Req ID: 469366 På Alstom förstår vi transportnätverk och vad som rör människor. Från höghastighetståg, tunnelbanor, monorails och spårvagnar, till nyckelfärdiga system, tjänster, infrastruktur, signalering och digital mobilitet, erbjuder vi våra olika kunder den bredaste portföljen i branschen. Varje dag leder 80 000 kollegor vägen till grönare och smartare mobilitet över hela världen och förbinder städer när vi minskar koldioxidutsläppen och ersätter bilar. Är du redo att leda vårt dokumentationsteam som Documentation Engineering Lead i Västerås? Din framtida roll: Vi söker en driven och strukturerad person som vill ta ansvar för att samordna leveranser av teknisk dokumentation, både från interna och externa leverantörer, och säkerställa att vi levererar enligt projektplan och kundkrav. Du rapporterar till Documentation manager. Du kommer att arbeta med olika typer av projekt och ha ansvar för granskning av dokumentation på både svenska och engelska. Det är viktigt att du har kunskap om underhållsdokumentation, systembeskrivningar, felsökningsinstruktioner och förarmanuell. Du behöver också kunna läsa ritningar och reservdelsinformation. I tjänsten ingår att: Skapa en plan för resurser, fördela arbetsuppgifter inom teamet och följa upp kostnader. Samla teknisk information från systemutveckling, underleverantörer, kunder, fältingenjörer och support. Bearbeta och organisera den tekniska informationen så att den blir tydlig. Planera och se till att vi producerar avancerad teknisk användarinformation, samt följa upp hur det går. Arbeta för att göra underhållsinformationen bättre genom ett samarbete mellan olika avdelningar för att förbättra användarupplevelsen. Anpassa dokumentationen utifrån feedback, så att den blir mer användbar för slutanvändaren. Följa upp tidsplaner och hantera förändringar som kan påverka användarinformationen. Följa våra granskningsprocesser, inklusive intern kontroll och teknisk granskning. Leda projekt inom fordonsutveckling eller ombyggnad och se till att dokumentationen levereras i tid. Som person är du van att vara spindel i nätet med god förmåga att samarbeta och kommunicera inom teamet och med externa parter. Du skapar tydliga planer och organiserar resurser för att säkerställa att dokumentationen levereras enligt tidsramar och krav. Genom att samarbeta effektivt med olika avdelningar och externa partner driver du projekten framåt. Ditt engagemang som ledare inspirerar teamet och skapar en positiv arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och motiverade att nå gemensamma mål. För att lyckas i rollen: Vi värdesätter passion och attityd framför erfarenhet. Det är därför vi inte förväntar oss att du har alla färdigheter. Istället har vi listat några som vi tror kommer hjälpa dig att lyckas och växa i den här rollen: Relevant utbildning inom teknisk dokumentation, informationsdesign, ingenjörsvetenskap eller motsvarande område. Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig. Erfarenhet av att arbeta med teknisk dokumentation, projektledning eller relaterade roller, helst inom ingenjörs- eller fordonsindustrin. Dokumenterad erfarenhet av att leda projekt, särskilt i samband med dokumentationsprocesser eller utvecklingsprojekt. Kännedom om att arbeta med modulariserad information och Content Management System (CMS). Flytande kunskaper i både svenska och engelska, både skriftligt och muntligt för att kunna granska och anpassa dokumentation. Vi kommer kalla till löpande intervjuer så skicka in din ansökan redan idag. Sånt du kommer att gilla Följ med oss på en livslång transformativ resa - järnvägsindustrin är här för att stanna, så att du kan växa och utveckla nya färdigheter och erfarenheter under hela din karriär. Njut av stabilitet, utmaningar och en långsiktig karriär fri från tråkiga dagliga rutiner Samarbeta med tvärgående team och hjälpsamma kollegor Bidra till innovativa projekt Utvecklas inom företaget Dra nytta av vår investering i din utveckling genom prisbelönt lärande Har vi väckt ditt intresse för att jobba hos oss? Då vill vi höra från dig! Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vi vill inte ha något personligt brev till den här rekryteringen. Utan du kommer få svara på några urvalsfrågor och bifoga ditt CV. You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us. We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud. If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Important to note As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 63 countries we operate in. We’re committed to creating an inclusive workplace for everyone. Apply now
