Arbetsledare, VVS

Sök bland 10 lediga jobb som Arbetsledare, VVS och börja ditt nya yrkesliv idag!

Arbetsledare VVS

Vi söker en erfaren arbetsledare inom VVS. Krav: · Lämplig VVS-utbildning och yrkesbevis · Självständighet att leda egna projekt · Erfarenhet av arbetsledning · Kunskap inom VVS branschens normer och föreskrifter · Flytande svenska · Kommunikativ i engelska · Giltig Säker Vatten Vi erbjuder: · Attraktiv lön beroende på erfarenhet och självständighetsgrad · Ett resultatbaserat bonussystem · Telefon, dator, tjänstebil. · Arbete inom ett dynamiskt team med möjlighet att påverka företagets struktur.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Uppdragsledare VVS med intresse för sjukhusprojekt

Job Description Till vår grupp i Kristianstad söker vi nu dig som har erfarenhet med VVS-projektering och uppdragsledning och som vill ha projekt som är teknikintensiva och innovativa, där du samtidigt får vara med och göra verklig skillnad för våra kunder och samhället i stort. Är du vår nya Uppdragsledare? Din nya befattning Som uppdragsledare ansvarar du för att leda och säkerställa leveransen för VVS-projekteringen samt samordna arbetet i multidisciplinära projekteringsteam, där du har det övergripande ansvarat för kvalitet, budget, tidsramar, uppföljning och kundkontakt. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och driva projekt i framförallt vårdmiljö Projektering av VVS-system, eller specialsystem som medicinska gaser etc. Vara ett stöd och rådgivare åt våra beställare vid beslut i komplexa tekniska frågor Fungera som mentor för mindre erfarna medarbetare Samarbete med kollegor både nationellt och internationellt. Din nya arbetsgrupp Du kommer att utgöra en del av vårt starka team i Kristianstad som arbetar med teknik i framkant för morgondagens vårdbyggnader. Vi är med i utvecklingen och projekteringen av sjukhusbyggnader och drivs av att skapa robusta vårdmiljöer. Ramboll Healthcare är en nationell division med cirka 160 medarbetare, som i sin tur tillhör Rambolls globala organisation som är specialiserad inom vård- och sjukhusprojekt. Hos oss får du det lilla teamets fördelar kombinerat med det stora internationella bolagets kompetens, resurser och utvecklingsmöjligheter. Om dig Från din allra första dag på Ramboll kommer vi ge dig det stöd du behöver för att maximera din personliga och professionella potential inom företaget. För att trivas och lyckas i den här rollen tror vi att följande stämmer in på dig: Du har flera års erfarenhet av rollen som uppdragsledare Du har flera års erfarenhet av VVS-projektering Du har ett stort intresse för kunddialog Du har ett intresse av digitalisering Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Vad vi kan erbjuda dig Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. Är du redo att börja jobba hos oss? Vi hoppas att du vill bli en del av vårt team! Vi tar tacksamt emot ditt CV som ett första steg och ser fram emot att inleda en dialog med dig om du har den profil vi söker. Sista ansökningsdag: 2024-06-01. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! Arbeta med hållbar förändring Vi på Ramboll strävar efter hållbar förändring som gynnar både människor och miljö. Med tusentals anställda världen över, inklusive ca 2 000 i Sverige, fokuserar vi på att bidra till hållbara städer och samhällen genom teknik-, arkitektur- och konsulttjänster. Vi främjar en inkluderande miljö där varje medarbetares professionella och personliga utveckling prioriteras. Oavsett ålder, kön, kulturell bakgrund, livssituation eller livsåskådning, välkomnar och värdesätter vi mångfald. Hos Ramboll kan du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar samarbete och öppenhet, och där lokala erfarenheter kombineras med globala kunskaper för att forma morgondagens samhällen

