Butikssäljare Ambassador, Deltid 80%
Beltrami Recruitment AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi en engagerad Brand Ambassador för Polo Ralph Lauren och BOSS till vår butik, Æra Fashion på Arlanda! Vi söker dig som vill ta rollen som Brand Ambassador för Polo Ralph Lauren – en spännande tjänst på 80% med start omgående. Vår resa har bara börjat och vi hoppas att du vill vara en del av vår framtida utveckling. Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från retail- och modebranschen och har tidigare arbetat med starka och välkända varumärken. Du har förmågan att representera ett premiumvarumärke med både stolthet och professionalism. Dessutom arbetar du strukturerat och har en mycket hög servicekänsla. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har positiv energi och stark arbetsmoral. Du har alltid kunden i fokus och viljan att ge våra kunder den bästa servicen och det där lilla extra. Du är självständig i ditt arbete och värdesätter ett nära samarbete med både din chef och dina kollegor för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi tror att du: - Har ett genuint intresse för försäljning, kundservice och varumärkesbyggande - Älskar att möta nya människor varje dag - Vill skapa en inspirerande och inbjudande atmosfär för våra kunder - Bor nära Arlanda - Kan arbete 80% Vi erbjuder: - En unik möjlighet att representera ett av världens mest ikoniska modevarumärken - Konkurrenskraftiga lönevillkor - Möjligheten att vara en del av ett företag i snabb tillväxt - Chansen att påverka butikens drift och kundupplevelse tillsammans med engagerade kollegor Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag och senast den 30 juni 2025. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Beltrami Recruitment. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Beltrami, [email protected]. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. Välkommen med din ansökan! Om oss: Airport Retail Norway (ARN) är den ledande aktören inom detaljhandel på flygplatser i Norden. Konceptet ÆRA Fashion etableras på de största flygplatserna i Norge, Sverige, Finland och Traveller UK etableras på 5 flygplatser i Storbritannien. Våra taxfreebutiker finns på alla medelstora flygplatser i Norge, dessutom har vi verksamhet i Sverige, Polen och Estland. ARN driver även varuhuset Steen og Strøm i Oslo och Outlet i Vestby. ARN är helägt av Jotunfjell Partners som har en bred detaljhandelsportfölj som inkluderar VITA, Gullfunn, Elitefoto, Brothers och Simpler Life.

18 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
Säljare 15 tim/v vikariat - DinSko Jakobsbergs centrum, Järfälla
Nilson Group AB
Butikssäljare, fackhandel

NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till Din Sko, Jakobsbergs Centrum, Järfälla Omfattning: 15 timmar/vecka, vikariat t.o.m. 2025-12-31, med chans till förlängning. Tillträde: Augusti Sista ansökningsdag är 2025-07-20. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säljare 20 tim/v tillsvidare - DinSko Nordby Strömstad
Nilson Group AB
Butikssäljare, fackhandel

NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till DinSko Nordby, Strömstad Omfattning: 20 timmar/vecka, tillsvidare Tillträde: 2025-08-21 Sista ansökningsdag är 2025-08-18. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Vikariat till Arken Zoo Örebro Marieberg
Zoo Support Scandinavia AB
Butikssäljare, fackhandel

Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet.   Om anställningen Du erbjuds en anställning vid behov i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Örebro Marieberg. - Vikariat, 15 timmar/v med möjlighet att jobba mer vid behov. - Vikariat från 2025-08-04 tom 2026-01-31 - Anställningsavtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal.   Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att du alltid hjälper kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning - Kloklippning av hund och katt/smådjur   Kvalifikationer Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav. Kloklippning är en merit   Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta butiks Mathilde Maurin på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-07-13 Välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butikssäljare till Triangeln
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?   Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor!    Är du den vi söker?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.     Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.    För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus.    Våra löften till dig  Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.     Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.    Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.    Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.     Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.     Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 80%   Frågor? Kontakta Matthew Christensen på [email protected] eller +46733513853 (vi tar ej emot ansökningar via mejl).     Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Gävle Valbo 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare deltid Dressmann Kiruna
Varner Retail AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi letar efter vår nya kollega och supersäljare - kan det vara du? Hos oss jobbar du med sälj och service tillsammans med kunniga och duktiga kollegor. Du behöver bry dig om kunderna och tycka om att sätta ihop olika klädkombinationer anpassade till varje kund och för olika tillfällen. Vi stöttar och hejar på varandra och är goda vänner – även på fritiden. Många av oss har jobbat här länge för att vi trivs så bra med varierande arbetsdagar, högt tempo och inte minst att uppnå försäljningsmål genom god service. Vi ser fram emot att komma till jobbet varje dag och vi firar alla framgångar tillsammans som ett team. Om du vill du vara en del av vinnarlaget så hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV redan idag.Start vid överenskommelse, senast i Augusti månad. Denna deltidstjänst går att kombinera med studier eller annan sysselsättning. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi tänker att du är: - Utåtriktad, social och alltid sätter kunden först - Effektiv, kan hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med högt tempo - Engagerad, hjälpsam och har en positiv inställning - En som trivs med att jobba i team och som värdesätter vänskap på jobbet högt - Flexibel gällande arbetstid, pålitlig och ansvarsfull Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 400 butiker i 4 länder. Kedjan erbjuder kollektioner för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till fritid, arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 2400 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kassa-, Kundservice- & Caféansvarig till Biltema Oskarshamn
Biltema Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Vad du kan förvänta dig av tjänsten Som Kassa-, Kundservice- och Caféansvarig har du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av kassa, kundservice och café. I dina uppgifter ingår bland annat planering av personal till avdelningarna och resultatuppföljning. Du coachar och leder avdelningens medarbetare genom din närvaro på avdelningarna så att samtliga kunder får ett optimalt kundbemötande och en positiv upplevelse av Biltema. I rollen ingår även att säkerställa att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring service, kundbemötande, rutiner kring reklamations- och kontanthantering. Du ansvarar även för att livsmedelshygienskraven efterlevs i vårt café. För att klara av och trivas i den här rollen behöver du vara en tydlig förebild som föregår med gott exempel. Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service. Som Kassa-, Kundservice och Caféansvarig ingår du i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschef. Vad du kan förvänta dig av Biltema Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter! Våra värdeord Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet genomsyrar hela vår verksamhet. Vi ser positivt på intern rörlighet och rekryterar därför gärna vår egen personal till lediga befattningar. Vad vi förväntar oss av dig För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har erfaranhet från ledande bafattning inom restaurang eller detaljhandeln. Det är även meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Vi söker dig som alltid har kunden och service i fokus och som trivs i ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du leder genom att själv visa vägen och har lätt både för att lära och för att lära ut. Som person är du nyfiken och arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö, ser positivt på nya uppgifter och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig. Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum Sista ansökningsdag: 2025.08.31 Arbetsplats/placering: Biltema Oskarshamn Anställningsform: Tillsvidareanställning (6 mån provanställning) Sysselsättningsgrad: Heltid, 40h/v Lön: Individuell lönesättning Arbetstider: Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Jennie Klase, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butikspersonal till Fladen Store i Charlottenberg Shoppingcenter
Fladen Fishing AB
Butikssäljare, fackhandel

Fladen Fishing söker butikspersonal till Fladen Store i Charlottenberg Shoppingcenter, Värmland. Fladen Fishing är Sveriges största svenskägda grossist inom sportfiskeredskap. Vi omsätter cirka 100 miljoner kronor och säljer enbart våra egna produkter, som tillverkas av världens ledande fabriker. Vårt sortiment omfattar över 5000 artiklar för olika typer av fiske. Vi har fyra Fladen Store-butiker, belägna i Helsingborg, Göteborg, Nordby och Charlottenberg, vars uppgift är att visa upp vårt sortiment och sprida varumärket Fladen på ett fördelaktigt sätt. Läs mer om oss på www.fladenfishing.se. Vi söker både fast anställd butikspersonal och sommarpersonal till Fladen Store i Charlottenberg. Jobbet innebär att du träffar många människor. Våra kunder är allt från nybörjare som behöver mycket hjälp, till fiskeproffs som vet vad de vill ha, och du behöver kunna hjälpa alla på deras nivå. Vissa perioder kommer du även att fokusera på att förbereda butiken för kommande säljperioder. Andra perioder är mer försäljningsintensiva och kräver att du hjälper så många kunder som möjligt på kort tid. Säsongsvariationerna kommer att göra arbetet omväxlande och varierande. På Fladen kommer du att ha direktkontakt både med kunderna och med de som arbetar med sortimentet, vilket ger dig möjligheten att påverka vårt framtida utbud. Arbetstider: Vardagar: 10–20 Lördagar och söndagar: 10–19 Tjänsterna tillsätts löpande och vi ser gärna att du bor i området. Vi söker dig som: Har passion för fiske Är duktig på att sälja Är arbetsam Kan hålla ordning Skicka din ansökan så snart som möjligt till: [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare Öjebyn
Skoogs Bränsle AB
Butikssäljare, fackhandel

Skoogs Bränsle är ett energiföretag som arbetar med distribution och försäljning av bränsleprodukter från Sundsvall i söder till Riksgränsen i norr. Skoogs Bränsle säljer och distribuerar flytande drivmedel, både bensin, diesel och alternativa bränslen. Vi är ett lokalt alternativ till de stora oljebolagen och vårt stationsnät i koncernen består idag av ca. 150st tankstationer. Vi levererar även bränsle via bulkleveranser direkt till kund, både till företag och privatpersoner. Vi bedriver också försäljning av smörjmedel, kemprodukter och tillbehör i våra fem butiker. Vi är inte bara ett fossilt bränslebolag, vi är också på en resa mot framtidens drivmedelslösningar. Här får du vara med och forma utvecklingen inom bränslebranschen och göra en verklig skillnad. Välkommen till Skoogs Bränsle – där vi inte bara fyller tanken, utan även bränslet för din karriär! Butikssäljare I din roll som Butikssäljare hos Skoogs Bränsle kommer dina arbetsuppgifter bestå av kassaarbete, inventering av lager och butik samt pack och plock. Vi erbjuder våra kunder ledande kompetens, stort engagemang och produkter av högsta kvalitet. Vidare kommer du att ha ett roligt och omväxlande jobb i en positiv miljö där du erbjuder kunden bästa tänkbara service! Vi söker dig som drivs av kontakt med människor, är kommunikativ och lyhörd. Du har erfarenhet av att jobba med service eller i butik. Vidare ser vi att du har god datorvana och kassavana. Har du truckkort och traktorkort är det meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt är ett krav. Fysiskt arbete förekommer. Som person är du social, brinner för god service och trivs med att prata med kunder och kollegor. Drivs du av att jobba i team och sätta kunden i fokus är detta rollen för dig! Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid efter 6mån provanställning, arbetsplatsen ligger i Öjebyn utanför Piteå. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi ser fram emot din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025