Vi söker dig som vill arbeta heltid med mat på en ICA-butik i Lund! Då efterfrågan är stor hos våra ICA-kunder söker vi dig som brinner för mat och service! Har du varit personalansvarig tidigare är det ett extra plus! Arbetsuppgifter: Vi söker dig som arbetat med kök, beredning eller kallskänk sedan tidigare. Du har tidigare erfarenhet från restaurang, café eller matproduktion. Du är matglad, kreativ och vill ständigt testa nya saker. Vi söker medarbetare till köket där det produceras dagens lunch, färdigmat, smörgåsar, sallader, smörgåstårtor, festfat mm. Du är en erfaren kallskänka som är flexibel, kreativ, idérik, älskar att producera och är strukturerad och noggrann. Du förstår innebörden av arbetsprocesserna inom kök och har dokumenterad erfarenhet inom kallkök eller kallskänk. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations-och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Vi ser gärna att du har dokumenterad utbildning och arbetslivserfarenhet som kallskänka eller liknande. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har ett gediget intresse för matlagning och måltidslösningar. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi har vårt kontor på Sundskajen 10, på Ön Limhamn. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten, service utan gränser. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan! Vid frågor maila: [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Vi söker dig som vill arbeta med mat på en ICA-butik i Lund! Då efterfrågan är stor hos våra ICA-kunder söker vi dig som brinner för mat och service! Du kan börja arbeta efter sommaren på ett schema med provanställning för att gå över till en tillsvidareanställning. Tjänsterna i delikatessen ligger på 30-35 timmar/ vecka, varannan helg. Kallskänk/kök måndag-fredag, heltid. Arbetsuppgifter Delikatess: Du kommer att arbeta i en manuell delikatess. I ditt dagligare arbete kommer du serva butikens kunder. Du tillsammans med teamet kommer att arbeta för att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga, inom ost, chark och fisk. Öppning och stängning ingår i tjänsten. Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Kök/Kallskänk: Vi söker dig som arbetat med kök, beredning eller kallskänk sedan tidigare. Du har tidigare erfarenhet från restaurang, café eller matproduktion. Du är matglad, kreativ och vill ständigt testa nya saker. Vi söker medarbetare till köket där vi bla producerar dagens lunch, färdigmat, smörgåsar, sallader och smörgåstårtor mm. Du är en erfaren kallskänka som är flexibel, kreativ, idérik, älskar att producera och är strukturerad och noggrann. Du förstår innebörden av arbetsprocesserna inom kök och har dokumenterad erfarenhet inom kallkök eller kallskänk. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations-och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Vi ser gärna att du har dokumenterad utbildning och arbetslivserfarenhet som kallskänka eller liknande. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har ett gediget intresse för matlagning och måltidslösningar. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi har vårt kontor på Sundskajen 10, på Ön, Limhamn. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten, service utan gränser. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan! Vid frågor maila: [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Stjärnor till Revolution Race nya butik i Stockholm! Just nu har du chansen att söka till Sveriges kanske roligaste tjänst! Vi öppnar tillsammans med Revolution Race en helt ny butik i Stockholm Quality Outlet – och vi letar efter ett team av stjärnor som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass. Revolution Race ett snabbt växande varumärke som brinner för friluftsliv, äventyr och funktionella kläder för alla typer av utomhusaktiviteter. Kvalitet kombineras med innovation för att erbjuda produkter som fungerar i både vardag och vildmark. Nu söker vi passionerade människor som vill vara med och driva butiken som ett dedikerat team! Vem är du? Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra och sprider energi till alla du möter. Du drivs av att göra skillnad, älskar att prestera på topp och brinner för outdoor-livet. Du tycker, precis som vi, att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk butik. Ditt jobb är att genom din personlighet leverera oförglömliga upplevelser till våra besökare. Dina arbetsuppgifter: Bemöta kunder och guida dem till rätt outdoor-utrustning genom fantastisk service. Driva försäljning och arbeta mot butikens uppsatta mål. Säkerställa att butiken håller ett inspirerande och välordnat uttryck. Bidra till en positiv och energifylld teamkänsla. Följa butikens rutiner och strukturer för att skapa en smidig arbetsdag. Vi söker dig som: Har någon erfarenhet av butiksförsäljning. Ständigt söker nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Är van att arbeta mot måluppfyllelse och säljmål. Vågar sticka ut och alltid göra det lilla extra för kunder och kollegor. Vi söker både heltid- och deltidsanställda. Som en del av vårt team blir du anställd av Slash.ten, där du får allt stöd du behöver för att prestera på topp. Tjänsten startar preliminärt första veckan i April. Om oss Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/ Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.
Är du praktiskt lagd, gillar kundkontakt och vill arbeta på ett bolag som brinner för att skapa glädjefyllda arbetsmiljöer? Då kan rollen som Maintenance Technician på Joyweek vara något för dig! Vi söker nu en engagerad och självständig medarbetare för att förstärka vårt team och skapa de bästa förutsättningarna för våra kunder. Om Rollen Som Maintenance Technician spelar du en avgörande roll i att säkerställa hög kvalitet och funktionalitet på våra kunders kaffe- och vattenmaskiner. Du följer ett månatligt serviceschema och är på plats hos våra kundföretag för att serva och underhålla deras maskiner. I rollen ingår även att leverera förbrukningsmaterial som kaffe, te och mjölk. En typisk arbetsdag börjar på vårt lager där du hämtar produkter och planerar dagens rutt. Du arbetar självständigt och får företagsbil för att köra mellan kundföretagen. Arbetsuppgifter Besöka kundföretag för att utföra service och underhåll på kaffe- och vattenmaskiner Åtgärda tekniska problem och säkerställa att maskinerna fungerar optimalt Leverera förbrukningsmaterial Dokumentera och rapportera status och eventuella åtgärder till vår Operations Coordinator Vara ansiktet utåt för Joyweek och bygga starka kundrelationer genom hög servicekvalitet Din Profil För att lyckas hos oss tror vi att du är en händig och ansvarstagande person som trivs med att arbeta självständigt men samtidigt uppskattar kundkontakt. Tidigare erfarenhet inom området är meriterande är det inte ett krav. Vi söker dig som: Har B-körkort och grundläggande datorkunskaper Talar och skriver flytande svenska & har goda kunskaper i engelska Är strukturerad, initiativrik och kan arbeta självständigt Gillar att ge hög service och skapa kundnöjdhet Vad vi erbjuder Ett coachande ledarskap med närvarande chefer och kollegor som stöttar dig i din arbetsvardag Möjlighet att forma och påverka din roll och ditt arbetssätt Förmåner som friskvårdsbidrag, rikslunchkort och förmånsportal Om Joyweek På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänser och inredning. Vår mission: Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vår vision: Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Joyweek ägs av Verso Capital, och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö och Linköping. Övrig Information Start: Omgående Omfattning: 60% (tre dagar per vecka) Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Hos oss ICA Supermarket Värnhem får du inte bara ett brett sortiment av kvalitetsprodukter – du får också fantastiska priser och erbjudanden varje vecka! Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder riktigt bra klipp på både vardagsvaror och andra produkter. Genom våra veckovisa kampanjer kan du hitta allt från färska grönsaker och frukt till kött, mejeriprodukter och snacks till priser som passar din plånbok! Tänk att handla dina favoritvaror till ännu bättre priser – det är vad vi på ICA Supermarket Värnhem strävar efter varje dag. Kom in och upptäck alla våra erbjudanden och gör riktiga fynd! ICA Supermarket Värnhem drivs av Robert Strand och hans effektiva personal. Vi arbetar med volym och omsätter 200 000 miljoner årligen! Nu söker vi dig, vår nya Butikschef som vill vara en del av vårt dynamiskt gäng! Om tjänsten ICA Supermarket Värnhem är en livlig butik med stort antal kundbesök. Vår vision är att skapa en prisvärd shoppingupplevelse för våra kunder. Vi är ett team som arbetar nära tillsammans, och söker nu en engagerad butikschef som kan fortsätta utveckla vår butik. Dina arbetsuppgifter Som butikschef kommer du att ha det övergripande ansvaret för butikens dagliga drift. Du leder och motiverar ett engagerat team, planerar och optimerar försäljning och lönsamhet samt ansvarar för personalplanering och schemaläggning. Dina ansvarsområden kommer bland annat innefatta: Sortiment/genomförande av sortiments revidering och försäljning Rekrytering av personal Rutinuppföljning, arbetsmiljö och schemaansvar Personalansvar såsom rehab, medarbetarsamtal, sjukanmälningar Uppföljning av budget och ekonomiska mål Ekonomisk redovisning och kassaredovisning, inventering av pengar Om tjänsten Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och utveckla personal inom dagligvaruhandeln. Du vill ta nästa klivet i karriären och har som mål att eventuellt bli egen handlare. Du har ett stort driv och vill framåt. Vi ser att du haft större personalansvar sedan tidigare. Du kommer tillhöra ledningsgruppen och få en ledande roll att fortsätta utveckla butiken och dess framgång. I dina dagliga arbetsuppgifter kommer det att ingå varupåfyllning, kampanjer och hyllexponering. Orderläggning och den dagliga driften är en viktig del i arbetet. Du arbetar operativt och aktivt med lönsamheten på avdelningen och ser till att butikens avdelningar och gavlar är välfyllda och lockande. För att passa in i denna tjänsten gillar du att arbeta i ett högt tempo. Du arbetar bra både ensam och i grupp. Du är en god ledare och tillsammans med dina kollegor kommer ni arbeta tillsammans för att skapa merförsäljning och inspirera till köplust. Dina egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är organiserad och resultatorienterad och har ett stort intresse för försäljning. Du har tidigare kunskaper i ekonomi, butikshantering och lagerstyrning. Viktigt att du har en positiv attityd och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Som ledare är du strukturerad, kommunikativ och målmedveten. Du har erfarenhet av att arbeta med budgetar och uppföljning av mål. Du är idérik och vågar testa för att ständigt vilja förbättra och utveckla både dig själv och butiken. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du hanterar AOB, Min Butik, EasyDisplay eller liknande system. Du ser din framtid i butik. Du har god fysik och drivs av försäljning. Du har tidigare arbetat med ledarskap och vill ta steget som butikschef hos oss. Du har en otrolig viktig roll för att skapa en positiv arbetsmiljö och en framgångsrik och säljande butik. För att vi ska nå våra mål krävs både erfarenhet samt förståelse för våra processer och butiksmål. Du drivs av sortiment-, försäljning- och personalutveckling. Förmågan att analysera och arbeta mot budgetmål är en viktig del av rollen. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt, motivera och coacha ditt team. Anställning och erbjudande Heltid. Dagtid, måndag-fredag. Lön enligt överenskommelse. Frukost och friskvård. Som butikschef hos oss kommer du erbjudas stora utvecklings möjligheter gällande ledarskapsutbildningar inom ICA såsom BLU, FLU och andra meriterande utbildningar. Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som aldrig tummar på kvaliteten, vi arbetar med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 100 % som vill ta ansvar för att driva tillväxten i ett av våra viktigaste gym i Stockholm och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Stockholm. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Distriktschef Daniel Filipsson på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2024-04-25
Är du positiv, engagerad, gillar att resa och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? I sådant fall passar detta jobbet dig perfekt! Anställningen börjar i mitten av april. Better Business är ett företag som har kontrollanter och mysteryshoppers utspridda över hela Sverige och vi i team Norr utgår från Umeå. Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Umeå. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distans studier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 3veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Varmt välkommen med din ansökan! Med vänliga hälsningar, Better business teamet i Norr.
Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 5-20 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)
Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Norrköping, Linköping och Nyköping, där du tillsammans med Celsius planerar och optimerar produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativ, ofta kommer med nya idéer och angreppssätt för att effektivisera varuexponering och optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller erfarenhet från en liknande roll för att ha den förståelse som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har också god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, varefter anställningen övergår till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer