Vi söker skolkurator till Sandvikens kommun Vill du arbeta som skolkurator och göra skillnad för barn och unga i deras skolvardag? Nu söker vi en engagerad skolkurator till ett uppdrag i Sandvikens kommun, med start i augusti 2025. Om uppdraget: Start: augusti 2025 Slut: 19 december 2025 Möjlighet till förlängning: 1+1 månad, längst till 31 mars 2026 Omfattning: 80–100 % (32–40 timmar/vecka) Resor i tjänsten: Ja Distansarbete: Nej Placeringsort: Sandvikens kommun Om rollen: Som skolkurator arbetar du främjande och förebyggande med elevernas psykiska hälsa och sociala situation i skolmiljön. Du samarbetar nära med skolpersonal, vårdnadshavare och andra professioner. Rollen kräver god förmåga att möta unga i olika situationer samt erfarenhet av kurativt arbete. Vi söker dig som är empatisk, strukturerad och har lätt för att samarbeta, gärna med erfarenhet från liknande uppdrag. Om Nexkey Vi bryr oss om din framgång På Nexkey handlar bemanning och rekrytering om mer än bara jobb – det handlar om människor. Vi vill hjälpa dig att hitta en arbetsplats där du trivs, utvecklas och känner dig uppskattad. Vi vet att alla har olika behov och mål. Därför lyssnar vi på dig och matchar dig med uppdrag som passar just din kompetens, dina önskemål och din livssituation. Oavsett om du söker flexibilitet, nya utmaningar eller en trygg anställning, finns vi här för att guida dig rätt. Med ett brett kontaktnät och en stark lokal närvaro kan vi öppna dörrar till spännande möjligheter inom flera branscher. Vi bygger långsiktiga relationer, både med våra kunder och med våra medarbetare – för vi vet att framgång skapas genom att människor trivs och växer på sin arbetsplats. Hos Nexkey är du aldrig bara en i mängden. Vi ser dig, vi stöttar dig och vi tror på din potential. Välkommen till ett bemanningsföretag där du verkligen spelar roll! Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss! [email protected] Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi rekryterar löpande!
Konsult uppdrag!! 3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående 3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Are you a Workday pro who loves solving problems, improving systems, and making an impact? We’re looking for a HR Tech Professional to support multiple modules and collaborate with teams across HR and IT. If you're someone who combines technical know-how with strong cross-functional collaboration skills, this is the role for you! Placement: Sandviken or Stockholm Your role In this role you will serve as a Subject Matter Expert (SME) for Workday, providing business with advanced functional and technical support across multiple modules. You will play a vital part in bridging the gaps between business needs and technical solutions. You will, among other related and relevant things · Lead and participate in Workday System Configuration & Support: Act as SME for Workday, identifying opportunities, managing configurations, troubleshooting, and ensuring data integrity across modules in Workday to aline with our roadmaps. · Collaborate with & Advise Stakeholders: Partner with HR, other IT functions and leadership to align system solutions with business needs. · Manage Projects & Optimize Features utilization: Drive implementations, upgrades, and adoption of new Workday features while managing timelines, communication, and rollout success. · Deliver Insights & Integrations: Create advanced reports and dashboards, oversee secure system integrations, and support data-driven decision-making across the business. Your profile: We’re looking for someone with previous experience working with Workday and with both functional and technical knowledge across multiple modules. You have a genuine passion with how HR and IT can work together to improve processes and work more effiecently. You hold a bachelor’s degree in HR, IT, Business, or possess equivalent relevant experience. Workday certifications in HCM Core is desired, certifications in other Workday modules are a plus. Fluent in English and eligible to work in Sweden. Your personal characteristics are important in this role—your drive to learn and grow is key. Experience managing complex projects, from system enhancements to full-scale implementations, is crucial. You have a proactive mindset, always looking for ways to enhance user experience and system efficiency as well as efficency in all People related processes. You are a collaborative team player who works effectively with stakeholders at all levels. Strong analytical thinking and a knack for turning business needs into scalable Workday solutions are essential. For this position we strongly recommend that you apply by uploading your cv/resume in Workday. What you can expect from us —A collaborative environment where innovation and expertise are valued —Opportunities to contribute to a legacy of excellence and help pave the path forward —Competitive compensation and benefits package Other information For more information about the position, please contact: Helen Andersson, recruiting manager, +46 70 249 44 00 For questions regarding the recruitment process, please contact: Sara Kühner, recruitment specialist, +46 76 495 02 40 Union contacts: Maria Sundqvist, Swedish Association of Academics, +46 70 651 73 81 Kjell-Åke Klockervold, Ledarna, +46 70 314 24 43 Mikael Larsson, Unionen, +46 70 307 30 48 Welcome with your application no later than 2025-08-16 At Alleima, our mission is much more than delivering high-quality products, technology and processes – through collaboration we develop the best solutions according to our customers’ needs that enable us to achieve our business goals through our daily work. With curious employees and safety as our first priority, we create a work environment where you can develop both as a person and in your work. With a clear direction for our journey, where we use our position as a technology leader, progressive business partner and where we are driving sustainability, we aim to become an even stronger company in our industry. Are you ready to take on this challenge together with us? Join us on our journey! www.alleima.com
UPPDRAG & PERIOD KVALIFIKATIONER Vi söker nu en skolkurator för uppdrag inom bemanning. Du ska ha tidigare erfarenhet av arbete som skolkurator inom skolan. Du ska vara väl insatt i skolans styrdokument, socialtjänstlagen och kan använda dina kunskap på ett effektivt sätt i det dagliga arbetet. God kommunikativ förmåga i svenska i såväl tal som skrift. Du bör ha arbetat som skolkurator minst två (2) år. Konsulten ska ha efterfrågad erfarenhet från efter utbildning/examen. Det är meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete inom Elevhälsan, på högstadiet och även inom socialtjänsten. Obligatoriskt kravKonsulten ska inneha B-körkort och tillgång till egen bil. Startdatum 2025-08-11 alt 2025-08-18 Slutdatum 2025-12-19 Förlängning av uppdrag en plus en månad, längst till och med 2026-03-31. Tjänstgöringsgrad (timmar/vecka) 80-100% (32-40 tim/vecka) Övertid förekommer Nej Resor i tjänsten förekommer JaTjänstgöringsort Sandvikens kommun. Distansarbete är ej möjligt. Beskrivning av uppdrag Uppdraget innefattar att arbeta som skolkurator inom hela kommunen. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Vill du vara med och göra skillnad? 19 916 elever klarade inte grundskolan i Sverige läsåret 2023/2024. Det finns skolor där 7 av 10 elever inte når gymnasiebehörighet. På den ideella Stiftelsen Läxhjälpen bidrar du med din kompetens och ditt engagemang för att få fler elever att uppnå behörighetskraven med självförtroende inför framtiden. Nu söker vi nya läxhjälpare i Sandviken till hösten! Vi söker dig som är intresserad av ett betalt extrajobb och samtidigt vill göra en konkret samhällsinsats. Tjänsten är en timanställning på eftermiddagar/kvällar och innebär i korthet att vara läxhjälpare efter skoltid på en av våra samarbetsskolor. Hos oss arbetar du i team om tre läxhjälpare där ni alla är högskolestuderande. Du får utbildning i, och arbetar utifrån, vårt strukturerade arbetssätt. Varje läxhjälpsgrupp består av 15 elever och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp arbetet. Som läxhjälpare kan du antingen jobba som ordinarie läxhjälpare eller inhoppare. Som ordinarie läxhjälpare jobbar du 6/h i veckan fördelat på två schemalagda eftermiddagar/kvällar (möjlighet till extra inhopp finns). Som inhoppare jobbar du då ordinarie läxhjälpare är ledig eller sjuk. Arbetet utförs efter skoltid i skolans lokaler. Vi söker dig som: -Är universitets-, högskolestuderande eller yrkeshögskolestuderande -Har en pedagogisk förmåga och kan kommunicera och skapa relationer med barn och unga. -Är lösningsorienterad, initiativtagande och kan arbeta utifrån vårt strukturerade arbetssätt och metod. -Har bred grundläggande ämneskompetens samt god studieteknik. -Delar Stiftelsen Läxhjälpens värderingar och vision om ett samhälle där alla barn växer upp med förutsättningar att klara skolan och forma sin egen framtid. Då jobbet innebär arbete med barn lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister för arbetsgivaren är ett lagstadgat krav för att arbeta med barn och ungdomar. Om oss Skillnaderna mellan skolor, var du bor, var du kommer från och vad dina föräldrar jobbar med avgör i allt större utsträckning hur stor sannolikheten är att du klarar skolan. Stiftelsen Läxhjälpen är en icke-vinstdrivande stiftelse som verkar där det behövs som allra mest. Läxhjälpen är gratis för eleverna och läxhjälparnas löner finansieras genom stöd från näringsliv och offentlig sektor. Läxhjälpen är en konkret insats som angriper ett av Sveriges största problem idag - att allt fler unga inte klarar skolan och riskerar att hamna utanför samhället. Noga utvalda, avlönade, högskolestudenter hjälper ungdomar med studierna två kvällar i veckan och är samtidigt positiva förebilder och mentorer. Vi har sedan starten 2007 arbetat fram ett strukturerat arbetssätt och ett tydligt mål - betygen ska höjas och eleverna nå vidare till gymnasiet. Vi finns idag i över 90 skolor i bland annat Stockholm, Södertälje, Västerås, Norrköping, Göteborg, Landskrona, Umeå, Sundsvall, Uppsala, Gävle, Mora och Malmö. Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/laxhjalpen Följ oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/stiftelsen-l-xhj-lpen http://www.laxhjalpen.se
Brinner du för skolutveckling och vill vara med och göra skillnad för eleverna på Hedängskolan? Vill du leda och driva verksamheten framåt mot ökad måluppfyllelse? Sök då tjänsten som biträdande rektor i Västra skolområdet med placering på Hedängskolan åk 6-9. Skolan ligger i centrala Storvik och har nära till bad, idrottsanläggning med skidspår och skog. I årskurs 8 finns sedan mer än 30 år tillbaka traditionen att åka till Grövelsjön på fjällvandring. I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Sandvikens kommuns förskolor och skolor styrs av både nationella och kommunala mål. Varje enhet följer upp och utvärderar sin verksamhet, gör en resultatanalys och formulerar utvecklingsåtgärder. Det är av yttersta vikt att var och en i organisationen ser och tar sitt ansvar för det gemensamma uppdraget att åstadkomma ett utbildningssystem av god kvalitet, där barn och elever, oavsett bakgrund, kan utvecklas så långt som möjligt. Under rubriken Utbildning& förskola, www.sandviken.se finns ytterligare information om förskolan och skolan. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Som biträdande rektor för Hedängskolan 6-9 tillhör du Västra grundskoleområdets ledningsteam som består av 6 andra biträdande rektorer. Du kommer att ha rektor för Västra grundskoleområdet som närmaste chef. Du är pedagogisk ledare för Hedängskolan åk 6-9 och du leder arbetet med en tydlig inriktning mot elevers lärande, utifrån vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Du brinner för skolutveckling- planerar, följer upp och utvärderar verksamheten kontinuerligt. I ditt uppdrag leder du arbetet, vilket innefattar både elev-, personal- och utvecklingsfrågor. Du ansvarar för skolans ekonomi och deltar i det övergripande budgetarbetet i området. Vidare ansvarar du för det systematiska arbetsmiljöarbetet, MBL och schemaläggning, rekrytering och genomförande av medarbetar- och lönesamtal. Som nyanställd skolledare får du god introduktion till Sandvikens kommun och Kunskapsförvaltningen. Du får även stöd från våra stödfunktioner inom ekonomi, HR, juridik och IT. Du får löpande kompetensutveckling för att utveckla ett långsiktigt, hållbart och kvalitetssäkrat ledarskap. KVALIFIKATIONER Låter detta som ett intressant uppdrag? Vi söker dig som känner igen dig i följande beskrivning; * Du har pedagogisk högskoleexamen och flerårig erfarenhet av ledarskap inom skola. Meriterande är om du genomgått den statliga rektorsutbildningen. Om inte så kommer denna utbildning planeras för dig. * Du har god pedagogisk insikt, är engagerad i och intresserad av pedagogiska frågor och är väl förtrogen med skolans uppdrag. Erfarenhet från arbete på högstadiet är meriterande. * Du är välstrukturerad i det systematiska kvalitetsarbetet och har en god och tydlig kommunikation med dina medarbetare. * Du är väl förtrogen med skolans styrdokument samt övrig relevant lagstiftning. * Du har kunskaper om, insikt i och vilja till samverkan och arbete med arbetsmiljöfrågor. * Du är en tydlig ledare som är van att fatta beslut, vågar se och hantera konflikter, och har förmåga att entusiasmera, förankra och leda verksamhetsutveckling. * Du arbetar nära och tillitsfullt tillsammans med personalen och har förmåga att tillvarata elevers och medarbetares idéer, kompetens och engagemang * Du ska ha ett positivt bemötande av vårdnadshavare och kunna ta tillvara deras engagemang och intresse av skolans utveckling. * Som ledare har du en tydlig målsättning och arbetar strukturerat, långsiktigt och uthålligt för att uppnå skolans vision. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i det svenska språket, både muntligt och skriftligt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Körkort och tillgång till bil kan underlätta i arbetet. Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, då vi gör urval löpande. ÖVRIGT Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Där hittar du även kontaktuppgifter till vår inflyttarlots som kan hjälpa dig med olika kontakter och ge dig tips inför ditt val av bostad. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