15 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Servicechef - Kyla

Har du bred erfarenhet inom kyla/VVS och vill jobba i en omväxlande och kundnära roll med fokus på affärer och personal? Då kan detta vara rollen för dig, ansök redan idag! Kund är ett snabbt växande företag som tar ett helhetsgrepp kring kyla, ventilation, värme och fastighetsautomation. Detta är en roll till företagets området med fokus på kyla, där man har bred kompetens och tekniskt kunnande. De erbjuder goda karriärs- och utvecklingsmöjligheter i ett företag med härlig gemenskap! Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. Om tjänstenSom Servicechef kyla blir ditt ansvar att driva och utveckla serviceverksamheten inom området och bredda affären och marknadsandelar. Du säkerställer en god beläggning, planerar utförande av serviceavtal och uppdrag med tillhörande uppföljningar. I rollen ingår personalansvar vilket innebär att du kommer hantera personalfrågor, ha medarbetarsamtal, samt stötta gruppen och medarbetare i deras utveckling. Rollen innebär bland annat: Kundansvar för verksamhetens kunder, både lokala- och riksavtal samt fastpriskunder. Hantera inkommande felanmälningar samt planera och fördela arbete till teknikerna. Planera långsiktiga arbeten tillsammans med verksamheten. Sälj- och offertarbete samt fakturering. Plats- och kundbesök. Viss teknisk support. Personalansvar med tillhörande personalfrågor och ärenden. Vi söker dig som Innehar bred erfarenhet från serviceinriktad affärsverksamhet. Känner sig trygg inom segmentet kyla, alternativt VVS, och kan bidra med viss teknisk support. Antigen är du etablerad servicechef idag eller en driven kundorienterad projektledare, serviceledare eller teknisk säljare. Har ett kundorienterat synsätt med utpräglad känsla för service och affärer. Du är duktig på att skapa struktur och hålla igång många saker samtidigt. Är rak, tydlig och kommunikativ med ett prestigelöst förhållningssätt. Tidigare erfarenheter från personalansvar är meriterande. Innehar B-körkort. Du erbjuds Goda karriärs- och utvecklingsmöjligheter. En positiv arbetsmiljö och en inkluderande företagskultur. En varierande och spännande roll på en utvecklande arbetsplats. Goda anställningsvillkor och förmåner. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Nyköping Eventuella frågor besvaras av rekryterare Ebba Hedvall:073-784 75 41 / [email protected] Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria Peopleär rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Serviceledare Sprinkler

Är du serviceinriktad, resultatorienterad och redo för nya utmaningar? Vill du dessutom arbeta på ett branschledande företag med teknik i framkant? Vi har mycket att göra och söker nu dig som vill vara med och bidra i rollen som Serviceledare i vårt team i Helsingborg! Varmt välkommen med din ansökan! Ditt nya jobb Som Serviceledare hos oss har du ansvar för serviceuppdrag och mindre installationsprojekt hela vägen från införsäljning till projektplanering och leverans. Den vi söker kommer ha ett utökat ansvar för våra avtalskunder vilket innebär att arbeta proaktivt och i nära kontakt med våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara: • Utveckla och bevara kundrelationer och affärer genom en hög närvaro hos/tillgänglighet för våra kunder • Ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekt • Arbete med bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete • Leda och engagera medarbetare och medverka till att skapa ett gott arbetsklimat • Att vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten Ditt nya team Vi i Sprinkler Syd har vår bas i Helsingborg i trivsamma lokaler. Här delar du kontor med övriga ledare, konstruktörer och administratör och du har självklart daglig kontakt med servicetekniker på fältet. Hos oss är det högt i tak och även om vi tar vårt uppdrag på stort allvar, glömmer vi inte bort att ha kul på jobbet. Läs mer om sprinkler på Bravida här Din bakgrund Naturligtvis är det ett plus om du har erfarenhet av Sprinkler eller installationsbranschen sedan tidigare men, dina personliga egenskaper, dina drivkrafter och erfarenheter är helt avgörande i den här rollen. Vi tror därför att du kan arbeta i en helt annan bransch idag så länge det finns ett tekniskt intresse och en vilja att lära. Vi har försökt summera vad vi tror är de viktigaste framgångsfaktorerna för att trivas och bli framgångsrik i rollen: • En bred erfarenhet av och ett genuint intresse för service och försäljning, troligtvis med erfarenhet från någon form av ledande befattning • Ett sinne för affärer med förståelse för projektekonomi och du gillar att arbeta nära kunden såväl proaktivt som genom att vara tillgänglig • Du tar ansvar, agerar, driver ärenden och projekt framåt och får saker ur händerna • En hög digital mognadsnivå krävs samtidigt som du behöver ha en fallenhet för struktur med god ordning och reda omkring dig • Du adderar värde till laget genom en positiv och lösningsorienterad grundsyn och bidrar till arbetsglädje för dem omkring dig genom att vara en tydlig lagspelare • Du agerar som en förebild och leder andra med empati och tydlighet • Du behärskar svenska i tal och skrift och då vi har ett stort arbetsområde behöver du b-körkort för att klara din vardag Bravida som arbetsgivare Förutom förmåner som exempelvis förmånsbil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!  Hur söker du jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 30 april. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta oss! Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
vvs

Hej ! Husibygg.se söker en erfaren vvs installtatör som ska jobba med badrumsrenoveringar, bl a golvbrunn, rör, installation av toasitsväggar osv. Du ska har minst 5-10 års erfarnehet och intyg samt certifikat/yrkesbevis, krav.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Arbetsledare Värmepumpar

Arbetar du idag i en ledande position inom värmepumpar eller VVS och vill bli en del av ett företag som har en spännande framtid framför sig? VVill du vara med på en spännande tillväxtresa där ambitionen är att du ska bli arbetschef? Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag! Arbetsledare Stockholm Som arbetsledare hos Drem kommer du arbeta med att leda ett team av värmepumpstekniker och hantera dagliga installationer av värmepumpar. Denna roll innebär omfattande interaktion med kunder och kollegor, och den ideala kandidaten har en passion för utmärkt kundservice och för att skapa en uppskattad arbetsmiljö. Projektledning med ansvar för att planering och leda värmepumpsprojekt från start till mål. Säkerställa att projekt levereras inom tid och budget. Du kommer även Kvalitetssäkra: alla installationer och att de uppfyller våra kvalitetsstandarder och överensstämmer med branschregler och föreskrifter. För att lyckas i rollen: Erfarenhet av arbetsledning, med fokus på att både leda och stötta din personal. En gedigen bakgrund inom VVS och värmepumpar. Kunskap om produkter och installationer av luftvatten- och bergvärmepumpar. B-körkort. En fördel om du har erfarenhet av projektplanering och gärna vill fortsätta växa inom detta samt andra administrativa uppgifter. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper där kommunikationsförmåga och hantera kundrelationer tillhör din vardag. Stark problemlösningsförmåga med en hög grad av uppmärksamhet för detaljer. Drem erbjuder: Bra förmåner såsom friskvårdsbidrag, servicebil och mobiltelefon. Ett snabbväxande bolag med höga ambitioner och driv. Gemensamma gruppaktiviteter tillsammans med bland annat julbord och sommarfest. Goda möjligheter till interna utbildningar. Planen är att denna person ska bli arbetschef på sikt. I denna rekrytering samarbetar Drem Energy med Jobway Rekrytering. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Oscar Thiele, [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Företaget:  DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat. Drem hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar.

3 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Uppdragsledare inom VVS till teamet i Stockholm

Job Description Vill du vara med och göra skillnad i en värld i stort behov av förändring och samtidigt få utvecklas tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor? Vi erbjuder dig möjligheten att använda din erfarenhet av VVS i kombination med din nyfikenhet kring innovativa tekniska lösningar för att tillsammans med engagerade kollegor bidra till vår fortsatta resa mot att forma morgondagens hållbara samhällen. För att trivas och lyckas i den här rollen tror vi att du antingen är i början av din karriär och intresserad av att utvecklas i konsultrollen eller har flera års erfarenhet inom VVS och som vill arbeta nära affären i en utvecklingsorienterad miljö. Vi är intresserade av att veta vad du skulle vilja arbeta med och hur vi kan berika varandras utveckling. Din nya befattning I rollen som vår nya Uppdragsledare inom VVS kommer du att få en nyckelroll i projekten, där du ansvarar för att leda arbetet och säkerställa leveransen for den VVS-tekniska gruppen, inklusive kvalitet, budget, tidsramar, uppföljning och kundkontakter. Exempel på arbetsuppgifter: * Uppdragsledning av både större och mindre uppdrag * Samordna, leda och fördela såväl resurser som arbetsuppgifter * Etablera och fördjupa kundrelationer samt skapa nya affärsmöjligheter med både befintliga och nya kunder * Bidra till kompetensöverföring inom gruppen och affärsområdet * Bidra till teknikutvecklingen och innovativa lösningar i uppdrag. Din nya arbetsgrupp Du kommer att tillhöra VVS teamet i Stockholm som är en del av affärsområdet Buildings Services and Pharma där vi har stora planer att forma bra team för att möta efterfrågan hos våra kunder och arbeta fram morgondagens tekniska lösningar inom VVS, Elteknik och Hållbara byggnader. Vi är involverade i många spännande projekt som varierar i storlek, komplexitet och inriktning tillsammans med flera intressanta kunder. Här finns många möjligheter till olika samarbeten och att få ta del av bredden inom VVS-projektering och dess tekniska lösningar. Om dig Från din allra första dag på Ramboll kommer vi ge dig det stöd du behöver för att maximera din personliga och professionella potential inom företaget. De kvalifikationer, färdigheter och kunskaper som kommer att vara viktiga för dina framgångar och din utveckling hos oss är: * En utbildningsbakgrund som Civil-, Högskole-, YH- eller gymnasieingenjör med passande inriktning för tjänsten * Tidigare erfarenhet av VVS-projektering eller praktisk erfarenhet från entreprenör på minst 8 år * God kommunikativ förmåga på svenska och engelska. Vad vi kan erbjuda dig På Ramboll tror vi på att hållbara medarbetare kommer att skapa ett hållbart samhälle. Vi arbetar därför ständigt med frågor kopplade till ledarskap, hälsa, säkerhet och en god balans mellan arbetsliv, familjeliv och fritid. Detta innebär att vi vill erbjuda våra medarbetare en stimulerande och utvecklande vardag, med härliga kollegor och intressanta uppdrag, men där det också finns möjlighet att ha energi över till tid med familjen eller fritidsintresse. Vi kommer fortsätta att arbeta med en hybridlösning där vi till största del är på kontoret. Dock vet vi nu av erfarenhet att vi ibland föredrar att jobba hemma och då ska du känna att det är möjligt också. Arbeta med hållbar förändring Vi är övertygade om att hållbara förändringar ska vara till nytta för både människor och miljö. Det är vår utgångspunkt - och grunden för vårt arbetssätt. Våra medarbetare är vår främsta tillgång, och våra grundare hade en tydlig vision av hur ett ansvarstagande företag ska agera. Öppenhet och nyfikenhet är hörnstenar i vår företagskultur. Vi har ett mindset där vi alltid håller ögonen öppna efter nya och innovativa synsätt. Vi respekterar och välkomnar mångfald och fokuserar på att aktivt främja en inkluderande miljö till förmån för alla medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling. Är du redo att börja jobba hos oss? Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Bifoga ditt CV och personliga brev som beskriver varför du är rätt person för det här jobbet. Vi förstår om du kanske inte är redo att byta arbetsgivare just nu, men vi vill gärna komma i kontakt med dig för att prata om framtida möjligheter, så låter det intressant och du blir nyfiken på att veta mer om Ramboll skicka in en ansökan så tar vi dialogen vidare. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, och arkitektkonsult. Vår målsättning är att vara med och bygga framtidens hållbara städer och samhällen. Vi har tusentals anställda världen över, varav ca 2 000 i Sverige. Vi inriktar oss på hållbara förändringar i marknader som byggnader & fastigheter, infrastruktur, urban utveckling, energi samt vatten- miljö- och managementkonsulttjänster. Vår tillväxt bygger på de etiska värderingar som kommer med ägarformen och på våra individfokuserade lösningar. Hos oss får du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar öppenhet, samarbete och personlig utveckling. Genom att kombinera lokala erfarenheter med globala kunskaper kan vi tillsammans forma morgondagens samhällen. Lika möjligheter för alla För att skapa samhällen och städer där både människor och natur kan blomstra behöver olika erfarenheter och perspektiv finnas representerade hos oss – det är våra olikheter som gör att Ramboll och våra medarbetare hela tiden utvecklas! Vi välkomnar ansökningar oavsett ålder, könstillhörighet, kulturella perspektiv, livssituation eller livsåskådning. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö och kultur och strävar efter att våra arbetsplatser ska ha god tillgänglighet för alla medarbetare oavsett behov. Vi lyssnar och lär av varandra, och ser till att det finns en balans mellan arbete och fritid.

