Försäkringsutredare inom sjukersättning samordning i Helsingborg
Försäkringskassan
Socialförsäkringshandläggare

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Vill du vara med och göra skillnad för människor i ett uppdrag där du får kombinera kvalificerat utredningsarbete med service och bemötande? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi ett antal försäkringsutredare inom sjukersättning med placering i Helsingborg. Du kommer att vara en del av ett team som tar ansvar för att tillsammans leverera rätt beslut i rätt tid. Utredningar, analyser och kundkontakt Som försäkringsutredare är du medarbetare i staten med uppdraget att utreda så att rätt person får rätt ersättning i rätt tid. I arbetet bedömer du om personen har rätt till sjukersättning genom att göra kvalificerade utredningar och analyser av underlag, framförallt läkarutlåtanden. Du lägger därefter fram förslag till beslut som tas av särskilt utsedda beslutsfattare. Du ansvarar för kontakter och samarbete med andra som individen kan behöva stöd av exempelvis hälso- och sjukvården och Arbetsförmedlingen. Kontakten med personerna har du främst via telefon. I förekommande fall utreder du också individens möjlighet till att delta i rehabiliterande och samordnade insatser. Som försäkringsutredare hanterar du sekretessbelagda uppgifter vilket ställer högre krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har ett högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • är trygg och förtroendeingivande, även i belastade situationer • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat   • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt • kan förstå och analysera komplexa frågor • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • har god förmåga att använda datorn som arbetsverktyg. Det är meriterande om du • har arbetat med utredningar och fattat beslut som påverkat individer • har goda kunskaper om hur man professionellt möter människor i olika livssituationer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Ett antal tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort: Helsingborg. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Dajra Basic, 010-118 69 65 eller John Gaudiello, 010-112 15 24 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Emma Månsson, [email protected], 010-111 34 24 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Kaisa Welander, 010-112 38 29, Saco-S: Linda Kartal Eriksson, 010-112 02 00 eller Tony Engelbrechtsen, 010-113 08 99, Seko: Eliza Grundström, 010 115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 8 augusti 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Arbetsterapeut till hemsjukvården
Helsingborgs kommun
Arbetsterapeuter

Vill du vara en del av vårt team där vi tillsammans skapar förutsättningar för den enskilde att leva ett så självständigt liv som möjligt? Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Hos oss ingår du i ett team bestående av arbetsterapeuter, fysioterapeuter, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal i de norra delarna av Helsingborg. Vi utgår centralt från Fredriksdal och Dalhemsområdet. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år.  Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut har du det övergripande rehabiliteringsansvaret tillsammans med fysioterapeut. Du ansvarar specifikt för P-ADL och I-ADL genom bedömning, träning, utvärdering och uppföljning samt utprovning och uppföljning av tekniska hjälpmedel utifrån arbetsterapeutens förskrivningsrätt. Vi arbetar med kvalitetsregister som exempelvis Senior Alert och BPSD. I arbetet ingår även att informera, instruera och handleda personal och patienter med avseende på de rehabiliterande, förebyggande åtgärderna. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut med goda kunskaper inom aktuell lagstiftning. Vidare behöver du ha goda datorkunskaper och dokumentationsvana. Vi cyklar till våra kunder, du behöver därför kunna cykla och även ha B-körkort. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor och möter varje individ utifrån individens behov och önskemål. Du ska vara trygg i dig själv och bekväm med att arbeta självständigt samt att handleda andra. Vidare är du en lösningsfokuserad person som är van vid att prioritera i dina arbetsuppgifter. Du har ett gott bemötande, bidrar till en god arbetsmiljö och har lätt för att samarbeta. Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Vård- och omsorgsförvaltningen På vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi med människor. Riktiga människor. Människor som, precis som du, lever livet. Vi är cirka 4500 medarbetare - från undersköterskor, stödassistenter, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter till ekonomer, utredare och biståndshandläggare som på olika sätt bidrar till att stadens äldre och personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett rikt och självständigt liv. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://vardochomsorg.helsingborg.se/jobba-hos-oss/  Övrig information För att vara rädda om varandras tid och förväntningar önskar vi att du anger löneanspråk och möjligt tillträdesdatum i din ansökan. Löpande urval sker. Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden.  Sista ansökningsdag: 2025-08-03 Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 Helsingborgs stad arbetar mot diskriminering och för främjande av alla människors lika rättigheter och möjligheter. Sökande oavsett bakgrund är välkomna att söka till Helsingborgs stad. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Innan anställning kommer vi göra en kontroll av medborgarskap. Du kommer behöva uppvisa pass, nationellt ID-kort eller personbevis. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du även styrka ett giltigt arbetstillstånd eller att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd enligt Utlänningsförordningen 6 kap. §13a. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Snickare Helsingborg/Ängelholm
Isaksson Byggbemanning AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Isaksson Byggbemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg- och fastighetsbranschen. Isaksson Byggbemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen. Är du en erfaren träarbetare som söker jobb? Isaksson Byggbemanning samarbetar med de största byggföretagen i Sverige och söker nu efter duktiga snickare som vill anta nya utmaningar! Vi söker snickare till flera olika projekt. Du kommer att bli anställd hos oss på Isaksson Byggbemanning och hyras ut till ett ledande byggföretag. KVALIFIKATIONER -                  Det är meriterande om du har yrkesbevis som träarbetare men det är inget krav så länge du har god erfarenhet (minst 6 år) och kan jobb självständigt. -                  Arbetsuppgifterna kan variera allt från stomresning till gipsning, takarbete, fasadarbete, köksmontage  etc. -                  Du bör ha  liftkort, ställningsbyggnad och heta arbeten.   -                  Grundläggande förståelse av svenska i tal och skrift är ett krav för att du ska kunna kommunicera med kollegor, arbetsledning och för att kunna garantera en god säkerhet på arbetsplatsen. Som person ser vi att du är social, engagerad och målinriktad. I ditt arbete är du organiserad, noggrann och arbetar bra både självständigt och i grupp. Du kan ta ansvar, är prestigelös och ser alltid  till verksamhetens bästa. ANSÖKAN Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sjuksköterska till hemsjukvården
Helsingborgs kommun
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av vårt team där vi tillsammans skapar förutsättningar för den enskilde att leva ett så självständigt liv som möjligt? Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Hos oss ingår du i ett team bestående av sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och omvårdnadspersonal i de norra delarna av Helsingborg. Vi utgår centralt från Fredriksdal och Dalhemsområdet. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år. Arbetsuppgifter Som sjuksköterska hos oss kommer du att bistå med bedömning av den enskildes tillstånd och utifrån det vidta åtgärder. Du samverkar i team såväl internt som externt för att tillgodose den enskildes omvårdnadsbehov. Du ansvarar för att handleda och delegera omvårdnadspersonal samt vara stöd för övriga professioner i teamet. Kvalifikationer För att gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du vara legitimerad sjuksköterska och ha goda kunskaper inom aktuell lagstiftning, exempelvis HSL, SoL och LSS. Vidare behöver du ha goda datorkunskaper och dokumentationsvana. Vi cyklar till våra kunder och därför behöver du kunna cykla. Arbetet kräver även att du har B-körkort. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom hemsjukvården. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor och möter varje individ utifrån individens behov och önskemål. Du ska vara trygg i dig själv och bekväm med att arbeta självständigt samt att handleda andra. Vidare är du en lösningsfokuserad person som är van vid att prioritera i dina arbetsuppgifter. Du har ett gott bemötande, bidrar till en god arbetsmiljö och har lätt för att samarbeta.  Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Vård- och omsorgsförvaltningen På vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi med människor. Riktiga människor. Människor som, precis som du, lever livet. Vi är cirka 4500 medarbetare - från undersköterskor, stödassistenter, sjuksköterskor, fysioterapeuter och arbetsterapeuter till ekonomer, utredare och biståndshandläggare som på olika sätt bidrar till att stadens äldre och personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett rikt och självständigt liv. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://vardochomsorg.helsingborg.se/jobba-hos-oss/  Övrig information För att vara rädda om varandras tid och förväntningar önskar vi att du anger löneanspråk och möjligt tillträdesdatum i din ansökan. Löpande urval sker. Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden.  Sista ansökningsdag: 2025-08-03 Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Antal tjänster: 2 Helsingborgs stad arbetar mot diskriminering och för främjande av alla människors lika rättigheter och möjligheter. Sökande oavsett bakgrund är välkomna att söka till Helsingborgs stad. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Innan anställning kommer vi göra en kontroll av medborgarskap. Du kommer behöva uppvisa pass, nationellt ID-kort eller personbevis. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du även styrka ett giltigt arbetstillstånd eller att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd enligt Utlänningsförordningen 6 kap. §13a. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Teknisk projektkoordinator till CCS-projektet.
