right technology to build robust products and solve meaningful problems with your team. Your curiosity and desire to innovate drive you to collaborate with cross-functional teams to develop the best solutions on the market. Responsibilities Use your technical expertise to assist clients in optimizing their embedded software solutions. Lead and contribute to diverse development projects, from enhancing existing products to creating new ones from scratch. Collaborate with teams across disciplines to solve complex, real-world challenges. Communicate complex technical ideas clearly and effectively to both technical and non-technical stakeholders. Continuously explore and implement new technologies and methodologies to drive innovation. Qualifications 5+ years of experience within software engineering Proven experience in embedded development with C/C++ or Python. Experience across the full product development lifecycle, from concept to deployment. Strong background in embedded systems or software engineering. Interestin working in industries such as MedTech, Automotive, or Defense. Innovative mindset and a collaborative approach to problem-solving. What We Offer At Knightec, you'll work in an innovative and supportive environment that promotes your personal development through exciting projects and training. We value diversity, with over 40 nationalities contributing to a dynamic and inclusive workplace. Our vibrant culture is built on curiosity, collaboration, and knowledge sharing. We support your work-life balance with a hybrid work model and offer competitive benefits for your well-being and financial security. About Knightec Knightec is a strategic partner in product and service development, committed to helping companies drive positive change for future business opportunities. We believe that collaboration and co-creation are keys to success and approach our clients' challenges holistically. Our global experts bring unique perspectives and skills, and together with our clients, we create innovative and sustainable solutions. Want to get to know your potential future manager, Johan Fahlgren? Read more here! An Exciting Journey with Knightec Group We at Knightec are now merging with our sister company Semcon to form Knightec Group. Together, we will become the leading player in Northern Europe within product and digital service development – how cool is that? Our combined offering will be both broader and deeper, enabling us to take on large, strategic client projects at the highest levels of innovation and complexity. For our employees, this means incredible opportunities for skill development and career growth. Does this sound like the place for you? Join us on this exciting journey!
With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! “When you join our Documentation Management team, your work will help to facilitate the global clean energy transition by delivering cutting edge technology solutions from our market-leading FACTS portfolio” – Ian Hennessy, recruiting manager. How you´ll make an impact We are seeking a dedicated and detail-oriented Document Controller to join our team in the Global Centre of Competence for Power Quality (formerly known as FACTS). You will be responsible for managing all project documents, ensuring that documentation processes are established, followed, and maintained throughout the project lifecycle. This role involves setting up control of documentation, following up on deliverables, and compiling final plant documentation at project close-out. You will implement documentation management processes in delivery projects and adapt them to fit project specific contractual requirements. You will ensure project team members receive adequate support to follow documentation processes in the Document management system and correspondence tool used in delivery projects. You will prepare and maintain Project Document Lists with input and cooperation from the project teams. You will maintain Customer Document List, prepare reports and presentations related to project documentation, and monitor documentation progress (e.g., review and approvals, planned deliverables) in accordance with the agreed time-schedule. You will process incoming and outgoing project documentation You will follow up on deliverables with stakeholders in the project. You will coordinate your activities with other members of our documentation team and support each other to ensure a positive and engaging work environment. Your background You hold a Bachelor's or Master's degree in a technical field Experience in technical writing is an advantage. You are fluent in technical / professional Swedish language and are comfortable conducting meetings internally and with customers entirely in Swedish You have strong organizational skills and attention to detail. You can analyse and manage large volumes of documents. You are proficient using document management systems and tools. You have excellent communication and follow-up skills. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready to join Hitachi Energy for a career with no limits and a place where you can be yourself? We are ready for you! Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting manager: Ian Hennessy, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: ; Unionen; Ledarna. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].
