Är du serviceinriktad, självgående och positiv? Lillpuben är Sandvikens äldsta, minsta och mysigaste pub som även råkar servera de bästa burgarna i stan! Nu söker vi en till bartender med meriterad erfarenhet av barjobb som förstår innebörden av god service. i jobbet ingår, förutom servering av öl och cocktails, även, ta beställningar och servera mat och tillhörande arbetsuppgifter. Då du kommer att jobba ensam i baren och därmed vara tillälligt serveringsansvarig, krävs enligt lag att du är minst 20 år. Välkommen med din ansökan!
Vi söker 1vikarier i ett år från v 33 på 36 timmar i veckan dagtid 6-16. I jobbet ingår det att baka, salladsbar, grilla, kassa och plocka varor. Vi söker 2 st på 10-20 timmar kvällar och helger. Som säljare hos oss är man en viktig del av teamet. Du har ett genuint mat intresse. Du är naturligt serviceinriktad samt har en drivande vilja och energi att få arbetet utfört. Eftersom kunden är i fokus är en hög servicenivå en självklarhet. Du förväntas att kunna ta egna initiativ och vara lyhörd med ditt team.
I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Individ- och familjeomsorgsförvaltningen i Sandvikens kommun har en funktionsindelad organisation. Inom förvaltningens ansvarsområde finns barn- och ungdomsvård, beroendevård, ekonomiskt bistånd och familjerätt samt handläggning av alkoholtillstånd och strategiskt arbete inom områdena folkhälsa och trygghet och ANDTS. Förvaltningen har en väl utbyggd öppenvård för barn, unga och deras familjer samt för vuxna. Ekonomienheten består idag av 30 medarbetare. För att möjliggöra för ett nära och aktivt ledarskap inom enheten finns utöver verksamhetschef, även två enhetschefer samt två gruppledare. Enheten handlägger ekonomiskt bistånd, bostadssociala kontrakt, förmedling av egna medel samt dödsboanmälan. Vi har ett väl fungerande samarbete med interna och externa aktörer inom arbetsmarknadssektorn. Vi söker nu en socialsekreterare för vikariat under ordinarie medarbetares föräldraledighet, ett år med möjlighet till förlängning. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner: • årsarbetstid • friskvårdsbidrag • hälsofrämjande aktiviteter • extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år • personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Som socialsekreterare inom vår enhet utreder, bedömer och beslutar du om ekonomiskt bistånd samt bostadssociala kontrakt. En viktig del i arbetet är att tillsammans med den sökande, arbeta för att hitta lösningar som stärker hens resurser och möjligheter till att bli självförsörjande. I uppdraget ingår även samverkan med våra samarbetspartners, både internt och externt. Hoppas att du vill vara en del av vår enhet och utvecklas tillsammans med oss! KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen eller annan högskoleutbildning som vi bedömer likvärdig. Erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal socialtjänst är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi förutsätter att du är en empatisk och trygg person med förmåga till reflektion. Arbetet hos oss förutsätter både flexibilitet och förmåga till struktur och att trivas med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna arbeta hos oss ska du även ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och ha lätt för att fatta beslut och att stå för dessa. ÖVRIGT Det kan bli aktuellt med löpande urval till intervju under ansökningsperioden, så tveka inte med att skicka in din ansökan! Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna våra sidor Arbete & karriär under sandviken.se Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
Vår orderstock växer och vi är på jakt efter fler medarbetare till vårt gäng! Vill du bli en del av ett växande företag med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbara lösningar? Hos oss på Gästrike Takmontage AB så söker vi engagerade och erfarna personer som vill utvecklas inom tak- och snickeriarbeten. Om oss Vi är ett etablerat företag med lång erfarenhet inom tak- och solceller. Vi är idag 5 takläggare samt 2 solcellsmontörer. Vårt mål är att leverera högkvalitativa lösningar till både privat- och företagskunder, med ett starkt engagemang för hållbarhet och kundnöjdhet. Vad vi erbjuder: Konkurrenskraftiga löner och förmåner Kompetensutveckling och vidareutbildning En trygg arbetsmiljö med fokus på säkerhet Möjlighet att växa inom företaget Vi söker dig som: Har erfarenhet av tak- och snickeriarbeten Är självgående, noggrann och lösningsfokuserad Är lagspelare med god samarbetsförmåga Är flexibel och har gott säkerhetstänkande Vill du bli en del av vårt team? Skicka din ansökan till [email protected] eller kontakta oss för mer information. Vi ser fram emot att höra av dig!
