Avdelningschef Ledningsnät sökes till Nybro Energi
Nybro kommun
Förvaltnings- och planeringschefer

Om arbetsplatsen Nybro Energi är det lokala och kundnära energibolaget som ägs till 100 % av Nybro kommun och har en politiskt tillsatt styrelse. Vårt uppdrag är att erbjuda vatten och avlopp, fiberanslutning, fjärrvärme samt elnät till stora delar av Nybro kommun. Vi erbjuder även elhandel till kunder i hela Sverige. Vi producerar också el som motsvarar en fjärdedel av elförbrukningen i Nybro kommun. Bolagen inom Nybro Energi omsätter omkring 420 miljoner kronor och har ca 70 anställda. Läs mer om oss på www.nybroenergi.se Arbetsuppgifter Vi söker nu en ledningsnätschef som ansvarar för drift och underhåll av vårt vatten- och avloppsnät. Hos oss erbjuds du möjligheten att tillsammans med ditt team vara med och utveckla verksamheten som utifrån vårt uppdrag och ambitionsnivå skapar förbättrade möjligheter och ökad robusthet. Du upphandlar stora delar av våra projekt som omfattar såväl projektering som genomförande. Våra relationer med externa konsulter och entreprenörer är viktiga för att nå kvalité och effektivitet. Projekt- och investeringsbudget för avdelningen, som du ansvarar för ligger på ca 100 MSEK per år. Tillsammans med dina kollegor driver du utvecklingen av våra arbetssätt och analyser med fokus på ledningsnäten. Genom att förbättra processerna för exempelvis förebyggande underhåll och investeringsplanering, bidrar du till att våra ledningssystem successivt förnyas och anpassas till framtidens behov – både vad gäller den dagliga driften och vid ny- eller ombyggnation. En viktig komponent i vårt uppdrag är miljön, då vi arbetar med vårt viktigaste livsmedel, vatten. Att verka för en god och säker arbetsmiljö är också en viktig del i uppdraget som ledningsnätschef. Du har fullt personal- och budgetansvar för tre medarbetare och rapporterar direkt till vår VA-chef. Ditt team består av VA-ingenjör och projektledare. Vi erbjuder dig en självständig roll med stora möjligheter att utveckla verksamheten och ditt team. Detta tillsammans med din chef och övriga i vår ledning där vår ambition är vara ett tight team med en tydlig kommunikation och beslutsprocess. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom verksamhetsområdet, antingen direkt eller indirekt som leverantör. Vi är också öppna för erfarenheter från likande verksamheter inom exempelvis drift- eller konsultverksamhet. Du är en ledare som gillar vidareutveckla verksamheter samtidigt som du förstår vikten av kontinuitet i verksamheter med drift. Du trivs med att hitta lösningar såväl i verksamheten som i ditt team eller när det gäller upphandling via LOU eller andra myndighetskrav som reglerar vår verksamhet. Det är av vikt att du brinner lite extra för utveckling av den verksamhet du ansvarar för och har förmågan att samverka och interagera med övriga professioner både internt och externt. Du behöver vara såväl strategisk som operativ när det kommer till handling. Dina kunskaper och erfarenheter är naturligtvis viktiga, men vi sätter stort värde vid dina personliga egenskaper. Du är en van IT-användare och du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. För tjänsten krävs B-körkort. Tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer planeras till mitten av augusti med anledning av semestertider. Hos oss får du arbeta i ett bolag som präglas av en öppen och familjär stämning med korta beslutsvägar. Vi strävar efter att vara en schysst och jämställd arbetsplats. Vi välkomnar olikheter och söker medarbetare som gillar att arbeta för teamets bästa. Nybro Energi strävar efter att vara en välmående arbetsplats och attraktiv arbetsgivare och erbjuder därför ett generöst friskvårdspaket för att medarbetare ska hålla sig friska och trivas på jobbet.