Jobbtjänster i Sverige AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Jobbtjänster söker: Teknisk projektkoordinator till CCS-projektet. Är du en erfaren projektkoordinator med teknisk bakgrund och vana att hantera dokumentflöden i komplexa industriprojekt? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig! För uppdrag söker vi på Jobbtjänster en konsult till en viktig roll i ett av Sveriges mest ambitiösa klimatprojekt – en fullskalig koldioxidavskiljningsanläggning i Helsingborg. Om uppdragetProjektet har nu gått in i design- och projekteringsfasen (FEED) tillsammans med en upphandlad leverantör. Som Dokument- och projektsamordnare blir du en nyckelperson i projektorganisationen med ansvar för: - Samordning och strukturering av tekniska dokumentleveranser mellan beställare och leverantör. - Arbeta i båda parters projektdokumentsystem (bl.a. Antura). - Hålla koll på projektets dokumentation gällande tid, kvalitet och kostnad. - Bidra till tydlig rapportering och god projektstruktur. - Samarbeta nära projektmedlemmar från både beställare och leverantör. Utöver huvuduppgifterna kan rollen inkludera andra insatser inom anläggningsprojektet, t.ex.: - Utredningar - Projektkoordinering - Anläggningsdokumentation - Samordning med drift och underhåll - Utbildningsinsatser och stand-in vid behov Omfattning och tid- Start: 2025-08-25 - Slut: 2026-06-01 - Arbetstid: Varierande omfattning beroende på projektfas – deltid initialt (minst 16 h/vecka), möjlighet till heltid längre fram. Vi söker dig som har:Obligatoriska krav: - Minst 5 års erfarenhet av projektkoordinering inom kraft- eller processindustri. - God kunskap i att hantera och strukturera CAD-filer. - Flytande engelska i tal och skrift. - Bred teknisk förståelse inom relevanta områden. Meriterande: - Erfarenhet av att arbeta i Antura. AnsökanSista ansökningsdag 2025-07-31 Jobbtjänster är en av rekryteringspartner i uppdraget och ansvarar för vårt urvalet. Vår uppgift är att hitta rätt person som matchar både företagets tekniska behov och projektets höga klimatambitioner. Välkommen med din ansökan via Jobbtjänster – vi matchar rätt kompetens med rätt uppdrag.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 december 2025
Driven bilförsäljare sökes till PB Bilar AB
PB Bilar AB
Butikssäljare, fackhandel

PB Bilar AB är en auktoriserad AD-bilverkstad och bilfirma med starkt fokus på kvalitet, service och kundnöjdhet. Vi säljer noggrant utvalda bilar till både privatpersoner och företag – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt! Vi söker en bilförsäljare med känsla för affärer, service och bilar. Du kommer att arbeta i ett engagerat team där vi tillsammans skapar trygghet för våra kunder genom professionell rådgivning och smidiga affärer. Arbetsuppgifter: Försäljning av begagnade personbilar Kundkontakt – både i butik, på telefon och via mail Upprätta offerter, köpeavtal och följa upp kundärenden Samarbeta med inköpsteamet kring lager och beställningar Medverka i fotografering och annonsering av bilar online Kvalifikationer: Erfarenhet av försäljning är ett krav (gärna inom bilbranschen) Du är serviceinriktad, målmedveten och har god kommunikationsförmåga Du talar och skriver svenska obehindrat – engelska är meriterande B-körkort är ett krav Vi erbjuder: Lön enligt överenskommelse En positiv arbetsmiljö med kunniga kollegor Möjligheter till utveckling inom företaget Frihet under ansvar och varierande arbetsdagar Vill du bli en del av ett seriöst och familjärt företag i framkant? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten hos oss på PB Bilar AB! 📧 Ansökan skickas till: [email protected] 📍 Arbetsplats: Maskinsitgatan 5, 269 72 Påarp 🕒 Tillsättning sker löpande – vänta inte med din ansökan!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Maskinoperatör till kemisk industri (dagtid/2-skift) - Helsingborg
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, ytbehandling

Har du ett tekniskt intresse, tycker om att arbeta praktiskt och har arbetserfarenhet inom kemisk industri? Vi söker nu en erfaren produktionsmedarbetare till vår kund i Helsingborg med start under sensommaren eller till hösten.   Om tjänsten: Vi söker dig som är intresserad av att arbeta hos ett väletablerat företag inom den kemiska industrin i Helsingborg. Du kommer att arbeta i en färgproduktion där det handlar om att dosera och blanda råvaror, hantera produktionsmaskiner, följa upp kvaliteten samt dokumentera.  Omfattning: Heltid Ort: Helsingborg Arbetstider: Dagtid eller 2-skift Långsiktighet: 6 månaders visstidsanställning med god möjlighet till en tillsvidareanställning alt. direktanställning hos företaget Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Väga upp och dosera råvaror • Maskinhantering • Processkontroller/-övervakning • Rengöring Vem är du? Vi letar efter dig som har arbetserfarenhet från färgproduktion eller en liknande verksamhet. Tjänsten förutsätter stort ansvarstagande, noggrannhet och god fysik. Krav för tjänsten: • Körkort och tillgång till bil • Goda språkkunskaper i svenska och engelska • Arbetserfarenhet inom kemisk industri eller liknande bransch • Truckkort A och B Meriterande: •  Arbetserfarenhet inom färgproduktion Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänken nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

3 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Säljande kundtjänstmedarbetare till Assistansbolaget (timanställning)

Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige med en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu innesäljare till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER Som innesäljare kommer du att förmedla försäkringar och tjänster till våra befintliga kunder samt vara behjälplig vid fakturafrågor, försäkringsfrågor och liknande. All försäljning sker via telefon och avser inkommande samtal. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som besitter hög social kompetens, har lätt för att bygga tillitsfulla relationer, trivs med att arbeta självständigt, är resultatorienterad, målmedveten och tävlingsinriktad. Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. För att lyckas i rollen krävs det att: Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna söka tjänsten krävs det att: Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. VI ERBJUDER DIG: Fast lön samt resultatbaserad lön Inspirerande och engagerade kollegor Värdefull erfarenhet inom kundkontakt, försäljning och försäkringar Utbildning och onboarding inom försäkringsförmedling En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund. OMFATTNING Timanställning. ARBETSTIDER Kontorstider. ANSTÄLLNING Timanställning om ca 50-75% ANSTÄLLNINGSSTART Snarast eller enligt överenskommelse. PLACERING Högst upp i Prismanhuset, ett stenkast från Helsingborg C. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, så sök gärna innan sista ansökningsdatum.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
22 december 2025
KOCK, SOUSCHEF, KÖKSMÄSTARE. Jobba som konsult i Helsingborgsområdet
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe?  Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur  - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön  - OB - Resan betald T/R  - Boende ingår vid behov - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected]  OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
22 december 2025
Företagsrådgivare till bank i Skåne
Academic Work Sweden AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vi söker en engagerad Företagsrådgivare som vill vara med på vår kunds resa. Bli en del av teamet och bidra till att skapa värde! OM TJÄNSTEN Som Företagsrådgivare kommer du att arbeta på en bank i närheten av Helsingborg, med fokus på att bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Du blir en nyckelperson i företagskundernas affärsutveckling, där du med engagemang och affärsförståelse hjälper dem att växa och nå sina mål. Du erbjuds En utvecklande roll med möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång. Hos vår kund får du möjlighet att utvecklas professionellt och personligt. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Identifiera och analysera kunders behov * Ge råd och stöd i affärsfrågor * Utveckla och implementera affärsstrategier * Skapa och underhålla kundrelationer * Följa upp och utvärdera resultat VI SÖKER DIG SOM - Har flera års erfarenhet av att arbeta som företagsrådgivare på bank - Har god kommunikationsförmåga - Har förmågan att skapa och underhålla kundrelationer - Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har - En utbildning i ekonomi eller annat som kan vara relavant för tjänsten För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Social - Ordningsam Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vår klient är ett ledande företag inom sin bransch.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025