The opportunity Join our experienced team at Power Quality and help to enable the green transition in the worldwide energy market by delivering solutions from our market-leading FACTS portfolio. In the role you will be able to combine your technical skills with your leadership skills. You will lead a sub-project team of control engineers within the areas of Control Applications, SCADA, HMI, Network, and Cyber Security and at the same time technically contribute in one or several of above areas depending on your expertise. The position offers opportunities to broaden your technical knowledge and at the same time develop your leadership skills. You will have a central role in the project and be the interface between the control engineering team and the customer as well as other project team members. In this position you will work in a global environment with many interfaces within the organization. How you’ll make an impact You will lead and inspire a sub-project team of control engineers to deliver high-quality and cost-effective engineering solutions for our customers. The team works with everything from design and implementation to verification and commissioning of control systems to meet customer requirements in delivering solutions. You will take on overall technical responsibility for the team’s technical scope of work and ability to meet scheduling requirements and agreed budgets. You will have the opportunity to combine the lead role with a design role in one or several of the control system's technical areas. Living Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background To succeed in this position, you need to be a confident leader who facilitates teamwork and communicates clearly at all levels. You hold a BSc or a MSc. in Engineering with a specialization in electrical systems, automatic control theory, software engineering or equivalent. Experience from similar technical engineering positions working with design of electrical power plants, converter stations, process control systems, substation automation or similar. As a person you are organized, responsive and solution-driven, with a strong focus on delivering results. Hitachi Energy is a truly global company and proficiency in English is required. Swedish is considered as value added. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks Contact Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? We are exciting to hear from you! At Hitachi Energy we value you as a person and believe in personal development. Please apply today, even if you do not meet all the criteria above. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay. Recruiting Manager Elin Elfving, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions should be directed to Talent Partner Håkan Kempel, [email protected]
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska eller vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Björkbackens äldreboende i Västerås. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Björkbackens äldreboende Björkbacken har 42 lägenheter fördelade på tre våningar.Varje våning har kök, matsal/vardagsrum och stora balkonger. I gemensamhetsutrymmen finns goda möjligheter till umgänge, trevliga måltider och aktiviteter. I trädgården finns möjlighet till utevistelse och utomhusaktiviteter. Björkbacken ligger på området Bjurhovda i Västerås med nära anslutning till busshållsplats. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 073-091 85 67 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
The Opportunity As an cybersecurity compliance program lead with a background in Cyber Compliance do you aspire to contribute to a vision of being best in class in cybersecurity can you understand and interpret laws, regulations, and directives within the hitachi energy business context, and coordinate necessary activities across the organization to ensure compliance and interacting with both technical and business staff on all seniority levels help the organization continually improve its cybersecurity footprint via its compliance programs In this role you would be a valued member of a global organizational cybersecurity compliance team and would drive the cybersecurity compliance program strive for excellence. You will have the exciting opportunity to build dynamic, collaborative relationships with a diverse array of internal stakeholders across Hitachi Energy. Your role will be pivotal in fostering teamwork and driving innovation within the organization! We are on the lookout for a dynamic individual to supercharge our compliance program! If you have top notch communication and project management skills, and a legal background, you are exactly who we need. Join us and thrive in our flexible work environment that empowers you to excel both personally and professionally, while fostering skill development and growth for all our team members. Let’s make an impact together! How you'll make an impact Join our compliance by leading and coordinating actions related to the cyber resiliency act, the EU NIS 2.0 Directive, and all present and future cybersecurity laws and regulations. Your leadership in project management will help us maintain our commitment to achieving top-notch cybersecurity compliance, protecting our organization while enhancing our operational excellence. Become a part of our team and lead the way in cybersecurity advancements. Your background A bachelor’s degree in computer science, information technology, cybersecurity, or a similar discipline is required, with a master's degree being highly desirable. Prior work experience in IT, or cybersecurity compliance IT project management & project coordination nice to have qualification or experience in legal topics. Proven ability to work globally, in an international organization, with diverse personalities and diverse cultures exposure to working in a global organizational environment. Flexibility to occasionally work in different time zones especially overlapping USA time zones and virtual environments. Proficient in english, with solid verbal and written communication skills. Preference to candidates located in Sweden however, consideration for position may be in any country with Hitachi Energy presence. Regular interaction with teams located in Asia, Europe, and North America is required. Some travel will be required. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Our flexible working practices help you optimize personal and business performance while creating an environment where all employees can develop their skills and grow. More information: Recruiting Manager Jeremy Morgan, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Fredrik Soder, [email protected]. Don’t hesitate – apply today and let us learn more about you and the unique contributions you can bring to our team!
Önskad kompetens och erfarenhet - Du bör ha tidigare erfarenhet som ledare inom restaurangbranschen - Du brinner för att sätta gästen i centrum - Du är drivande, stark, tydlig och kan ta eget ansvar - Du har god samarbetsförmåga och har en positiv utstrålning - Du har lätt för att ta en ledande roll och har förmågan att få andra att nå sina mål - Du är resultatdriven och har intresse för ekonomi - Du har ett stort intresse för restaurangbranschen och tillhörande utveckling Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Ansvarsområden som ingår i tjänsten är: Personalfrågor Schemaläggning Systematisk utvärdering och utveckling Hygien och egenkontroll Inköp och inventering Kassahantering Administration Du ska vidhålla - hög kvalité på våra produkter - hög servicenivå gentemot gäster - hög renlighet i restaurangen och alla arbetsmoment Om tjänsten: - Heltidstjänst
OM PEMA PARTNER Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbar nytta via fyraverksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med långerfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktivafastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Vi söker nu en serviceinriktad och driven fastighetstekniker till vårt uppdrag i Västerås Vi växer och är nu i behov av en fastighetstekniker till vår verksamhet i Västerås. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt medövriga medarbetare och våra kunder. Vi söker nu dig som vill jobba i en utvecklande miljö med stor variation iarbetsuppgifter. Tjänsten har placeringsort i Västerås. Som person bör du vara noggrann, initiativtagande,ansvarsfull samt ha kvalitetskänsla och god samarbetsförmåga. I ditt arbete träffar du många människor så detkrävs att du är serviceinriktad och har ett öppet och utåtriktat förhållningssätt.Eftersom vi är ett sammansvetsat gäng har varje individ ett ansvar för stämningen på arbetsplatsen så därförbör du som söker vara social, engagerad och trivas med att träffa nya människor i din arbetsroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Du kommer bland annat jobba med drift, skötsel och underhåll av fastigheter. Du har ett heltäckande ansvar för dina tilldelade fastigheter. Du kommer utföra båda felavhjälpande underhåll samt tillsyn och skötsel avfastigheterna. Det är ett stort plus om du i tillägg kan en del om styr och reglerteknik. Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. DINA KVALIFIKATIONER Du skall vara mycket praktiskt lagd och ha goda kunskaper i fastighets- och anläggningsunderhåll. El- ellerstyr/reglerutbildning är en merit. Har du även erfarenhet från arbete med VVS och utbildning inom SBA och somanläggningsskötare är det ett stort plus! Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från arbete av tekniskt inre- som yttre underhåll av fastigheter samtatt du tycker om att arbeta i team.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som engagerad, pålitlig och stor samarbetsförmåga medkundfokus. B-körkort är ett krav. ANSÖKAN Tjänsten är heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning med placeringsort i Västerås.Tillträde: Enligt överenskommelseSista ansökningsdag är fredagen den 20 december.Intervjuer kan komma att ske löpande så tveka inte att söka redan idagom du är intresserad!Frågor gällande tjänsten besvaras av Samuel Aho:Mail: [email protected] tlf: 079-0670094Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget Vi söker en erfaren och engagerad mättekniker för att ansluta till vårt dynamiska team. Som mättekniker kommer du att spela en nyckelroll i verksamhetengenom att säkerställa noggranna mätningar och datainsamlingar i olika projekt. Arbetsuppgifter: Utföra noggranna mätningar och insamling av data enligt specifikationer. Använda avancerad mätutrustning och teknik för att säkerställa hög kvalitet på resultat. Delta i kalibrering och underhåll av mätinstrument. Rapportera och dokumentera mätresultat för analys och kvalitetskontroll. Samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa effektivt projektflöde. Vem du är Vi söker sig som tidigare arbetat som mättekniker eller kontrollant av komponenter inom stål - eller mekanisk industri. Som person är du teamorienterad med god kommunikationsförmåga och jobbar flitigt med problemlösning. Erfarenhet av att arbeta med mätteknik och användning av mätinstrument. God teknisk förståelse och förmåga att tolka tekniska ritningar och specifikationer. Förmåga att arbeta självständigt och noggrant under tidspress. Utbildning inom mätteknik eller liknande område är meriterande. Arbetstider Dagtid 7-16 måndag-fredag Tillsättning Omgående med hänsyn till viss uppsägningstid Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare.Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer