Elgiganten Jönköping söker Sales Advisor Kitchen
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök.   Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner gör försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 70%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Vi utför intervjuer löpande och tjänterna kan komma att tillsättnas innan sista ansökningsdag.   På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Skara 50%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Säljare till Bildelslagret i Lidköping
Bildelslagret i Lidköping AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en säljare eller vill bli en säljare som motiveras av goda kundrelationer och kan driva din försäljning med stort mått av eget ansvar? Då har vi möjligheten för dig! I din säljroll hjälper du våra kunder att ta ett klimatsmart ansvar genom att erbjuda återanvända originalbildelar. Våra säljare arbetar med försäljning av bildelar online samt över telefon, mejl och andra försäljningskanaler. För oss är kundkontakten viktig genom att vara personliga och professionella där vi skapar goda samarbeten mellan varandra och med våra kunder. Då vårt arbete mestadels sker digitalt är det viktigt att ha god datakunskap. Det är ett meriterande men inget krav om du har kunskap i verkstädernas skadekalkylprogram - Cabas. Många av våra kontakter med verkstäderna sker via Cabas. Eftersom våra produkter är bildelar, så ser vi gärna att du har ett fordonsintresse och kunskaper om bildelar men det är inget krav. Vi kommer att stötta din utveckling och utbildning i rollen. I arbetet så kommer du hantera flera kunder och situationer samtidigt och det är viktigt att kunna prioritera mellan arbetsuppgifterna. För oss är det även viktigt med en bra dynamik i arbetsgruppen och vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Vi söker dig som är tävlingsinriktad, och vill utmana oss och göra oss lite bättre i vår försäljning. Om oss Bildelslagret i Lidköping är en komplett bildemontering som säljer kvalitetsklassade nyare begagnade bildelar. Vi har stort eget lager och även direktkontakt till landets största kvalitetsklassade reservdelslager. Vi är idag tio anställda vid vår anläggning i Lidköping och har ett systerföretag i Trollhättan. Våra medarbetares säkerhet, hälsa och välbefinnande är viktig för oss på Bildelslagret och vi är måna om att alla trivs hos oss, känner sig hörda och ges möjlighet till utveckling. Sedan 2022 tillhör vi koncernen Autocirc som är störst i Europa med att skapa återvinningscykler i bildelsindustrin genom att se till att använda bildelar kommer tillbaka på vägarna igen. Genom att gå från nyproduktion till återanvändning, renovering, nyanvändning och återvinning av bildelar är vi på väg att göra andrahandsmarknaden till förstahandsvalet. Ett hållbart val för en smartare bilindustri och ett bättre alternativ inte minst för nästa generation. Ansökan Sista ansökningsdag 2025-08-18 Hur man ansöker: Skicka CV till Hampus på [email protected] Kontaktperson vid frågor: Hampus 0510-301812

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Säljledare Personlig - Intersport Göteborg Högsbo 421
Intersport AB
Butikssäljare, fackhandel

På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi söker nu en försäljningsinriktad och passionerad ledare, till vår butik i Göteborg Högsbo 421, som i tätt samarbete med butikschefen har siktet inställt på att alltid överträffa våra kunders förväntningar på sin butiksupplevelse. Vi tror att vägen till att skapa en köpupplevelse i världsklass bygger på ödmjukhet, teamwork och personligt engagemang hos våra medarbetare! Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 80% med start omgående eller enligt överenskommelse. Du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på Intersport är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Ditt utökade ansvar som Personlig Säljledare innebär bland annat att: Tillsammans med Butikschef skapa de bästa förutsättningarna för butiken och dess säljare att nå sina nyckeltal. Föregå med gott exempel och leda försäljning. Planerar för butikens utseende, layout och struktur samt är delaktig och leder större förändringar och butiksprojekt. Säkerställa att olika kampanjer, annonser och aktiviteter aktiveras i butiken. Tillsammans med Butikschef: Vara delaktig i planeringen och genomförandet i introduktionen av nyanställda och praktikanter samt ge input på butikens kompetensutveckling. Vid Butikschefens frånvaro (Helger, semester m.m.), vara ställföreträdande Butikschef och ytterst ansvarig för den operativa verksamheten i dennes frånvaro. Vad vi förväntar oss av dig Intersport andas sport och utmaningar, därför ser vi gärna att du som Personlig Säljledare gör detsamma. Vi söker dig som är en driven försäljare med ett brinnande intresse för sport och människor. Vi hoppas att du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, har du dessutom erfarenhet från sport- eller textilhandeln är det ett plus i kanten. Som Säljledare är det viktigt att du är lyhörd, empatisk och prestigelös och kan skapa en atmosfär där medarbetarna trivs, utvecklas och fungerar som ett team i en kundorienterad miljö. Du är en naturlig lagledare som tar egna initiativ och har lätt för att motivera samt entusiasmera dina medarbetare när du sätter mål för både verksamheten och dina medarbetare. Precis som oss tycker du om att utmana, älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina medarbetare. Du är ett föredöme i butiken, skapar förtroende och ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar ta initiativ. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev.  Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Magnus Johansson (butikschef) på 0703-606 680 eller via mejl: [email protected] Välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Butikssäljare - Malmö St Bernstorp
Intersport AB
Butikssäljare, fackhandel

På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Den här tjänsten har ett särskilt fokus på försäljning inom cykelavdelningen – därför söker vi dig som brinner för cykel och har god produktkunskap inom området. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Fix My Phone Torp Uddevalla
The Morad Group AB
Butikssäljare, fackhandel

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Torp Uddevalla. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende samtidigt som du jobbar med merförsäljning till kunden av tillbehör och annat. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund! Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

19 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Cafebiträde
Astrids & Doris Bageri AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du jobba i vårt glada gäng? på Annes konditori i Löddeköpinge Centrum. Vi söker dig som har erfarenhet av café/konditori eller liknande som trivs i fartfylld miljö. Du ska vara flexibel, positiv & glad lagspelare. Vi tror att du är engagerad person med mycket energi och positiv grundinställning som brinner för yrket och för kunder. Du ska vara noggrann, framåt, samt serviceinriktad & jobba med merförsäljning. Som engagerad medarbetare så bör man vara van vid högt tempo som kräver att man kan hantera flera saker samtidigt, ex kund flöde och svara i telefon/ta emot beställningar. I tjänsten ingår det att jobba i butiken med försäljning, att ta emot beställningar, förberedelser av baguetter, sallad, & hantering av livsmedel och bakverk, lokalvård men inte baka. Kassakrav är meriterande likaså erfarenhet av konditori/café gärna Barista kunskap men inget krav då vi lär upp dig. Behärska svenska språket i tal/ skrift då det är mycket kund kontakt. Eftersom det finns kontanthantering så måste man vara över 18 år. Tjänsterna är tillsvidare med provanställning. Du kan arbeta vardagar och lördagar allt från 06.30 till 16.45 Deltid ca 26-29 tim/vecka Kan bli mer vid semester/ sjukdom, höga arbetstoppar. Tjänsten ska tillsättas vecka 33. Rekryteringen startar omgående så vänta inte med ansökan. Eftersom kollektivtrafik inte fungerar när man börjar 06.30 på morgonen så B-kort & bil är ett krav om du inte bor i Löddeköpinge med omnejd. Känner du att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansökan med ditt CV & personligt brev till [email protected] och berätta varför det är just dig vi söker. Är inte ansökan komplett så behandlas den inte. Märk ansökan med "Lödde" Tar endast emot ansökningar via epost.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker säljare till Guldfynd i Burlöv Center
Iduna AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Burlöv Center!   Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt!   Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att uppnå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen.   Tjänsten är en Tillsvidareanställning 5 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning.   Tillträde i juli.   Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!   Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av tillsvidareanställd/ medarbetare med företrädesrätt. Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 116 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen. Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 71 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

19 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Försäljare med varugruppsansvar till Skoghall
Systembolaget AB
Butikssäljare, fackhandel

Gillar du att möta människor och vill ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget! ✨ Till vår butik i Skoghall söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Omfattningen av tjänsten är 70%, arbetstiden per vecka kan variera.  I din roll som försäljare med varugruppsansvar Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga.   Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.  Utöver de gemensamma arbetsuppgifterna som försäljare har du ett särskilt varugruppsansvar (exempelvis för rött, vitt vin eller öl) vilket innebär att du:  • Håller varugruppen representativ enligt Systembolagets varuplaceringsregler.   • Har ansvar för sortiment, logistik, urval och exponering, samt analyserar svinn och föreslår åtgärder.   • Förmedlar också fortlöpande kunskap gällande din varugrupp till övriga medarbetare.  Vi söker dig som       • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.     • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.      • Kan arbeta varierande arbetstider, vardagar och lördagar, tidiga morgnar och till efter stängning.   • Gillar att samarbeta, och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.  • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt samt har ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar.    • Har gymnasie- eller yrkesutbildning.  Det är meriterande om du har erfarenhet av detaljhandeln, arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra.        Vad vi står för och hur vi arbetar     I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. På Systembolaget ska det vara enkelt att utvecklas, och eftersom vi är i ständig utveckling, kommer du också att vara det hos oss. Du har en egen kompetensutvecklingsplan och medarbetarsamtal genomförs löpande under året. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.    Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss.   Kontakt      Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Per Magnusson, butikschef, på telefonnummer: 072-1553507.      Känns rollen rätt för dig?    Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med urval och intervjuer i vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!  ✨ -------     Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

18 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Butikssäljare, Sommarextra deltid 80%
Beltrami Recruitment AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi efter engagerade Butikssäljare till vår butik, Æra Fashion på Arlanda! Vill du jobba deltid 80% under sommaren och extra 20% till hösten, bor nära Arlanda och har erfarenhet från retail och-modebranschen? Är det dig vi söker efter! Vår resa har bara börjat och vi hoppas att du vill vara en del av vår framtida utveckling. För att lyckas och trivas i rollen som butikssäljare hos oss ser vi att du har positiv energi och stark arbetsmoral. Du har alltid kunden i fokus och viljan att ge våra kunder den bästa servicen och det där lilla extra. Du är självständig i ditt arbete och värdesätter ett nära samarbete med både din chef och dina kollegor för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi tror att du: Har ett genuint intresse för försäljning och kundservice Älskar att möta nya människor varje dag Vill skapa en inbjudande atmosfär för våra kunder Bor nära Arlanda Vi tror att du har: Minst 3-års erfarenhet från retail-och modebranschen Förmågan att arbeta strukturerat och kan erbjuda förstklassig kundservice Kunden i fokus och en välkomnande sätt gentemot alla våra besökare Vi erbjuder: Konkurrenskraftiga lönevillkor Möjligheten att vara en del av ett spännande företag i snabb tillväxt med goda möjligheter till personlig utveckling Chansen att påverka både företagskultur och butiksdriften tillsammans med andra likasinnade kollegor Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag och senast den 30 juni 2025. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Beltrami Recruitment. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Beltrami, [email protected]. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. Välkommen med din ansökan! Om oss: Airport Retail Norway (ARN) är den ledande aktören inom detaljhandel på flygplatser i Norden. Konceptet ÆRA Fashion etableras på de största flygplatserna i Norge, Sverige, Finland och Traveller UK etableras på 5 flygplatser i Storbritannien. Våra taxfreebutiker finns på alla medelstora flygplatser i Norge, dessutom har vi verksamhet i Sverige, Polen och Estland. ARN driver även varuhuset Steen og Strøm i Oslo och Outlet i Vestby. ARN är helägt av Jotunfjell Partners som har en bred detaljhandelsportfölj som inkluderar VITA, Gullfunn, Elitefoto, Brothers och Simpler Life.

18 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025