19 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Avdelningschef Ung Fritid – led & utveckla framtidens mötesplatser för unga
Jönköpings kommun
Förvaltnings- och planeringschefer

Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i. Har du ett engagerat och närvarande ledarskap, ett hjärta för ungas utveckling och en drivkraft att leda förändring? Då har du ett jobb att söka! Vi söker nu en trygg och strategisk avdelningschef som vill vara med och utveckla vår fritidsverksamhet – ett uppdrag med både operativt ansvar och strategisk påverkan i förvaltningens ledningsgrupp. Det här är en roll för dig som inte nöjer dig med att förvalta – du vill skapa, utmana, förbättra och tänka nytt. Ditt nya jobb Som avdelningschef har du det övergripande ansvaret för cirka 50 medarbetare och 10 mötesplatser, samt andra verksamhetsområden inom avdelningen. Du leder tre enhetschefer direkt och har därutöver åtta underställda medarbetare. Du är också en viktig del av förvaltningens ledningsgrupp. I ditt uppdrag ingår att säkra kvaliteten i verksamheten, skapa en god arbetsmiljö och hålla ekonomisk balans. Du ser till att verksamheten utvecklas i takt med målgruppens behov och samhällets förändringar – långsiktigt och med tydlig riktning. Uppdraget kräver ett nära samarbete med både förtroendevalda, kollegor i andra delar av organisationen samt externa aktörer. Genom att driva utvecklingsarbetet med fokus på kvalitet, inkludering och samhällsnytta, bidrar du till att forma en verksamhet som gör skillnad. Du bidrar aktivt i det strategiska ledningsarbetet och bygger långsiktiga nätverk, både internt och externt. Din kompetens Du har en relevant högskoleutbildning och flerårig chefserfarenhet inom offentlig sektor, gärna med ansvar för ungdomsverksamhet eller liknande och med god förståelse för att arbeta i en politiskt styrd organisation. Det är meriterande om du har lett eller varit chef till andra chefer innan. Du är trygg och modig i din roll som ledare och därmed lyhörd, tydlig och beredd att fatta svåra beslut. Du tar hänsyn till det större perspektivet och leder, motiverar och skapar goda förutsättningar för att nå gemensamma mål. Du är van att arbeta med utvecklings- och förändringsarbete på en strategisk nivå men har också förmågan att koppla an till det operativa arbetet. Att skapa och underhålla samarbeten och nätverk, både internt och externt är en självklarhet för dig. Det är en fördel om du har erfarenhet från föreningsliv och/eller pedagogisk verksamhet. Du uttrycker dig mycket väl på svenska, både muntligt och skriftligt. Välkommen till oss Vi erbjuder ett meningsfullt och varierande chefsuppdrag där du kommer arbeta tillsammans med ett kompetent ledningsteam och en verksamhet som vill framåt. En organisation som värdesätter mod, delaktighet och utveckling där det finns goda möjligheter att påverka riktningen för en viktig samhällsfunktion. https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss/jonkopings-kommun-som-arbetsgivare- Välkommen till en arbetsplats där du får tillgång till friskvård i form av friskvårdsbidrag – https://www.jonkoping.se/jobba-hos-oss/jonkopings-kommun-som-arbetsgivare-/detta-far-du-nar-du-jobbar-hos-oss Vill du veta mer? Mazar Alijevski, Kultur- och fritidsdirektör 036-105488, [email protected] (tillgänglig för frågor vecka 25-28) Eva Gunnarsson, Stabschef, 036-106915, [email protected] (tillgänglig för frågor vecka 31-32) Facklig representant Kari Ruokola, Vision, 036-102599, [email protected] Vi planerar att genomföra intervjuer under vecka 34 och 35. Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Kom och jobba med oss. Välkommen med din ansökan – tillsammans utvecklar vi framtidens fritidsverksamhet! #hybrid Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

17 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Skolchef för förskola och anpassad skola Bodens Kommun
BODENS KOMMUN
Förvaltnings- och planeringschefer

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! Arbetsmarknads- och utbildningsförvaltningens verksamhet påverkar hela kommunens invånare, med fokus på integration, arbetsmarknad, utbildning och sysselsättning i en spännande och expansiv tid för Boden. I vår förvaltning finns även kostverksamhet, kulturskola och central Elevhälsa. Som medarbetare hos oss kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten.  Vår nuvarande skolchef antar nya utmaningar inom förvaltningen och därför söker vi en ersättare till uppdraget som skolchef för förskola och anpassad grund- och gymnasieskola.  Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng!  För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad, målinriktad och drivande skolchef för förskola och anpassad grund- och gymnasieskola. Som skolchef har du ett helhetsansvar för ekonomi, personal, arbetsmiljö samt kvalitets- och skolutveckling. Uppdraget innebär ansvar för att verksamheten lever upp till kommunala samt nationella mål och riktlinjer. Du ansvarar för ledning, styrning och uppföljning av såväl den pedagogiska verksamheten som för ekonomi och organisation.  Ledningsuppdraget omfattar i dagsläget direkt personalansvar för 7 rektorer. Inom ramen för ditt uppdrag ansvarar du även för att genomföra kvalificerade analyser, utredningar/rapporter samt föredra dessa för politisk nämnd. Du deltar i frågor som rör strategisk verksamhets- och lokalplanering, ny-, om- och tillbyggnader samt skapar förutsättningar för att driva verksamhet, t ex ekonomiska och personella. Du ingår i förvaltningens ledningsgrupp och är direkt underställd förvaltningschef. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har en lärarutbildning och har fullgjort rektorsutbildningen. Du har en väl dokumenterad erfarenhet av att arbeta som chef inom det kommunala utbildningsväsendet och är väl förtrogen med skolans styrdokument. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda andra chefer/ledare. Vidare är Du är en modig, engagerad och tydlig lagspelare som leder på ett prestigelöst och tillitsbaserat sätt med den absoluta målsättningen att skapa vi-känsla och delaktighet hos alla medarbetare. Vi förutsätter att du har en inre drivkraft att jobba både strategiskt, taktiskt och proaktivt med ett helhetsperspektiv på verksamheten. Du har förmågan att kunna stötta i svåra beslut utan att vara kontrollerande och arbetar för att skapa handlingsutrymme för dina medarbetare. Du har modet att våga vänta in men också att pusha där det behövs. Du är alltid resultatinriktad och lösningsfokuserad och vågar prova nya vägar där eventuella misstag ses som ett lärande. Du har förmåga att analysera och utveckla din verksamhet i samverkan med din rektorsgrupp och förvaltningens ledningsgrupp. Du kan väga samman komplex information och göra hänsynstaganden, samt göra korrekta avvägningar som visar på sakligt och objektivt omdöme. Du förblir effektiv och motiverad trots motgångar. Du agerar med hög integritet och lojalitet i din ledarroll, vilket innebär att du når förväntade resultat och när det är nödvändigt kan fatta obekväma beslut. Intervjuer för tjänsten kommer att genomföras eftermiddagarna 20/8 och 21/8. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Avdelningschef Helsingborgs kulturskola
Helsingborgs kommun
Förvaltnings- och planeringschefer

Vi söker dig som är en erfaren chef och ledare och som vill verka i en organisation som har barn och unga som huvudsaklig målgrupp. Du kommer få arbeta med professionella kollegor och medarbetare i ett av Sveriges vackraste kulturhus, Dunkers kulturhus. Kulturhuset ligger centralt i staden med en fantastisk utsikt över Öresund och vårt grannland Danmark.   Om arbetsplatsen Kulturen är en viktig drivkraft för att göra Helsingborg till den mest attraktiva staden. Här bedrivs en aktiv och synlig kulturpolitik utifrån kulturinstitutionerna, de fria kulturutövarna och det civila samhällets engagemang. Förvaltningens publika verksamheter innefattar Helsingborgs bibliotek, Helsingborgs museum, Helsingborgs kulturskola och Helsingborgs konsthall och Dunkers scener. Tillsammans stöds de av gemensamma stabsfunktioner för kommunikation, administration, ekonomi och HR. Helsingborgs kulturskola har sin huvudsakliga verksamhet på Dunkers kulturhus, men vårt uppdrag innebär också att vi ska finnas tillgängliga på andra platser i staden. På Dunkers kulturhus har vi fina ändamålsenliga lokaler för olika konstnärliga uttryck samt närhet till det professionella kulturlivet i Helsingborg. Helsingborgs kulturskolas mission är att berika andra människors liv, vi ska vara en kulturskola i ständig utveckling och vara attraktiva, synliga och tillgängliga. Vi utgår från individens behov och har alltid invånarna i fokus. På Helsingborgs kulturskola har vi ett rikt och mångfasetterat utbud inom en mängd olika konstnärliga uttryck. Kulturskolan är en HBTQI-certifierad verksamhet. Helsingborgs kulturskola är en av tre verksamheter på Dunkers kulturhus i Helsingborg. Inom verksamheten kommer det efter årsskiftet finnas tre avdelningar med totalt ca 60 medarbetare. Du kommer att ansvara för en av avdelningarna, med ca 20 medarbetare, för närvarande inom ämnena pop och rock, gitarr, piano och Qanoun (ett stränginstrument från mellanöstern).  Arbetsuppgifter I din tjänst kommer du att leda, utveckla och samordna de olika delarna inom kulturskolan utifrån ett tydligt uppdrag och utifrån kulturnämndens fastställda mål och visioner. Du kommer att verka för att Kulturskolan blir tillgänglig och synlig i stadens olika delar och för barn och unga med olika behov och förutsättningar.  I din roll ingår ett personal och arbetsmiljöansvar, gemensamt budget- och resultatansvar samt ett ansvar för att verksamheten utvecklas genom ett effektivt arbetssätt. Du kommer att ingå i Helsingborgs kulturskolas ledningsgrupp där du bidrar aktivt till att utveckla hela verksamheten. Arbetet gör du tillsammans med verksamhetens 2 avdelningschefer och verksamhetschefen. Du rapporterar direkt till verksamhetschef. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett meningsfullt uppdrag i en kreativ miljö där du får vara med och forma framtidens kulturliv. Arbetet är omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande med möjligheter till egen utveckling. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Högskoleutbildning inom kulturområdet eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig • Erfarenhet som chef med ansvar för personal, verksamhet och budget • God samarbetsförmåga och förmåga att skapa engagemang och delaktighet. • God digital kompetens och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har: • Chefs- och ledarskapsutbildning • Erfarenhet från arbete i politiskt styrd organisation • Erfarenhet av arbete inom kulturskola eller annan kulturverksamhet. • Pedagogisk erfarenhet • Kunskap inom musikområdet • Rektorsutbildning för kulturskolechefer Du är en trygg och tydlig ledare som skapar engagemang och delaktighet. Du har lätt för att bygga relationer och nätverk, och trivs i en roll där du får kombinera operativt ledarskap med strategiskt arbete. I nära samarbete med två andra avdelningschefer leder du verksamheten med prestigelöshet och god samarbetsförmåga. Du motiverar dina medarbetare genom att se och ta tillvara deras kompetens och potential. Du är handlingskraftig, situationsanpassad och fattar tydliga beslut som du sedan följer upp. Vi söker dig som är mål- och resultatinriktad, med förståelse för processinriktat ledarskap och ett starkt engagemang för att göra kulturskolan tillgänglig för alla barn och unga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Intervjuer kommer att hållas under vecka 32 och vecka 33.  På Helsingborgs kulturskola har alla semestertjänster, vilket innebär 40 timmars schemalagd arbetsvecka. Du arbetar generellt under kontorstid men ibland kan du behöva närvarande på olika evenemang på kvällstid och helger.  Som en del i chefsrekrytering begär vi in utdrag från belastningsregister samt skuldfrihetsintyg från Kronofogdemyndigheten av slutkandidat. Du kan läsa mer på polisens hemsida.  Sista ansökningsdag: 2025-07-14 Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Tillträdesdatum: Januari 2026 Antal tjänster: 1 För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

10 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Upphandlingschef till Lerums kommun
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Förvaltnings- och planeringschefer

Vill du leda ett strategiskt viktigt område och bidra till samhällsnytta på riktigt? Som upphandlingschef hos oss får du en nyckelroll i att utveckla kommunens arbete med upphandling, inköp och e-handel. Om arbetsplatsen Välkommen till Lerums kommun – en växande kommun med närhet till både natur och stad. Med sina sjöar, skogar och bara 20 minuter till Göteborg erbjuder Lerum både livskvalitet och spännande utvecklingsmöjligheter. Kommunen har cirka 3 200 medarbetare och 43 000 invånare, och står inför en expansiv fas med satsningar på bland annat skolor och bostäder. Vi arbetar aktivt för att säkerställa hög välfärd, god service och ett starkt företagsklimat. Upphandlingsenheten är en del av verksamhetsområdet ekonomi och har en central roll i kommunens utveckling. Enheten ansvarar för strategisk utveckling av upphandlingar, uppföljning och samordning av kommunövergripande avtal samt utveckling av inköpsprocesser i linje med policy och riktlinjer. Enheten består av elva medarbetare: enhetschef, sex upphandlare, en avtalscontroller samt team för e-handel och systemförvaltning. Du ingår i ledningsgruppen för verksamhetsområdet ekonomi, som leds av ekonomichefen. Upphandlingsarbetet sker i nära samverkan med kommunens verksamheter. Enhetens upphandlare driver både ramavtal och objektsspecifika upphandlingar, samt stödjer sektorerna med rådgivning, utbildning och information. Arbetsuppgifter Du ansvarar för att leda och utveckla vår upphandlingsenhet – ett engagerat team som stöttar kommunens verksamheter med att göra goda och hållbara affärer. Du arbetar nära både kollegor och leverantörer och säkerställer att behoven från våra verksamheter blir till tydliga, lagliga och värdeskapande upphandlingar. Som en del i arbetet bidrar du till utveckling av både rutiner, processer och strategier inom inköp och upphandling. Du driver förbättringar och följer aktivt utvecklingen inom området. Rollen innebär fullt ansvar för budget, personal och arbetsmiljö. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som har: • Flerårig erfarenhet av offentlig upphandling och god kunskap om LOU. • Erfarenhet från politiskt styrd organisation. • Eftergymnasial utbildning inom inköp, juridik, ekonomi – eller likvärdig kompetens. • Intresse för ledarskap och förmåga att coacha och utveckla medarbetare. • Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Meriterande: • Kunskap om entreprenadupphandlingar och/eller upphandlingsjuridik. • Tidigare chefs- eller ledarerfarenhet. Din profil Vi söker en trygg och kommunikativ ledare som skapar engagemang, bygger tillit och samarbetar prestigelöst. Du är strategisk, lösningsfokuserad och har lätt för att navigera i komplexa sammanhang. Vad vi erbjuder Ett utvecklande chefsuppdrag där du får leda ett viktigt samhällsuppdrag. Hos oss bidrar du direkt till att våra invånare får tillgång till offentliga tjänster och produkter av hög kvalitet – varje dag. Tjänsten kan komma att omfattas av säkerhetsprövning. Övrigt Vi vill stödja dig i ditt ledarskap! Vi förväntar oss att våra chefer som ledare agerar autentiskt, föredömligt med personlig omtanke och har förmågan att inspirera och motivera dem vi leder. I Lerums kommun arbetar vi med utvecklande ledarskap och därför får du som chef hos oss en grundutbildning samt vidareutveckling inom ramen för kommunens ledarskapsplattform. Se våra ledare berätta mer om ledarskapsutvecklingen: https://lerum.se/ledarskapsutveckling Ledarskapsplattformen ska ge dig som chef och ledare rätt förutsättningar för ditt uppdrag. Du som tillsvidareanställd chef i Lerums kommun ges en unik möjlighet att utveckla dig med hjälp av modeller samt arbeta med hur du kan förbättra hela ditt ledarskap och dina ledarskapsbeteenden, oavsett din erfarenhetsnivå. Chefer i Lerums kommun förväntas formulera en egen personlig utvecklingsplan som bygger på det utvecklande ledarskapet. Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi värnar om en god arbetsmiljö där du kan kombinera arbete och fritid. Som anställd hos oss får du tillgång till en rad förmåner, som friskvårdsbidrag och personalvårdsprogram. Läs mer om våra personalförmåner här: https://lerum.se/dina-formaner Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i till exempel systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vid frågor, kontakta Rekryteringskonsult Irma Wallander, [email protected]. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

30 maj 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025