Om tjänsten Vi söker nu montörer till en av våra kunder i Västerås. Som montör hos oss kommer du att: • Montera mekaniska och elektriska komponenter enligt ritningar och instruktioner • Installera kablage, inredning och elektriska system • Arbeta med noggrannhet inom finkablage, kontaktpressning och mjuklödning • Dokumentera utfört arbete i våra system • Samarbeta nära med tekniker och andra montörer i team Start: Omgående, t.o.m: V.32 Arbetstider: Dagtid Din profil Vi söker dig som: • Är minst 18 år och tillgänglig under sommaren 2025 • Har ett tekniskt intresse eller bakgrund – gärna från industri, el, eller fordon • Kan läsa ritningar och följa tekniska instruktioner • God datavana • Är noggrann, ansvarsfull och trivs med praktiskt arbete Meriterande: • Travers kort eller erfarenhet från montering/produktion Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Jobbeskrivning Vi söker en erfaren projektledare inom IT-infrastruktur till ett spännande uppdrag med fokus på avknoppning och flytt av infrastrukturmiljöer. Uppdraget innebär att planera och driva arbetet med att flytta infrastruktur- och servermiljöer från en befintlig organisation till en ny mottagande part, samt att stödja i etableringen av en ny serverhall och ett framtida campus. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för att koordinera och leda infrastrukturrelaterade projektaktiviteter, i nära samarbete med både svenska och globala team. Det handlar bland annat om att: Planera och genomföra flytt av infrastruktur- och IT-tjänster Stötta vid etableringen av ny serverhall inklusive kravställning på kyla, ström, rack och nätverk Arbeta tillsammans med befintlig IT-projektledare i ett campusbyggnadsprojekt Koordinera insatser mellan olika tekniska experter och intressenter Följa upp leveranser, hantera risker och driva lösningar Baskunskaper Du ska ha: Erfarenhet av projektledning inom IT-infrastruktur Grundläggande kunskap och erfarenhet av serverdrift i en större organisation Förståelse för krav kopplade till serverhallar (t.ex. kyla, ström, rackning, nätverk) Grundläggande kunskap om WAN och LAN i enterprise-miljö God förmåga att planera, samordna och driva projekt i mål Det är meriterande om du har: Erfarenhet från projekt med IT-avknoppningar eller flytt av infrastrukturtjänster Tidigare arbetat med uppbyggnad av serverhallar eller datacenter Erfarenhet av IT-kablage och installationer Kunskap om privata 4G/5G-nätverk Personliga färdigheter, egenskaper, erfarenhet För att lyckas i uppdraget tror vi att du är strukturerad, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har en god förmåga att leda utan att nödvändigtvis ha formellt mandat, och trivs i en roll där du får samordna flera intressenter och driva arbetet framåt. Du är trygg i din tekniska förståelse och kan både ta initiativ och fatta beslut när det krävs. Vidare har du lätt för att samarbeta i internationella miljöer och behåller lugnet även när förutsättningarna ändras. Vi erbjuder Du kommer att bli anställd av oss på Sigma Technology och ingå i ett härligt konsultteam som gör saker tillsammans och har roligt längs vägen! Vi sätter dig som konsult i fokus, det viktigaste för oss är att du som konsult och medarbetare mår bra och har rätt förutsättningar för att utvecklas. Vi tror på långsiktighet och vill därför att du ska trivas hos oss, länge! Nu hoppas vi att du blir en del av oss i Mälardalen och Stockholm! I vårt härliga gäng jobbar vi ute hos våra kunder i roller som systemtekniker, supporttekniker, systemingenjör, IT-projektledare, IT-tekniker, applikationsspecialist, och nätverkstekniker, bara för att nämna några.
