BVC-Sjuksköterska till Närvården Bäckby-Råby
REGION VÄSTMANLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker dig som vill ta del av vår trivsamma verksamhet. Här arbetar vi i nära samarbete med varandra för att skapa trygga möten med våra besökare. Välkommen med ansökan! Arbetsuppgifter Som BVC-sjuksköterska arbetar du i familjecentrum bestående av barnmorskemottagning, barnavårdscentral, öppna förskolan och familjestöd. Arbetet utgör ett nära samarbete med familjecentrum och vi gör gemensamma hembesök samt ger extra stöd till familjer i behov av det. Arbetet som BVC-sjuksköterska består av förebyggande hälsokontroller, utvecklingsbedömningar, vaccinationer enligt barnhälsovårdens basprogram och hembesök till alla nyfödda. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i team med övriga personalkategorier på vårdcentralen. Närvården Bäckby-Råby är en utvecklande enhet där medarbetarna deltar aktivt och BVC-sjuksköterskorna är en viktig del i det arbetet. Om arbetsplatsen De 11 regiondrivna vårdcentralerna i Västmanland samt Vårdcentralernas jourmottagningar i Västmanland drivs som en intraprenad med en styrelse och Region Västmanland som ägare. Vi har ett gemensamt namn, Närvården Västmanland och vi arbetar tillsammans för att ge våra patienter den bästa primärvården i länet. Vi satsar kontinuerligt på utveckling av våra arbetsplatser för att möta framtidens primärvård. Närvården Bäckby är en växande vårdcentral och vi har en filial på Råby. Vi ansvarar för drygt 11 200 listade patienter och vår enhet omfattar läkar- och distriktssköterskemottagning, flera olika typer av specialistmottagningar, mödra- och barnhälsovård samt rehabiliteringsenhet med sjukgymnaster och kurator. På enheten finns även tillgång till dietist och arbetsterapeut. Stor vikt läggs på förebyggande arbete där livsstilsmottagningen är navet och vi erbjuder även hjälp med riskbruk- och missbruksproblematik. Långsiktig planering för kontinuitet och stabilitet för patient där vår rehabkoordinator är en viktig del av teamet för att i möjligaste mån hjälpa patienter att komma vidare till meningsfulla liv. Vi vill att våra medarbetare ska trivas, må bra och utvecklas med oss på Närvården Bäckby-Råby och därför verkar vi för att erbjuda trygga anställningar med bra förmåner och schyssta villkor. Mer om dina förmåner finner du här: Dina förmåner - Region Västmanland (regionvastmanland.se) Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska eller specialistutbildning inom hälso- och sjukvård för barn och ungdomar. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta på BVC och utbildning i EPDS, hörseltest, språk och kommunikation. Har du dessutom en MI-utbildning och är utbildad föräldragruppsledare är det meriterande. Med fördel har du erfarenhet av journalsystemet Cosmic som vi använder i vårt dagliga arbete. Du behärskar även svenska språket i såväl tal som skrift. Vi söker dig som är professionell och empatisk och alltid ger såväl barn som föräldrar samt kollegor ett respektfullt bemötande. Du arbetar väl i team, är processorienterad och ser positivt på att bidra till verksamhetens utvecklingsarbete. B-körkort erfordras. Anställningsvillkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 6 juli 2025 Intervjuer kan ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Bifoga relevanta intyg och betygshandlingar med din ansökan. Om regionen Om du vill veta mer om hur det är att jobba hos oss kan du se mer på regionens instagramkonto: https://www.instagram.com/regionvastmanland/ Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

17 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Driftingenjör med världens som arbetsplats. Sök!
Framtiden i Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Bli en del av vårt fantastiska talangprogram och arbeta som driftingenjör inom el/automation! Hos oss får du möjligheten att arbeta på ett värdlsledande företag med avancerade och innovativa elkrafstlösningar. Vi ger dig chansen att kickstarta din karriär som driftingenjör där du får värdefull erfarenhet inom HVDC systemet, innefattande felsökning av el, elkraft och automationssystem. Framtidens Talangprogram Under ett års tid kommer du att delta i vårt talangprogram. Det innebär att du kommer ha ungefär en utbildningsdag i månaden, utbildningarna är specifikt framtagna tillsammans med vår kund för att hjälpa dig genom både teknisk kompetensutveckling och stärka dig som individ. Talangprogrammet ger dig en unik möjlighet att bygga relation med de andra deltagarna, byta erfarenheter samt lära känna andra delar av verksamheten. Vårt mål är att du ska ha roligt under året samtidigt som du rustas med viktig kunskap som hjälper dig i arbetslivet. Under första året är du bosatt i Ludvika, antingen temporärt eller över tid. Efter första året av introduktion och inlärning av rutiner, teknik och system går det bra att utgå från Västerås området under tiden man inte reser och driftsätter. Mer om rollen Som driftingenjör kommer du arbeta på elkraftsanläggningar runt om i världen med fokus på att säkerställa driften kopplat mot el och automationssystem. Dina ansvars områden blir att genom simulering och testning av systemen, säkerställa att systemen fungerar optimalt och enligt dem krav som ställs på anläggningen så att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Driftsättning och säkerställande av elkrafts- och automationssystem. Felsökning och problemlösning för att säkerställa driftsäkerhet. Samarbete med kunder och kollegor för att uppfylla projektmål. Resor till olika delar av världen för att delta i installationer, driftsättning och underhåll. Vem är du? Vi söker dig som engagerad och kunnig person med eftergymnasial utbildning inom el, elkraft, elektronik, datateknik, automation eller likvärdigt. Du har en stark teknisk bakgrund och är lösningsorienterad. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav. Du erbjuds Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en internationell miljö med spännande utmaningar. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående. Flexibel arbetstid för att du ska kunna balansera arbete och fritid. Möjlighet att resa och arbeta på olika platser runt om i världen. Om vår kund Vår kund är ett världsledande elkraftsföretag som ständigt strävar efter att ligga i framkant av teknologisk utveckling. De erbjuder innovativa lösningar och har en stark global närvaro. Här får du chansen att arbeta med de bästa inom branschen och bidra till hållbara energilösningar. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocessen Intervju med Framtiden AB Referenstagning Intervju med slutkund SSG-utbildning samt drogtest Villkor Anställningen inleds med en anställning genom Framtiden AB, med möjlighet till permanent övergång hos kundföretaget efter slutförd konsultperiod. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team

17 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
O´Learys Västerås söker bartender

Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Västerås kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ger gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga bartenderkollegor och tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är flexibel i ditt arbete och har god förmåga att kunna hantera stress och har inga svårigheter att ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljerna är viktiga för att det ska bli hög kvalitet. Du är lyhörd som person och är uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig. Som bartender hos oss är du en del av ett glatt och härligt team, därför ser vi att du är en lagspelare som kan bidra till att skapa ett starkt team och god atmosfär. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet som bartender men det är inget krav. Du behöver ha fyllt 18 år för att söka tjänsten. Om OLearys O'Learys Västerås är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ's, band och artister. Vi ser fram emot din ansökan! SISTA ANSÖKNINGSDAG: 30/3 START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Timanställning ARBETSTIDER: Kvällar och helger

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Butiksmedarbetare Batterilagret Västerås
Svenska Batterilagret AB
Butikssäljare, fackhandel

Svenska Batterilagret AB söker medarbetare som Butikssäljare för vår butik i Västerås. Vi säljer och marknadsför batterier, laddare och tillbehör . Med affärsidén ”batterier från klocka till truck” har Batterilagret sedan starten, för mer än 20 år sedan vuxit snabbt. Vi har idag en rikstäckande verksamhet som erbjuder marknadens bredaste sortiment av batterier och batterirelaterade tillbehör. Kunskap, kvalité och konkurrensmässiga priser är ledstjärnor i vårt arbete. Ett nära samarbete med ledande tillverkare borgar för att vi kan stå för vad vi lovar. Vi ska alltid kan erbjuda de bästa och senaste lösningarna till rätt priser. Huvudkontor och centrallager ligger i Kungälv utanför Göteborg. Våra kunder är privatpersoner och industrikunder. Vi omsätter ca SEK 280 milj. och har höga tillväxtmål. Som butikssäljare på Svenska Batterilagret ansvarar du för att skapa långsiktiga affärer med våra kunder. Vi på Batterilagret ska alltid ge ett professionellt kundbemötande. Vi lever på att ge 100% service! Vi ser gärna att Du har erfarenhet av försäljning. Det är också meriterande men inget krav om du har erfarenhet om batterier och laddare. Produktkunskap får du från oss. Du är öppen och enkel person med ett intresse för att träffa och hjälpa kunder med tekniska lösningar.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Specialist inom Hyresadministration och Avtalsförvaltning
Re:Con Finance AB
Fastighetsförvaltare

Vi söker nu en specialist inom hyresadministration och avtalsförvaltning med erfarenhet av kommersiella hyresavtal till Retta! I rollen ansvarar du för administration och hantering av kunders kommersiella hyresavtal. Rollen innebär många kontaktytor både internt och externt och ställer krav på struktur, noggrannhet och förmåga att arbeta självständigt. Du blir en del av ett team om cirka 13 personer som präglas av samarbete, ansvarstagande och en lösningsorienterad kultur. Du kommer att arbeta nära både uppdragsgivare och interna funktioner och vara en viktig del i det dagliga leveransen. Omfattning: Heltid (100%) Start: Omgående/enligt ök Placering: Stockholm och/eller Västerås (hybridarbete). Obs. Vid placering i Stockholm förväntas du vara på plats i Västerås 1-2 dagar i veckan. Exempel på ansvarsområden Upprättande av kommersiella hyresavtal och tilläggsavtal, inklusive inregistrering och arkivering Registrera fastigheter och objekt i databas vid nya uppdrag/förvärv Underhåll av fastighetsbestånd och hyresdata i Unit4/UPM Framtagande av hyresavtal och uppsägningshandlingar Rapportering av hyresdata till kund Din profil Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet som hyresadministratör, avtalsförvaltare eller liknande från fastighets- eller fastighetsförvaltande bolag Erfarenhet av att läsa, tolka och administrera kommersiella hyresavtal Kunskap om indexklausuler och hur de påverkar hyreskostnader och avtalens ekonomiska villkor Goda kunskaper i Excel Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt Meriterande: Erfarenhet av att arbeta i Unit4 och/eller Yardi. Har du ett systemintresse finns möjlighet att ta på dig ett utökat ansvar som super-user Kunskaper inom hyresjuridik och fastighetsmoms Som person är du ansvarsfull, initiativtagande och trivs med att arbeta självständigt. Du har en god förmåga att identifiera vad som behöver göras för att nå resultat och utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och noggrant sätt. Du är bekväm med att ta kontakt med andra, både internt och externt för att exempelvis följa upp och säkerställa att uppgifter utförs i rätt tid. Erbjudande och förmåner Skräddarsydda utvecklingsmöjligheter utifrån dina intressen och ambitioner Kollektivavtal med tillhörande arbetsmarknadsförsäkring och tjänstepension Friskvårdbidrag på 5000kr Sjukvårdsförsäkring Erbjudande om förmånscykel Om Retta Retta AB grundades 2007 och var först på den svenska marknaden med att leverera fastighetsförvaltning med öppenhet och flexibilitet. Idag är vi en del av den nordiska fastighetskoncernen Retta och erbjuder våra kunder tjänster inom Asset Management, ekonomisk, kommersiell och teknisk förvaltning samt fastighetsdrift. Vi har ett stort fokus på hållbarhet och är en flexibel, pålitlig och nära partner för fastighetsägare i de nordiska länderna. Vi finns idag på ett 40-tal orter i Sverige och Finland. Några av våra kunder är Cavendo, Trophi, Schroders, Genesta, Alecta och Savills IM. Läs mer om oss på www.retta.se Rettas ekonomiska förvaltning består i dagsläget av ca 45 medarbetare fördelade på fyra avdelningar; avtal- och hyresadministration, leverantörsreskontra, redovisning och controlling. Information om rekryteringsprocessen Vi på Re:Con Finance samarbetar med Retta AB i denna rekrytering och ansvarar för hela processen. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Västerås
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness Västerås Vi söker ständigt efter nya stjärnor till våra team och vill alltid fylla på våra scheman med allt från yoga, dans och olika typer av styrkepass. Rekrytering sker löpande och hittar vi rätt person, står vi för din utbildning mot att du håller minst 1 fast pass i veckan där behovet finns. Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du klubbens och Nordic Wellness ansikte ut mot våra medlemmar. Entusiasmerande, glädjespridare och stark personlig utstrålning är bra egenskaper att ha i rollen som gruppträningsinstruktör. Viktigast är att man gillar att förmedla träningsglädje och inspirera andra människor till att få ut det allra bästa av sin träning och sina mål. Rollen som gruppträningsinstruktör handlar mycket om att vara i centrum och du ska tycka om att bjuda på dig själv. Vi erbjuder dig: Vi erbjuder en rolig och stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det finns stort utrymme att vara med och påverka samt utvecklas inom företaget.     Att jobba på Nordic Wellness Träningsbranschen växer fortfarande och du kommer snabbt att förstå att Nordic Wellness inte är något undantag. Att fler och fler vill börja träna är lika självklart som att fysisk aktivitet är bra för människan. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Bered dig på en utmanande, energirik och ständigt utvecklande tjänst. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gruppträningskoordinator Evelina Eklund på mailen: [email protected]. Gör en kort videopresentation om dig själv där du berättar varför just du skulle passa i rollen som instruktör på Nordic Wellness. Rekrytering pågår löpande – så vänta inte med din ansökan! Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Sprinkler- och brandtekniker till Pema Partner i Västerås
Jobandtalent Sweden AB
Fastighetsförvaltare

OM PEMA PARTNER Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Pema Partner erbjuder dig ett självständigt och ansvarsfullt arbete, där du bidrar till ett säkrare samhälle, med stöd från ett erfaret team, möjlighet till kompetensutveckling samt trygga anställningsvillkor med kollektivavtal. OM TJÄNSTEN Tjänsten innebär ett helhetsansvar för kontroll, drift och underhåll av sprinkleranläggningar inom verksamhetens fastigheter. Arbetsuppgifterna omfattar att regelbundet utföra veckokontroller, månadskontroller och kvartalskontroller av sprinkleranläggningar i enlighet med gällande regelverk. I rollen som anläggningsskötare för sprinkler har du ett särskilt ansvar för att anläggningarna fungerar korrekt. Du kommer i tjänsten även arbeta aktivt med ett systematiskt brandskyddsarbete (SBA). Detta innefattar att följa upp rutiner, genomföra kontroller och säkerställa att förebyggande brandskyddsåtgärder är på plats och fungerar som de ska. Du rapporterar eventuella brister eller avvikelser i anläggningarna, vidtar enklare åtgärder för att åtgärda fel och samverkar vid behov med andra aktörer för att säkerställa ett tryggt och säkert brandskydd. Arbetet kräver självständighet, då du planerar och genomför kontroller och inspektioner på egen hand. Du kommer arbeta med en variation av fastigheter, såsom skolor, förskolor och särskilda boenden, vilket ställer krav på god planeringsförmåga, flexibilitet och en hög grad av ansvarstagande. Det är också viktigt att du har god kommunikationsförmåga, då du ibland behöver samverka med både interna och externa parter för att säkerställa att brandskyddsarbetet håller hög kvalitet och uppfyller verksamhetens krav. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av arbete med sprinkleranläggningar och kontroller enligt SBF-regelverk. Dokumenterad kompetens som anläggningsskötare för sprinkler.  Kunskap och erfarenhet av SBA-arbete. B-körkort. MERITERANDE Certifiering inom sprinklerteknik eller brandskydd.  God förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och kommunicera tydligt. Tidigare erfarenhet från arbete i skolor, förskolor eller vårdboenden. INFO Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placeringsort i Västerås.  Arbetstider sker måndag till fredag under dagtider.  Tillträde: Enligt överenskommelse.  ANSÖKAN Vi tar inte emot ansökningar via mail, utan du söker tjänsten genom att klicka på ansökningsknappen.  Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Automationsingenjör
Dala Industrisupport AB
Ingenjörer och tekniker inom gruvteknik och metallurgi

Om tjänsten Har du koll på styrsystem, älskar att lösa problem och vill vara med där det verkligen smids framtid? Nu söker vi en automationsingenjör till vår kund inom stålindustrin i Fagersta/Avesta-området. Här får du chansen att kombinera teknik, process och industri i en riktigt tung miljö – bokstavligt talat. Du kommer vara en viktig kugge i maskineriet och jobba nära produktionen med både utveckling och förbättring av automationslösningar. Ansvarsområden  Arbeta med drift, underhåll och utveckling av automationssystem i stål- och valsverksmiljö Felsökning och optimering av processutrustning Medverka i projekt inom förbättring, nyinstallation och ombyggnation Tätt samarbete med både produktion, underhåll och externa leverantörer Ort: Fagersta/Avesta med omnejd Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid, skiftgång kan ev förekomma längre fram Om dig Du är teknikintresserad, självgående och gillar att vara där det händer. Du tar ansvar, är lösningsorienterad och trivs i en miljö där tempot kan växla snabbt. Vi söker dig som både gillar att kavla upp ärmarna – och tänka ett steg längre. Kvalifikationer  Eftergymnasial utbildning inom automation, el eller motsvarande Erfarenhet av arbete i processindustri, gärna inom stål eller tung industri Goda kunskaper i PLC-system B-körkort och tillgång till bil Meriterande Erfarenhet från valsverk/stålindustri specifikt Kunskaper i HMI/SCADA Erfarenhet av projektledning eller deltagande i teknikutvecklingsprojekt Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om kunden Vår kund är en väletablerad aktör inom stålindustrin med stark lokal förankring och lång tradition. De satsar på modern teknik och hållbara lösningar – och vill nu förstärka sitt team med ytterligare kompetens inom automation. Här får du arbeta i en verksamhet som har både muskler och hjärta, där teknik och människor står i centrum. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en pålitlig partner inom kompetensförsörjning, med över 100 års samlad erfarenhet. Vi har själva vår bakgrund inom industrin och har god insyn i branschens utmaningar. Vi tror att viljan att lära är minst lika viktig som erfarenhet – och vi är övertygade om att kompetensutveckling är nyckeln till framtidens industri. Därför värnar vi om att bygga långsiktiga samarbeten. Genom vår närvaro och personliga service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential! Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Är du en driven ledare med passion för försäljning? Bli vår nya Teamleader!
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vill du leda ett säljteam, bygga något från grunden och vara en nyckelspelare i vår expansion? Vi söker en självgående och driven teamleader som vill ta sitt nästa steg inom fältförsäljning. Vad vi erbjuder: ✅ Provisionsbaserad lön – Du tjänar både på din egen försäljning och får en kickback på teamets prestation. ✅ Garantilön - Du har en grund på din försäljning ✅ Milersättning – Vi ser till att du inte går back på resor. ✅ Stöd i rekrytering – Vi hjälper dig att bygga ditt team. ✅ Dagliga möten med säljchef – Du får stöd, coaching och strategier för att driva teamet framåt. Vem vi söker: ✔ Erfarenhet av fältförsäljning – Du vet vad som krävs för att lyckas. ✔ Körkort ✔ Ledaregenskaper & driv – Du är redo att ta ansvar och bygga något stort! Meriterande: Egen bil Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vår tillväxtresa!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Semestervikarier till verksamheten för funktionsstöd
Arboga kommun
Vårdare, boendestödjare

Inom socialförvaltningen ansvarar verksamheten för funktionsstöd för att ge stöd och service enligt LSS (lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). LSS är en rättighetslag som ska garantera personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar goda levnadsvillkor, att de får den hjälp de behöver i det dagliga livet och att de kan påverka vilket stöd och vilken service de får. Vill du ha ett meningsfullt och utvecklande arbete i sommar? Då är du varmt välkommen att söka som semestervikarie till verksamheten för funktionsstöd, Arboga kommuns socialförvaltning. Arbetsuppgifter Inom våra verksamheter arbetar vi för att vara ett stöd för våra brukare i sin dagliga livsföring. Brukarna ska ha inflytande, delaktighet och självbestämmande i sina liv. Detta tillgodoser vi genom att ge individuellt anpassat stöd, vara lyhörd, tolka och förtydliga kommunikation samt göra tillvaron förutsägbar genom ett medvetet förhållningssätt. Vi arbetar på schema med oregelbundna arbetstider med helgtjänstgöring och sovande jour eller vaken nattjänstgöring. Kvalifikationer Du ska ha fyllt 18 år. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är lugn, trygg och har lätt för att samarbeta med andra. Du ska vara ansvarstagande, flexibel och ha ett intresse för att ge människor stöd i deras dagliga livsföring. Goda språkkunskaper i svenska, både tal och skrift samt god datorvana. Till vissa tjänster krävs B-körkort. Meriterande: - Att kunna jobba hela semesterperioden juni-augusti. - Du är utbildad stödassistent, vilket innebär att du läst vård- och omsorgsprogrammet med inriktning på funktionsnedsättning eller barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogiskt eller socialt arbete. - Du har erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariationer. - Du som har planer på att utbilda dig inom ett vårdyrke. - Du som genomfört webbutbildningarna Webbintroduktion för funktionshinderomsorgen och E-autism på http://www.kunskapsguiden.se Villkor Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning på varierande tider för att täcka vårt bemanningsbehov, dag, kväll, helg och till vissa tjänster även natt eller sovande jour nattetid. Du har möjlighet att jobba extra utöver ditt semestervikariat på vardagar. Om du blir aktuell för arbete kommer vi att be dig uppvisa: ·       Utdrag ur Polisens belastningsregister, utdrag att beställa från Polisens hemsida -  Arbete med barn med funktionsnedsättning. (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) ·       Giltig id-handling. ·       Diplom från genomförd utbildning gällande basala hygienrutiner, Socialstyrelsen utbildning (https://utbildning.socialstyrelsen.se/learn/course/external/view/elearning/263/basala-hygienrutiner-i-vard-och-omsorg). ·       Diplom från genomförd webbutbildning att jobba säkert med läkemedel Jobba säkert med läkemedel | Demenscentrum (https://demenscentrum.se/utbildning/webbutbildningar1/utb-lakemedel). Arbetstillstånd För att få arbeta i våra verksamheter krävs att du har rätt att arbeta i Sverige, antingen genom ett svenskt medborgarskap eller genom ett medborgarskap i ett EU/EES-land eller Schweiz, alternativt att du har ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Detta måste du kunna styrka genom giltiga handlingar. Giltig id-handling Ta med giltig id-handling vid intervju (någon av nedanstående) : • Svenskt vanligt pass (provisoriskt pass är inte giltigt som legitimation) • Svenskt nationellt id-kort. • Svenskt körkort. • Svenskt SIS-märkt id-kort. • Identitetskort för folkbokförda i Sverige Ansökan Bifoga personligt brev och CV/meritförteckning i Word- eller PDF-format (ej Pages) samt ange dina referenser. Urval Vi rekryterar löpande under ansökningstiden men det huvudsakliga urvalet för anställning sker under januari-mars. Sista ansökningsdag 2025-07-31. Urval sker utifrån din kompetens och erfarenhet men också utifrån dina svar på frågorna som ställs när du registrerar din ansökan. Om du blir aktuell för intervju så kommer du att bli kontaktad av oss. Rekryteringen av semestervikarier sker kontinuerligt och vi skickar därför inte ut något mejl om det inte är aktuellt med intervju för tillfället. Välkommen med din ansökan!   Vi undanber oss all kontakt från bemannings- och annonseringsföretag.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025