Vi söker nu åt vår kund två drivna Account Managers! Våning 18 är en av Sveriges snabbast växande byråer inom digital marknadsföring. Vi söker nu 2st Account Managers som vill vara med och växa Våning 18 i Göteborg och ta ytterligare marknadsandelar! Vi har sedan 2017 varit Premier Partner till Google vilket endast 3% av de mest framgångsrika byråerna i Sverige är. Vi är proffs på både SEO & Google Ads helt enkelt! Oavsett om du är i början av din säljkarriär eller har en längre dokumenterad erfarenhet så är det viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö med hög aktivitetsnivå. Är du Driven – Engagerad – Målfokuserad? Då kommer du att lyckas i rollen som Account Manager på Våning 18 AB! Drivs du av att arbeta självständigt? Trivs du på en arbetsplats där teamarbetet också utgör en viktig grundpelare? Gillar du att tillsammans pusha varandra för att nå målen? Är det check i boxen så här långt kommer du att gilla att arbeta hos oss! Vi erbjuder dig en rolig och utvecklande roll som AM, där du får möjlighet att bidra till- och påverka utvecklingen i ett växande företag. Din ambition och dina goda resultat ger dig därför stora utvecklingsmöjligheter. I rollen som AM arbetar du mot en individuell budget och rapporterar till försäljningschefen. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet utav uppsökande men det är inget krav för att söka tjänsten. Försäljningen vi driver är till stor del via telefon (s.k. ”kalla samtal”) som följs upp av demomöten med kund. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Dina arbetsuppgifter: Du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt beskriva nyttan och värdet i att investera i de digitala kanalerna som vi erbjuder. Försäljning av digitala tjänster som ex: Google Ads, Sökmotoroptimering (SEO) och Hemsidor m.m. Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga relationer. Ansvara för hela säljprocessen: införsäljning – uppföljning av resultat och löpande kundvård. Om oss Våning 18 grundades 2016 och vi har på snabb tid etablerat oss som en av landets mest framgångsrika byråer inom ”Performance Marketing”. Idag hjälper vi hundratals företag i olika branscher med att öka deras trafik från sökmotorer som Google. Bland våra kunder finns några av Sveriges starkaste varumärken. Vi har kontor i Halmstad och Göteborg, men våra kunder finns utspridda i hela Sverige. Sedan våren 2022 ägs Våning 18 AB utav Lyvia Group. Lyvia grundades 2020 med visionen att skapa en bolagsgrupp där en kund kan hitta de bästa leverantörerna av alla digitala lösningar, för hela sitt digitala ekosystem. Lyvia har vuxit snabbt och är nu etablerade i hela Europa med ca. 45st nischade ”best in class bolag”, ca. 2000 anställda och en omsättning på strax över 2 mdkr. I denna rekryteringsprocess samarbetar Våning 18 med Sales Collective. Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg (Jayc-z hotell) OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön och provision KONTAKT: Rekryteringsansvarig Anders Welander Ansökning sker via formuläret SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-03-15 - löpande intervjuer - ansökningar bearbetas och tillsätts löpande, ansök idag!
Vi söker en Account Manager till vår egen mobiloperatör och växel, Vobbiz! Vobbiz är en mobiloperatör och växellösning för företag – vi erbjuder flexibilitet och smidighet i toppklass. Nu söker vi en driven säljare som vill vara med och utveckla vår affär! I rollen ansvarar du för hela säljprocessen – från att identifiera kundens behov till att bygga långsiktiga affärsrelationer. Du fungerar både som säljare och rådgivare, där service och kundnöjdhet alltid står i fokus. Är du målinriktad, engagerad och redo att ta din karriär till nästa nivå? Då är det dig vi söker! Om rollen Som Account Manager hos Vobbiz kommer du att: Söka upp nya kunder och boka möten. Genomföra säljmöten, analysera kundens behov och presentera skräddarsydda lösningar. Bygga upp din egen kundstock och långsiktiga affärsrelationer. Bidra till att etablera Vobbiz som det självklara valet på marknaden. Vi söker dig som: Gärna har erfarenhet av B2B-försäljning eller telefonförsäljning och är van vid att hantera kundkontakter på ett professionellt sätt. Är en skicklig kommunikatör och förhandlare som omvandlar invändningar till affärsmöjligheter. Är målinriktad och resultatorienterad – du ger aldrig upp och drivs av att nå och överträffa uppsatta mål. Söker en långsiktig karriär inom företaget och vill vara en del av en växande organisation där du kan utvecklas. Vad vi erbjuder: Heltidsanställning med fast lön och schyssta provisioner – utan lönetak! Utbildning och utveckling som kommer stärka dig inom försäljning. Möjlighet att ta del av bokade möten när du visat resultat. Frihet under ansvar. Bonusar, förmåner och tävlingar. Om du känner igen dig i beskrivningen – skicka in din ansökan idag!
Uppsala titta hit! Vi söker just nu ambitiösa stjärnor till uppstarten av vårt nya kontor i Uppsala! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Uppsalakontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Borås, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, Piteå samtidigt växer vi ständigt. Som en AM/KAM hos oss ansvarar du för att kontakta nya kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik medarbetare och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga. Att jobba som AM/KAM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: * Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. * Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden och etablera den lokalt i Uppsala-området * Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. * Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du tillsammans med kollega genomför kundmöten. Tjänsten som AM/KAM är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. * Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar * Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer * Du är orädd, driven och tävlingsinriktad * En karismatisk och säljande personlighet * Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder * Du har tidigare nått framgångsrika försäljningsresultat i liknande roll Krav: * Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B. * Vana att kontakta kunder via telefon * Gymnasial utbildning * Flytande svenska i såväl tal som skrift. Meriterande: * Erfarenhet av CRM-system. * Arbetat framgångsrikt med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: * Fast grundlön med provision * Sälj och resetävlingar * Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling * En rolig arbetsplats med glädje och energi * Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra
Mötesbokare till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Mötesbokare hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Mötesbokare blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse
HIRED söker för kunds räkning dig som vill bli en del av en av Sveriges mest framgångsrika byråer inom Performance Marketing. Sedan starten har företaget snabbt etablerat sig som en pålitlig partner för hundratals företag i olika branscher och hjälpt dem att öka sin trafik från sökmotorer som Google. Bland deras kunder finns några av Sveriges mest välkända varumärken. Sedan 2017 är företaget dessutom Premier Partner till Google, vilket är en utmärkelse som endast 3% av de mest framgångsrika byråerna i Sverige uppnår. Här får du arbeta med experter inom både SEO och Google Ads och bli en del av ett företag som sätter prestation och innovation i centrum. Arbetsuppgifter: Försäljning till nya kunder Prospektering - Hitta potentiella nya affärer Genomföra möten med kunder Stänga nya affärer Bearbeta egna befintliga kunder Krav: Minst 1-2 års erfarenhet av (B2B eller B2C) försäljning Meriterande: Jobbat med försäljning av SEO / SEM Tidigare meriter inom försäljning (ex. Månadens säljare) Tidigare erfarenhet av medieförsäljning Vi tror att du är: Vi tror att du är en positiv, ihärdig och energisk person som gillar att driva på din egna försäljning. Rätt personer kommer att trivas och utvecklas på ett bra sätt hos oss! Utvecklingsmöjligheter och förmåner: Bygga sin egen kundstock och bearbeta relation över lång tid. Nya roller som teamleader/säljchef Friskvårdsbidrag Extra semestervecka Tjänstepension Möjlighet att träna vid lunch varje dag Låter det här som du? Ansök idag!
Xensam: SAM Disrupters Xensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today. We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count. About the role As a Corporate Account Manager at Xensam, you will be responsible for driving net new sales. You will play a vital role in prospecting, conducting tool demonstrations, delivering proof of concepts, and closing net new business. Furthermore, you will collaborate with our partners to expand our market reach. Responsibilities Sales strategy: Identify and pursue new sales opportunities within mid-market clients. Develop and execute strategies to meet or exceed revenue targets. Prospecting: Identify potential new clients in the market and build and nurture relationships with prospects to understand their SAM needs. Solution Demonstrations: Conduct detailed demonstrations of Xensams technology and services and showcase how our solutions can address the unique needs of each client. Partner Collaboration: Identify joint opportunities and deliver comprehensive solutions with partners. Customer Engagement: Proactively assess client needs and maintain satisfaction, and provide SAM expertise. Qualifications Bachelor's degree in Business, IT, or related field. Minimum of 1-2 years experience in corporate account management, including net new technology sales. Exceptional problem-solving and negotiation abilities. Proficiency in using CRM and account management software. Proficiency in using prospecting tools like LinkedIN Navigator. Results-oriented with a strong focus on client satisfaction and retention. Knowledge of Software Asset Management (SAM) is a plus. Excellent communication and presentation skills in fluent English and Dutch. What you get A dynamic position embracing "freedom under responsibility". Three days in-office (with remote work on Mondays and Fridays). If sales targets are met, all employees enjoy an annual destination trip. Join an ambitious and diverse team, and work with cutting-edge technology in the fastest-growing SAM software on the market. An opportunity to shape your career growth while contributing to the company’s success. At Xensam, our core values define our culture: Rebellious: We encourage a spirit of freedom and initiative within responsibility. Humane: We foster a caring, inclusive environment that values diversity and respects individuality. Harmonious: We promote work-life balance, creating a pleasant, supportive workplace. As part of our recruitment process, we conduct background checks on final candidates to fulfill our commitments to customers and ensure a safe work environment. This position can be based in either Stockholm, Sweden, or London, UK. Location-specific benefits will apply accordingly.
Är du nyfiken på att bygga en karriär inom försäljning? Hos Cloudo söker vi en Junior Account Manager som är intresserad av att utvecklas inom försäljning och vill vara med på en spännande resa i en växande organisation. Om Cloudo Cloudo är ett företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag och vi är just nu i en expansiv fas. Vi söker nu dig som vill vara med och bidra till vår tillväxt och utveckling. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager kommer du att vara en viktig del av vårt team. Ditt arbete kommer att innebära att skapa nya kundkontakter och bygga långsiktiga relationer. Du kommer också att få möjlighet att identifiera affärsmöjligheter och arbeta med att utveckla lösningar för våra kunder. I rollen ingår bland annat att: Ta kontakt med potentiella kunder och öppna nya affärsmöjligheter. Bygga och utveckla relationer med kunder för att skapa långsiktiga samarbeten. Identifiera nya behov hos kunder och hjälpa dem hitta lösningar. Delta i förhandlingar och bidra till att stänga affärer. Vem är du? Vi söker dig som är i början av din karriär och vill lära dig mer om försäljning. Du har en naturlig nyfikenhet, ett driv att utvecklas och en vilja att nå uppsatta mål. Att använda telefonen som arbetsverktyg känns naturligt för dig. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en tydlig väg för din karriärutveckling i en växande organisation. Du får stöd och verktyg för att lyckas, och en arbetsmiljö där engagemang och samarbete är viktigt. Är du intresserad av att lära dig mer om försäljning och ta första steget i din karriär? Ansök gärna och hör av dig om du har några frågor.
Mötesbokare till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Mötesbokare hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Mötesbokare blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse
Stockholms Poolservice startade 2014 med målet att leverera och bygga kvalitativa pooler. Vi är stolta över vår nära kontakt med kunderna och vårt engagemang i att hjälpa dem genom hela processen – från planering till färdig pool. Vi lever som vi lär och strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen. Just nu expanderar vi och söker en engagerad säljsamordnare för att hjälpa oss växa ytterligare. Som säljsamordnare kommer du att arbeta tätt tillsammans med bolagets ägare och vara en del av vårt sammansvetsade team. Tjänsten innebär både självständigt arbete och samarbete med resten av teamet, där du får möjlighet att vara med och utveckla företaget på flera plan. Vi har i dagsläget 5 anställda, men vi har stora planer för framtiden och kommer att växa. Vi erbjuder en arbetsplats med god stämning där vi värdesätter trivsel, vilket också märks genom våra sociala aktiviteter såsom julbord och kickoffs. Som Säljkoordinator hos oss kommer du att: Samordna och genomföra försäljningsaktiviteter Arbetsleda projekt och stötta teamet Delta i utvecklingen av affärssystem och rekryteringar Skapa och vårda kundrelationer genom hela försäljningsprocessen Önskad Profil: B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Erfarenhet från byggbranschen eller poolbranschen Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och en problemlösare, Eftersom vi arbetar med komplexa projekt och kundförfrågningar, behöver du ha förmågan att snabbt hitta lösningar på problem som uppstår. Är samarbetsvillig och kan ge och ta kritik, Vi arbetar i team där samarbete är avgörande för framgång. Du måste kunna både ge och ta emot konstruktiv kritik för att bidra till utveckling och förbättringar inom både teamet och bolaget. Är en driven person med framåtanda, Vi befinner oss i en expansiv fas, och vi söker någon som har energi och engagemang att driva saker framåt. Att vara initiativrik och självmotiverad är avgörande för att lyckas i denna roll och för att utveckla verksamheten vidare. Har förmåga att arbeta självständigt, Det är viktigt att du är strukturerad och kan ta ansvar för dina egna projekt och uppgifter utan att behöva ständig vägledning. Meriterande om du: Har erfarenhet av CRM-system Har arbetat som säljare Har minst 5 års erfarenhet inom branschen Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag – fredag, 08.00–17.00 (flexibla arbetstider) Placering: Tumba/Uttran, med möjlighet att arbeta hemifrån Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning Förmåner: Friskvårdsbidrag, tjänstepension Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Har du erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att skapa och stänga affärer? Vill du ta nästa steg i karriären och arbeta på ett innovativt SaaS-företag i framkant? Vi söker nu för Qualifiers räkning en Account Executive till deras dynamiskt säljteam som hjälper företag att växa genom smarta och automatiserade lösningar av prospektering och leadsgenerering. Om rollenSom Account Executive kommer du att ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering och möten med potentiella kunder till att stänga affärer. Du får arbeta med en marknadsledande tjänst inom automatiserad prospektering och leadsgenerering samt en ny AI-driven tjänst som optimerar marknadsföring på Google Ads. Dina kunder lämnas över och tas väl om hand av Customer Success-teamet, så att du kan fokusera på att identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Du kommer att arbeta mot tydliga mål både individuellt och i team och vara en nyckelspelare i deras fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: Prospektera och identifiera nya affärsmöjligheter. Boka och genomföra möten, både fysiskt och digitalt. Driva hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut. Säkerställa en smidig överlämning till Customer Success-teamet. Arbeta mot tydliga försäljningsmål och skapa tillförlitliga prognoser. Dela med dig av insikter för att påverka Qualifiers fortsatta utveckling och kunderbjudande Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning och är van att självständigt boka och genomföra kundmöten. Du är duktig på att ta fram och presentera lösningar och erbjudanden baserat på kundernas behov med ett fokus på långsiktiga relationer. Du trivs i en snabbväxande miljö där du får ta stort ansvar för din egen prestation och samtidigt bidra till teamets gemensamma framgång. Du är en driven och positiv lagspelare som förstår och uppskattar vikten av att jobba tillsammans för att både ha kul och prestera tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom SaaS eller digitala tjänster. Är resultatorienterad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har en entreprenöriell och nyfiken inställning, där du ser möjligheter och lösningar. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är en lagspelare som gärna delar kunskap och idéer för att stärka teamet. Om Qualifier Qualifier är en ledande aktör inom automatiserad prospektering och leadsgenerering och har snabbt vuxit till att bli en självklar partner för företag som vill effektivisera sin försäljning. Här får du vara en del av ett litet men sammansvetsat team där beslutsvägarna är korta och gemenskapen stark. Qualifier erbjuder: Konkurrenskraftig lön med fast grundlön och provisionsbaserad bonus. Möjlighet till delägarskap i företaget genom optioner 5000 SEK i friskvårdsbidrag och 30 dagars semester. Möjlighet till hybridarbete från ett centralt beläget kontor på Vasagatan 16 i Stockholm. Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö där du får vara med och påverka. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och på önskemål av Qualifier hanteras alla frågor rörande tjänsten av Viola Biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid
Välj ett jobb för att visa detaljer