Samhällsbyggnadsdirektör

Vi söker dig som vill bli vår nya samhällsbyggnadsdirektör! Samhällsutveckling är ett samspel mellan offentliga och privata aktörer där kommunen spelar en mycket viktig roll. I Södertälje har vi valt att samla kommunens kompetens för samhällsplanering, byggande och förvaltning i ett kontor, samhällsbyggnadskontoret. Kontoret ansvarar för hela processen – för såväl strategisk, långsiktig planering och utveckling, som drift och förvaltning av det offentliga rummet samt kommunens fastigheter och mark. Samhällsbyggnadskontoret verkar på uppdrag av kommunledningen och kommunstyrelsen samt två facknämnder – stadsbyggnadsnämnden och tekniska nämnden. Kontoret arbetar också på uppdrag av de fyra kommundelsnämnderna för Järna, Mörkö-Hölö, Vårdinge och Enhörna. Uppdraget Du har det övergripande ansvaret för styrning, ledning och utveckling av samhällsbyggnadskontoret med uppdraget att möjliggöra fortsatt utveckling av Södertälje som en attraktiv, hållbar kommun med sikte på nya och växande företag, nya bostäder, och offentliga verksamheter i Södertälje. Samhällsbyggnadskontoret har ett brett ansvarsområde och högt på agendan för vår nya direktör står formering av gemensamma prioriteringar för ökad kvalitet och effektivitet i processer och leveranser för att realisera de politiska målen. Centralt i ditt uppdrag är också att skapa synergier och samordning med kommunens övriga verksamheter. I Södertälje arbetar vi systematiskt mot välfärdsbrottslighet och du har ett övergripande ansvar för kontorets fortsatta arbete för att motverka fusk och bedrägerier. Som samhällsbyggnadsdirektör har du omfattande samarbeten med externa aktörer lokalt och regionalt. Kontoret har ca 260 medarbetare som arbetar inom områdena planering, genomförande samt drift och underhåll. Varje område leds av en områdeschef som i sin tur leder ett antal enhetschefer. Du leder och verkar genom dina underställda chefer och skapar de förutsättningar som krävs för att de ska kunna utföra sina uppdrag på bästa sätt. I kommunledningsgruppen har du förmåga och engagemang att verka för gemensamma mål för Södertälje kommun som helhet. Det innebär ett nära samarbete med övriga kontor och med de kommunala bolagen. Vem är du?  Vi söker dig som agerar med helhetssyn och strategisk framåtblick och som har lätt för att navigera i en komplex miljö för att nå övergripande mål. I ditt ledarskap har du förmågan att se till att den politiska inriktningen omsätts till bra verksamhet med fokus på Södertäljeborna. Du behöver vara strategisk, handlingskraftig och strukturerad. Har förmågan att skapa tydliga prioriteringar med fokus på leverans och resultat. Vi vill också att du har intresse för miljö och hållbarhet inom samhällsbyggnad. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor internt och externt är det viktigt att du är kommunikativ och har förmåga att skapa förtroendefulla samarbeten. Du skapar förutsättningar för chefer och medarbetare att växa genom delaktighet och ansvar i ett klimat som inspirerar till utveckling och arbetsglädje. Du är en trygg och stabil förebild med gott omdöme, stark integritet och tydliga värderingar. Krav: - Mångårig chefserfarenhet inom samhällsbyggnadsområdet i kommunal verksamhet. - Erfarenhet av att leda en komplex och mångfacetterad verksamhet genom underställda chefer. - Gedigen erfarenhet av att leda utvecklingsarbete med goda resultat. - Akademisk utbildning med samhällsbyggnadsinriktning eller annan akademisk inriktning beroende på övrig profil avseende erfarenheter. - Förståelse för process och myndighetsutövning kopplat till plan- och bygglag. - God ekonomisk kompetens. - Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande: - God kännedom om IT-stöd inom samhällsbyggnadsområdet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi erbjuder dig Varje dag går ca 6 000 personer till sitt jobb i Södertälje kommun. Vi har många olika roller hos oss och vill erbjuda dig ett meningsfullt jobb där du får möjlighet att bidra till samhället och samtidigt känna glädje. Som medarbetare hos oss får du möjlighet att utvecklas och sätta avtryck på riktigt. Som anställd i Södertälje kommun erbjuds du bl.a. trygga anställningsvillkor, ett generöst friskvårdsbidrag, flexibilitet vad gäller arbetstid och arbetsformer samt möjlighet att byta semesterdagstillägget mot extra lediga dagar. Vi har även ett stort utbud av utbildningar och kompetenshöjande insatser för dig som ledare. För mer detaljerad information kring våra förmåner läs gärna mer på vår externa hemsida.  Som chef hos oss får du ta del av våra utvecklingsinsatser för chefer. Du kommer att utmanas i ditt ledarskap för att växa som ledare, stärka dina förmågor att engagera dina medarbetare, se utmaningar ur nya perspektiv och reflektera över ledarskapsfrågor kopplat till Södertälje kommuns värdegrund. Arbetsplatsen är i Södertälje stadshus endast ett stenkast från pendeltågs- och busstation.  Välkommen till oss!   Övrigt Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Södertälje kommun arbetar med kompetensbaserad rekryteringmetodik i syfte om att motverka diskriminering och främja mångfald på arbetsplatsen. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. I den här rekryteringen samarbetar vi med ProAstri. För en inledande konfidentiell dialog, välkommen att kontakta Karin Ivarson, [email protected] Vi har gärna kontakt med dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonsplats och rekryteringstjänster.

