Träarbetare till byggserviceverksamhet Vi söker träarbetare till vår byggserviceverksamhet i Karlstad. Vi är idag drygt 50 medarbetare på byggservice i Karlstad och vi erbjuder nu möjligheten till att bli en del av vår verksamhet. Är du en träarbetare med yrkesbevis som vill bli en del av vårt härliga gäng så är du välkommen med din ansökan. Om tjänsten Att arbeta som träarbetare på byggservice är ett omväxlande arbete med varierande snickeriuppgifter så som exempelvis: Om- och tillbyggnader Reparationsarbeten Kontorsanpassningar Köksmontage Takbyten med mera Om dig Du som söker har yrkesbevis inom trä samt B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du kommer dagligen arbetar mot kunder vilket ställer stora krav på att du är serviceinriktad, kommunikativ och tycker om att arbeta med människor. Du har också en god planeringsförmåga och tar stort ansvar för ditt arbete. Din dagliga kontakt med kunder, underleverantörer och beställare gör att du ser det som självklarhet att bygga och underhålla goda relationer. Meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med betong och armering. Att kunna samarbeta tillsammans med kollegor är en självklarhet för att kunna fungera i denna roll, därav ställer vi också höga krav på din samarbetsförmåga. Ansökan Under vecka 28 - 31 har vi semester, därav kommer urvalet av kandidater starta v32. Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev redan idag. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Projektchef Johannes Besterman, [email protected] HR-Koordinator Emil Arvidsson, [email protected] Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 63 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Looking for a freelance opportunity where you can make an impact on technology from the comfort of your home? If you are dynamic and always online to learn more, this part-time flexible project is the perfect fit for you! A Day in the Life of an Internet Domain Assessor: In this role, you’ll be analyzing and providing feedback on texts, pages, websites, domains, and other types of information, using an online tool through reviewing and rating domain pages quality, you’ll be helping to improve the overall user experience for millions of search engine users, including yourself. Join our team today and start putting your skills to work for one of the world's leading search engines. The estimated hourly earnings for this role are $19.80. Payment is based on completed tasks, with the potential for higher earnings based on productivity. TELUS Digital AI Community Our global AI Community is a vibrant network of 1 million+ contributors from diverse backgrounds who help our customers collect, enhance, train, translate, and localize content to build better AI models. Become part of our growing community and make an impact supporting the machine learning models of some of the world’s largest brands. Qualification path No previous professional experience is required to apply to this role, however, working on this project will require you to pass the basic requirements and go through a standard assessment process. This is a new part-time project and your work will be subject to our standard quality assurance checks during the term of this agreement. Basic Requirements Working as a freelancer with excellent communication skills in Swedish and English Being a resident in Sweden for the last 3 consecutive years and having familiarity with current and historical business, media, sport, news, social media, and cultural affairs in Sweden High School Diploma or GED Qualification Active use of Gmail, Google+, and other forms of social media and experience in the use of web browsers to navigate and interact with a variety of content Daily access to a broadband internet connection, a smartphone (Android 5.0, iOS 14 or higher), and a personal computer to work on. Assessment In order to be hired into the program, you’ll take a language assessment and an open book qualification exam that will determine your suitability for the position and complete ID verification. Don’t worry, our team will provide you with guidelines and learning materials before your exam. You will be required to complete the exam in a specific timeframe but at your convenience! Equal Opportunity All qualified applicants will receive consideration for a contractual relationship without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or protected veteran status. At TELUS Digital AI, we are proud to offer equal opportunities and are committed to creating a diverse and inclusive community. All aspects of selection are based on applicants’ qualifications, merits, competence, and performance without regard to any characteristic related to diversity. Once you have successfully applied and registered, please send a confirmation email to [email protected] to ensure your application is processed. Required language: Swedish
Vill du vara med och forma framtidens lunchservering hos vår kund? Vi söker en driven Verksamhetskonsult som kan navigera i förändring och skapa en hållbar lösning för en unik restaurangverksamhet. OM TJÄNSTEN Vår kund driver en etablerad restaurangverksamhet som nu befinner sig i ett läge där struktur och ordning behöver stärkas. Vi söker därför dig som är en trygg och erfaren verksamhetskonsult med bakgrund från restaurangvärlden – kanske som restaurangchef, kökschef eller i annan ledande roll? Som Verksamhetskonsult kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och optimera vår kunds restaurangverksamhet. Ditt fokus kommer att vara att skapa en effektiv och hållbar lunchservering med en tydlig identitet. Du kommer att arbeta nära teamet för att skapa och ge förslag på möjliga vägar framåt. Du erbjuds Möjlighet att göra skillnad genom att skapa hållbara rutiner, strukturera verksamheten och säkerställa att den dagliga driften fungerar smidigt – du behöver inte vara personen som står för de stora kreativa visionerna, det kommer du få stöttning av från dina kollegor. Vi söker snarare dig som vill arbeta effektivt och strukturerat för att sätta din prägel på kunds lunchverksamhet. Du får möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en unik miljö där din insats gör skillnad. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Analysera och optimera restaurangens drift * Säkerställa rätt bemanning och kompetensnivå * Implementera effektiva rutiner * Säkerställa efterlevnad av relevanta lagar och regler * Möjlighet att utveckla menyer med en värmländsk touch VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av ledningsarbete såsom restaurangchef eller kökschef - Har B-körkort och tillgång till egen bil - Vill skapa förändring - Erfarenhet från att följa regler och lagar till punkt och pricka Det är meriterande om du har - Har erfarenhet från att leda i förändring För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande - Förändringsbenägen - Respektfull Övrig information - Då detta är en säkerhetsklassade tjänst krävs svenskt medborgarskap - Uppdraget beräknas pågå från september till och med årsskiftet med chans till förlängning Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Vi söker en nya medarbetare till vårt säljteam! Connecting Carlstad startades upp 2017 och marknadsför produkter och tjänster åt en rad olika uppdragsgivare. Vi sitter i nya fräscha lokaler nära centrum. Du arbetar som kommunikatör och marknadsför produkter, både till nya och tidigare kunder. Vi erbjuder en utförlig utbildning oavsett om du är en van säljare eller nyfiken på att testa försäljningsyrket. Det viktigast för oss är att du är motiverad, har en positiv inställning och en vilja att lära dig. Vi erbjuder dig: En fast månadslön med en tydlig löneutveckling som du själv kan påverka med en hög provision. Upplärning av erfarna ledare som har som mål att du ska trivas och lyckas i din nya roll. Stora möjligheter till en fortsatt karriär inom företaget. Sociala aktiviteter som exempelvis after works, tävlingar m.m. Vi söker dig som: Motiveras av utmaningar, är social och pratar god svenska. Arbetstider: Dagtid: måndag till fredag Välkommen att söka tjänsten genom att söka via att skicka CV + personligt brev till [email protected]
Nords International AB är Nordeuropas ledande tillverkare av gängrördelar, pressade kragar och rörklammer i rostfritt stål. Vi växer även inom kundanpassad tillverkning i rostfritt stål och andra höglegerade material. Sedan starten 1904 har vi byggt vår framgång på långsiktighet, kundfokus och innovation, där engagerad personal är nyckeln. Med tillverkning i tre länder och en modern maskinpark levererar vi högkvalitativa lösningar till industrikunder globalt. Läs mer om Nords International Marknads- och Försäljningschef till Nords International AB Som Marknads- och Försäljningschef hos Nords International AB får du möjlighet att kombinera strategiskt arbete med operativa insatser i en global kontext. I vår organisation, som förenar familjeföretagets flexibilitet med storföretagets struktur får du möjlighet att driva utveckling av vår affär. Vår framgång vilar på långsiktiga kundrelationer, innovation och en passion för att sticka ut i konkurrensen. Om rollen Du kommer att ha det övergripande ansvaret för vår försäljning och marknadsföring. Tillsammans med säljcheferna i Sverige leder du vår fortsätta tillväxtresa. Rollen innebär en balans mellan strategiska utvecklingsinitiativ och operativa insatser, vilket kräver ett affärssinne, ledarskap och vilja att vara hands-on när det behövs. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Leda arbetet med försäljningsstrategin med målet att engagera hela organisationen i att skapa lönsam tillväxt och ledande kundnöjdhet. • Bygga långsiktiga relationer med nyckelkunder och identifiera nya affärsmöjligheter. • Stötta säljcheferna i taktiska beslut eller pågående tillväxtinitiativ. • Leda arbetet med att utveckla våra säljrelaterade processer, verktyg och arbetssätt. • Ansvara för marknadsföring genom sociala medier, mässor och digitala plattformar. • Delta i strategiarbetet och gemensamma förbättringsprojekt inom Nordsgruppen. • Resande motsvarande cirka 10–20 % av arbetstiden ingår i tjänsten. Vi söker dig som • Har minst 10 års erfarenhet av personalledning inom försäljning och marknadsföring. • Är van vid teknisk direktförsäljning och kommersiell förhandling, gärna med erfarenhet från metallindustrin. • Är en trygg ledare som trivs med att utveckla både individ, organisation och arbetssätt inklusive digitala hjälpmedel. • Behärskar svenska och engelska flytande – ytterligare Europeiska språkkunskaper är meriterande. • Är en lösningsorienterad och jordnära lagspelare med tillväxt och utveckling i fokus Vad vi erbjuder Nords International AB är ett familjeföretag med hjärtat i Molkom, men med en internationell närvaro. Som Marknads- och Försäljningschef är du en medlem i vår ledningsgrupp och i internstyrelserna för våra dotterbolag. Detta är en nyckelroll som formar vår framtid i nära samarbete med engagerade kollegor och kunder. Vi erbjuder en fin arbetsplats, bra villkor och en spännande roll där du gör skillnad. Intresseanmälan och kontakt: I denna rekrytering samarbetar Nords med Qtym. Rekryteringsprocessen hanteras av Qtym. Vid frågor om tjänsten kontakta: Sofia Graflund eller Erik Ramström, [email protected] , [email protected]. 054-14 18 00. Då det är semestertider ett par veckor, kan vi ha svårt att svara skyndsamt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökanden, ber vi dig skicka in din intresseanmälan digitalt via ansökningsknappen på Qtyms hemsida. Vänligen undvik att skicka in din intresseanmälan via e-post eller pappersformat.
Om oss På Centrum för tidiga insatser (CTI) jobbar vi med barn och ungdomar som har behov av habilitering. Vi arbetar tillsammans för att bidra till en positiv utveckling för barn och ungdomar i form av bästa möjliga funktion och aktivitet, fysiskt och psykiskt välbefinnande samt delaktighet i samhällslivet och jämlika levnadsvillkor. Verksamheten startade hösten 2022 som en centrumbildning mellan flera verksamheter- Barn- och ungdomshabiliteringen, Barn- och ungdomspsykiatrin och Barn, unga och familjehälsa. Då vi är en relativt ny verksamhet befinner vi oss i ett mycket spännande utvecklingsläge. Hos oss får du drivna och engagerade kollegor. Vi är en hälsofrämjande arbetsplats som arbetar tillsammans för en god arbetsmiljö. Vi har bland annat en friskvårdstimme i veckan, flextid för att planera sin arbetstid, friskvårdsbidrag och tillgång till gym i regionens lokaler. Arbetsbeskrivning På CTI utför vi ett arbete som gör skillnad och den ena dagen är inte den andra lik. Vi arbetar i team med olika professioner runt patienten. Vi erbjuder även insatser för anhöriga och övrigt nätverk. Du får arbeta i tvärprofessionella team utifrån en helhetssyn på insatser riktade till barn/ungdomar med funktionsnedsättning. Som kurator är du en viktig kompetens i teamet runt patienten och vid behov arbetar du bl.a. med att kartlägga individens och/eller familjens livssituation för att kunna ge behandlande insatser i form av råd och stöd relaterat till funktionsnedsättning. Du har kunskap om hur det offentliga systemet är uppbyggt och hur den offentliga lagstiftningen fungerar. Att ge insatser och att samverka med andra vårdenheter, myndigheter och verksamheter är en del av uppdraget. Vi har ett systematiskt arbetsmiljöarbete och lägger mycket fokus på introduktion och mentorskap av nya medarbetare. Vi bedriver också ett strukturerat utvecklingsarbete med fokus på evidensbaserade gruppinsatser och ett utökat utbud av e-tjänster. Dina kunskaper och kompetenser Du är utbildad socionom. Erfarenhet från habilitering är meriterande. För att passa hos oss arbetar du väl tillsammans med andra och har lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter. Som person är du trygg och stabil med en förmåga att sätta dig in i situationer och se olika perspektiv. Varmt välkommen med din ansökan! Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Om tjänsten Vi söker just nu en montör som ska montera detaljer efter ritning. Det kan innebära som bland annat broms- och friktions lösningar. Du kommer att arbeta med montering av olika komponenter och detaljer. Montering sker med hjälp av framförallt handverktyg och enligt ritning, beroende på produkt. Arbetet kräver noggrannhet, ansvarskänsla och viss teknisk förståelse. Plats: Karlstad Arbetstid: Dagtid, heltid Start: Efter sommarsemestern (exakt datum enligt överenskommelse) Omfattning: Visstidsanställning via bemanningsföretag med möjlighet till förlängning Din profil Krav: - Goda kunskaper i ritningsläsning - Verktygsvana - Erfarenhet av arbete i produktionsmiljö och montering Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinrikta och flexibel. Du har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute på våra kundföretag. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.
Om tjänsten Har du ett stort teknikintresse och trivs med att jobba nära både kunder och moderna IT-lösningar? Vill du vara med och bygga upp, förbättra och utveckla hur organisationer övervakar och förstår sina IT-miljöer? Då kan den här rollen vara precis rätt för dig. I rollen som Specialist inom IT-infrastruktur kommer du att arbeta både självständigt och i nära samarbete med kollegor och kunder. Du kommer vara involverad i allt från att designa och drifta plattformar till att presentera lösningar och genomföra analyser. En stor del av arbetet handlar om att förstå kundernas behov, vara rådgivande och hitta rätt teknisk väg framåt – samtidigt som du är med och bygger långsiktiga relationer. Du kommer att arbeta i allt från moderna molnbaserade lösningar till mer traditionella on-prem-miljöer. Det innebär att du får en varierad vardag och möjligheten att utvecklas brett. Även om du inte själv kodar, ser vi gärna att du har ett intresse för teknikens uppbyggnad och förstår hur backend, frontend och applikationer hänger ihop. Du kommer att arbeta i miljöer där Microsofts plattformar är en naturlig del, och där förståelse för helheten är en viktig framgångsfaktor. Här får du arbeta i en miljö som kombinerar teknisk spets med öppenhet, samarbete och frihet under ansvar. Din kompetens Vi ser att du stämmer in på följande: Är IT-infrastrukturspecialist med spets inom Monitorering Ett par års erfarenhet av planering, projekthantering och ärendehantering Du har jobbat i någon form av övervakningsplattform (önskvärt SolarWinds)' Uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska Som person har du ett genuint teknikintresse, arbetar strukturerat mot tydliga mål och trivs i samarbete med andra. Du är kommunikativ och initiativrik. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad/Örebro Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Din arbetsplats Avdelning 57 är en integrerad hjärtvårdsavdelning som består av 23 vårdplatser med enkelrum varav fem stycken HIA (hjärtintensivavdelning) platser. I anslutning till avdelningen finns det en dagvårdsverksamhet där det kan bli aktuellt för dig att rotera till. Vi vårdar patienter med hjärtsjukdom och även patienter med andra medicinska sjukdomar. Här finns ett engagemang och ett gott socialt klimat. Avdelningen präglas av god laganda, god kommunikation och hög kompetens. Ett bra samarbete mellan alla professioner är en självklarhet och förutsättning för att skapa förtroende och trygghet hos dem vi vårdar. Enheten är utbildningsintensiv och framåtriktad där din kompetens tas väl till vara. Arbetsbeskrivning Som undersköterska har du en viktigt roll i det dagliga mötet och omvårdanden av patienten och i samarbetet i teamet. Omvårdnadsarbetet är varierande med fokus på patientens behov, delaktighet och egen förmåga till självständighet. Men också intensivt omvårdnadsarbete med svårt sjuka patienter i högteknologisk vårdmiljö med exempelvis ekokardiografi (EKG), venprovtagning och hjärtövervakning. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är utbildad undersköterska med ett stort patientfokus. Erfarenhet inom hjärt- eller akutsjukvård är meriterande. Har du vana av PROACT, KAD-sättning och venprovtagning så är är även det meriterande. Du tycker om att arbeta i en miljö där tempot varierar under dagen och du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du samarbetar väl med andra och har en god självinsikt. Du är trygg, stabil och tar gärna initiativ för att driva arbetet framåt. Dessutom visar du gott omdöme och fattar välgrundade beslut. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan! Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Inledning: Vill du arbeta med och utbilda, utveckla både kompetens och produktionssystem för tillverkande företag i mellansverige och är som person nytänkande, analytisk och pedagogisk samt brinner för utvecklande uppdrag? - Då kan det här vara din nästa möjlighet att få ingå i ett inkluderande team som kännetecknas av arbetsglädje, driv och energi! Om jobbet: Du arbetar tillsammans med både produktionsledning, kvalitets- och produktionstekniker samt operatörer med mål att utveckla en effektiv och hållbar tillverkning. Beroende på din kompetens kan det handla om allt från utbildning, digitalisering, produktionsteknik, hållbarhetsanalyser, logistik, process IT och produktionsstyrning. Uppdragens längd och innehåll varierar beroende på kundens behov. Arbetet kan ske både på distans och hos kund. Det kan även ingå längre resor och uppdrag på andra orter. Utbildning och god kompetens inom: - Högskoleingenjör med erfarenhet, el motsvarande - Projektledning och utveckling av produktionsprocesser och dess flöden - Lean och Sex Sigma metoder Meriterande om du har kunskap inom något/några av områdena: - Metodstudier SAM, AVIXS, PROKON eller andra metoder - Cad design m h a 3D/2D verktyg - Affärssystem (Movex, Monitor, SAP) - Monteringsarbeten, svetsning och/eller målning - Automationsteknik (PLC), Vision och/eller Scanning - Nya tekniker såsom AI, VR etc. - Maskinuppföljningssystem/ MES typ Balthzar system - Investeringsprojekt, kravspecifikationer Som person: Du är intresserad, analytisk och tar initiativ till att lösa problem. Dessutom är det viktigt att du som person är strukturerad, ansvarstagande och kan planera och prioritera ditt arbete. Arbetet handlar om att leda teknikutveckling och skapa relationer. Din förmåga att inspirera, engagera och förmedla kunskap och förändringar kommer därför att vara en viktig del för att lyckas i rollen. Vi vill också att du har ett intresse av att leda andra och en förmåga att skapa förtroende hos såväl kund som medarbetare. Uppdragen kräver att du behärskar svenska och gärna engelska. Övrigt: Du behöver ha b-körkort och tillgång till bil. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi kommer att följa upp samtliga ansökningar efter v 32 och framåt. Ansökan: Om du tycker detta låter intressant så söker du genom att skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Vill du ha ytterligare upplysningar får du gärna kontakta Tobias Andersson (Avdelningsansvarig Mitt) 073-044 28 67 eller via mejl [email protected] Om Prokon: Prokon är en rikstäckande och komplett leverantör inom produktionseffektivisering. Med engagemang och envishet har vi med våra arbetsmetoder och mångåriga erfarenhet tagit fram mätverktyg som ger en tydlig överblick av produktiviteten i produktionen. Detta förenklar prioritering i förbättringsinsatser och ger därigenom en högre effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer