Är du vår nästa stjärna inom försäljning? Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? Då kan du vara den vi söker! Guldfynd öppnar en ny butik i Kiruna och vi söker drivna och serviceinriktade butikssäljare. Har du ett genuint intresse för försäljning, kundservice och trivs i en roll där du får ta ansvar och göra skillnad – Då kan du vara den vi letar efter! Vi söker dig som: • Brinner för försäljning och alltid ser möjligheter. • Har erfarenhet av detaljhandel eller annan försäljning och service. • Är ansvarsfull, noggrann och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. • Har en naturlig känsla för service och tycker om att möta människor. • Är flexibel, lösningsorienterad och kan arbeta både självständigt och i team. Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att nå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen. Tjänsterna avser 20h/ vecka, 15h/ vecka, 5h/ vecka samt extra vid behov. Ange gärna i din ansökan vilken tjänst du är intresserad av. Tjänsterna avser tillsvidare anställning och inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde i september. Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 116 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen. Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 71 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.
Nu söker vi ytterligare förstärkning och vår nya superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Flügger är en stolt leverantör till målaryrket och kvalitetsmedvetna konsumenter. Vi går i spetsen i rörelsen mot en grönare byggindustri, och stöttar den professionella målaren genom partnerskap, kvalitetsprodukter och inspirerande design. Vårt jobb är att utveckla, producera, marknadsföra och sälja färg, träskydd, tapeter, målarverktyg och mycket mer i professionell kvalitet, samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta de bästa lösningarna. Vi är inte nöjda förrän våra kunder är nöjda. Team, Time & Trust Är du vår nya Store Assistant/butikssäljare till butiken i Lidköping, en av våra många butiker? Här är vi ett proffsigt team som tycker om att arbeta tillsammans och för varandra. Är du redo att ge det där lilla extra för en försäljning? Vill du arbeta i en positiv miljö med stora möjligheter till personlig utveckling? Då är du den vi söker. Som Butikssäljare på Flügger har du ansvaret för att tillsammans med dina kollegor utveckla butiken, skapa inspiration, och möta kunden på ett professionellt sätt. Häng med på resan Det viktigaste är att du är service-minded och proaktiv. I våra butiker ställer vi upp för varandra, vi hjälper varandra, håller ihop och har tilltro till varandra. Vi är också del av ett större team som hjälps åt tvärs över landet. Vi har alltid våra värdeord med oss som ledstjärnor - Team, Time & Trust. Din palett Är du den • som har erfarenhet från färgbranschen eller handel? • som drivs av försäljning och har tidigare erfarenhet av sälj? • som är bra på att kommunicera och samarbeta? • som kan ta egna initiativ? • som är resultatinriktad, ambitiös och drivs av att överträffa förväntningar? • som har en hög energinivå och trivs i en hektisk vardag? Vi erbjuder • Ett av marknadens starkaste varumärken inom färg och tillbehör. • Ett företag med fokus på miljö och hållbarhet genom strategiska mål. • Många omväxlande arbetsuppgifter och en vardag där sällan en dag är den andra lik. I dina arbetsuppgifter ingår att serva kunder med hög energinivå, att ta emot, packa upp och lägga beställningar på varor. Du bidrar med att komma med lösningar, att ge rådgivning och inspiration både internt till dina kollegor och till våra kunder. Du förväntas också lära dig om de verktyg vi har och genomföra andra förekommande arbetsuppgifter. Deadline: Ansök så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Senast 23 juli Arbetsplats: Lidköping Sysselsättningsgrad: 50 % Varaktighet: Vikariat t.o.m 31 augusti 2026 Flügger ser enbart på kombinationen av personliga och professionella kvalifikationer när vi bedömer en kandidats behörighet. Vi värdesätter mångfald hos människor, där alla har friheten att vara sig själva med lika möjligheter. Om Flügger Flügger Group är ett internationellt börsnoterat bolag med en omsättning på ca. 2,2 miljarder DKK och ca. 1700 anställda över gränserna. Vi är ett familjegrundat och familjelett företag, stort nog att göra skillnad, men ändå litet nog att behålla vår entreprenörsanda. Vårt team består av dedikerade och skickliga människor som verkligen engagerar sig och skapar en enastående expertis tillsammans.
Kom och jobba med oss i Fjätervålen i vinter! Vill du kombinera ditt skidintresse med ett roligt och lärorikt jobb i vinter? Sista ansökningsdagen för vinterns tjänster är den 15 augusti. På vår anläggning står värdskap, lösningsfokus och flexibilitet i centrum. Vi brinner för skidåkning och att skapa bästa möjliga upplevelse för såväl gäst som för oss personal. Vi är ett litet team, ca 35 medarbetare under vintern, som jobbar nära varandra, över avdelningsgränserna och med korta beslutsvägar. Vi söker personal till vår skidshop/hyra/verkstad Till vår skidshop/hyra/verkstad söker vi dig som brinner för vinter och skidåkning. Vår butik och hyra är liten men personlig. Här finns bred kompetens och erfarenhet med ett genomtänkt sortiment, verkstadskunskaper och förmågan att se gästerna och deras behov. Såväl alpinisten, längdåkaren och snowboardåkaren hittar sin utrustning hos oss, likväl som topptursutövaren, turskidåkaren och telemarksåkaren. Som medarbetare här är du kunnig inom områdena, sätter gästbemötandet högt och är en bra säljare. Du behöver inte behärska allt men ska ha en vilja och intresse av att lära dig mer och vara en teamspelare. Stresstålighet och kassavana är viktigt i tjänsten. Meriterande om du har erfarenhet av utrustning, skidverkstadsarbete och försäljning. Vi erbjuder möjlighet att hyra en personalbostad med gångavstånd till jobbet samt tillgång till personalförmåner för både dig och din familj. Känner du att du passar i vårt engagerade och drivna team? Då är Du rätt person för oss! Anläggningen idag Fjätervålen mäter 1002 m ö.h. och är en skidanläggning i norra Dalarna ca 20 km nordost om Idre. Skidanläggningen är privatägd och har ett 35-tal anställda under högsäsong. Pisterna är FIS klassade både i GS och SL för internationella tävlingar. Det finns fyra liftar, arton nedfarter och en stugby med 250 stugor. Längsta nedfarten är 3 km lång och har en fallhöjd på 317 meter. Här finns också 4,8 mil fina längdspår, skidshop/skidhyra/verkstad, stugförmedling, närlivsbutik, ställplatser, skidskola och ett wärdshus. Sommaren 2025 öppnade vi stugförmedling, närlivsbutik, ställplatser samt våra första cykel-och vandringsleder. Ett steg närmare att bli en året runt destination. Anläggningen framåt Vill du var med på vår spännande utvecklingsresa de närmaste åren? Ambitionen är att bli en klimatsmart fjälldestination som erbjuder genuina fjällupplevelser året runt med hållbarhet i fokus. Framåt planeras en sittlift, hotellverksamhet, stugor, lägenheter, toppstuga, mountainbikeleder med mera. Läs mer här. Målsättningen är att starta byggnationen utifrån visionen ovan våren 2026. ___________________________________________________ Tjänsterna startar i mitten av december och avslutas i mitten av april. Rekrytering sker löpande via intervjuer på plats och intervjuer via Teams. Välkommen med din ansökan!
Butikssäljare till vår Iittala Outlet i Barkarby, Stockholm (ca 50%) vikariat juli-september Vi söker nu dig som älskar försäljning och personlig service då vi under en tid behöver en vikarie för ordinarie personal. Som säljare hos oss har du i första hand ansvar för att varje kund känner sig välkommen och möts av den bästa tänkbara servicen - Passion for Selling. Vi tror att du är en person som är resultatinriktad, driven och som älskar mötet med kunden. Du är en flexibel, lyhörd och vill utvecklas inom försäljning direkt till kund. Du erbjuds en utmanande roll i ett snart 376-årigt internationellt framgångsrikt företag med fantastiska varumärken! Fantastiskt porslin från Rörstrand, skandinaviskt designglas från Iittala, Muminmuggar från Moomin Arabia och fantastiska och innovativa husgeråd och trädgårdsprodukter från Fiskars. Visst vill du bli en del av detta? Du erbjuds en utmanande roll i ett internationellt, framgångsrikt företag med fantastiska varumärken! Huvudsakliga arbetsuppgifter Personlig försäljning och kundservice - Passion for Selling Kassaarbete Upplockning och påfyllning av varor Daglig skötsel av butiken Delaktighet och uppföljning av butikens nyckeltal Vara en god företagsambassadör samt värna om våra varumärkens historia Utbildning-/erfarenhetskrav Meriterande är erfarenhet av detaljhandeln, helst inom design, inredning eller mode där servicekänsla är av största vikt. Flytande svenska och engelska i tal & skrift, fler språk är meriterande Vi förväntar oss att Du är eller vill bli en passionerad säljare som lägger ned mycket energi i ditt arbete Du är teamorienterad - laget före jaget och gläds av andras framgångar Du har god kommunikationsförmåga Du är initiativtagande, självgående och driver dig och dina kollegor framåt Du är lösningsorienterad och vågar testa Du är intresserad av att ta ansvar Tjänsten är en vikariatanställning med tillträde så snart du kan. Tjänsten omfattar både dags-, kvälls- & helgarbete. Sysselsättningsgraden för denna tjänst är i snitt ca 19 timmar i veckan med variation mellan veckorna. Vid denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi intervjuar kandidater löpande så sök tjänsten redan idag, sista ansökningsdag är 4 juli 2025. Vid eventuella frågor mejla Area Manager John: [email protected]
NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till DinSko/Skopunkten i Täby Centrum. Omfattning: 6 timmar/vecka, tillsvidare. Tillträde: 2025-07-07. Sista ansökningsdag är 2025-06-29. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning. Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är ett vikariat på 4h/v under perioden 2025-06-23(omgående) - 2025-08-31 Placering: Gallerian Nian OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift. MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska. OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd. Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer. VAD VI HAR ATT ERBJUDA • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling. • En positiv och familjär arbetsmiljö. • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 23/7 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!
NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till DinSko i Nyköping. Omfattning: 3 timmar/vecka, tillsvidare. Tillträde: 2025-07-29 Sista ansökningsdag är 2025-07-06. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Kristianstad! Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt! Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att uppnå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen. Tjänsten är en Tillsvidareanställning 10 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse i augusti. Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av tillsvidareanställd/ medarbetare med företrädesrätt. Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 116 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen. Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 71 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som säljare Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Det handlar om att hjälpa kunden genom hela processen från första mötet till färdigt köp det tar såklart inte slut här, kanske behövs din support även efter köpet. Du kommer i rollen som säljare även arbeta med att fylla på varor och hålla butiken uppdaterad enligt koncept. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete. Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi tror att du: • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera stort i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Omfattning: Deltid 30%, arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-27 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Välj ett jobb för att visa detaljer