15 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Avdelningschef till avdelningen Vuxen i socialförvaltningen Nordost

Socialförvaltningen Nordost arbetar för att ge invånare i nordöstra Göteborg en likvärdig och effektiv välfärd med möjlighet att leva trygga och självständiga liv. Förvaltningen ger stöd till individer och familjer enligt Socialtjänstlagen. Vi erbjuder också aktiviteter och mötesplatser som kan ge barn och ungdomar en meningsfull fritid. Dessutom arbetar förvaltningen aktivt med krisstöd, trygghetsfrågor, föreningsliv, folkhälsa samt kontakter med invånare och civilsamhälle. Välkommen till en levande förvaltning i ett dynamiskt stadsområde - här jobbar vi för gemenskap och öppenhet med fokus på dem vi är till för! ARBETSUPPGIFTER Som en av fyra socialförvaltningar i Göteborgs Stad ser vi stora möjligheter att vara med och driva socialtjänstens utvecklingsarbete för delaktighet, digitalisering och tillgänglighet för dem vi är till för. Som avdelningschef i denna nya avdelning kommer du få möjlighet verka i sammanhang för hela Göteborgs stad och samarbeta med civilsamhället och andra viktiga samhällsaktörer. Som anställd hos oss och i Göteborgs Stad styrs du utifrån vårt förhållningssätt: -Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för -Vi bryr oss -Vi arbetar tillsammans -Vi tänker nytt Som avdelningschef ingår du i förvaltningens ledningsgrupp och svarar direkt mot direktören. Du och dina kollegor ansvarar för att på strategisk nivå driva och utveckla förvaltningen i den riktning som krävs utifrån lagstiftning och politiska beslut. Avdelningens ansvarsområde omfattar myndighetsutövning riktat till vuxna med risk-och/eller missbruk och beroendeproblematik samt våld i nära relationer och hedersrelaterat våld och förtryck. Som avdelningens första högsta chef får du möjligheten att forma och bygga upp din avdelning utifrån förvaltningens gemensamma mål, att skapa en effektiv och likvärdig socialtjänst. KVALIFIKATIONER Till den här tjänsten söker vi dig som har socionomexamen eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har flera års chefserfarenhet av ledning på strategisk nivå eller annan erfarenhet arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Som avdelningschef hos oss är ditt tydliga ledarskap och din förståelse för vikten av att verka i en kontext där samverkan och samarbete med såväl interna som externa aktörer är grundläggande för att lyckas i ditt uppdrag. Du arbetar genom andra och litar till dina chefers och medarbetares kompetens och engagemang för att lösa uppgifter. Socialförvaltningen Nordost bedriver verksamhet i flera socioekonomiskt utsatta områden och av polismyndigheten benämnda särskilt utsatta och utsatta områden, där vi som förvaltning kan hamna i situationer som påverkar chefers och medarbetares arbetsmiljö. Därför är det ett krav att du som avdelningschef också har kunskap och förståelse för ditt arbetsmiljöansvar och på ett tydligt sätt leder och stöttar dina chefer i sin arbetsgivarroll. Som chef har också du tillgång till avdelningar inom HR, ekonomi, stab- och kommunikation med flera som finns till för att stödja och vägleda dig i ditt uppdrag. Följande kompetenser ingår i Göteborgs stad ledarkriterier; analytisk, förändringsorienterad, helhetssyn, påverka andra och socialt säker. Dessa kriterier kommer därför att vara av särskild vikt i urvalsarbete och i intervjusituation. Analytisk Du kan på ett effektivt sätt identifiera och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. Du har förmåga att se samband och kan dra logiska slutsatser utifrån begränsad och/eller komplex information. Förändringsorienterad Du ser möjlighet till förändringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas. Du motiverar och beskriver pedagogiskt förändringar samt hanterar kritik mot förändring på ett konstruktivt sätt. Du driver långsiktigt och uthålligt förändringsarbete, både på lokal och övergripande nivå. Helhetssyn Du kan överblicka ditt eget ansvarsområde samt sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du visar intresse för och samverkar i övergripande frågor för att skapa mervärde. Du tar hänsyn till olika informationskällor och perspektiv samt kan anpassa andras idéer till den egna verksamheten. Påverka andra Du är en tydlig och god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer samt kan påverka beslut i en viss riktning. Du kan genom övertygande argument tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation. Socialt säker Du är bekväm i sociala kontaktytor, såväl informella som formella. Du står för fattade beslut och kan förmedla obekväma budskap när det behövs. För den här tjänsten kan vi komma att genomföra bakgrundskontroller. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, uppfylla kraven i GDPR samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller brev. Har du skyddade personuppgifter skall du INTE ansöka via systemet utan kontakta rekryterande chef för hantering av din ansökan. Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Stadsområdet har goda kommunikationer och närhet till Göteborgs centrum. Här finns unika naturområden och en varierad bebyggelse där utveckling, förnyelse och expansion sker inom många områden. Stadsområdets struktur och mångfalden bland invånare och medarbetare gör arbetet hos oss utvecklande och lärorikt. Som anställd hos oss gör du en viktig insats för att Nordost ska vara ett attraktivt område att leva, verka och bo i. Genom ditt arbete är du med och utvecklar staden tillsammans med andra. Vill du vara en del av detta?