På allmänpsykiatriska mottagningen arbetar psykologer, sjuksköterskor, skötare, arbetsterapeut, rehabkoordinator, kuratorer, läkare och medicinska sekreterare. Tillsammans är vi ett 40-tal medarbetare. Mottagningen svarar för insatser på specialistnivå där alla psykiatriska tillstånd så som affektiva sjukdomar, personlighetsstörningar, ångesttillstånd och ADHD behandlas. ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska hos oss kommer du att arbeta självständigt, brett och varierat med olika arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett team med sjuksköterskekollegor, skötare, kurator, psykolog samt läkare. I samarbete med kollegor och i samråd med patient bedömer du den enskilde patientens behov av stöd, vård och behandling. Inom ramen för tjänsten kan du tillsammans med kollegor komma att hålla i uppskattade informationsträffar för grupper av patienter, så kallad psykopedagogisk intervention (PPI), vilket mottagningen erbjuder riktat till flera psykiatriska målgrupper. Som psykiatrisjuksköterska hos oss kommer du att arbeta med • läkemedelsdelning och uppföljning • motiverande samtal och suicidpreventiva samtal • telefonrådgivning • gruppverksamhet och psykoedukation till patienter • samverkan med övriga yrkeskategorier inom mottagningen samt samverkan med andra offentliga verksamheter. Hos oss får du • arbeta dagtid (måndag - fredag) med möjlighet till flex i samråd med teamet • ett flexibelt arbete med patienten i fokus • ett lärorikt, spännande och roligt arbete med varierande arbetsuppgifter • vara med och driva utvecklingsarbeten framåt • goda möjligheter till kompetensutveckling. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen är du en person som kan organisera samt planera arbetet på ett effektivt sätt. Du är flexibel och har lätt att samarbeta med andra yrkeskategorier och andra externa instanser. Du behöver en välutvecklad empatisk förmåga då ett gott bemötande av patienter och medarbetare är en framgångsfaktor på mottagningen och värderas högt. Vi ser vidare att du är självständig, snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. I rollen som psykiatrisjuksköterska ska du • vara legitimerad psykiatrisjuksköterska, alternativt allmänsjuksköterska med minst fyra års arbetslivserfarenhet. • ha B-körkort • ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, på minst C1-nivå. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. Tycker du arbetet låter intressant? Välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! I Sandvikens kommunala grundskolor gör vi varandra bättre! Vi arbetar med ett systematiskt kvalitetsarbete med höga förväntningar på alla. Du som medarbetare har en nyckelroll. Med kompetens och engagemang arbetar vi tillsammans för att varje elev ska nå sina mål och känna trygghet och glädje i skolan. Sandvikens kommun har en lång tradition av satsning på IT och varje elev har sin egen dator. Vi ser digital kompetens som ett redskap för skapande, kommunikation och samarbete. Hos oss får du som medarbetare tillgång till: - egen arbetsdator - digital lärplattform . digitala stödsystem för systematiskt kvalitetsarbete - möjlighet till semesterväxling till fler semesterdagar (vid semestertjänst) - friskvårdsbidrag - Pulsen, en av Sveriges bästa personalföreningar Dessutom får du ta del av ett strukturerat förvaltningsgemensamt värdegrundsarbete och du får arbeta i en lagom stor kommun där du är delaktig i besluten. ARBETSUPPGIFTER Norrsätraskolan är en 4-6 skola som ligger i Västra delen av Sandviken. Vi söker en lärare till åk 4-6. Tjänsten är en tillsvidaretjänst. Vi arbetar i arbetslag där vi verkar för att vara en attraktiv skola med eleven i fokus i en trygg och utvecklande miljö. Skolan arbetar med tvålärarskap och nära relationer till eleverna. Skolan arbetar aktivt för trygghet och studiero. Du är strukturerad och engagerad i ditt arbete. Du är van att arbeta med digitala verktyg som Microsoft 365, Teams och Unikum. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som känner igen dig i följande: Du är legitimerad lärare och har högskoleutbildning inom pedagogik eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har kännedom om gällande lagar och förordningar som styr skolans verksamhet. Du ska ha förmåga att kunna planera och arbeta strukturerat utifrån skolans pedagogiska uppdrag. Du kan motivera, stötta och hjälpa elever i deras studiegång. Du är en tydlig ledare och vuxen förebild. Du kan samarbeta, skapa goda relationer och är tydlig i din dialog med kollegor, elever och föräldrar. Du kan sätta tydliga och professionella gränser samtidigt som du har stor empatisk förmåga och god förståelse för olika skolsvårigheter som elever kan hamna i. Meriterande är om du: • har erfarenhet och kunskap av arbete med elever • kan använda dig av datorn som ett naturligt verktyg Goda kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet och din erfarenhet. Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, då vi gör urval löpande. ÖVRIGT Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna våra sidor Arbete & karriär under sandviken.se Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Sandviken under vecka 40-52. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 19:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Sandviken under vecka 40-52. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 19:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer