Restaurangchef
Sushi Centralen AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Önskad kompetens och erfarenhet - Du bör ha tidigare erfarenhet som ledare inom restaurangbranschen - Du brinner för att sätta gästen i centrum - Du är drivande, stark, tydlig och kan ta eget ansvar - Du har god samarbetsförmåga och har en positiv utstrålning - Du har lätt för att ta en ledande roll och har förmågan att få andra att nå sina mål - Du är resultatdriven och har intresse för ekonomi - Du har ett stort intresse för restaurangbranschen och tillhörande utveckling Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer.   Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Ansvarsområden som ingår i tjänsten är: Personalfrågor Schemaläggning Systematisk utvärdering och utveckling Hygien och egenkontroll Inköp och inventering Kassahantering Administration   Du ska vidhålla - hög kvalité på våra produkter - hög servicenivå gentemot gäster - hög renlighet i restaurangen och alla arbetsmoment

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Se hit! Är du den vi söker? Vi söker semestervikarier till Socialpsykiatrin
Hallstahammars kommun
Vårdare, boendestödjare

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. ARBETSUPPGIFTER Att arbeta inom Socialpsykiatrin: Du ger stöd till personer med psykiska funktionsvariationer. Du behöver stötta och motivera klienter till att få fungerande vardagsrutiner utifrån individuella behov. Samt erbjuda möjlighet till sociala aktiviteter och samvaro för att bryta isolering. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är empatisk, ansvarstagande och stresstålig som alltid sätter individen och uppdraget i första hand. Det är viktigt att du har förmåga att på ett professionellt sätt bemöta människor utifrån deras individuella förutsättningar och behov. Du har god social förmåga och klarar av oväntade förändringar i arbetet. Du är självgående och klarar ensamarbete samt att samarbeta med andra. Du arbetar produktivt och med god kvalitet i ett arbete med stundtals högt tempo. Du är duktig på att planera och organisera din tid för ett effektivt arbete. Det är viktigt att du har förmågan att följa instruktioner och har kunskap om de lagstadgade krav och säkerhetsföreskrifter som finns i arbetet. Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom relevanta yrkesområden är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du talar och skriver svenska obehindrat. Är du intresserad av att arbeta med oss som sommarvikarie i Hallstahammars kommun som genomsyras av ett gott samarbete med kollegor och med brukarnas behov i fokus? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.

2 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Påbörja din karriär hos oss! Vi söker semestervikarier till Personlig assis
Hallstahammars kommun
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. ARBETSUPPGIFTER Inom Personlig assistans innebär det att du arbetar ensam tillsammans med personen som har behov av stöd och hjälp. Du ska ensam kunna ta beslut om åtgärder i hemmet samt vid aktiviteter tillsammans med brukaren. Arbetet som personlig assistent kan variera beroende på vilken funktionsvariation brukaren har. Dubbelbemanning kan ingå som punktinsats vid hjälp med förflyttningar av person som inte klarar att förflytta sig själva samt stötta personen vid kontakter med exempelvis legitimerad personal och myndigheter. Krav på kunskap inom omvårdnad motsvarande undersköterskas kompetens samt krav på körkort. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är flexibel, trygg, lösningsfokuserad och som alltid sätter individen och uppdraget i första hand. Du ska ha ett pedagogiskt och motiverande förhållningssätt och förmåga att skapa goda relationer. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift krävs då dokumentation är en obligatorisk del av arbetet. Meriterande är om du är utbildad stödassistent. Arbetar du med barn eller på korttidsboende för barn så krävs ett utdrag från polisregistret. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Är du intresserad av att arbeta med oss som sommarvikarie i Hallstahammars kommun som genomsyras av ett gott samarbete med kollegor och med brukarnas behov i fokus? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.

2 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Köping

We are looking for new home cleaners to join our team in Köping and Arboga. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Köping och Arboga. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

2 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Bilplåtslagare till kund i Västerås

Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Västerås. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2025
Vacant Vårdbemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2025? Vi söker erfarna sjuksköterskor för uppdrag under v. 25-34 till SÄBO och HSV! Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga - har B-körkort. Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

