Account manager Östergötland
TIMO Sweden AB
Företagssäljare

Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Account manager Sundsvall-Östersund
TIMO Sweden AB
Företagssäljare

Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

12 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Account manager Västerås
TIMO Sweden AB
Företagssäljare

Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

12 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Account Manager B2B
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning.  Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet  Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten.  I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Innesäljare
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

12 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg
Säljpitch AB
Företagssäljare

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige  - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet  - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap  - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige  - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!   Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Account Manager till Joyweek Stockholm
Joyweek AB
Företagssäljare

Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder. Om rollen I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer. Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar. Ditt uppdrag Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell Bidra med energi, idéer och laganda i teamet Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag Har B-körkort Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi Vad vi erbjuder dig Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
LIA /praktik försäljning & affärsutveckling plats
Arkigroup AB
Företagssäljare

Om Oss ARKIGROUP AB grundades 2018 för att möta den ökande efterfrågan på specialistkompetens inom arkitekturtjänster. Vi kombinerar expertis inom arkitekturrådgivning, byggteknik och inredningsdesign för att utveckla innovativa och hållbara lösningar. På ARKIGROUP AB är vi en sammansvetsad grupp av skickliga arkitekter och byggingenjörer, dedikerade till att leverera högkvalitativa och skräddarsydda tjänster för alla typer av fastighetsprojekt. Vårt mål är att säkerställa att dina visioner blir verklighet – med kostnadseffektivitet i fokus. Med över 30 års samlad erfarenhet inom branschen är vi din pålitliga partner för hållbara och framåtblickande projekt. Vårt huvudkontor ligger i Linköping. Om dig LIA /praktik försäljning & affärsutveckling Plats: Linköping (möjlighet till viss distansarbete) Start: Omgående eller hösten 2025 Vill du utveckla dina färdigheter inom försäljning och affärsutveckling i en framtidsbransch? Vi söker nu dig som vill jobba med försäljning av företagsförsäljning (B2B) B2B Sales, Account Management, Key Account Management, eller liknande försäljningsutbildningar. Du arbetar strukturerat och målinriktat samt planerar din dag för att kunna utföra arbetet effektivt och noggrant. Vidare så är du en positiv lagspelare som trivs att jobba mot uppsatta mål och som tycker att göra affärer är det bästa som finns. I rollen som säljare kommer ditt fokus att vara att hjälpa kunderna att fokusera på sin kärnverksamhet genom vårt tjänsteutbud. Du bearbetar nya kunder, ser affärsmöjligheter och svarar på upphandlingar - privata såväl som offentliga. Dina arbetsuppgifter under praktiken: Arbetsuppgifterna innebär att man driver hela säljprocessen. Du kommer ansvara för att erbjuda hela vårt utbud till nya kunder. Prospektering och identifiering av nya kundmöjligheter Kontakta potentiella kunder och genomföra behovsanalyser Delta i utformning av försäljningvägar och lösningar Bygga relationer med både nya och befintliga kunder Vi ser gärna att du: Studerar försäljning, B2B, Account Management eller motsvarande Är nyfiken och vill förstå hur affärsutveckling hänger ihop Trivs med både självständigt arbete och teamarbete Driva kundmöten och försäljning Ta fram affärsförslag Du tycker om att jobba med långsiktiga kundrelationer Har en seriös attityd med en serviceminde till bolaget och deras kunder. Är målinriktad och har viljan att bli bättre. Är social och har lätt för att prata med människor. Info Besök gärna vår hemsida www.arkigroup.se för ytterligare information om oss . Vid frågor kontakta gärna ansvariga Ali Alshammari 0737168338.

11 maj 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Fazer söker säljare till Göteborg

Skapa ögonblick som gör skillnad. Vi söker en driven och serviceinriktad säljare till vårt team på Fazer Sweden! Som säljare hos oss arbetar du med en portfölj av framgångsrika varumärken så som Dumle, Geisha, Karl Fazer, Ögon, Tutti Frutti, Aito, Froosh och Frebaco. I rollen som säljare ansvarar du för att introducera och sälja in produkter till kunderna inom dagligvaruhandeln och hjälper till med synliga exponeringslösningar och kampanjer. Tillsammans med butikerna lägger du upp kortsiktiga och långsiktiga mål gällande lönsamhet och sortiment samt ansvarar för att löpande bygga och vårda relationerna med dina kunder. Du utgår från hemmet och besöker dagligen butiker och presenterar våra produkter med ansvarsområde för distrikt Göteborg med omnejd med tillträde omgående. Tjänsten är en tillsvidareanställning (inleds med provanställning) på heltid med arbetstid förlagd dagtid, måndag till fredag. Varför ska du välja Fazer? Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Som säljare för Fazer Sweden får du möjlighet till utvecklings- och karriärmöjligheter inom företaget samt förmånen att arbeta med några av branschens starkaste varumärken. Vad bidrar du med till teamet? Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och utbildning på lägst gymnasienivå. Vi söker dig som är driven och brinner för att skapa goda resultat och leverera efter uppsatta mål. Du har ett intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av att arbeta med butiksmarginaler och prissättning. För att vara lämplig i rollen som säljare hos oss har du goda Office-kunskaper samt innehar B-körkort. Du ska även vara flytande i svenska i både tal och skrift. Som person är du utåtriktad, social och positiv med ett intresse för kundrelationer och service. Vi söker dig som är strukturerad och självgående med en positiv inställning till utveckling och förändring. För att trivas i rollen som säljare tror vi att du är redo för en utmaning inom en varugrupp där flera andra starka aktörer konkurrerar och du är motiverad för att lyfta våra varumärken på marknaden. Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Du blir anställd av Fazer som i denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Med fokus på matupplevelser gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra cirka 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till ytterligare cirka 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2022 uppgick till 1,1 miljarder euro. Northern Magic. Made Real.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025