5 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Avdelningschef Demokrati inom kommunledningsförvaltningen

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Nu söker vi en nyckelspelare i form av en nyinrättad tjänst som Avdelningschef Demokrati. Har du ett starkt engagemang, ett tydligt ledarskap och brinner för att utveckla effektiva och kundorienterade processer för styrning, stöd och samordning rörande nämndadministration, juridik, kommunikation samt ärendehantering? Då vill vi gärna att du hör av dig till oss. Kommunledningsförvaltningen består av fyra avdelningar, HR, Ekonomi, Invånarservice och Demokrati.  Arbetsuppgifter Som Avdelningschef Demokrati ansvarar du för att skapa struktur och transparens i avdelningens processer. Fokus ligger också på att skapa nya effektiva och kundorienterade processer för styrning, stöd och samordning rörande nämndadministration, registratur, arkiv, juridiskt stöd, kommunikation internt och externt, ärendeberedning, folkhälsa, näringsliv, planering, uppföljning och analys inom organisationen. I rollen är du chef och ledare för avdelningen, som består av fem enheter och sammanlagt ett 20-tal medarbetare inom flera olika specialiteter. Direkt leder du två enhetschefer samt 10 medarbetare. Du samordnar och utvecklar det interna och externa arbetet utifrån verksamhetens mål och ledningens beslut. Som avdelningschef ingår du i flera olika nätverk och samverkar med andra aktörer på regional nivå. Du har personal- och budgetansvar, ingår i Ale kommuns förvaltningsledning och strategiska förvaltningsledning samt tillhör kommunledningsförvaltningen. Du rapporterar till, och har ett tätt samarbete med, kommunchefen. Kvalifikationer Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom statsvetenskap, juridik eller annat som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Resultatet av ditt strategiska arbete är väldokumenterat från dina år som chef och ledare på övergripande nivå inom offentlig verksamhet och du har erfarenhet av, och kunskap inom, flera av de områden som avdelningen ansvarar för. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet så som att du är självgående, strukturerad och har god prioriteringsförmåga. Du drivs av att leda utveckling tillsammans med andra. Ditt förhållningssätt är professionellt – du har helhetssyn och är känd för god samarbetsförmåga. Som ledare agerar du lyhört och tydligt, ger stöd och återkoppling och har förmåga att få dina medarbetare att styra mot målen.  Övrigt I denna rekrytering använder Ale kommun Cordovan Career. Kontaktperson Pia Strandh, [email protected], 073-340 92 13. Vänligen ansök till tjänsten hos cordovancareer.se https://cordovancareer.se/lediga-tjanster/   Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

5 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Chef miljö- och samhällsbyggnadsförvaltningen Hedemora kommun

Hedemora - Dalarnas äldsta stad - är en kommun i södra Dalarna med 15 450 innevånare. Förutom en levande landsbygd finns i Hedemora modern industri med gamla anor. Här erbjuds stora möjligheter till ett rikt friluftsliv, närhet till högskola och goda förbindelser med bl. a Stockholmsregionen. Hedemora kommuns vision är att vi hjälps åt att skapa en växande, attraktiv och trygg kommun där vi kan bo och verka och vi tar oss an framtiden med stor tillförsikt, vi gör det TILLSAMMANS. Hedemora kommun är kommunens största arbetsgivare med över 1300 medarbetare inom ett hundratal olika spännande yrken. Kommunens övergripande strategiska mål är att skapa möjligheter för en god livskvalitet och god omsorg, få människor att välja Hedemora kommun som bostadsort. God livskvalitet innebär bland annat att Hedemora kommun kan erbjuda goda boendemiljöer, att vi utvecklar kultur- och naturmiljöer, erbjuder bra förskolor och grundskolor, en gymnasieskola med utbildning av högsta kvalitet, samt utvecklar en positiv och stimulerande miljö för näringslivet. Letar du efter ett nytt utmanade chefsjobb där du får möjlighet att leda miljö- och samhällsbyggnadsarbetet i politiskt styrd verksamhet? Då kan du vara den chef vi på Hedemora kommun söker. Vi går en spännande framtid till mötes och söker nu dig som vill ta dig an Hedemora kommuns specifika möjligheter och utmaningar för att långsiktigt och hållbart utveckla bygden. Arbetsbeskrivning Du ansvarar för att verkställa Miljö- och samhällsbyggnadsnämndens beslut och uppsatta mål. I ditt jobb som förvaltningschef har du ett helhetsansvar avseende verksamhet, ekonomi och personal för förvaltningens verksamhet, vilket innebär att planera, leda, samordna, utveckla samt följa upp arbetet som bedrivs på förvaltningen. Du har personal och arbetsmiljöansvar för cirka trettio personer med olika specialistkompetenser och kommer att arbeta med * ledning, planering och utveckling av organisationen * förändrings- och utvecklingsarbete som pågår i hela kommunen * nätverksbyggande och samarbete med både interna och externa intressenter * omvärldsbevakning * ekonomi och budget Du bidrar aktivt i hela kommunens utvecklingsarbete och medverkar i kommundirektörens ledningsgrupp och rapporterar till miljö- och samhällsbyggnadsnämnden. Som tjänsteman är du direkt underställd kommundirektören och rapporterar till denne. Du ansvarar för att säkerställa att förvaltningens processer och målstyrning hanteras i enlighet med kommunens styrmodell, övergripande mål och värdegrund. Befattningen är en tillsvidareanställning som är säkerhetsklassad och säkerhetsprövning är obligatorisk. Är du rätt person för jobbet? I den här rekryteringsprocessen söker vi dig som är tydlig, kommunikativ och förändringsinriktad. Du har ett tydligt ledarskap och arbetar resultatinriktat mot uppsatta mål. Du har även förmågan att lyfta blicken och se helheten och du delar med dig av kunskap och erfarenhet samtidigt som du är driven och handlingskraftig. För att lyckas med jobbet ska du ha * för området relevant akademisk utbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade genom erfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten * arbetat som chef i inom bygg och miljö. * erfarenhet av utveckling och förändringsarbete. * god insikt i och kunskap om vad det innebär att arbeta i en politiskt styrd organisation. * erfarenhet av ekonomiskt ansvar. * intresse för bredden i kommunal verksamhet Meriterande för jobbet är om du har erfarenhet från * ledningsgruppsarbete * arkitektutbildad inom plan eller bygg Vad kan Hedemora kommun erbjuda dig? Vi är en liten kommun med närhet till det mesta och du har stora möjligheter att göra skillnad med ditt arbete tillsammans med medarbetare, kollegor och politiker. I Hedemora kommun strävar vi efter mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet berikar kommunen. Det är viktigt att du delar vår gemensamma värdegrund KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. Vi är även stolta över vår styrmodell där en helhetssyn på ledning och styrning påverkar kommunens verksamheter för invånarnas bästa. Du har en viktig roll för att påverka framtiden. Sök tjänsten idag! Anställningen är en tillsvidareanställning I den här rekryteringen samarbetar Hedemora kommun med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pär Gårdbro på telefonnummer: 023-70 55 45 eller via e-post: [email protected] Registrera din ansökan via www.jeffersonwells.se senast 2024-04-28. Bifoga CV i ansökan inklusive utbildning, erfarenhet och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig! Fackliga kontakter Vision, 0225-34 000

4 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Ale kommun söker Avdelningschef Demokrati

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar medarbetarna ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! I kommunen är vi 2 500 anställda som ger Aleborna inspiration att följa sina drömmar. Då krävs riktigt bra medarbetare. Nu söker vi en nyckelspelare i form av en nyinrättad tjänst som Avdelningschef Demokrati. Har du ett starkt engagemang, ett tydligt ledarskap och brinner för att utveckla effektiva och kundorienterade processer för styrning, stöd och samordning rörande nämndadministration, juridik, kommunikation samt ärendehantering? Då vill vi gärna att du hör av dig till oss. En viktig position i en växande kommun Ale har cirka 33 000 invånare och är en växande kommun. Hit flyttar många som vill uppleva naturen nära storstaden. Vi erbjuder dig ett utmanande och spännande arbete i en kommun som satsar på hög kompetens och ett starkt driv framåt. Som Avdelningschef Demokrati ansvarar du för att skapa struktur och transparens i avdelningens processer. Fokus ligger också på att skapa nya effektiva och kundorienterade processer för styrning, stöd och samordning rörande nämndadministration, registratur, arkiv, juridiskt stöd, kommunikation internt och externt, ärendeberedning, folkhälsa, näringsliv, planering, uppföljning och analys inom organisationen. I rollen är du chef och ledare för avdelningen, som består av fem enheter och sammanlagt ett 20-tal medarbetare inom flera olika specialiteter. Direkt leder du två enhetschefer samt 10 medarbetare. Du samordnar och utvecklar det interna och externa arbetet utifrån verksamhetens mål och ledningens beslut. Som avdelningschef ingår du i flera olika nätverk och samverkar med andra aktörer på regional nivå. Du har personal- och budgetansvar, ingår i Ale kommuns förvaltningsledning och strategiska förvaltningsledning samt tillhör kommunledningsförvaltningen. Du rapporterar till, och har ett tätt samarbete med, kommunchefen. Vad vi söker hos dig Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom statsvetenskap, juridik eller annat som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Resultatet av ditt strategiska arbete är väldokumenterat från dina år som chef och ledare på övergripande nivå inom offentlig verksamhet och du har erfarenhet av, och kunskap inom, flera av de områden som avdelningen ansvarar för. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet så som att du är självgående, strukturerad och har god prioriteringsförmåga. Du drivs av att leda utveckling tillsammans med andra. Ditt förhållningssätt är professionellt – du har helhetssyn och är känd för god samarbetsförmåga. Som ledare agerar du lyhört och tydligt, ger stöd och återkoppling och har förmåga att få dina medarbetare att styra mot målen. Du har ett intresse för demokratiska processer och är bra på att, med bibehållen saklighet och gott omdöme, balansera olika intressen och perspektiv i en komplex organisation. Din analytiska ådra och förmåga till att skapa struktur gör att du kan driva och utveckla verksamheten utifrån strategier, med tydliga visioner och mål, som skapar såväl engagemang som resultat. Du har också förmågan att kommunicera dina idéer och strategier på ett enkelt och inspirerande sätt, såväl till ledningen som ut i organisationen. Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Bo eller pendla? Välj själv. Du behöver inte bo i Ale för att arbeta i Ale. Vårt läge vid sidan av E45 tillsammans med snabbtåg ger utmärkta kommunikationsmöjligheter. Din nya arbetsplats präglas av hjärtan som klappar för aleborna, driv, entusiasm och framåtanda. Kort sagt en arbetsplats där medarbetarna utvecklas. Vi ser fram emot din ansökan Känner du igen dig och är mogen för att utvecklas i en expansiv kommun så är du välkommen med din ansökan. I denna rekrytering samarbetar vi med Cordovan Career. För ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Pia Strandh på 073-340 92 13 eller [email protected] Din ansökan ser vi fram emot senast den 28 april via ansökningsformuläret på cordovancareer.se

4 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024