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Arbetsledare Värmepumpar

Arbetar du idag i en ledande position inom värmepumpar eller VVS och vill bli en del av ett företag som har en spännande framtid framför sig? VVill du vara med på en spännande tillväxtresa där ambitionen är att du ska bli arbetschef? Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag! Arbetsledare Stockholm Som arbetsledare hos Drem kommer du arbeta med att leda ett team av värmepumpstekniker och hantera dagliga installationer av värmepumpar. Denna roll innebär omfattande interaktion med kunder och kollegor, och den ideala kandidaten har en passion för utmärkt kundservice och för att skapa en uppskattad arbetsmiljö. Projektledning med ansvar för att planering och leda värmepumpsprojekt från start till mål. Säkerställa att projekt levereras inom tid och budget. Du kommer även Kvalitetssäkra: alla installationer och att de uppfyller våra kvalitetsstandarder och överensstämmer med branschregler och föreskrifter. För att lyckas i rollen: Erfarenhet av arbetsledning, med fokus på att både leda och stötta din personal. En gedigen bakgrund inom VVS och värmepumpar. Kunskap om produkter och installationer av luftvatten- och bergvärmepumpar. B-körkort. En fördel om du har erfarenhet av projektplanering och gärna vill fortsätta växa inom detta samt andra administrativa uppgifter. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper där kommunikationsförmåga och hantera kundrelationer tillhör din vardag. Stark problemlösningsförmåga med en hög grad av uppmärksamhet för detaljer. Drem erbjuder: Bra förmåner såsom friskvårdsbidrag, servicebil och mobiltelefon. Ett snabbväxande bolag med höga ambitioner och driv. Gemensamma gruppaktiviteter tillsammans med bland annat julbord och sommarfest. Goda möjligheter till interna utbildningar. Planen är att denna person ska bli arbetschef på sikt. I denna rekrytering samarbetar Drem Energy med Jobway Rekrytering. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Oscar Thiele, [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Företaget:  DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat. Drem hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar.

19 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Projektledare medicinska gaser till Assemblin VS i Karlstad

Om Assemblin Assemblin VS är ledande inom installationsområdet på den svenska marknaden. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för värme, sanitet, sprinkler, industri, energi och kyla i kontor, arenor, kulturbyggnader, shoppingcenter, bostäder, sjukhus och industrier. Vi finns på ca 40 orter i Sverige. Omsättningen är runt 2,8 miljarder kronor och vi är omkring 1 400 medarbetare. Läs mer om oss på https://www.assemblin.com/sv/   Din roll som projektledare Du driver självständigt projekt från planeringsstadiet till slutbesiktning så att uppställda mål nås och att resultat levereras till beställaren enligt kundens förväntningar. I rollen ingår att driva affärsrelationen med leverantören och du samordnar kontakter och ansvarar för teknikutförandet. Rollen innebär att du ansvarar för planering av resurser och du har det ekonomiska ansvaret i projektet. För att nå projektets mål leder du och utvecklar dina medarbetare, kompetenta montörer och tekniker. Du har också ansvar för att upprätta och följa upp kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöplaner. Tjänsten avser heltid med placering i Karlstad Du kommer att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. Vårt arbete karaktäriseras av stora ambitioner, utmärkta leveranser i kombination med våra kunder och partners. Din bakgrund Vi söker dig som har utbildning och/eller erfarenhet från installationsbranschen med erfarenhet från medicinska gaser. Du får gärna vara en etablerad projektledare inom installationsbranschen VS. Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning/examen med teknisk inriktning (VS, bygg eller liknande). Goda datorkunskaper och B-körkort är ett krav. Har du tidigare arbetat som VS-montör är det meriterande. För att lyckas i rollen krävs att du är strukturerad, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. I rollen krävs hög social kompetens och en god förmåga att skapa förtroende, både internt och bland kunder. Du är säljinriktad och affärsmässig, nyfiken till din natur har ett starkt intresse för kombinationen av teknik, människor, ekonomi och affär. Ansökan och kontaktperson Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen att registrera din ansökan via vår hemsida med ett uppdaterat CV och ett personligt brev senast 2024-05-10. Urvalsprocessen sker löpande så vi ser gärna att du ansöker så snart som möjligt. För mer information, kontakta Filialchef David Larnemark, tel. 076-1191151. Vi undanber oss samtal från rekryterings- och karriärsajter!

27 februari 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Projektledare inom VVS sökes omgående

Vi på Submit söker nu efter en projektledare till vår kund i Stockholm. Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Vår kund är en komplett VVS-leverantör som tar hand om allt från produkter till montering. De utför både service- och entreprenaduppdrag för både privatpersoner och företag. Arbetsuppgifter: I rollen som projektledare VVS har du den viktigaste länken i projektet. Ditt uppdrag är att leda, styra och driva projektet från uppstart till avslut. Med din kunskap, goda tekniska kompetens inom VVS och professionalism genomför du projektet med kvalité, i rätt tid, till rätt ställda krav. Profil: - Du ska håller tider - Vara kunnig inom ledarskap och teamhantering - Du är en problemlösare - Du är en kommunikatör Krav: - VVS utbildning - B Körkort - Minst 3 års erfarenhet - Mycket god svenska i tal och skrift Plats: Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt dialog Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta @submitbemanning.se

31 januari 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024