Distriktsansvarig säljare till Vallentuna
Blomsterboda Sverige AB
Butikssäljare, dagligvaror

Blomsterboda Sverige AB söker en passionerad och självgående distriktsansvarig säljare för att bli en nyckelspelare i vårt team i Vallentuna! Blomsterboda är en rikstäckande aktör och en av Sveriges främsta specialister på blommor inom dagligvaruhandeln. Vi fokuserar på närodlade, attraktiva och tillgängliga produkter, och vårt företag präglas av entreprenörskap, frihet under ansvar och kamratskap. Arbetsbeskrivning: Som distriktsansvarig säljare kommer du ha en central roll i att sköta våra blomsteravdelningar inom dagligvaruhandeln. Din dag kommer börja på Blomsterboda i Vallentuna, där du plockar ihop sortimentet för dagens leveranser till distriktets butiker. Med ansvar för butikens blomsteravdelning kommer du utföra uppgifter som leverans, sortimentshantering, varuvård, städning och prisvård. Krav och meriter: - Språk: Flytande svenska. - Körkort: B-körkort är ett krav. - Butiksvana: Erfarenhet från dagligvaruhandeln är meriterande. Vad vi erbjuder dig: - En omfattande internutbildning i vårt koncept, försäljning, växtkunskap, ekonomi och nödvändig datakunskap. - Ett ansvarsfullt och roligt heltidsjobb med frihet under ansvar. - Möjlighet att jobba med ett dedikerat team som älskar utmaningar och försäljning. Vem är du? - Motiverad av högt tempo och nya utmaningar. - Van att skapa rutiner och effektivisera arbetsuppgifter. - Älskar kundkontakt och har ett öga för färg och form. - Lösningsorienterad och har lätt för att ta instruktioner. - Njuter av att starta dagen tidigt på morgonen. - Tidigare erfarenhet inom livsmedelsbranschen, särskilt frukt och grönt, är meriterande. Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att välkomna en ny blomsterhjälte till vårt team. För information: Vi kommer i denna rekrytering, på grund av sommar och semester, hantera alla inkommande ansökningar efter sista ansökningsdagen den 27 juli. För att komma vidare i rekryteringsprocessen! Glöm inte bort att besvara videofrågorna i slutet av ansökningsprocessen! Glöm heller inte bort att bifoga CV/personligt brev i vändande bekräftelsemail från oss om när ansökan är mottagen. (Har du inte fått något bekräftelsemail? Kolla din skräppost! Om du inte fått något där, hör av dig till HR på mail [email protected])

23 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ica Lund söker butiksmedarbetare på heltid!
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i en ICA-butik? Då efterfrågan är stor hos våra ICA kunder i både Lund och Malmö söker vi dig som vill arbeta mellan 30-40 h/v på Bake-off avdelningen eller i delikatessen!  Tjänst i Bake-off I rollen som Bake-off medarbetare kommer du vara den mest aktiva personen i den dagliga driften i Bake-off avdelning. Du kommer se till att hyllorna är välfyllda och säljande. Du kommer ansvara för uppgifter såsom bakning, mottagning av leveranser, påfyllning, prissättning och beställning. Ditt fokus kommer att vara att hålla avdelningen inbjudande och se till att den alltid är lockande för våra kunder. Vi förbereder och bakar jäs och förjästa produkter. Tjänst i delikatessen Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Det krävs att du har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations- och samarbetsförmåga. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig även på andra avdelningar. Meriterande Tidigare erfarenhet av ICA, Coop, Willys, Hemköp och City Gross. Du har tidigare arbetat inom restaurang, café, kallskänk, delikatess eller bageri. Anställning Lön enligt avtal. Tjänsterna är på ca ca 30-40h/v, varannan helg, start omgående.  Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast!  Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

22 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Butikssäljare
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker nu en driven och serviceinriktad butikssäljare till en väletablerad butik i Norrtälje. Vår kund är en ledande leverantör av produkter och tjänster till professionella användare inom bygg, industri, transport och verktyg. Som butikssäljare kommer du att vara en viktig del av teamet och ansvara för att leverera hög service till kunderna. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Kassahantering Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning mellan veckorna 29-33. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, kl. 09:00–17:00. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag hos vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

22 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Butiksmedarbetare - Extrajobb
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.  Just nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team på Storesupport by Job&Talent! Vi söker vi dig som är positiv, engagerad och redo att hoppa in där det behövs – både vid akuta behov och planerade uppdrag. Om tjänsten Som ambulerande butikskonsult får du ett varierande arbete där du arbetar i olika butiker runt om i Trollhättan och Uddevalla. Det blir allt från kassaarbete till varuplock – och ibland ett extra handtag på andra avdelningar. En perfekt chans att samla värdefull erfarenhet och få in en fot i dagligvaruhandeln! Vem är du? Du har gärna jobbat i butik tidigare. Kanske på ICA, Coop eller Willys? Oavsett var, så vet du hur man plockar varor snabbt och sitter i kassan med ett leende. Du har ett genuint intresse för service och trivs med att hjälpa andra – både kunder och kollegor. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Vi ser att du kan arbeta cirka 2 vardagar i veckan. Du kommer att ingå i vår pool i Trollhättan/Uddevalla. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma och vi ser att du är flexibel med resor till och från Trollhättan/Uddevalla med omnejd. Vi söker dig som har ✔ Fyllt 18 år ✔ Körkort och tillgång till bil ✔ En huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, studier eller ett annat jobb ✔ En vilja att ge det lilla extra i butiksmiljö Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Om Job&Talent  Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl – sök istället direkt via vårt formulär. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig – varmt välkommen med din ansökan!

21 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Butiksmedarbetare AutoMat Linköping
Vallarondellens Livsmedel AB
Butikssäljare, dagligvaror

AutoMat söker nu 2-3 nya medarbetare till butikerna i Linköping. Tjänsterna omfattar heltid. AutoMat är mindre livsmedelsbutiker där kunden loggar in med BankID och betalar i en självscanningskassa. Butiksbeståndet i Linköping är nordens ledande kluster av semi-bemannade butiker. Du kommer primärt att arbeta i butikerna i Colonia, Ebbepark och Vallastaden. Arbetsuppgifterna består av varuplock, kontroll av varor, städning och generellt butiksarbete. Om du visar dig vara rätt person så finns det snabbt möjligheter till mer ansvar, innefattande bland annat: - Avdelningsansvar - Orderläggning - Arbetsledning - Personalrekrytering och schemaläggning - Verksamhetsutveckling AutoMat Colonia har även ett kök och om intresse och kompetens finns så erbjuds här möjligheter att bereda smörgåsar, sallader och maträtter som omväxling. För att du ska trivas på jobbet så är det viktigt att du: - Gillar att arbeta fysiskt och röra på dig - Har en förståelse för matbutiker och ett intresse av att sälja mat - Är noggrann och besitter förmågan att på egen hand skapa en tilltalande och inbjudande butik Du är inte rätt person för verksamheten och dina medarbetare om du: - Saknar förmågan att på egen hand se och avhjälpa problem - Är slarvig och överlåter problem på andra - Saknar känsla för kvalitet och ordning - Är långsam och ineffektiv när du arbetar Tjänsterna finns tillgängliga omgående och urval görs löpande - sök därför gärna så snart som möjligt. Målsättningen är att alla medarbetare skall vara duktiga och på så sätt skapa ett positivt team där arbetet känns roligt och enkelt. Arbetstider är dagtid vardagar. B-Körkort är meriterande då förflyttning mellan butikerna sker med bil. Ansökan skickas via formuläret här på sidan eller via mail till [email protected].

21 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Sommarjobb på ICA-butiker i Stockholm
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba i ICA-butiker i sommar! Som butikskonsult är du anställd hos Bemannica och arbetar i olika ICA-butiker i Stockholmsområdet. Detta ger dig bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i över tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Arbetsuppgifterna kommer att variera mellan kassaarbete, varuplock med mera, baserat på vilka avdelningar som du har erfarenhet av. Vi söker dig som har varit anställd på ICA eller annan livsmedelsbutik tidigare. Har du erfarenhet av avdelningar som delikatess eller förbutik är det mycket meriterande. När det gäller arbetstider förekommer arbete både på morgon och kväll och arbetet kan vara förlagt såväl på vardagar som på helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete. Vi söker alltså dig som tidigare har varit anställd i livsmedelsbutik. Som person är du serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommarjobb på ICA-butiker i Göteborg
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba i ICA-butiker i sommar! Som butikskonsult är du anställd hos Bemannica och arbetar i olika ICA-butiker i Göteborgsområdet. Detta ger dig bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i över tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Arbetsuppgifterna kommer att variera mellan kassaarbete, varuplock med mera, baserat på vilka avdelningar som du har erfarenhet av. Vi söker dig som har varit anställd på ICA eller annan livsmedelsbutik tidigare. Har du erfarenhet av avdelningar som delikatess eller förbutik är det mycket meriterande. När det gäller arbetstider förekommer arbete både på morgon och kväll och arbetet kan vara förlagt såväl på vardagar som på helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete. Vi söker alltså dig som tidigare har varit anställd i livsmedelsbutik. Som person är du serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommarjobb på ICA-butiker i Lund/Malmö med omnejd
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba i ICA-butiker i sommar! Som butikskonsult är du anställd hos Bemannica och arbetar i olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Detta ger dig bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i över tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Arbetsuppgifterna kommer att variera mellan kassaarbete, varuplock med mera, baserat på vilka avdelningar som du har erfarenhet av. Vi söker dig som har varit anställd på ICA eller annan livsmedelsbutik tidigare. Har du erfarenhet av avdelningar som delikatess eller förbutik är det mycket meriterande. När det gäller arbetstider förekommer arbete både på morgon och kväll och arbetet kan vara förlagt såväl på vardagar som på helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete. Vi söker alltså dig som tidigare har varit anställd i livsmedelsbutik. Som person är du serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

19 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Sollentunaområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö.  Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholms län. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Jack & Jones Gävle City söker ny butikschef!
NRG Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

NRG Agency söker nu för Jack & Jones räkning en driven butikschef som ska företräda Jack & Jones butiken i Gävle City. Rekryteringen sker då nuvarande butikschef går vidare till en ny roll inom företaget – vilket öppnar upp en spännande möjlighet för dig som vill ta nästa steg i karriären. Om du är en person som har ett intresse för kläder & mode, ledarskap och försäljning så är denna roll perfekt för dig. Om Jack & Jones Jack & Jones är ett av Europas ledande herrmodevarumärken och en del av koncernen BESTSELLER. Sedan 1990 har de erbjudit kvalitativa och stilrena plagg med denim i fokus – från avslappnade basplagg till mer uppklädda looks. Deras sortiment passar män i alla åldrar och storlekar, med mode som är enkelt att bära, kombinera och trivas i. Om rollen  Som butikschef hos Jack & Jones är du hjärtat i butiken. Du skapar en miljö där både kunder och medarbetare känner sig välkomna, inspirerade och motiverade. Din vardag handlar om att bygga ett starkt team, driva försäljning och säkerställa en kundupplevelse utöver det vanliga – varje dag. Du är inte rädd för att leda, du trivs i rollen som coach och förebild, och du vet att butikens framgång börjar med att teamet mår bra och känner sig delaktiga. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för butikens resultat, drift och personal och rapporterar direkt till regionschef, som även är baserad i Gävle. Är du en ledare som kan inspirera, träna och motivera för att skapa tillväxt?  Om så är fallet, då letar JACK & JONES Gävle City efter dig! Ansvarsområden: Helhetsansvar för personal, resultat samt driften av butiken. Ständigt arbeta tillsammans med ditt team att uppnå Sveriges bästa kundupplevelse. Inspirera träna och motivera ditt team för att skapa tillväxt. Rekrytering. Marknadsföring av din butik, våra kampanjer genom sociala medier. Schemaplanering. Vi letar efter dig som: Har tidigare arbetat som butikschef, teamleader eller i en annan ledande roll inom detaljhandel Gärna har erfarenhet från klädbutik – det är meriterande men inget krav Älskar att ge service och är passionerad kring försäljning Är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att inspirera och motivera ditt team Har starkt affärssinne, arbetar målinriktat och driver butikens resultat framåt Kommunicerar tydligt, skapar trygghet och får människor att växa Vad erbjuder vi? Du erbjuds en utvecklande, spännande och meriterande tjänst i ett expansivt bolag med internationella jobb möjligheter. Ett bolag med etablerade varumärken, starka produkter och inspirerande internutbildningar. Är du redo att bli en del av teamet? Om du är en mycket motiverad och kundcentrerad ledare som trivs med att överträffa förväntningarna, då uppmuntrar vi dig att ansöka! Skicka in ditt CV och personliga brev genom ansökningsknappen. Vi kommer att börja granska ansökningar omedelbart, så vad väntar du på? Sök nu! Övrigt Omfattning: Tjänsten är schemalagd på vardagar och helger och är en heltidstjänst. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Startdatum: Augusti Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor om tjänsten skickas till Jennie Valentin, [email protected] Om NRG Agency NRG Agency är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. På NRG har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nrgagency.com för mer information.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025