Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Erfarenhet inom ledarskap BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Helsingborg Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Erfarenhet inom ledarskap BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Södertälje Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Erfarenhet inom ledarskap BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Uppsala Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
We built the leading online grocery store and now we want to share what we’ve created with the world! Delivering a broad assortment of high-quality, affordable groceries to thousands of doorsteps is a complex process, but we believe we’ve cracked the code. Using data-driven methodology, with a focus on sustainability all the way along the chain, we are creating the most efficient retail system in the world. Are you passionate about facility management and maintaining operational excellence and driving continuous improvement in a modern industrial supply-chain environment? Do you thrive on solving challenges and being at the forefront of innovation? If so, we have an exciting opportunity for you! As Facility Manager at Mathem, You will be responsible for every technical and mechanical aspect of the building. While being hands-on when necessary, the Facility Manager also hires and develops the own team, which will oversee systems like cooling- and ventilation systems, light fixtures, fire and smoke-detection to name a few. Also, the role is in charge of a state-of-the-art facility, and at the same time work hands on together with the team. Main tasks Being Installation manager (IM), as well as electrical safety advisor (elsäkerhetssamordnare) Coordinate construction and repairs of technical, electrical and mechanical equipment related to the building Ensure that all requirements for the building are met, through inspections, maintenance and repairs Plan and do preventive maintenance Indirect and direct procurement of facility-related equipment and services Be the main point of contact for service providers Be a part of planning and setting up our brand new facility if relevant Recruit, onboard and develop team members Push to continuously improve the team, while taking part in cross-functional projects Cooperate with other functions in the Fulfillment Center to ensure that the facility enables the operation to perform Qualifications 4+ years of relevant work experience in facility management, electrics, engineering or other relevant fields Technical education electrical engineering. Solid experience in property management and technical operations. Experience working with electrical safety, risk assessment and regulatory requirements. Knowledge of ESA, SS-EN 50110-1 and electrical safety regulations. Ability to run maintenance and safety projects. Merits: Certification as an electrical installer, experience in Self-inspection Program (EKP). Previous experience managing a team and delegating tasks Experience using with Maintenance Planning Systems Proficient in MS Office, Google Workspace and Slack Hold a drivers license (Class B) Fluent in English and Swedish If you're ready to take your facility management and maintenance career to the next level and make a difference in a dynamic and innovative environment, we want to hear from you! — We are committed to being an inclusive community, cultivating diversity, equity and belonging into our everyday workplace culture. When hiring for our team, we welcome the unique contributions that people can add with different cultural backgrounds, ethnicity, race, gender, gender identity and expression, nationality, age, languages spoken, color, religion, disability, sexual orientation, education and beliefs. If you have a disability such as a hearing, or visual impairment or any other neurodivergent need that requires accommodating during the hiring process, please let us know in advance. You can do this by contacting the job owner or hiring manager.
Din roll Som Arbetsledare hos oss kommer du att få leda varierande projekt inom inom t.ex. Gata, Väg, VA, Rivning, marksanering, Kabel, kanalisation, Planer, ytor och grundläggning. Du ansvarar för den dagliga planeringen och leder och fördelar arbetet. På uppdrag av projektchef driver du projekten framåt enligt de ekonomiska ramarna och den tidplan ni har kommit överens om samt ansvar för KMA. Fördelen hos oss är att du får variation av olika projekt och en yrkesarbetargrupp som är årsanställd vilket ger dig möjlighet att skapa ett starkt team. Vi är övertygade om att en tät dialog internt och externt samt en god struktur gör oss effektiva, levererar hög kvalitet i våra uppdrag och höga betyg i våra kundutvärderingar. Vi utför främst egna projekt med egna maskiner vilket vi ser som en styrka både för oss och våra uppdragsgivare. Din närmsta chef är Affärsområdeschef inom Mark & Anläggning och din stationeringsort är Umeå. Vem trivs här? Du är kommunikativ och lösningsorienterad, skapar och utvecklar goda relationer med din omgivning. Du har också erfarenhet av att leda projekt inom Mark och Anläggning Du vill, precis som vi, att de projekt du leder genomförs lönsamt, till rätt kvalitet och med nöjda medarbetare. Vi vill att du trivs och drivs av att få vara en del av ett växande företag med ambitioner, och allt som det innebär med utveckling, utmaningar och engagemang. Företaget har funnits i mer än 60 år så förändringar är en del av företagskulturen och vi har ingen tanke på att slå av på takten! Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Kaj Johanssons Åkeri är ett familjeföretag som nu är inne på tredje generationens företagare. Företaget ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Allmiljö är ett helägt dotterbolag. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Transport & Logistik, Mark & Anläggning, Täkt & Maskin och Slam & Renhållning. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 miljoner. Huvudkontor, verkstad och lager ligger i Vännäsby och ett kontor i Umeå. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. Kontakta gärna Affärsområdeschef Greger Hallnor om du har frågor eller funderingar.
Välj inte Elis om du inte gillar teamwork... ...men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss! Elis Nyköping Är du nyfiken på tvätteribranschen och är en naturlig ledare? Vi söker nu en teamledare som kan samordna det dagliga arbetet i produktionslinjerna på Elis renrums anläggning i Nyköping. Vi har stort fokus på kvalité och att det blir rätt genom hela vårt flöde från att de smutsiga textilierna kommer in, till att de rena textilierna levereras av våra chaufförer till kund. Vad innebär rollen? På vår anläggning i Nyköping hanterar vi renrums textilier som vi sorterar, tvättar, viker och paketerar. Din roll blir att, tillsammans med linjepersonalen, se till att uppsatta produktions- och kvalitetsmål uppfylls. Mer specifikt innebär rollen: Hålla i dagligt morgonmöte med produktionslinjen Kommunicera information från möten till linjepersonalen Se till att linjernas kapacitet utnyttjas på ett effektivt sätt Samordna korttidsfrånvaro tillsammans med produktionschefen Aktivt medverka i kontinuerligt förbättringsarbete och effektiviseringar av produktionen inom ditt ansvarsområde. Bedöma och hantera avvikelser Medverka vid introduktion av nya medarbetare Verka för en god arbetsmiljö samt kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar. Du rapporterar till produktionschefen. Vem är du? Vi söker dig som är nytänkande och som står för ett modernt, coachande och motiverande ledarskap. Du drivs av att skapa delaktighet och förståelse och att alltid försöka förbättra processer och flöden i vår produktion. För att lyckas i tjänsten bör du även vara strukturerad och organiserad. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Elis. Processen Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Urvalet sker löpande innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna din ansökan så snart som möjligt! Om du har frågor kring rollen är du varmt välkommen att kontakta Daniel Back på 070-589 63 37, [email protected] Frågor kring rekryteringsprocessen hänvisar vi till vår platschef Charlotta Selldén, [email protected] alt HR business partner [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang. Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024!
Din roll Vi söker en erfaren och engagerad Byggledare Mark för ett spännande konsultuppdrag inom ett omfattande infrastrukturprojekt. I denna roll kommer du att leda och styra mark-, spont- och grundläggningsarbeten samt samordna med entreprenörer och myndigheter. Ditt ansvar Som Byggledare Mark kommer du att: Leda och styra produktion av mark- och grundläggningsarbeten. Koordinera arbetet med projektledare, entreprenörer och externa aktörer. Säkerställa att projektet följer gällande lagar, regler och krav. Granska projekteringshandlingar och entreprenörens egenkontroller. Hantera byggarbetsmiljöfrågor och säkerställa god arbetsmiljö. Följa upp ÄTA-arbeten, granska fakturor och delta vid besiktningar. Samverka med övriga bygg- och produktionsledare i projektet. Kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande krav: Minst 10 års erfarenhet inom bygg- eller anläggningsbranschen. Erfarenhet från minst ett större infrastrukturprojekt med en budget på över 500 MSEK. Minst 6 års erfarenhet som byggledare eller produktionsledare inom mark- och anläggningssektorn. Minst 5 års erfarenhet från arbete i beställarorganisation inom regional eller statlig myndighet. Goda kunskaper i AMA och MER, med utbildning genomförd de senaste tre åren. Utbildning i Arbete på väg steg 2.1 och 2.2 (kan genomföras innan uppdragsstart). Meriterande erfarenheter Utbildning inom entreprenadjuridik genomförd de senaste fem åren. Genomförd BAS-U och BAS-P utbildning de senaste fyra åren. Placering Uppdraget utförs på plats i Sundbyberg samt ute på projektets arbetsområden. Möjlighet till distansarbete kan finnas efter behov och överenskommelse. Tidplan och omfattning Start: 2025-04-14 Slut: 2026-04-13 Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka Förlängningsoption: Möjlighet till förlängning 1+1+1+1 år Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Är du redo för en ny utmaning? Ansök redan idag!
Företagspresentation Nator Entreprenad är ett passionerat och engagerat företag inom markförädlingsbranschen. Nu letar vi efter en arbetsledare som vill vara med på deras spännande tillväxtresa. Nator Entreprenads projekt utförs mestadels i Storstockholm och deras huvudkontor ligger på smidigt gångavstånd från Helenelunds station i Sollentuna. Om tjänsten Som arbetsledare kommer du få möjligheten att ansvara för att leda, fördela arbetsuppgifter och samordna resurser inom mark- och grundprojekt. När så krävs kommer du själv arbeta operativt som utförare vilket kommer ge dig en bra variation i din vardag. Utöver att ibland arbeta operativt kommer du överse 5-10 medarbetare/UEs och koordinera den dagliga produktionen. Dina arbetsuppgifter Du är bryggan mellan kunden och dina kollegor ute på projekten. Du vägleder och coachar dina medarbetare. Vid behov arbetar du själv operativt i utförandet. I samråd med ledningen kan du vid behov ansvara för inköp av tjänster och varor Du gör kontinuerliga avstämningar med kunden och är behjälplig med att lösa problem som uppstår. Du tar ansvar för att projektet håller tidsplan och har en förståelse för hur eventuella avvikelser bör hanteras. Vem är du: För att trivas som arbetsledare hos Nator Entreprenad behöver du vara affärsdriven och lösningsorienterad. Du är trygg i din roll som ledare och gillar att leda dina medarbetare mot gemensamma mål. Du är även en tydlig ledare som förstår hur alla delar i ett projekt operativt utförs. Med ditt engagemang får du personalen motiverad att utföra arbetet i tid med högsta kvalité utefter kundens önskemål. Du har även minst 5 års erfarenhet av praktiskt arbete inom mark och anläggning. Du behöver känna dig trygg i din roll som utförare och det är meriterande om du kan hänvisa till en varierad yrkeserfarenhet då projekten kan variera i karaktär. Vi erbjuder Du kommer få möjligheten att ingå i Nator Entreprenads lag där din personliga utveckling blir en del av företagets utveckling Marknadsmässiga lönevillkor och förmåner Möjlighet att vara med och påverka företagets framtid En anställning hos ett respekterat och tryggt företag med ett bra rykte i branschen För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget Ansökan Känns detta som nästa steg? Sök idag! Denna rekrytering görs i samarbete med Nator Personal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens sista publiceringsdatum. Alla frågor kring denna rekrytering hänvisas till [email protected]. Notera att vi endast tar emot frågor, alla ansökningar görs via vår karriärsida.
Har du erfarenhet av att leda och fördela arbete i stora mark- och anläggningsprojekt? Ligger ledarskap och kvalité nära till hands? Entrecon Consulting har flera förfrågningar från våra kunder på seniora och erfarna arbetsledare mark- och anläggning. Vi tar emot ansökningar löpande och matchar med förfrågan från våra kunder och beställare. Du kommer att bli anställd hos Entrecon Consulting och jobba i uppdrag ute hos kund. Uppdraget I rollen som arbetsledare ansvarar du för att leda och fördela arbetet samt säkerställer att projektets tidplan och budget håller, med bibehållen kvalitet. Det är en utvecklande roll där du på en både operativ och strategisk nivå driver och utvecklar medarbetare, processer och arbetsmiljö i samverkan med övriga funktioner i företaget. Du har minst 5 års erfarenhet inom mark- eller anläggningsprojekt varav minst 2-3 år som arbetsledare för anläggnings-/markentreprenader Kompetens Vi söker en drivande, beslutsmässig och kommunikativ ledare med god helhetssyn och förmåga att leda grupper och fördela arbete. Vidare har du: Dokumenterad erfarenhet liknande roll med komplexa mark- och anläggningsprojekt där flera teknikdelar samverkar såsom tex asfalt, kantsten, rör, VA, schakt, spont och sprängning. Inköp AMA Reglering Projektekonomi och tidplanering Meriterande är byggteknisk utbildning från högskola eller yrkeshögskola samt erfarenhet av personalansvar i tidigare befattningar. Du bör också ha erfarenhet och kunna hantera de vanligast förekommande digitala verktygen. Detta är vi Entrecon Consulting är ett konsultbolag verksamt inom bygg & fastighet, mark & anläggning samt infrastruktur. Vi erbjuder våra kunder noga utvald kompetens och våra konsulter bra arbetsklimat och spännande konsultuppdrag. Det är viktigt för oss med en balans mellan arbete och privatliv. Vi tror att nöjda, glada och motiverade medarbetare presterar bättre och det framförallt när de befinner sig i spännande och utmanande projekt. Vi försöker därför alltid matcha konsultens önskemål och profil med uppdragets art och karaktär för att uppnå en win-win situation med en nöjd beställare och nöjd medarbetare/konsult! Besök gärna vår hemsida! Kontakt & Ansökan Hör gärna av er vid frågor kring ovan tjänst! Joakim Ruchatz 070- 651 79 39 [email protected] www.entreconconsulting.se
Din roll Vi söker en erfaren och engagerad Byggledare Mark för ett spännande konsultuppdrag inom ett omfattande infrastrukturprojekt. I denna roll kommer du att leda och styra mark-, spont- och grundläggningsarbeten samt samordna med entreprenörer och myndigheter. Ditt ansvar Som Byggledare Mark kommer du att: Leda och styra produktion av mark- och grundläggningsarbeten. Koordinera arbetet med projektledare, entreprenörer och externa aktörer. Säkerställa att projektet följer gällande lagar, regler och krav. Granska projekteringshandlingar och entreprenörens egenkontroller. Hantera byggarbetsmiljöfrågor och säkerställa god arbetsmiljö. Följa upp ÄTA-arbeten, granska fakturor och delta vid besiktningar. Samverka med övriga bygg- och produktionsledare i projektet. Kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande krav: Minst 10 års erfarenhet inom bygg- eller anläggningsbranschen. Erfarenhet från minst ett större infrastrukturprojekt med en budget på över 500 MSEK. Minst 6 års erfarenhet som byggledare eller produktionsledare inom mark- och anläggningssektorn. Minst 5 års erfarenhet från arbete i beställarorganisation inom regional eller statlig myndighet. Goda kunskaper i AMA och MER, med utbildning genomförd de senaste tre åren. Utbildning i Arbete på väg steg 2.1 och 2.2 (kan genomföras innan uppdragsstart). Meriterande erfarenheter Utbildning inom entreprenadjuridik genomförd de senaste fem åren. Genomförd BAS-U och BAS-P utbildning de senaste fyra åren. Placering Uppdraget utförs på plats i Sundbyberg samt ute på projektets arbetsområden. Möjlighet till distansarbete kan finnas efter behov och överenskommelse. Tidplan och omfattning Start: 2025-04-14 Slut: 2026-04-13 Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka Förlängningsoption: Möjlighet till förlängning 1+1+1+1 år Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Är du redo för en ny utmaning? Ansök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer