PTP-Psykolog

Information om arbetsplatsen VÄLKOMMEN till Praktikertjänst Önsta-gryta vårdcentral som ligger i Västerås med utmärkta kommunikationer, cirka 15 minuter med buss från centralen. Vår vision är att vara en omtyckt vårdcentral som månar om trygghet och hälsa för både patienter och personal. Vi erbjuder vård av allmänläkare, distriktssköterskor, Astma/KOL, demensutredningar, inkontinens och hälsosamtal m.m. Vi har även barnsjuksköterskor på BVC, barnmorskor, psykoterapeut och fysioterapeuter. Vårdcentralen är privatägd med välfungerande rutiner med bra introduktion samt engagerad och kompetent personal. Vi är en medelstor vårdcentral med cirka 40 anställda och ca 11 200 listade patienter. Psykosociala teamet består av 1 legitimerade psykoterapeut, flera läkare och två Reko. Arbetsuppgifter Arbetet på vårdcentral präglas av en helhetssyn på människor och vi har i uppdrag att ta hand om personer med lätt till måttlig psykisk ohälsa. Insatser för psykisk hälsa utförs teambaserat i samarbete mellan olika yrkeskategorier och behandlande läkare. Som psykolog under utbildning arbetar man under handledning av legitimerad psykolog. PTP-psykologens arbete består huvudsakligen av psykologisk bedömning och behandling. Fokus ligger på korttids-terapi av tillstånd som ångest, depression, stressrelaterade sjukdomar, svårare kriser och smärtproblematik.   Kvalifikationer Du som söker ska ha psykologexamen godkänd för tjänstgöring i Sverige, uttagen senast vid ansökningstillfället. Tidigare arbetserfarenhet och intresse för primärvård är meriterande. Goda kunskaper i svenska både i skrift och tal. Vi följer Socialstyrelsens föreskrifter och region Västmanlands kvalitetskriterier för PTP-tjänst Ett viktigt kriterium är deltagande i regionens PTP-program. Region Västmanlands PTP-program erbjuder dig en tjänstgöring av hög kvalitet. Utöver din basplacering som PTP-psykolog kommer du att få kännedom om andra verksamheter samt psykologens roll och funktion. Du kommer att delta i seminarier, studiebesök och kollegier tillsammans med andra PTP-psykologer och ha goda möjligheter till erfarenhetsutbyte inom nätverket. Vi har en utsedd studierektor som ansvarar för programmet och har kontinuerlig kontakt med PTP-psykologerna.   Personliga egenskaper Vi vill att du delar vår ambition att ge fler patienter tillgång till evidensbaserad psykologisk behandling. Vi värdesätter samarbetsförmåga, engagemang och lust att delta i att utveckla metoder och verksamhet. Primärvården är i ständig förändring och nya uppdrag kan tillkomma.   Övrig information Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan komma att kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

27 juni 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Partneransvarig Militum Respons
Militum Respons AB
Företagssäljare

Vi vill hjälpa till att höja statusen för alla människor som verkar för vårt lands skydd och säkerhet. Alla dem som fått samhällets förtroende att göra de svåraste valen och utföra de tuffaste uppgifterna om och när det krävs. Militum Respons tidigare Militärrabatt har sedan 2017 förhandlat fram förmåner och rabatter till Sveriges säkerhetspersonal. Vi ska vara den självklara länken mellan företag och försvaret, polisen, tullen, kustbevakningen eller räddningstjänsten. Därför söker vi 2 till som ska vara med på denna resa. Kika gärna in vår hemsida för att läsa mer om oss och vilka som är våra partners idag: www.militum.se Vi söker dig som vill knyta nya kontakter och är bekväm med att göra affärer via telefon och teamsmöten. En självklarhet för oss är att jobba efter tydligt uppsatta mål. Du ska kunna upprätthålla en hög aktivitet, kunna leda dig själv och trivs med att jobba i team. Det är dags för oss att ta nästa steg som växande organisation med stora ambitioner och därför vill vi hitta dig som är likasinnad. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

27 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Junior Product Sales Representative
SAAB AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll I rollen som Junior Product Sales Representative hos oss på Component Maintenance and Test Equipment ansvarar du för att etablera, upprätthålla och utveckla kundrelationen genom hela säljprocessen för våra tjänster och produkter inom support, underhåll och test. På så sätt kan du vara med och påverka i det större sammanhanget då vi förbereder och genomför affärsutveckling med befintliga och nya kunder. Du kommer att arbeta med affärsutveckling i enlighet med Saabs affärsprocess, där du ansvarar för kundrelationen genom hela flödet, både med marknadsföring och försäljning. Du kommer att ha en central roll med ansvar för marknadsföring och försäljning av tjänster och produkter inom support, underhåll och test, främst inom Sverige men även internationellt. Vårt team präglas av effektivt och engagerande samarbete i en supportande atmosfär med stora utvecklingsmöjligheter där vi delar med oss av kunskap och har ett lösningsorienterat fokus i vårt arbete. Ansvarsområden för rollen är att: * Upprätthålla relationer med kunder och myndigheter och med dessa som bas utveckla våra affärer vidare med nya kunder och marknader * Analysera och bedöma relevanta kundbehov och trender som matchar Saabs produktportfölj inom support, underhåll och test * Identifiera och skapa nya kunderbjudanden * Utveckla säljstrategier anpassade för respektive kund och marknad I rollen ingår resor då en viktig del av arbetet är att besöka våra kunder inom Sverige och internationellt. Din profil Vi tror att du som söker har relevant akademisk utbildning som ingenjör eller inom ekonomi, och har ett par års arbetserfarenhet av affärsutveckling, marknadsföring och försäljning med tyngdpunkt på tjänster. Det här märks i hur du axlar ansvar och driver affärsprocesser framåt samt att du kan behålla lugn och struktur även under arbetstoppar. Din förmåga att hantera och analysera mycket information kommer du ofta att nyttja i arbetet. För att lyckas i rollen är du bra på att snabbt orientera dig i främmande miljöer och att relatera dig smidigt till människor oavsett personlighet och kultur. Du är lyhörd för andra och uppfattas som tydlig i din kommunikation eftersom du anpassar ditt sätt att kommunicera utifrån situationen och mottagarens förutsättningar. Du har även en god förmåga att säkerställa att båda parter är av samma uppfattning och har samma intention inom dialogen. Detta gäller både i din dagliga kommunikation i tal och skrift som vid tillfällen med större presentationer. Arbetet sker på både svenska och engelska vilket kräver mycket goda kunskaper i tal och skrift på båda språken. Har du erfarenhet av arbete i en internationell miljö är det meriterande, men avgörande är att du har ett bra förhållningssätt till affärsmannaskap vilket inkluderar förståelse för kulturella och politiska aspekter, kundekonomisk status, kundorganisation, upphandlingsprocesser, beslutsprocesser och lagstiftning. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. På grund av semestertider under sommaren kan återkoppling på din ansökan komma att dröja längre än vanligt. Vi behandlar ansökningarna löpande, men slutgiltig återkoppling kan ske först i slutet av augusti. Vi tackar för ditt tålamod och önskar dig en trevlig sommar!

27 juni 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Kock till kostenheten i Kungsör
Kungsörs kommun
Kockar och kallskänkor

Nu söker vi förstärkning till köket! Är du utbildad kock, har en passion för matlagning och aktuell erfarenhet av att jobba i kök? Då kan det vara just dig vi söker! Kostenheten som tillhör kommunstyrelsens förvaltning utgår från Kung Karls kök beläget i centrala Kungsör. Här lagar vi all mat för transport till Kungsörs skolor, förskolor och verksamheter inom vård och omsorg. Varje dag tillagas ungefär 1800 portioner och vi strävar hela tiden efter att laga god och näringsriktig mat från grunden. Vi arbetar miljömedvetet och mot att minska den negativa klimatpåverkan genom att köpa in ekologiska livsmedel, använda klimatpositiva tillagningsmetoder och ha genomtänkta menyval. ARBETSUPPGIFTER Som kock i vår kostorganisation är ingen arbetsdag den andra lik. Du ingår i ett team av 22 kollegor som gemensamt ansvarar för tillagning och leverans av måltider till förskola, skola och äldreomsorg. Vi arbetar med ett tydligt servicetänk och brinner för våra matgäster och deras upplevelse. Vårt mål är att servera måltider som är goda, näringsrika och tillagade med omsorg. Observera att tjänsten utöver dagtid även kan innebära arbete under helger och röda dagar.  Dina arbetsuppgifter innefattar att: • beräkna och tillaga all typ av mat, inklusive specialkost, på ett näringsriktigt, smakfullt och hygieniskt sätt • ansvara för att köket och tillhörande utrymmen håller en god ordning och hygien • ansvara för att maten håller god kvalitet vid servering och utskick • ansvara för beställning av varor enligt gällande upphandling/avtal • ansvara för ekonomiadministrativa uppgifter kopplade till varubeställning • ansvara för att maten håller fullgod kvalitet och att allt arbete utförs i enlighet med verksamhetens egenkontrollprogram • utföra alla i köket förekommande arbetsuppgifter och delta aktivt i kökets och restaurangens kvalitetsutveckling • känna till och följa verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner • arbeta och dokumentera i de verksamhetssystem som finns KVALIFIKATIONER För det här jobbet behöver du vara utbildad kock, ha treårig gymnasieutbildning inom storkök eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du behöver ha aktuell erfarenhet av arbete i kök och goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Vi ser också att du har erfarenhet av arbete med specialkost inom skola, god datavana och erfarenhet av portionsbeställningar via kostdatasystemet Mashie. Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och lösningsorienterad med kundens behov i fokus. Du är trygg i din roll som kock, lyhörd och har en positiv inställning. Du ser kommunikation och samarbete som viktiga delar i ditt arbetssätt. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Välkommen - vi ser fram mot din ansökan! Villkor Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. För att få arbeta inom verksamheter som rör barn och ungdomar krävs att du visar upp ett utdrag ur belastningsregistret. Utdraget beställer du på www.polisen.se. ÖVRIGT Kungsör är en lugn och trygg kommun med närmare 8 700 invånare. Kungsör präglas av en kunglig historia och en sällsynt vacker och unik natur. Centrala Kungsör ligger högt och bebyggelsen sträcker sig ner mot Mälaren. På landsbygden finns ytterligare en tätort, Valskog. Kommunen växer och förändras hela tiden, vi planerar, utvecklar och förbättrar nya och befintliga områden. Kungsör ligger mitt i Västra Mälardalen, E20 passerar strax utanför tätorten och tågen på Svealandsbanan stannar centralt. Till grannkommunerna reser du snabbt, till Arboga, Köping och Eskilstuna tar det cirka 15 minuter, Västerås och Örebro finns inom 45 minuter och Stockholm når du på en timme med snabbtåg. I kommunen är vi cirka 700 medarbetare. Tillsammans ser vi till att de viktiga delarna i ett samhälle fungerar. Här är det nära till allt och det finns stora möjligheter för dig att utvecklas och bidra till att skapa framtidens Kungsör. Information Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökanden. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Drottninggatan 34. Märk din ansökan med HR-enheten och annonsens referensnummer. För att få arbeta i våra verksamheter krävs att du har rätt att arbeta i Sverige, antingen genom ett svenskt medborgarskap eller genom ett medborgarskap i ett EU/EES-land eller Schweiz. Alternativt att du har ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi önskar att du i samband med intervju styrker ditt medborgarskap. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Kungsörs kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

27 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Projektingenjör till Wästbygg, Västerås - Mälardalen
Wästbygg Gruppen AB (publ)
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Välkommen till ett företag där vi lägger stort fokus på vår gemensamma värdegrund att agera klokt, kreativt och med stort hjärta. Hos oss arbetar alla under ett stort mått av eget ansvar. Utrymmet för egna idéer är generöst och det är kort väg till besluten. Nu söker vi dig med erfarenhet från byggproduktion som gillar struktur och framdrift samtidigt som du är relationsskapande och har lätt för att samarbeta både internt och med våra externa partners. Ditt ansvar Som projektingenjör hos oss har du en bred och varierande roll från tidigt skede till färdigställd byggnad. Du är ett viktigt stöd till hela projektorganisationen och arbetar tillsammans med projektteamet för att säkerställa att projekten är lönsamma, med hög produktivitet och god kvalitet. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter inom ett eller flera projekt med huvudsakligt syfte att, utifrån projektets behov, kunna stötta projektchef och platschef i såväl inköpsarbete som planering, projektekonomi och KMA-arbete. I tjänsten som projektingenjör kommer du bland annat att: Göra stora projektinköp och samordna inköp Bistå projektchef och platschef i ÄTA-hantering Ta fram ekonomiska underlag för avstämning Säkerställa rätt inköpsprioriteringar och planering Sammanställa och följa upp projektens inköpsarbete Ansvara för kontakter, granskning och uppföljning av leverantörer och UE Teckna och underhålla avtal Upprätta förfrågningsunderlag, kravspecifikationer och anbudsutvärderingar vid upphandlingar Vem är du? Du har minst tio års dokumenterad erfarenhet av liknande roller från byggprojekt inom bostad, kommersiellt eller samhällsbyggnad. Vi söker dig med erfarenhet av: Prognosarbete och kalkyl Projektekonomi, tidsplaner, arbetsberedningar Resurssättning, inköp och ÄTA KMA-arbete Du har en eftergymnasial utbildning inom bygg eller har tillgodogjort dig dessa kunskaper genom arbetslivserfarenhet. I dina tidigare roller har du jobbat med olika systemstöd såsom kalkylprogram och system för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. Dina kunskaper i Excel är mycket goda. Som person har du lätt för att skapa relationer och är tydlig i din kommunikation med både interna och externa intressenter. Du motiveras lika starkt av att samarbeta med andra som att självständigt kunna driva ditt arbete framåt. Då vi jobbar i hela Mälardalen förutsätter rollen att du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Om oss Wästbygg, som ingår i Wästbygg Gruppen, är ett bygg- och utvecklingsbolag specialiserat på fastigheter inom bostad, kommersiellt och samhällsbyggnad. Efter många år i branschen är vi ett tryggt val som kan leverera såväl mindre som större mer komplexa projekt, specifikt anpassade till våra kunders behov. Vi är en erfaren och långsiktig partner som oavsett vad vi bygger, bygger förtroende. Vår verksamhet bedrivs med lokal närvaro på de mest expansiva marknaderna i södra och mellersta Sverige. Läs gärna mer om oss på www.wastbygg.se Övrigt Sista ansökningsdag: 2025-08-15. Urval sker löpande, med uppehåll under v 28 – 32, vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Rollen är placerad på vårt kontor i Västerås och innebär resande ut till våra projekt. Vi tillämpar tester, digital referenstagning och bakgrundskontroll i slutfasen av vår rekryteringsprocess. Wästbygg Gruppen omfattas utav kollektivavtal mellan Sveriges Byggindustrier och Ledarna, Sveriges Ingenjörer och Unionen (Tjänstemannaavtalet) samt med Byggnads (Byggavtalet). Varmt välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Regionchef inom energi och elkraft till Vinnergi
Vinnergi AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du vara med och leda framtidens energiomställning? Vi söker nu en erfaren och engagerad regionchef i region mitt inom vårt affärsområde energi och elkraft. I rollen kommer du att leda och utveckla medarbetare, skapa långsiktiga kundrelationer samtidigt som du driver tillväxt och affärsutveckling. Rollen erbjuder en stor möjlighet att påverka både den operativa och strategiska riktningen för regionen. Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som Regionchef  Som regionchef får du möjlighet att arbeta brett i både strategisk och operativ karaktär där du får ett helhetsansvar för regionen som innefattar försäljning, kundkontakt, ekonomi och personal. Hos oss har du en nyckelroll för att regionen har en mycket god kund- och medarbetarupplevelse, tillväxt och god lönsamhet.I region mitt kommer du i din roll ha ett team av ledare och seniora medarbetare inom energi och elkraft. I regionen har vi i dagsläget personal i Västerås, Stockholm, Krylbo, Uppsala och Örebro, men regionen kan komma att växa ytterligare. Du rapporterar till affärsområdeschef samt sitter med i affärsområdets ledningsgrupp där du bidrar aktivt med din kompetens och dina personliga egenskaper. I rollen ansvarar du för arbetsmiljön samt arbetar med hela medarbetar resan för dina medarbetare, med fokus på att leda teamet mot våra strategiska målsättningar. Detta innebär att du bland annat kommer arbeta med medarbetaruppföljning, skapa individuella utvecklingsplaner samt rekrytering av nya medarbetare. Du ser vikten av att utveckla dina teamchefer och medarbetare för att skapa en utvecklande och inbjudande arbetsplats. I rollen som regionchef har du en mycket aktiv roll i att utveckla våra befintliga och nya affärer. Det innebär att skapa och underhålla relationer med kunder och att arbeta med försäljning genom att identifiera, förstå och skapa lösningar för våra kunder. Du lägger stor vikt vid att vara proaktiv i säljarbetet samt att nätverka med potentiella kunder och kandidater. Vem är du? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från en ledande roll med personalansvar. Du har dokumenterad erfarenhet av affärsutveckling och har arbetat aktivt med kundteam och strategier för kundbearbetning. Har du ett upparbetat kontaktnät i branschen är det starkt meriterande. Du har tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning alternativt att du har arbetat som KAM sedan tidigare. Vi ser att du har tidigare har arbetat i en teknikintensiv bransch och har goda kunskaper inom teknik och tekniska kompetenser. Har du arbetat inom elkraft och energibranschen är detta meriterande. Vidare ser vi att det är meriterande om du har en teknisk eftergymnasial utbildning inom energi och elkraft eller närliggande område. Tidigare erfarenhet av att leda andra ledare är en fördel, men inget krav. Som person är du engagerad och relationsskspande. Som person är du engagerad, relationsskapande och affärsorienterad. Du har ett tydligt driv i försäljning och trivs i rollen som inspirerande och närvarande ledare. Du har en god förmåga att inspirera till och skapa utveckling för både team och individ. Som regionchef skall du leva efter våra värderingar H.E.R.O. samt agera som en ledare och en ambassadör för Vinnergi i alla situationer. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske från och med augusti. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Energibranschen står inför stora förändringar och vi på Vinnergi vill vara med och leda utvecklingen. Med innovation och hållbarhet som drivkraft arbetar vi för att bygga ett elsystem som håller, både idag och i framtiden. Läs mer om varför du ska arbeta hos oss här - Power - Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. På Communicate blir du en del av ett växande och kompetent team konsulter inom kommunikationsinfrastruktur – som har kul på jobbet, hjälper varandra och utbyter erfarenheter. Läs mer om oss på Communicate och lär känna oss som jobbar här eller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi  Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Landrins Bil söker Fordonstekniker, Västerås
Landrins Bil AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Trivs du med att arbeta i team, ha roligt på jobbet och värdesätter en engagerad och teamorienterad organisation? Kom till Landrins Bil i Hälla, Västerås och bli vår nästa fordonstekniker och en del av vår satsning till att bli branschens bästa Serviceverkstad. Vi erbjuder dig löpande utbildningar, trygg och förmånlig anställning i en växande familjeägd organisation. Om Tjänsten Som fordonstekniker på Landrins Bil i Västerås kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av transport-och personbilar. Tillsammans med dina kollegor har du mål att skapa goda resultat, uppfylla fastställda mål och nå en hög kundtillfredsställelse genom att jobba mot vår vision "nöjd kund". Tjänsten är på heltid och är på vår anläggning i Hälla. Västerås och är en tillsvidareanställning, där vi kan tillämpa 6 månaders provanställning.. Lönen är fast månadslön plus bonus och vi tillämpar kollektivavtal. Tillträde för tjänsten är omgående. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och fordonsintresserad. Som person är du noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga. Du har fordonsteknisk utbildning och gärna ett par års erfarenhet från branschen. B-körkort är ett krav. Meriterande om du har el kunskaper och arbetat med El- och hybridbilar eller högre utbildningar inom Isuzu eller andra bilmärken. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker sig till bilbranchen. Varför vara en del av Landrins Bil? Hos oss på Landrins Bil kommer du till en arbetsplats med en stark kultur som präglas av Landrins Way–sättet vi för oss bland våra kollegor och kunder. Landrins Way ställer krav på dig och din omgivnings nivå av professionalism, och är en utarbetad företagsstrategi för att stärka vårt kunderbjudande. I tjänsten ingår löpande utbildningar tillsammans med våra generalagenter för att följa branschens utveckling och kundernas framtida önskemål. Vi värdesätter våra medarbetares engagemang och driv och din framgång belönas direkt genom prestationsbaserad bonus. Landrins Bil främjar god hälsa och arbetsmiljö och erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård och är kollektivanslutna med tjänstepension. Vi erbjuder ett spännande jobb i en familjeägd organisation i frammarch. Ansökan Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, senast 2025-08-17.Frågor angående tjänsten besvaras av Verkstadschef Filip Åström via e-post på [email protected] . Välkommen till Landrins Bil – tillsammans skapar vi nöjda kunder! Om Landrins Bil Landrins Bil är ett familjeägt företag som grundades 1968. Vi finns i Sundsvall, Avesta, Västerås, Eskilstuna, Vimmerby, Västervik, Lund, Älmhult och Hässleholm. Vi erbjuder fullservicetjänster för personbilar, transportbilar samt fritidsfordon. I bolaget är vi ca 360 anställda och omsätter ca 2,5miljarder. Landrins Bil är en arbetsplats där vi uppskattar när hjulen snurrar snabbt och att vi alla gör den resan som ett stort team. Vi är en brokig skara yrkesgrupper, alla med sin specifika kompetens. Med en sak gemensamt – Passion för bilar och våra kunder. Det är något som vi värderar högt och som vi vet skapar en unik helhet som ger våra kunder bästa tänkbara service, kunskap och bemötande i sitt bilägande. Tillsammans arbetar vi mot morgondagens hållbara mobilitet - för våra kunder, medarbetare och vår planet. Besök vår hemsida www.landrinsbil.se för mer information om oss,

27 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Senior fullstack-utvecklare med fokus på Java
Nexer AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker efter dig som vill ta nästa steg i karriären! Och varför inte göra det tillsammans med oss på Nexer? För Nexer är varje utmaning en möjlighet och som konsult hos oss kommer du få utveckling genom dessa möjligheter, både inom olika tekniker och olika branscher. Du får en stabil och trygg anställning samtidigt som du får möjlighet att testa och utveckla din kompetens i olika uppdrag. Vi tror på en långsiktig och hållbar anställning där vi lägger stor vikt vid både kompetensutveckling och work life balance. Vem är du? Nexer i Västerås behöver nu stärka upp teamet med flera fullstack-utvecklare med fokus på Java. Vi söker dig som har: Minst 5 års yrkeserfarenhet av Java samt goda kunskaper av Kotlin och Spring Boot. Erfarenhet av att arbeta med Kubernetes för deployment och hantering av mikrotjänster. Arbetat i TypeScript och har praktisk erfarenhet av ramverk som exempelvis React. Arbetat agilt, utifrån Scrum eller Kanban. Det är ett stort plus om du har erfarenhet från offentlig sektor. För den här rollen har du med fördel en teknisk utbildning såsom civil- eller högskoleingenjör inom Computer Science, Software Engineering eller motsvarande. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Vilka är vi på Nexer i Västerås? Nexer i Västerås är i en tillväxtfas och vi vill bli fler! Idag är vi ett gäng på 12 konsulter med en bred blandning av kompetenser inom mjukvaru- och hårdvaruutveckling, projektledning och SCADA. Under 2025 kommer vi satsa på att få in fler konsulter med erfarenhet av Java och annan IT-kompetens och vi hoppas du är en av dessa. Kontoret i Västerås präglas av gemenskap och engagemang, för oss är det viktigt att du känner att det är hos Nexer du hör hemma. Vi sätter dig som konsult i första hand och utgår från vad DU vill göra, både nu och framåt. Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och kompetensmässigt. Teamet i Västerås genomsyras av ett prestigelöst kunskapsutbyte och här får du chans att växa i en inkluderande och stöttande miljö. Vi värnar om ett öppet och tryggt arbetsklimat där du är välkommen precis som du är! Uppdragen finns hos våra kunder som verkar inom både offentlig och privat sektor. Flertalet av våra kunder inom privat sektor bygger morgondagens produkter och finns inom elkraft, försvarsindustrin och automatiserad industri. Inom den offentliga sektorn har vi kunder över hela landet. Som konsult arbetar du antingen på plats hos kund, i våra egna lokaler eller hemifrån, ofta i en hybridkombination. Du arbetar självgående i uppdraget eller så ingår du i ett team med flera kollegor från Nexer. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka in din ansökan här nedan. Enligt GDPR hanterar vi inte ansökningar via e-post men har du frågor om tjänsten eller Nexer är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Xie Gamboa, [email protected]. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka! Läs mer om Nexer här www.nexergroup.com

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Senior .Net-utvecklare till samhällsviktig miljö med fokus på Dynamics &...
Nexer AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren utvecklare som trivs där lösningarna du bygger faktiskt gör skillnad? Nu söker vi på Nexer en senior systemutvecklare till ett uppdrag i säkerhetsklassad miljö, där du får arbeta långsiktigt med modern webbutveckling i Microsoft Azure och Microsoft Dynamics. Om uppdraget Du blir en del av ett utvecklingsteam som förvaltar och vidareutvecklar webbapplikationer – både lokalt (on prem) och i molnmiljö. En viktig del av uppdraget är att bidra med din erfarenhet av Microsoft Dynamics 365, eftersom teamet håller på att bygga upp sin kompetens inom området. Uppdraget är i Enköping och omfattar heltid. Fysisk närvaro är en viktig del av uppdraget, då du blir en naturlig del av teamets dagliga arbete och samverkan. Denna tjänst är säkerhetsklassad, vilket innebär att du behöver vara svensk medborgare och genomgå en godkänd säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. Dina arbetsuppgifter Systemutveckling i .NET för webbapplikationer on prem och i Azure Utveckling och förvaltning av lösningar inom Microsoft Dynamics 365 Bygga och anpassa funktionalitet i Power Platform Hantera krav, utveckling och test med hjälp av Microsoft Azure DevOps Stärka teamets kompetens inom Dynamics genom kunskapsdelning Bidra aktivt i ett agilt teamarbete och i den kontinuerliga förbättringen av arbetssätt och lösningar Din profil Du är en nyfiken och lösningsfokuserad utvecklare med lång erfarenhet av systemutveckling och van att arbeta i tvärfunktionella team. Du har ett helhetsperspektiv, strävar efter kvalitet i allt du gör och trivs i ett samarbetsdrivet arbetssätt där du får bidra med din kompetens. Du har minst nio års erfarenhet som systemutvecklare, där en stor del av ditt arbete har varit inom .NET. Du är van vid ett agilt arbetssätt och har minst tre års erfarenhet av kravhantering och test i Azure DevOps. Under dessa år har du också hunnit bygga erfarenhet av både Microsoft Azure och Microsoft Dynamics 365. Vi tror att du är ansvarstagande, prestigelös och trivs i en miljö där din kompetens verkligen gör skillnad – och där du får vara med och skapa något hållbart på riktigt. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka!

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Juniora Kundservicemedarbetare till Västerås
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag som öppnar ett nytt kontor i Västerås.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning.  Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är 1a september 2025. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Västerås Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025