Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Då kan du vara den vi söker som vår nya butikssäljare/slangmontör i Västerås! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår arbetsuppgifter som inventering, monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad, flexibel och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Linus Eriksson (platschef) på telefon: 021-150994 Sista ansökningsdag är den 25 april 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Om tjänsten Grillska Gymnasiet i Västerås söker gymnasielärare för undervisning i ekonomi- och juridikämnen. Beroende på den sökandes erfarenheter och kompetenser kan en del av tjänsten komma att innefatta ett ansvar för att öka kännedomen om vår skola och vår vardag. Det handlar om att synliggöra vår verksamhet för framtida elever och vårdnadshavare – exempelvis genom att samordna öppet hus, ta fram annonser och trycksaker, publicera innehåll på webben samt hålla kontakt med studie- och yrkesvägledare på grundskolor. I dina arbetsuppgifter kommer såväl undervisning som mentorskap att ingå. Du leder undervisningen i klassrummet och eleverna mot målen i kurserna. Du kommer att ingå i ekonomiarbetslaget och är ansvarig för att tillsammans med dina kollegor utveckla programmet. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs att arbeta med ungdomar och drivs av att få dem att växa och utvecklas. Du kommer ingå i ett arbetslag med kunniga och engagerade kollegor, som samarbetar för att skapa en trygg och utvecklande miljö. Öppenheten mellan lärare är stor och vi tar ett gemensamt ansvar för att alla elever ska lyckas. Som person har du ett stort driv och en god förmåga att engagera och entusiasmera elever i din undervisning. I ditt arbetssätt är du strukturerad, tydlig och har en god förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Vi värdesätter din förmåga att möta eleverna utifrån deras kunskaper och behov samt förmåga att skapa goda relationer. För att trivas som lärare på Grillska Gymnasiet i Västerås behöver du se värdet i att samarbeta med kollegor och elever för att nå bästa möjliga resultat. Eleven är vår viktigaste resurs och vår målsättning är alltid att arbeta med deras utveckling i fokus. Våra pedagogiska kännetecken Våra skolor arbetar efter en gemensam pedagogisk modell som utgörs av vår idé, vår vision, vår värdegrund. Modellen vägleder oss i vårt arbete för att bidra till våra studerandes kunskaper, personliga utveckling och lärande. Den fokuserar på goda effekter för lärande och kunskapsutveckling. Alla lektioner är sammanhållna och långa, 120-180 minuter undervisningstid. Lektionerna följer en struktur med tydliga mål och syften och är varierande i arbetssätt. Våra skolor arbetar med en stark värdegrund för samhällsförbättring och allas lika värde. Det är viktigt för oss att du delar vår värdegrund. Kvalifikationer Det är önskvärt att du är legitimerad lärare i ekonomi- och juridikämnena och med erfarenhet inom yrket. Stort vikt läggs vid personlig lämplighet och mycket goda kunskaper inom ämnet och förmåga att lära ut. Villkor Anställningsform: Tjänsten är en heltidstjänst med möjlighet till tillsvidareanställning, sex månaders provanställning tillämpas. Löneform: Månadslön. Individuell lönesättning. Tillträde: Enligt överenskommelse. Observera att intervjuer för tjänsten kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Grillska Gymnasiet i Västerås Grillska Gymnasiet i Västerås är en centralt belägen skola med ca 585 elever, fördelade på 5 nationella program. Det personliga mötet, stolthet hos elever och lärare, nytänkande och resultat i form av kunskap och personlig utveckling är viktiga hörnstenar i vår verksamhet. Utmärkande för skolan är ett nära samarbete mellan elever och lärare i en trygg studiemiljö. Vi är en skola med goda studieresultat, trygg och trivsam studiemiljö och högt söktryck. Eleven är vår viktigaste resurs och vår målsättning är att arbeta med elevens utveckling i fokus. Här kan du läsa mer om skolan
Om jobbetÄr du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast grundlön, provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter, bonusar och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi Söker Dig Som Är Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Körkort Anställningsform: Heltid, Söndag till Torsdag Lön: Provision + dagligbonus (10 000–50 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!
Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. With operations in 35+ countries and over 200 partners in Europe, Asia and America, the small family-owned company has grown into a global producer and retailer of premium beds. Our Köping hotel offers à la carte dining, river-view rooms plus free Wi-Fi and parking. Facilities include a garden, terrace and bar. Västerås city center is within 30 minutes’ drive and Köping Train Station is 1640 feet from Hotell Gillet. Arboga town center is a 20-minute drive away. The larger city of Eskilstuna is within 40 minutes’ drive. About the role: We are looking for an experienced Waiter/Waitress to join our fast-paced environment. At Hästens, you will work in a dynamic environment providing excellent service Responsibilities • Taking orders and serving food/drinks • Running food to tables and clearing between courses • Ensuring tables are clean, well set, and guests are looked after • Helping create a warm, welcoming atmosphere for every guest • Working as part of a team Skills and requirements: A minimum of 5 years experience Meticulous and can work under pressure Team player Accurate and has an eye for detail Application process: If you want to join our exciting journey and a fantastic team, please upload your CV with a short cover letter. Due to GDPR, we only accept applications through our career page. Do not wait too long with your application as interviews are held continuously. Compensation & Benefits: We offer a comprehensive and competitive salary and benefits program. Commitment Hästens Beds is committed to providing an equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or expression, or Veteran status.
Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. With operations in 35+ countries and over 200 partners in Europe, Asia and America, the small family-owned company has grown into a global producer and retailer of premium beds. Our Köping hotel offers à la carte dining, river-view rooms plus free Wi-Fi and parking. Facilities include a garden, terrace and bar. Västerås city center is within 30 minutes’ drive and Köping Train Station is 1640 feet from Hotell Gillet. Arboga town center is a 20-minute drive away. The larger city of Eskilstuna is within 40 minutes’ drive. About the role: We are looking for a creative and experienced Chef to join our fast-paced environment. At Hästens, you will work in a dynamic environment with fresh ingredients Responsibilities The Chef performs a range of duties around the kitchen, including: Plan and prepare menus Prepare and present dishes Manage ingredients and orders Ensure hygiene and safety in the kitchen Check the quality and taste of the food Customise recipes and dishes as desired önskemål Skills and requirements: A minimum of 3 years experience Meticulous and can work under pressure Team player Passionate about food and flavours Application process: If you want to join our exciting journey and a fantastic team, please upload your CV with a short cover letter. Due to GDPR, we only accept applications through our career page. Do not wait too long with your application as interviews are held continuously. Compensation & Benefits: We offer a comprehensive and competitive salary and benefits program. Commitment Hästens Beds is committed to providing an equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or expression, or Veteran status.
Uppdraget Nu söker vi elmontörer till vår kund i Västerås. Här kommer du få arbeta med montage av elskåp, men även dra kabel mellan elektriska komponenter. Du kommer arbeta med både större och mindre montage, så som yttre delar av skåpen men även mindre delar på insidan. Du kommer huvudsakligen arbeta med ställverk, styrskåp och automationsskåp. Här kommer du arbeta med ritningsläsning i alla dina moment. Vem du är Vi söker dig som har: Erfarenhet av att arbetat med elmontage inom ställverk eller styrskåp Minst gymnasial el-utbildning eller motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet Vana att arbeta med ritningsläsning Arbetstider Dagtid Måndag-Fredag 7-16 Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Välkommen med din ansökan nedan!
The opportunity HVDC (High Voltage Direct Current) is a product group within Hitachi Energy that develops, manufactures, and sells DC transmission systems in the global market. HVDC technology is utilized to transmit electricity over long distances and through submarine cables, as well as to connect power systems. The Plant Lead Engineering team is part of engineering at HVDC, with a leading technical role and overall responsibility for our Plants and Civil design solutions for onshore stations and offshore wind platforms, ensuring strategic technical decisions for optimal solutions. You coordinate with various departments to oversee the design and placement of equipment, manage systems, and ensure quality and process adherence. You lead your team, manage technical risks, and represent Plants in customer meetings. Your role is crucial in balancing leadership, technical oversight, and coordination to achieve project success in our tenders and projects. With great collaboration and diverse backgrounds, we are excited to welcome you to join us in our global team! “The HVDC Plant Lead Engineering team is a group with technical leaders with a passion for supporting our engineering teams and leading them forward. We help and have a big interface with many different functions. Plants are the bridge from engineering to site and as a Plant Lead Engineer you are needed to drive and to be transparent about the design solution and its impact on projects for a greener future.” - Kamilla Sommarsjö - Global Head Plant Lead Engineers HVDC How you’ll make an impact Be a positive technical leader in your role as a Plants Lead Engineer for your Plants and civil team and drive our vision, technical deliverables and develop people and work close with our Project Lead Engineer, Project engineering manager, Plants project manager and Project Interface manager offshore. Having overall technical understanding and take responsibility of the overall design of Plants and civil for HVDC land stations and/or offshore platform and its interfaces. Driving our base design, read and understand the customers specification and act strategic technically for the best overall HVDC technical solution. Technical coordination with Plants own departments: Electromechanical design (overall HVDC station design with placement of equipment in CAD layouts), Station auxiliary power (incl cables between HVDC equipment, auxiliary transformers, diesels, batteries), Civil design and auxiliary systems (incl fire system, climate system, security system) Lead the team and making sure we follow processes, taking care of technical risks and fulfil the quality and represent Plants in internal and external customer and partner meetings. Your background Bachelor or Master of Science in Engineering. Several years within energy field, electrical power, electromechanical design, auxiliary power design or civil design for large projects and experience of HVDC technology or similar business as sub stations, high voltage products or offshore wind connections. Experience from site work, installation and/or commissioning is an advantage. You are an engaged, ambitious, and driven person that thrives in a constantly changing environment and who enjoys collaboration with employees, peers and beyond. You understand technical topics and can easily understand HVDC, have a strong sense of responsibility, and when needed you are comfortable with taking decisions for your team. Speaking and writing English fluently is required since you will be part of a global team where you will need to communicate with people from all over the world. As a person you have a passion for people and technology, strong in decision making and have the right inner drive and self-management skills to take on full responsibility for your scope. What we offer Collective agreement. Flexible working time. Health care and wellness allowance. Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally. Mentor to support you throughout onboard phase. Various trainings and education supporting employee development. Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden. Supplementary compensation for parental leave. Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks. More benefits could be connected to this specific role. More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply now! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Please note that we are hiring for multiple positions. This position is based in Västerås. More information: Recruiting Manager Kamilla Sommarsjö, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, + 46 107-38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Partner [email protected]
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om tjänsten Wrknest söker nu en Elektronikkonstruktör med fokus på hårdvarudesign för inbyggda system till en av våra kunder. Här får du möjlighet att arbeta i ett dedikerat team med utveckling av avancerade elektroniklösningar, där kvalitet står i centrum. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med utveckling och underhåll av elektroniklösningar för inbyggda system, från koncept till färdig produkt. Fokus ligger på design och verifiering av robusta och pålitliga system för tuffa miljöer. Exempel på arbetsuppgifter: Designa och utveckla elektronik för inbyggda system med hjälp av ECAD-verktyg. Utföra schema- och PCB-design samt simulering och verifiering. Testa och validera hårdvara för att säkerställa robusthet och kvalitet. Dokumentera design och resultat enligt etablerade processer. Samarbeta med både mekanik- och mjukvaruteam för att säkerställa enhetlig produktutveckling. Vi söker dig som För att lyckas i rollen har du en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom elektronik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har erfarenhet av ECAD-design och ett starkt intresse för att utveckla inbyggda system. Meriterande erfarenheter: Kunskap om EMC-design Erfarenhet av olika ECAD-verktyg Som person är du analytisk, noggrann och har ett genuint intresse för att skapa högkvalitativa produkter. Du trivs med att arbeta i team och uppskattar ett strukturerat arbetssätt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Konsultuppdrag i 6 månader med möjlighet till förlängning/överrekrytering på sikt. Om kunden Vår kund är en världsledande leverantör av robusta industriella datakommunikationslösningar. Med en stark innovationskultur och fokus på kvalitet erbjuder de produkter som används i kritiska applikationer över hela världen. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Vill du ha ett flexibelt och utvecklade jobb där du får göra skillnad för äldre och personer inom LSS? Klara Rehab söker nu en engagerad fysioterapeut på deltid till vårt mobila rehabteam! Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett mobilt team med varierande uppdrag, kollegialt stöd samt möjlighet att arbeta både självständigt och i team. Trivs du med att handleda omvårdnadspersonal och önskar möjlighet till att hålla i utbildningar? Låter det intressant med varierande dagar, kontinuitet och trygghet med fast anställning? Då söker vi dig som är fysioterapeut till vårt mobila rehabteam i Enköping/Västerås! Klara Rehab består idag av ett team på ca 30 fysio-och arbetsterapeuter som arbetar konsultativt mot äldreomsorg, LSS samt utbildar inom vård och omsorg runt om i Sverige. Som arbetsterapeut på Klara Rehab arbetar du både självständigt och tillsammans med kollegor ute hos våra kunder. Du arbetar främst mot särskilda boenden för äldre, men även insatser inom LSS kan förekomma. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bedöma förflyttningsförmåga, behov av rehabiliteringsinsatser, hjälpmedelsförskrivning m.m. Du återkommer ofta till samma enheter och får kontinuitet i ditt arbete. Som stöd har du din närmaste chef som är arbetsterapeut eller fysioterapeut, ett stort team med härliga, kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa. Klara rehab finns idag i flera olika orter i Sverige, från söder till norr. Vad kan Klara rehab erbjuda Dig? Arbeta i ett stabilt och växande team med över 30 kompetenta kollegor. Möjlighet att påverka din arbetssituation Restid delvis på arbetstid och ersättning för vissa resekostnader Vi satsar på din kompetensutveckling med utbildningar och handledning Trygg anställning med kollektivavtal, tjänstepension och goda villkor. Utvecklande arbetsplats där vi uppmuntrar förbättringar och nya tankesätt En arbetsgivare som är såväl kvalitets- som miljöcertifierad (ISO9001/14001) Vem är Du? En engagerad fysioterapeut som vill göra skillnad. Flexibel och lösningsorienterad – du trivs med att anpassa dig till olika arbetsmiljöer. Trygg i din kompetens, men öppen för att utvecklas och lära nytt. Du värdesätter laganda, men trivs också med att arbeta självständigt. Skriver och talar flytande svenska Om du känner lika starkt som vi gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra hos oss på Klara rehab! Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidaretjänst (provanställning 6 mån tillämpas) med tjänstgöringsgrad 60 %. Möjlighet till heltid under sommaren. Arbetstid dagtid vardagar 07:30-16:00. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Mejla oss gärna om du har frågor, eller skicka in din ansökan direkt – vi rekryterar löpande! Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten, mejla [email protected]. Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats – sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder. Klara ingår i företagsgruppen Ambea som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea bedriver i Sverige sin verksamhet inom Ambea Sweden Group där Vardaga, Nytida, Lära samt Klara är verksamhetsområden.
Välj ett jobb för att visa detaljer