2 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

2 maj 2025
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Purchasing Manager
Hästens Sängar AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About the role: Together with the Purchasing Team you will ensure that we have extraordinary suppliers, delivering the highest quality to secure our growth and mission The Purchasing Manager is developing and responsible for implementation of the Purchasing Strategy in alignment with the overall company strategy and with the highest standards The Purchasing Manager is part of the Hästens Supply Chain Lead team. Responsibilities: Develop and lead Hästens' global purchasing strategy aligned with company growth and sustainability goals. Manage relationships with existing suppliers and identify new sourcing opportunities worldwide. Negotiate contracts and terms to ensure best value, quality, and delivery performance. Monitor supplier performance and drive continuous improvement initiatives. Collaborate closely with manufacturing, product development, logistics, and finance teams. Ensure compliance with all quality standards, ethical sourcing practices, and sustainability initiatives. Analyze purchasing data and market trends to optimize sourcing decisions and costs. Work proactively to avoid supply disruptions and mitigate risks. Prepare purchasing reports and key performance indicators (KPIs) for management. Skills and requirements: Bachelor or master’s degree Proven experience (5+ years) in purchasing, procurement, or sourcing, preferably in a manufacturing or premium brand environment. Strong negotiation and contract management skills. Strategic mindset combined with operational agility — you enjoy both planning and doing. Excellent interpersonal skills — grounded, self-assured , and able to build trust internally and externally. Strong problem-solving and organizational skills; ability to thrive in a dynamic, fast-moving environment. Fluent in English; Swedish is a strong plus. Experience with ERP systems (Rootstock) is a plus. About us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. We are proud to be a world-class international brand, operating in more than 40 countries with over 300 partners in Europe, Asia, America and Africa – and still growing. Compensation & Benefits: We offer a comprehensive and competitive salary and benefits program. Hästens is proud to be an equal opportunity workplace. We do not discriminate in recruitment, hiring, training, advancement, or other employment practices. We celebrate diversity and are committed to creating and promoting an inclusive environment for all employees.

30 april 2025
Sista ansökan:
18 oktober 2025
Logistics Manager
Hästens Sängar AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About the role: Working in the Logistics team with the objective to deliver on time and according to customer expectations with the highest quality. Hästens are on a mission to bring the best sleep in the world to more and more people everywhere. To enable future growth the Logistics Manager will have an important role to drive and implement structural changes needed. Hästens Logistics Platform is key to having the capability to serve sales and fulfil our customers with world class solutions. The Logistics Management function is responsible for all distribution activities including transports, planning execution function, contract management and warehousing operations. The responsibility includes to drive the changes of outsourced warehouse operations worldwide and new ways of working. Responsibilities: Lead and develop a logistics team of 8–10 employees across Sweden, USA, and China. Oversee daily operations of our three global warehouses and transportation networks. Build and implement a strategic logistics roadmap to support company growth. Work closely with manufacturing, sales, and customer service teams to ensure high service levels and on-time deliveries. Optimize inventory management, transportation, and warehouse processes. Develop strong partnerships with external logistics providers. Lead and manage logistics projects, including process improvements, system upgrades, and cost optimization initiatives. Prepare and manage logistics budgets, reports, and KPIs. Act as a key business partner to leadership, providing insight and recommendations for continuous improvement. Skills and requirements: Bachelor or master’s degree Proven experience (5+ years) in logistics or supply chain management, preferably in a fast-paced, international environment. Strong leadership skills and experience managing dispersed teams. Strategic mindset with the ability to translate strategy into hands-on execution. Excellent problem-solving, organizational, and project management skills. Strong interpersonal skills — you are grounded, self-aware and able to inspire trust and performance in your team. Comfortable working independently and making decisions in a dynamic, entrepreneurial environment. Fluent in English; Swedish is a strong plus. Experience with ERP systems (Rootstock) is a plus. About us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. We are proud to be a world-class international brand, operating in more than 40 countries with over 300 partners in Europe, Asia, America and Africa – and still growing. Compensation & Benefits: We offer a comprehensive and competitive salary and benefits program. Hästens is proud to be an equal opportunity workplace. We do not discriminate in recruitment, hiring, training, advancement, or other employment practices. We celebrate diversity and are committed to creating and promoting an inclusive environment for all employees.

30 april 2025
Sista ansökan:
18 oktober 2025
Leg. Kiropraktor
KiropraktorKompaniet CRN AB
Kiropraktorer och naprapater m.fl.

Kiropraktorkompaniet drivs av Leg. Kiropraktorer och finns i Uppsala Stockholm Västerås samt Hallstahammar. Du arbetar i en trivsam miljö där det finns ett gym samt en Kiropraktormottagning i samma lokal. Vi erbjuder olika behandlingar, som kiropraktik, massage, dry needling, personlig träning och tittar på helheten, där kundens hälsa är i fokus. Våra tre nyckelord är kunskap, service och bemötande. Fokus ligger på hög personlig service, professionellt bemötande och att förmedla den kunskap vi besitter. Är du Leg. Kiropraktor och brinner för att arbeta med människor så är du välkommen med din ansökan till oss på Kiropraktorkompaniet. Som Kiropraktor möter du patienter som oftast har besvär från rörelseapparaten du undersöker ställer en diagnos och behandlar. Du ska även kunna ge lämpliga råd och övningsprogram. Ev även massage såsom idrottsmassage, klassisk massage, gravidmassage etc. Du ska kunna arbeta dagtid ev kvällar och helger.

30 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025