Vår kund är en glad kille på 14 år som bor i östra Västerås. Vi söker dig, som är en driven, stark och lekfull person med stort tålamod. Pojken har både motoriskt och intellektuellt funktionshinder och behöver hjälp och stöd med i stort sett allt. Han kan inte gå utan stöd och kommer att behöva din hjälp vid alla förflyttningar. Det innebär att du måste vara stark och ha en god fysik. Han kommer också behöva din hjälp med vardagliga moment som att äta, sköta hygien och klä på sig, samt att lockas till lek där finmotoriken och samspel tränas och stimuleras. Pojken har inget tal och kommunicerar mestadels med kroppsspråk, men tränar på att använda bilder och tecken i sin kommunikation. Det är en fördel om du har erfarenhet av att kommunicera med AKK, tecken, och/eller bildprogram. Du kommer att vara delaktig i pojkens dagliga träning, som bl a består av konduktiv pedagogik, bad, ridning, promenader mm. Det är viktigt att du tycker det är roligt att stimulera och motivera till en aktiv fritid! Jobbet sker mestadels i hemmet, där det förutom föräldrarna även finns syskon. Delar av passen kan komma att vara med dubbelassistans. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av att jobba som personlig assistent eller jobb med funktionshindrade barn, men det är inget krav. Det viktigaste är att du är villig att lära, att du ser positivt på möjligheten till allt du kommer lära dig i arbetet och hur det bidrar till din egen utveckling! Vi ser därför gärna att du går utbildningar som ges av assistansbolaget och/eller habiliteringen. Vi söker dig; som vill arbeta med tjänstgöringsgrad på cirka 30 % (fördelade på 2-3 vardagseftermiddag/kväll+1-2 helgdagar varannan vecka). är stark och har god fysik eftersom det förekommer lyft och förflyttningar i tjänsten. är ansvarstagande och lyhörd eftersom du kommer behöva läsa av en person som inte kommunicerar med tal men däremot med kroppsspråk. är kreativ och lekfull, eftersom det krävs för att stimulera till lek och samspel. är rökfri. Extra plus om du… Har erfarenhet av kreativt arbete med små barn (< 3 år). Har erfarenhet av TAKK och specifikt kommunikation med bilder och tecken. Har mycket erfarenhet av hästar eller hundar. Vill gärna ha minst 2 fasta pass i veckan (resterande mer flexibelt). Har körkort och har möjlighet att ta pojken själv till olika aktiviteter. Företagsinformation Move & Walk Assistans. Läs mer om våra förmåner på vår hemsida, www.movewalk.se.
Om rollen: Nu söker vi en person till ett uppdrag som Category Manager till en kund i Västerås. Uppdraget förväntas pågå mellan 18:e augusti 2025 till och med 31:a mars 2026. På uppdraget kommer du att arbeta med strategiskt inköp och leverantörshantering inom robotikproduktion. Du ansvarar för att följa upp leverantörers prestation, driva kommersiella förhandlingar och utveckla inköpsstrategier i nära samarbete med både lokala och globala team. Rollen innefattar även att identifiera kostnadsbesparingar, hantera risker och stödja inköpsaktiviteter kopplade till nya produktlanseringar. Detta uppdrag har sista svarsdag 26:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag! Kravprofil: Erfarenhet av strategiskt inköp, leverantörsutveckling och kommersiella förhandlingar God vana av att arbeta i affärs-/ERP-system Förmåga att arbeta i tvärfunktionella och internationella team Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Tillgång till ett nätverk av spännande karriärmöjligheter Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom bland annat farmaci, logistik, omsorg, life science och försäljning. Vår styrka ligger i att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och kandidater, för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!
Juneporten är en nätauktionsplattform där företag och privatpersoner kan sälja fordon och maskiner via auktion. Vi är en snabbväxande aktör som värdesätter flexibilitet och kundfokus. Hos oss blir du en del av en ambitiös och positiv arbetsmiljö där sälj och affärer står i centrum. Om rollen Som Regional Försäljningschef har du en avgörande roll i att säkerställa att vårt säljteam presterar på topp. Ditt främsta fokus är att coacha, motivera och följa upp säljarnas arbete för att optimera försäljningen. Du har daglig kontakt med teamet, både på plats och ute i fält, och arbetar hands-on för att säkerställa att säljmålen uppnås. Du är en närvarande ledare som inspirerar genom aktiv uppföljning, tydliga mål och en strukturerad försäljningsprocess. Med din erfarenhet av försäljning och affärsutveckling driver du både teamets och företagets tillväxt framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Följa upp och coacha säljarna i deras dagliga arbete, både digitalt och på plats. • Säkerställa att säljmålen nås genom tydliga KPI:er och regelbunden uppföljning. • Motivera och utveckla säljarna genom feedback, utbildning och individuella utvecklingsplaner. • Aktivt delta i säljprocessen genom kundbesök, affärsutveckling och upphandlingar. • Implementera och förbättra försäljningsstrategier baserade på analys och marknadsinsikter. • Rekrytera och onboarda nya säljare. Vem är du? Vi söker dig som är en driven och handlingskraftig försäljningschef med starkt affärssinne och en passion för att utveckla säljare. Du trivs med att vara ute i fält, nära kunderna och teamet, och har en förmåga att skapa engagemang och resultat genom tydlig styrning och uppföljning. Vi ser att du har: • Erfarenhet av att leda och motivera säljteam, gärna inom B2B-försäljning. • Starkt track record inom försäljning och resultatstyrning. • Erfarenhet av att sätta och följa upp försäljningsmål genom datadrivna analyser. • Förmåga att skapa en stark säljkultur genom närvarande och coachande ledarskap. • God förståelse för CRM-system och strukturerad försäljningsuppföljning. • B-körkort (då resor ingår i tjänsten). • Möjlighet till övernattningar på annan ort. Vi erbjuder dig: • En dynamisk och expansiv arbetsmiljö där du får stor påverkan. • En konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. • Tjänstebil och moderna digitala verktyg. • Hälsovårdsförmåner och tjänstepension. • Möjligheten att bygga och forma ett starkt säljteam
Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt. Anställningsinformation Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, 4 månader Omfattning: Deltid, 20% Antal anställningar: 1 Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Stationeringsort: Västerås Akademi/enhet/sektion: Sektionen för Forsknings-, Samverkans- och Innovationsstöd Arbetsuppgifter Nu söker Innovationskontoret Idélab en student till uppdrag som amanuens 20% under höstterminen för att hjälpa oss med marknadsverifiering av olika forskningsprojekt. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: • Arbeta med innovationsrådgivare på Idélab för att kunna ge operativt stöd till utvalda forskarcase främst inom marknadsverifiering • Kontakta företag och offentliga aktörer, t ex för att kartlägga potentiella kunder eller partners • Göra enklare marknadsanalyser och webbaserade undersökningar • Utveckla sälj-, marknads- och presentationsmaterial • Dokumentera möten, tester etc Andra arbetsuppgifter kan tillkomma. Behörighetskrav/Kvalifikationer Bara den som är antagen till utbildning på grund eller avancerad nivå vid MDU kan anställas som amanuens. En anställning som amanuens regleras i Högskoleförordningen 5 kap § 8-12. För denna tjänst är det viktigt att du har studerat ett tag (minst 4 terminer) t.ex. ingenjörsvetenskap, teknik, ekonomi, marknadsföring, innovationsprogrammet eller liknande. Du pratar och skriver flytande svenska men har även goda kunskaper på engelska. Du har ett intresse för teknik och förmåga att förstå tekniska problem och lösningar. En del av forskningsprojekten som vi arbetar med har lösningar till komplexa tekniska problem och för att kunna förstå marknader, behöver man kunna förstå tekniken på övergripande plan. Vidare, så förväntar vi oss att de sökande har kapacitet att arbeta och samtidigt gå vidare med förväntad progression i nuvarande utbildningsprogram. För denna anställning är följande meriterande: • Erfarenhet av, eller stort intresse för, marknadsföring och/eller försäljning • Erfarenhet och kunskap om omvärldsanalys eller marknadsanalys • Erfarenhet av att utveckla marknadsmaterial och presentationer (främst PowerPoint) • Erfarenhet av projektledning Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö. För denna anställning läggs särskild vikt vid förmåga att arbeta självständigt samt ha ett serviceinriktat tänk. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför. Ansökan Du gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga representanter: Saco-S [email protected] Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89 Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering. #LI-DNI
Spicy Hot är en fast casual restaurang där vi serverar asiatisk mat med fokus på kvalitet och smak. Nu söker vi 1 diskare/köksbiträde som vill bli en del av vårt team. Arbetsuppgifterna består främst av disk men också av prepp av råvaror. Vi söker dig som är noggrann, självgående, organiserad, samarbetsvillig och serviceminded. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö med erfarna kollegor, utvecklingsmöjligheter, bra lön och villkor samt en restaurang där kvalitet och trivsel är viktigt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer