Säljare med eget driv! Grundlön + provision
AquaClean Tech Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med eget driv! Grundlön + provision Har du någonsin drömt om att driva ett eget företag och jobba efter dina egna villkor och bestämma ditt eget schema varje vecka? Är dina svar ”ja” så har du hittat helt rätt! Att jobba som säljare hos oss på Power Of Nature AB innebär att du själv bestämmer ditt schema efter hur du kan jobba i relation till ditt liv. Känslan av att vara självständig och driva eget företag fast med en trygghet som anställd. Vi har inga krav på tidigare arbetslivserfarenheter inom yrket. Detta då vi intern utbildar all vår personal från grunden så du blir den bästa versionen av dig själv inom yrket. I detta jobb besöker vi privatpersoner i deras hem och säljer vår produkt Roboclean. Hos oss får man alltid betalt för bägge delar så man jobbar aldrig gratis. Det man får betalt för är alla demonstrationer man gör men även en grundlön på 27.450:- vid heltidsjobb samt provision för allt man säljer! Vem söker vi? · Du är drivande i ditt arbete · Du har social kompetens · Du är öppen för nya möjligheter Vad erbjuder vi? · Kontinuerlig utbildning av våra försäljningschefer samt kontorschefer · Grundlön på 27.450:- vid heltidsjobb på 45 demonstrationer per kalendermånad + provision · Du jobbar på egen ort där du alltid utgår från ditt eget hem · Du bestämmer själv hur stort område du vill arbeta i · En bokningsavdelning som bokar dina besök åt dig vilket innebär att du jobbar på förbokade kundbesök De krav vi har är: · Att du har B-körkort · Att du har tillgång till bil att använda i arbetet · Att du kan det svenska språket flytande i tal och skrift Hos oss finns goda möjligheter till att klättra i karriärstegen och ta nästa steg som säljare. Kanske vill du driva ett eget kontor och ha ditt eget företag? Alla möjligheter finns hos oss! Välkommen med din ansökan idag!

Igår
Sista ansökan:
14 juli 2025
Inside Sales/Business Support hos Bioteria!
Performiq AB
Företagssäljare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du arbeta med produkter som ligger i absolut framkant som gör konkret skillnad för både miljön och samhället? Trivs du i en sälj- och supportroll med mycket kundkontakt och samverkan internt? Då kan tjänsten som Inside Sales / Business Support på Bioteria vara något för dig! I rollen blir du en viktig spelare i vårt säljteam där du samverkar nära våra regionansvariga säljare och övrig organisation. Du kommer att ta emot och hantera inkommande kundförfrågningar – både från nya och befintliga kunder – och ge teknisk rådgivning kopplat till våra biotekniska lösningar inom främst avloppsteknik. Du hanterar mindre affärer självständigt från behov till avslut, och vid större affärer gör du en initial behovsanalys och lämnar därefter över till regionansvarig säljare. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Rollen kräver att du trivs i en mix av kundservice, försäljning, teknik och administration – alltid med målet att leverera en lösning som skapar nytta för både kund och miljö. Vidare kommer du: · Att ta emot och vägleda kunder via telefon och e-post. · Att skapa, skicka och följa upp offerter. · Merförsäljning mot befintliga kunder. · Att ge teknisk rådgivning och föreslå rätt lösningar av våra biotekniska produkter inom avloppsteknik. · Att arbeta löpande i vårt CRM-system för att hantera kunddialoger, offerter och uppföljning. Personprofil Vi söker dig som är en lagspelare med erfarenhet av kundkontakt och gärna försäljning/support i en tekniskt orienterad verksamhet. Du är en kommunikativ person som trivs med att hjälpa andra och samtidigt driva affärer framåt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du är strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att sätta dig in i tekniska produkter. Har du erfarenhet från VVS-, fastighets- eller byggbranschen är det ett stort plus – likaså om du har ett intresse eller en bakgrund inom idrott eller föreningsliv, eftersom vi vet att det ofta innebär både lagkänsla och målfokus. Och – du bör inte ha något emot att dela kontor med ett par fyrbenta kollegor, då hundar är en naturlig del av vår vardag. Övrigt Ort: Arninge, Stockholm. Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstider: Vardagar, 07.00-16.00. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv – är vår samarbetspartner. Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen att söka redan nu! Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. Företagspresentation Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

Igår
Sista ansökan:
8 augusti 2025
OVK-kontrollant till Attunda Sot & Vent!
Performiq AB
VVS-montörer m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Attunda Sot & Vent söker nu en certifierad OVK-kontrollant – en roll för dig som gillar teknik, vill ta ansvar och samtidigt värnar om hälsa, inomhusluft och ventilation. Här får du ett varierat jobb där du rör dig ute hos kund, jobbar med modern mätutrustning som spårgas och blir en viktig del av ett mindre, erfaret team. Vi arbetar i Stockholmsområdet med utgångspunkt i Arlandastad, nära Märsta. I rollen som kontrollant för obligatorisk ventilationskontroll (OVK) säkerställer du att ventilationssystem i exempelvis skolor, kontor, kommersiella fastigheter och flerbostadshus fungerar enligt gällande regelverk. Du utför OVK-besiktningar i både nybyggda och befintliga fastigheter, sammanställer OVK-protokoll och ger rekommendationer för att förbättra inomhusmiljö och energieffektivitet. Arbetsuppgifter i korthet: • Genomföra både återkommande OVK och nybesiktningar i olika typer av fastigheter. • Använda teknisk utrustning för mätningar, inklusive spårgas (utbildning ges vid behov). • Upprätta OVK-protokoll och kommunicera tydliga åtgärdsförslag. • Samverka med fastighetsägare, förvaltare och tekniska kontaktpersoner. • Arbeta självständigt i fält, med nära stöd från erfarna kollegor inom ventilation och fastighetsteknik. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt lagd, strukturerad och självgående. Du är van att ta ansvar och trivs med att arbeta nära både teknik och kund. Du är en person som gillar att hitta lösningar, anpassar dig snabbt och kommunicerar professionellt i olika sammanhang. Vi ser gärna att du: • Har giltig OVK-behörighet N (krav) – gärna även behörighet K (meriterande). • Är van vid digitala verktyg och har tidigare erfarenhet av ventilationsteknik eller fastighetsbesiktning. • Har B-körkort (krav). • Det är meriterande om du kan åtgärda vissa brister direkt efter besiktning, exempelvis inom ventilationsrengöring eller teknisk fastighetsservice. Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00–16.00 • Placering: Arlandastad, ca 15 min promenad från Märsta pendeltågsstation Låter det här som något för dig? Sök gärna redan nu! Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. Företagspresentation Vi på Attunda Sot & Vent arbetar med sotning, ventilationsrengöring, OVK-besiktning och brandskydd i Stockholmsområdet – med målet att skapa tryggare och mer energieffektiva fastigheter. Våra kunder är både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Vi värdesätter hög kvalitet, snabb service och ett trevligt bemötande. Med ett engagerat team och tydliga värderingar fortsätter vi att växa – och söker nu fler kunniga medarbetare som vill vara med på vår resa.

Igår
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Samhällskunskapslärare
Uppsala kommun
Gymnasielärare

Välkommen till utbildningsförvaltningen. Vi erbjuder förskola, grundskola och gymnasieskola för barn och ungdomar mellan 0 och 20 år. Tillsammans jobbar vi mot målet att alla elever ska nå bästa möjliga kunskapsresultat. Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/ Vill du vara del av ett drivet arbetslag som tillsammans driver utvecklingen framåt? Vi söker dig som vill jobba en dag i veckan (20%) som samhällskunskapslärare på fordonsprogrammet på Uppsala Yrkesgymnasium Jälla under nästa läsår. Låter det intressant? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten redan idag! Uppsala yrkesgymnasium Jälla är ett gymnasium med bygg- och anläggningsprogrammet, el- och energiprogrammet, vvs- och fastighetsprogrammet, naturbruksprogrammet, fordon- och transportprogrammet samt introduktionsprogrammet. Dessutom finns särskola och vuxenutbildningar på skolans område. Skolan är belägen 6 kilometer från Gränby centrum och har idag cirka 650 elever. Läs gärna mer på vår hemsida (https://yrkesgymnasiumjalla.uppsala.se/) Beskrivning av arbetsuppgifter Arbetet innebär att undervisa 2 klasser i samhällskunskap på fordon- och transportprogrammet. Undervisningen sker på måndagar. På fordon- och transportprogrammet samarbetar alla medarbetare för att alla elever skall få en utbildning som branschen kräver. Vi arbetar tillsammans och driver utvecklingen tillsammans. Skolan har välutrustade lokaler och goda samarbeten med branschen i regionen. Kvalifikationer Vi söker dig som med fördel är utbildad lärare i samhällskunskap på gymnasienivå. Som person är du pedagogisk och har förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Vidare är du bra på att skapa kontakter och underhålla relationer. Det är en fördel om du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt.  Upplysningar Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Tina Eriksson, programrektor, 018-727 92 38. Facklig företrädare: Sveriges lärare, Elisa Eriksson, 018-727 81 00. Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 68 24. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Igår
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Extrajobb som personlig assistent till 21-årig tjej
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby.   Vi söker nu personlig assistent till en kund som bor i Östhammar. Om jobbet som personlig assistent  Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar henne både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där hon befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att hon får förutsättningar att leva det liv som hon önskar. Arbetsuppgifter  Dina arbetsuppgifter varierar med allt från att vara stöd i sysselsättning, behjälplig vid kommunikation till att hjälpa till med personlig hygien och i matsituationer.   Vi söker dig som  Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd, initiativrik och har ett kreativt sinne i arbeta för utveckling och självständighet. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen Anställningsformen är initialt en timanställning, men kan senare ändras till anställningsförmen För viss tid så länge assistansuppdraget varar. Löneformen är timlön, oavsett anställningsform.   Vi söker någon som vill och kan jobba en vardag i veckan samt söndag dag varannan vecka, utöver det vill finns det möjlighet att jobba extra som vikarie dag och kväll både vardag och helg. I samband med semestrar under sommaren kommer det vara möjligt att jobba mer.   Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Igår
Sista ansökan:
28 juli 2025
Sommarjobb Sälj Uppsala City
Brilliant Values Global AB
Telefonförsäljare m.fl.

För dig som har uppehåll ifrån studierna ges ett gyllene tillfälle att få arbetslivserfarenhet under sommaren med matnyttigt arbete som leder till både insikt i branscher och möjligheten att utvecklas – framför allt om du är intresserad av att jobba med någon slags försäljning eller marknadsföring i framtiden. Vi erbjuder ett intressant och lönsamt arbete där det finns oändligt mycket att utvecklas inom - både som individ och som säljare - då vi förser dig med goda erfarenheter och kompetenser som du kan ha nytta av i alla sammanhang livet igenom. Många av våra tidigare sommarjobbare arbetar fortfarande kvar hos oss som deltids- eller heltidsanställda. För att trivas och lyckas med jobbet hos oss så ser vi att du är: • Positiv • Ambitiös • Social och utåtriktad och vågar tala med nya människor • Behärska svenska språket obehindrat i både tal och skrift Obs: Vi söker dig som är intresserade av att jobba resterande del av sommaren under våra ordinarie kontorstider: mån-tors 9:15-17:45, fre 9:15-16:30). Tidigare erfarenhet av försäljningen är inget krav då vi står för utbildningen, det viktigaste är att du är driven och vill lyckas. Som telefonförsäljare på Brilliant Values så kan du förvänta dig en snabb fot in i teamet då alla våra ledare och coacher har mångårig erfarenhet. Du kommer att få tydlig feedback som gör att du snabbt kommer in i uppgiften och givetvis en gedigen utbildning som fortlöper så länge din karriär pågår hos oss. Genom att sätta medarbetaren i fokus och som evidens på att våra metoder är framgångsrika så har vi vunnit prestigefyllda priser som bl.a. ’Årets Säljbolag’, ’Årets Ledare’ och ’Årets Säljare’. Vi är kända för vår framgångsrika företagskultur och utöver de fantastiska förmånerna man plockar på sig genom att representera Sveriges ledande företag så erbjuder vi även: • Möjligheten till förlängd anställning efter sommaren - heltid eller deltid. • En fast lön plus bonusar och provision utan tak. • Prisbelönta ledare och medarbetare som är utsedda till Sveriges absolut främsta inom området. • Löpande utbildningar och kurser samt erfarenheter du kommer ha nytta av för resten av ditt liv. • En arbetsatmosfär som präglas av kunskap, karriär, sammanhållning och tävlingar. • Goda karriärmöjligheter då vi befinner oss i ett expansivt skede samt möjlighet att jobba på våra kontor i Spanien (Gran Canaria) - där vi har ett sammansvetsat team av svenskar. Vill du bli en del av Brilliant Values? Om du passar in på beskrivningen ovan så ber vi dig skicka in din ansökan innehållande en beskrivning av dig, ett CV samt ett telefonnummer – så tar vi kontakt med dig så snabbt som möjligt. Skicka in din ansökan till [email protected] eller ansök via formuläret som du finner vår hemsida: https://brilliantvalues.com/sommarjobb-i-uppsala/ Obs: Ange vilka datum du kan jobba då sommaren sträcker sig till slutet av augusti. Du kan maila in din ansökan till [email protected] Urval och rekrytering sker löpande - välkommen in med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
6 juli 2025
UtbiIda dig till skadetekniker med garanterad anställning!
Professionals Nord Rekrytering AB
Byggnads- och ventilationsplåtslagare

Här erbjuds en unik möjlighet att utbiIda sig till Skadetekniker på bara 12 veckor och efter avslutad utbiIdning säkras du en trygg anställning via oss på Professionals Nord med uppdrag hos Möller Bil! Kanske har du alltid haft ett intresse för fordonsbranschen? Vi välkomnar dig, oavsett tidigare kunskap, bakgrund eller utbiIdning! Möller Bil Sverige är återförsäljare med fullserviceanläggningar för Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen Transportbilar och CUPRA. Vi har idag verksamhet på 12 orter i Mälardalsområdet och en Audi anläggning i Göteborg och ca 750 medarbetare. Som Skadetekniker hos Möller Bil blir du en nyckelperson i ett erfaret team där kvalitet, noggrannhet och kundfokus står i centrum. De erbjuder en trygg arbetsmiljö och möjligheten att arbeta med marknadsledande fordon i toppklass. Information om programmet UtbiIdningsprogrammet bygger på metoden Accelerated Learning, som består av kortare teoretiska delar i kombination med praktiska moment för att ge dig alla verktyg för att lyckas i rollen. Du kommer att fördjupa dig i områden som mekaniska arbeten i verkstaden, demontering och återmontering av karosskomponenter, svetsning och plåtarbete. Du genomgår en kostnadsfri intensivutbiIdning på 12 veckor, vilket ger dig möjlighet till en raketstart på din nya karriär som skadetekniker. Uppstartsevent: 21 augusti Förstudieperiod: 25 augusti – 5 september UtbiIdningsperiod: 8 september – 28 november Första dag hos Möller bil: 1 december Omfattning: Heltid UtbiIdningsort: Stockholm Arbetsort efter avslutad utbiIdning: Uppsala UtbiIdningsprogrammet är ett nära samarbete mellan Professionals Nord och Möller Bil. Efter avklarad examen anställs du av oss på Professionals Nord och under de första 18 månaderna arbetar som konsult hos vår kund Möller Bil. Förutsatt att samarbetet har fungerat väl, är målsättningen och intentionen en fortsatt anställning hos Möller Bil. Rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: En kostnadsfri utbiIdning med garanterad anställning hos Möller Bil. Du erbjuds även ersättning under utbiIdningsperioden. Låter detta för bra för att vara sant? Det tycker inte vi, vi vill satsa på dig som vågar byta karriär och är redo att ge 100% engagemang i allt du tar dig an! Information om tjänsten I rollen som Skadetekniker kommer du att arbeta tillsammans med ett sammansvetsat team med ett genuint engagemang för att lösa kundens problem. Du kommer att arbeta självständigt med skadereparationer för transportbilar och personbilar. Arbetet innehåller allt från plåtriktning, byte av skadade delar, svetsning och spackling/slipning. För att ge dig rätt förutsättningar att komma in i rollen blir du tilldelad en fadder som följer dig i ditt arbete inledningsvis. Arbetet är förlagt dagtid mellan 07:00-16:10 måndag-torsdag och 07:00-14:30 fredagar. Exempel på arbetsuppgifter är: • Utföra skadereparationer: svetsning, plåtslagning, karosskomponenter t ex, kaross, huv, dörrar och fönster, broms och fjädringskomponenter samt kylsystem • Ansvara för att ditt arbeta utförs i linje med deadline • Arbeta flexibelt med dina uppdrag för att finnas behjälplig för dina kollegor Vi söker dig som • Är 18 år eller äldre • Flytande svenska i tal och i skrift • Innehar B-körkort • Har ett tekniskt intresse • Motivation för rollen som skadetekniker • Godkända testresultat (MAP och Matrigma) • Godkänd hälsoundersökning Hälsokontroll Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas både under utbiIdningen och på lång sikt hos Möller Bil. Möller Bil präglas av en kultur som bygger på samarbete, välvilja och genuint engagemang i arbetet. Därför söker vi efter kandidater som känner sig relaterade till följande egenskaper: • Problemlösning • Relationsbyggande • Resultatorienterad • Samarbetsförmåga • Ansvarstagande För att bli antagen till utbiIdningsprogrammet krävs en godkänd hälsoundersökning som bokas av Professionals Nord i samband med ett erbjudande. Även godkänd bakgrundskontroll och utdrag ur belastningsregister krävs för att bli antagen till utbiIdningen. Ansökan och rekryteringsprocess När du ansöker till programmet kommer du inledningsvis att få besvara ett antal frågor där du redogör ditt intresse för utbiIdningen och tjänsten. Då personliga egenskaper, motivation och engagemang är av största vikt ser vi fram emot att ta del av varför just du ska ta en plats i utbiIdningen. Efter inskickad ansökan kommer du även att få ett mejlutskick med länk till ett personlighetstest och ett test kopplat till logisk slutledningsförmåga som du behöver genomföra med godkänt resultat för chans att gå vidare i rekryteringsprocessen. START: Augusti 2025 OMFATTNING: Heltid STAD: Uppsala URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Igår
Sista ansökan:
27 juli 2025
Farmaceut till Kronans Apotek Svartbäcksgatan Uppsala

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Engagerad och erfaren farmaceut till Kronans Apotek Svartbäcksgatan, Uppsala Vi söker dig som är en engagerad och erfaren farmaceut och som vill ta en nyckelroll som expert på både receptbelagda och receptfria läkemedel hos oss på Kronans Apotek Svartbäcksgatan. Apoteket ligger mitt på gågatan i hjärtat av Uppsala, omgiven av butiker, caféer, restauranger och bibliotek – ett levande område med stor variation i kundflödet. Våra kunder består främst av barnfamiljer, studenter och människor i farten, vilket ger dig möjlighet att göra verklig skillnad i deras vardag. Du blir en del av ett engagerat och positivt team som består av två farmaceuter och två apotekstekniker, som tillsammans tar stort ansvar för driften och alltid strävar efter att leverera kundupplevelser i toppklass. Apoteket är även en del av ett kluster tillsammans med Kronans Apotek Kvarnengallerian. Det innebär att du blir en del av ett större sammanhang och ett ännu starkare team – totalt ytterligare fyra farmaceuter och två apotekstekniker – där vi tillsammans samarbetar och utvecklas. Vill du vara med och göra skillnad i en miljö där teamkänsla, ansvar och kundfokus står i centrum? Då är det dig vi söker! Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 10-19 på vardagar, 10-17 på lördagar och 12-16 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på deltid. Du kommer tillhöra apotekschef Ibtesam Murad team. Önskad start enligt överenskommelse. Önskad start [omgående/enligt överenskommelse/en specifik månad]. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Ibtesam Murad tel. 070 081 90 60 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

2 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Bilrekonditionerare
Upplands Rekond & lack AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Erfaren bilrekonditionerare sökes! Vi söker dig som har jobbat med bilrekond tidigare och är självgående. Du ska kunna hantera både in- och utvändig rekond, polering, tvätt och däckbyte.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Konsult inom ekonomi och redovisning
Avanta Ekonomi AB
Redovisningsekonomer

På Avanta söker vi nu en redovisningskonsult eller ekonom som vill bli en del av vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en familjär arbetsmiljö där vi ständigt arbetar för att erbjuda den bästa servicen till våra kunder samtidigt som du utvecklas i din yrkesroll. Vem är du?Till vårt Uppsala-kontor söker vi dig som lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Du är ansvarstagande och vill ta dig an utmaningar för att växa. Du är ekonomiutbildad, har arbetat på redovisningsbyrå tidigare och känner dig trygg i arbetet med den löpande redovisningen. Du känner även trygghet i att göra förenklade bokslut och enklare rådgivning mot kund. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi värdesätter att du är en person som trivs i sociala miljöer, tycker om att bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byrå som en fördel och att du uppskattar möjligheten att arbeta nära kunder av olika storlek och inom olika branscher. Hos oss är det en självklarhet att driva arbetet genom automatiserade flöden och använda moderna verktyg som stöd i redovisning och rådgivning. Därför ser vi teknisk nyfikenhet, systemvana och ett digitalt arbetssätt som en avgörande del av din kompetens. Viktigt för rollen: Relevant utbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet förvärvad inom branschen. Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning, enklare företagsrådgivning och enklare bokslutsarbete. Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå  God systemvana och förståelse för digitala flöden God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift God kommunikativ förmåga God samarbetsförmåga God problemlösningsförmåga Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt Meriterande för rollen: Arbetslivserfarenhet av försäljning, kundrådgivning och förändringsarbete Kundansvar från redovisningsbyrå Arbetslivserfarenhet av K2-bokslut, K3 årsredovisning och koncernredovisning Erfarenhet av avancerad lön, inkomstdeklarationer för företag och privatdeklarationer Arbetslivserfarenhet av kunder med större koncern-struktur Arbetslivserfarenhet av att arbeta i team Erfarenhet av Fortnox, Visma Lön och Björn Lundén Vad kommer du att arbeta med? I nära samarbete med kollegor kommer du huvudsakligen arbeta med den löpande redovisningen men även enklare bokslutsarbete och rådgivning. Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Exempelvis finns goda möjligheter att utvecklas inom mer avancerad bokföring samt inom bokslut, affärsrådgivning och deklarationer. Arbetet består av såväl självständigt arbete som arbete tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder dig:Hos oss på Avanta får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra, men vi erbjuder dig även: Moderna och trevliga kontorslokaler i närhet till Uppsala Centralstation med utmärkta pendlingsmöjligheter med buss eller bil. Arbete självständigt och i team med samarbete och kunskapsutbyte i fokus. En central roll i ett växande bolag där du kan påverka. Möjlighet att arbeta med utmanade kundprojekt där förändringsledning, digitalisering och automatisering samt affärsutveckling står i fokus. Ett omfattande förmånspaket med friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Flexibla arbetstider samt möjlighet till distansarbete för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter som en naturlig del av vår företagskultur Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Uppstart enligt överenskommelse. Vi tillämpar ett löpande urval, vänta därför inte med din ansökan. Eftersom vi vill säkerställa en strukturerad, rättvis och fördomsfritt urvalsarbete ber vi dig att inte skicka in något personligt brev. Istället fokuserar vi på att bedöma din kompetens utifrån de urvalsfrågor du besvarar i samband med ansökan. Dina personliga egenskaper bedöms senare i processen genom strukturerade intervjuer. Du kan läsa mer om vår rekryteringsprocess här. För att uppfylla våra interna rutiner för lämplighetsprövning enligt lagen om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism (PTL) ber vi dig att bifoga ditt examensbevis eller intyg över avklarade studier. I slutskedet av processen genomför vi även en bakgrundskontroll innan ett anställningsbeslut fattas. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team! Observera: På grund av semestertider kommer vi att påbörja urvalet först i augusti. Det kan därför dröja lite extra innan du får återkoppling. Tack för ditt tålamod och för att du visar intresse för att jobba hos oss! Vi undanbeder kontakt från rekryteringsföretag och säljare av platsannonser.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
7 november 2025