Är du en driven säljare som vill jobba som konsult? med passion för hållbara energilösningar? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team inom takrenovering och solcellsteknik? Då är detta jobbet för dig! Om Gästrike Takmontage AB Gästrike Takmontage AB är ett väletablerat företag specialiserat på takrenoveringar och installation av solceller. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa lösningar till våra kunder och bidra till en mer hållbar framtid. Vår verksamhet präglas av professionalism, kvalitet och en stark kundfokusering. Om Tjänsten Vi söker nu en engagerad och resultatinriktad konsult säljare som ska ansvara för att sälja våra tjänster inom takrenovering och solceller. Som säljare hos oss kommer du att spela en central roll i att utveckla vår kundbas och driva vår försäljning framåt. Arbetsuppgifter: Aktivt söka upp och kontakta potentiella kunder. Genomföra kundmöten och presentera våra tjänster. Skräddarsy offertförslag och följa upp med kunder. Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Delta i marknadsförings- och försäljningsaktiviteter. Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och nya teknologier inom takrenovering och solceller. Kvalifikationer: Erfarenhet av fältförsäljning, inom takrenoveringar eller solcellsanläggningar. God kommunikativ förmåga och social kompetens. Självständig och målinriktad med en stark initiativförmåga. Körkort B är ett krav och som egenföretagare ser vi gärna att du står för egen bil. Eget bolag eller frilans tex Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsmiljö. Möjlighet att arbeta med innovativa och hållbara produkter. Stöttande kollegor och en god företagskultur. Konkurrenskraftigt provisionssystem. Möjlighet till personlig utveckling och vidareutbildning
I Sandviken är världen alltid närvarande. Här känner vi oss hemma och gör varandra bättre. Som anställd på Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Därför är det viktigt för oss att du trivs på ditt arbete och att du känner att din arbetsinsats är värdefull för samhället. Vi tror att vägen för att nå dit är att alla, oavsett om man är chef eller medarbetare, ska sträva efter att göra varandra bättre. För det bästa arbetet gör vi tillsammans. Genom helhetssyn, samverkan, dialog och genom att dra nytta av varandras olikheter. Som arbetsgivare och medarbetare arbetar vi tillsammans för ett långsiktigt och hållbart arbetsliv. Det i sin tur ger en framgångsrik och utvecklande kommun. När vi gör varandra bättre – gör vi Sandvikens kommun bättre! Kultur- och fritidsförvaltningen arbetar med kultur, fritid, idrott, mötesplatser för unga, bad och friluftsliv och är organiserad i fem enheter, kulturenheten, fritidsenheten, folkbiblioteket, kulturskolan och Parkbadet. Kulturcentrum invigdes 2012 som ett led i kommunens vision om en levande stad fylld av kultur. I Kulturcentrum finns kulturskola, konsthall och folkbibliotek samt delar av kultur- och fritidsförvaltningen och Folkets Hus. Kulturenheten arbetar med: • Produktion och samordning av programverksamhet samt scenteknik • Sandvikens konsthall, offentlig konst och konstpedagogik • Kommunikation inför konserter, dans- och teaterföreställningar, mässor, festivaler, samtal och utställningar mm • Produktion och samordning av Kulturlöftet (alla elever, 4-16 år, i kommunen erbjuds varje läsår professionella kulturupplevelser och eget kulturutövande på skoltid) • Lokaluthyrning på Kulturcentrum och ett tiotal fastigheter som fungerar som arenor för den ideella idéburna sektorn i kommunen • Stöd till folkbildning och föreningsliv, museer och kulturhistoriska miljöer, stipendier och priser Kulturenheten arbetar nära andra offentliga aktörer, det fria kulturlivet och den ideella idéburna sektorn både i och utanför Sandviken. Enheten har ett samordnande uppdrag inom Kulturcentrum där lokaler, utbud och kommunikation samordnas med Folkbiblioteket, Litteraturhuset Trampolin, Kulturskolan och Folkets Hus. Kulturenhetens arbetsgrupp består av enhetschef, kulturproducenter, kultursamordnare för Kulturlöftet, kulturhandläggare, informatör/administratör, scentekniker, kultursamordnare med inriktning konst och konstpedagog. Enheten kompletteras regelbundet av konst- och kulturvärdar, scen-och utställningstekniker och andra uppdragstagare. ARBETSUPPGIFTER Den vikarierande kultursamordnaren kommer bland annat att arbeta med samordning och planering av Kulturlöftet. Kulturlöftet är en överenskommelse mellan Kultur- och fritidsförvaltningen och Kunskapsförvaltningen som innebär att alla barn från förskolans 4-åringar till grundskolans årskurs 9 i hela kommunen garanteras professionella kulturupplevelser och eget kulturutövande minst 1-2 gånger per läsår på lektionstid. Arbetet innebär även att producera och samordna utbud för en stor del av kommunens gymnasieelever. I arbetet med planering ingår att boka transport, lokaler, scenteknik, publikvärdar, stämma av med gästande artister, kulturpedagoger, sammanställa och distribuera information till kulturpiloter på skolor, göra omvärldsbevakning, planering och bokningar inför kommande termin. Arbetet utförs i nära samarbete med kulturproducenter, kulturpedagoger, verksamhetsutvecklare med flera inom Kulturcentrum och externa parter. I uppdraget ingår även administrativa uppgifter både med koppling till Kulturlöftet och till övrig kulturverksamhet. Administrationen gäller bland annat ekonomi, projekt och att bistå i redovisning och ansökan om externa medel. I uppdraget ingår även kommunikation av övrig kulturverksamhet; produktion av kommunikationsmaterial, informationsmaterial och innehåll till sociala media, såväl framtagande av texter och bildbearbetning i linje med kommunens kommunikationspolicy, kommunikationsplaner etc. Kommunikationen produceras i nära samarbete med respektive delprojektledare och Kulturcentrums producenter och informatör. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Har eftergymnasial utbildning inom kultur och/eller kommunikation som av arbetsgivaren bedöms som relevant. • Har arbetslivserfarenhet inom kultur- och/eller kommunikationsområdet • Känner dig trygg med att arbeta i olika digitala system från publicering på intranätet och Teams till Outlook och InDesign. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation Som person är du: • strukturerad • snabblärd och effektiv • lösningsfokuserad • prestigelös • kreativ • en god kommunikatör ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Där hittar du även kontaktuppgifter till vår inflyttarlots som kan hjälpa dig med olika kontakter och ge dig tips inför ditt val av bostad. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
Sandvikens psykiatriska mottagning är en del av specialistpsykiatrin inom Region Gävleborg och ansvarar för att erbjuda insatser som främjar psykisk hälsa och livskvalitet. Vi arbetar evidensbaserat och erbjuder ett mångsidigt utbud av behandlingsalternativ. Vår verksamhet präglas av ett gott bemötande, hög tillgänglighet och goda resultat. Hos oss möts du av ett engagerat team med stor kompetens och en vilja att göra skillnad. Nu söker vi en specialistläkare med stationeringsort Sandviken, men där arbetet huvudsakligen genomförs på distans. Tjänsten omfattar även bakjoursarbete i Gävle. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som specialistläkare hos oss kommer du att spela en avgörande roll i att erbjuda högkvalitativ vård på distans och bidra till verksamhetens utveckling. Du har ett aktivt samarbete med övriga professioner inom mottagningen såsom psykologer, sjuksköterskor, kuratorer och arbetsterapeuter för att säkerställa en helhetsinriktad vård. Du förväntas delta i utvecklingsarbete och har möjlighet att anpassa uppdraget utifrån särskilda kompetenser och intressen. Som specialistläkare hos oss kommer du bland annat att arbeta med • bedömning och behandling av patienter med olika psykiatriska tillstånd, inklusive affektiva sjukdomar, ångestsyndrom, personlighetsstörningar, ADHD och bipolär sjukdom • genomförande av psykiatriska utredningar, ställningstagande till diagnos och upprättande av individuella behandlingsplaner • medicinsk utvärdering och uppföljning av patienters behandling och läkemedel • vägledande samtal och stöd till patienter för att stärka deras psykiska hälsa. Hos oss får du • ett flexibelt arbete där patientens behov står i fokus • ett lärorikt och stimulerande arbete i ett erfaret team • regelbunden fortbildning och kompetensutveckling. Läs mer om våra olika förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga och är lyhörd i mötet med andra människor. Du har lätt för att anpassa dig och du ser möjligheter i förändringar. Du tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du tar även ansvar för din uppgift, strukturerar ditt arbete effektivt och driver dina processer vidare. Du förväntas ha ett genuint intresse för medicinsk forskning och patientsäkerhet. God samarbetsförmåga och ödmjukhet är avgörande för att lyckas i den teambaserade arbetsmiljön. I rollen som specialistläkare ska du ha • svensk läkarlegitimation med specialistutbildning i psykiatri • dokumenterad klinisk erfarenhet. För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av arbete inom psykiatrisk öppenvård. Då du förväntas kunna handleda och undervisa yngre kollegor och andra yrkesgrupper är det också meriterande om du har erfarenhet av handledning/undervisning . Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Är du serviceinriktad, självgående och positiv? Lillpuben är Sandvikens äldsta, minsta och mysigaste pub som även råkar servera de bästa burgarna i stan! Nu söker vi en till bartender med meriterad erfarenhet av barjobb som förstår innebörden av god service. i jobbet ingår, förutom servering av öl och cocktails, även, ta beställningar och servera mat och tillhörande arbetsuppgifter. stämmer det här in på dig och du är minst 20 år? Välkommen med din ansökan!
Som säljare hos oss kommer du att göra hembesök hos privatpersoner för att berätta om det erbjudande som vi har. Tjänsten går ut på att besöka husägare och villaägare i syfte att få bort fukt från bostaden. Du kommer sälja en helhetslösning för dränering så att de får en bättre inomhusmiljö. Arbetsrutinen kommer vara utföra hembesök som inkommit via telemarketing, annonsering eller själv har bokat. Väl på plats hos kund kommer du genom vårt egna system, som är ett av de mest moderna som marknaden har att erbjuda, kunna räkna på jobbet och ge ett pris direkt på plats. Du har en region som ditt arbetsområde och är fri och lägga upp din 40 timmars arbetsvecka så det passar dig. Vi kommer tillsammans sätta upp förväntade mål och sedan har du frihet under ansvar att bedriva ditt arbete på det sätt du tycker är bäst. Internutbildningen i början innebär en vecka på fältet tillsammans med grävtemet och sedan en veckas säljutbildning. Därefter har du nära kontakt med försäljningschefen som kommer hjälpa dig att göra ett så bra jobb som möjligt. Vi Erbjuder Utbildningar Tjänstebil Friskvårds bidrag Pensionstillägg Företags mobil och dator Bolags kickoff 2 ggr per år Profilkläder för alla årstider Korta beslutsvägar Vara med och lägga eget arbetsschema Karriärsteg Säljtävlingar med priser Riktigt gott kaffe! Kvartalsbonus Årsbonus Kvalifikationer De krav vi har på dig är att du delar vår vision om hur vi behandlar våra kunder samt att du behöver ha ett B-körkort, egen bil och att du behärskar det svenska språket på en bra nivå. Har du tidigare säljerfarenhet är det meriterande men inget krav. Då har vi avklarat det, vad är det då för individ vi letar efter? För dig är det viktigt att etablera ett förtroende hos våra kunder och du är bra på att få andra att känna sig bekväma. Vidare så är du en person som triggas av att sätta mål och du jobbar hårt för att infria dessa mål. Du tar ditt arbete på allvar och tar tag i de eventuella problem som dyker upp. Du är en god lyssnare och tydlig i ditt sätt att kommunicera. Det blir sällan missförstånd när man har med dig att göra och skulle det uppstå missar, vilket det kan göra, är du den första att försöka lösa det. Du kommer få arbeta med ett härligt gäng, som träffas ofta, har kul på jobbet, producerar mycket, du får frihet under ansvar på riktigt och erbjuds en bra marknadsmässig lön + provision utan tak. Så vad tror du, är det här nästa steg för dig? Om svaret är ja hoppas vi på att få läsa din ansökan redan idag. Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Ha det bra så länge, vi ser fram emot att höra från dig. //Teamet på Gårdsmark
Välj ett jobb för att visa detaljer