Butiksextra hos MQ, Lindex, Hemtex mfl. i Täby

Nu söker vi fler Polare till våra olika butikspooler i Täby. Du är anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder och ambulerar mellan butikskedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app. Vi har samarbete med MQ, Lindex, Cervera, Hemtex, Lagerhaus och The Body Shop i Stockholmsområdet.    Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken.    Erfarenhet/kvalifikationer: • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är driven och motiveras av försäljning och kundmöten • Du tycker det är utvecklande att arbeta i olika butiker • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med kollegor • Du är flexibel och trivs med att inte ha ett fast schema • Du trivs med att arbeta i högt tempo   Vi erbjuder: Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!    Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!    Retail Staffing - "We love retail" Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butiksextra hos Lindex och MQ i Linköping/Norrköping/Motala!

Nu söker vi fler Polare till vår pool för Lindex eller MQ olika butiker i Linköping/Norrköping/Motala. Du är anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag hos MQ eller Lindex och ambulerar mellan butikskedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app.   Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken.    Erfarenhet/kvalifikationer: • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är driven och motiveras av försäljning och kundmöten • Du tycker det är utvecklande att arbeta i olika butiker • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med kollegor • Du är flexibel och trivs med att inte ha ett fast schema • Du trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!    Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!    Retail Staffing - "We love retail" Sedan starten 2014 har vi snabbt vuxit tack vare vårt smarta och moderna bemanningslösning och duktiga medarbetare. Vi skapar mer tid till aktiv försäljning och kundfokus. Vi samarbetar med rikstäckande butikskedjor inom detaljhandeln när det gäller att rekrytera och bemanna butikssäljare till butik och finns idag med pooler i Stockholm, Göteborg, Skåne samt Linköping/Norrköping området, mfl. Vi erbjuder våra kunder att enkelt bemanna sin butiker med egen person i första hand och i andra hand hyra in våra duktiga butikssäljare som kan arbeta när behovet är som störst. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta hos oss i världens bästa bransch som uthyrd via vår staffingpool eller som anställd direkt hos kund. Retail Staffing Sverige AB är medlem i bemanningsföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Rservdelsman

rollen som reservdelsman hos oss ansvarar du för att betjäna både interna och externa kunder. Du kommer att spela en nyckelroll genom att säkerställa tillgången på reservdelar för våra mekaniker i verkstaden och fungera som en viktig länk mellan lager, kundmottagning och verkstad. Du lägger betoning på att säkerställa att rätt reservdelar finns tillgängliga för att upprätthålla en hög servicegrad. Verkstaden reparerar allt från handhållna småmaskiner, traktorer, personbilar till sopmaskiner och lastbilar. Antalet leverantörer för olika reservdelar är många. Du kommer arbeta med ytterligare en till reservdelsman. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Fungera som en central länk mellan lager, kundmottagning och verkstad. • Prioritera att ha tillgång till rätt reservdelar för att upprätthålla hög servicegrad. • Granska lager- och lagervärden samt genomföra inventering. • Övervaka varuflöden för bibehålla korta ledtider. • Bidra till att upprätthålla ordning, struktur och noggrannhet på avdelningen. • Hantera reklamationer och returärenden • Ta emot order, beställa varor, förplocka artiklar, ta emot och packa upp gods. • Granska inkommande fakturor. • Underhålla förbrukningsmatreal. • Uppdatera säkerhetsdatablad. • Administrativa uppgifter relaterade till reservdelsverksamheten • Utkörning till kund och leverantörer förekommer i arbetsuppgifterna • Främja en positiv arbetsmiljö genom att bidra till god stämning och samarbete. Kvalifikationer Som individ präglas du av en stark drivkraft och noggrannhet, redo att omfamna utmaningar och aktivt bidra till förbättringar inom vår lagerverksamhet. Du har en analytisk förmåga och en förmåga att balansera helhetsperspektiv med detaljfokus när det gäller att optimera processer. Vi ser även att du har: • B-körkort • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Arabiska (meriterande) • Tidigare erfarenhet från fordon/entreprenad/lastbilsbranschen. • Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. • God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar inom företaget. • Du har tidigare fordonstekniska kunskaper • Som person gillar du ordning och reda • Du har mycket god telefon och IT-vana • Goda kunskaper i Excel och övriga office 365 • Gärna erfarenhet av affärssystemet Kobra • Tidigare erfarenhet av liknande roller eller komma från fordon/entreprenadbranschen. • Lägst två- eller treårig gymnasieutbildning inom fordonsteknik eller annan utbildning/kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarpersonal till Vilhelmina

Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!   Till butiken i Vilhelmina söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara service. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 20 timmar i veckan.     Vad du kommer att göra    Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.   Vi söker dig som     • har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.    • gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.   • har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.   • kan arbeta varierande arbetstider där både morgonpass och kvällspass förekommer i juni, juli och augusti.   Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi arbetar aktivt för mångfald och likabehandling och välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Talar du fler språk än svenska, är det en tillgång.    I urvalet lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Du utvecklas tillsammans med oss   Systembolaget utvecklas ständigt och det kommer du också att göra. I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Du hjälper oss att utvecklas som företag. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.   Vad vi står för och hur vi arbetar   Systembolaget finns till för alla i Sverige – även de som inte handlar hos oss. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag att göra skillnad för människor och miljö.   Kontakt    Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Besim Sylejmani, butikschef, på telefonnummer: 094-055 987.    Känns rollen rätt för dig   Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 2024-05-19, och flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg. Vi gör urval och intervjuer löpande.    Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!   -------   Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

30 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Butikspersonal Drottninggatan

Vi öppnar butik på Drottninggatan i Stockholm! Vi söker därmed 2 nya medarbetare på ca 20 h/v. Tiderna är förlagda både på helger samt mitt i veckan, samt extra vid behov, försäljnings toppar samt semesterperioder. Vi söker även en som är intresserad av att jobba varannan helg. Men med möjlighet att hoppa in extra mitt i veckan. Vi söker dig som är driven, serviceminded och flexibel att arbeta med kort varsel samt att vara villig att även arbeta extra i våra närliggande butiker. Du ska ha ett stort intresse för väskor och mode och brinna för att bemöta kunder. Din primära uppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta med merförsäljning, hålla dig uppdaterad med aktuella kampanjer, underhåll av butiksmiljön samt sträva mot 100% nöjda kunder. Vi söker dig som har: Kassa vana Erfarenhet av att arbeta i butik tidigare Har fyllt 18 år och gått ut gymnasiet Maila ditt CV tillsammans med ett personligt brev till butiken senast den 12 maj till [email protected] Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

30 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
SÄLJARE TILL JYSK VARBERG, SEMESTERVIKARIAT DELTID

Är du peppad på försäljning? Och vill du erbjuda JYSK Sveriges bästa kundservice tillsammans med ditt team? Gillar du variation och en fartfylld miljö? 💪 Då kan du vara den säljare vi söker! 🙋 VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: En tidsbegränsad anställning på deltid, 75% Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera våra tillsvidareanställda från de bästa semestervikarierna Semester enligt gällande kollektivavtal Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Sociala aktiviteter och en rolig arbetsplats ‎ Ett flexibelt arbetsschema VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Du ansvarar för försäljning i butiken: du erbjuder våra kunder toppservice med ett leende! Säkerställa en butik som är 100% välfylld med våra produkter Du kavlar gärna upp ärmarna och hjälper till med att ta emot, packa upp och leverera in varorna, både på lagret och i butiken Ha den spännande möjligheten att få ditt eget ansvarsområde i butiken Möt en av våra säljare och lär dig mer om hur JYSK är som arbetsgivare här. VAD DU SKA BIDRA MED Du är utåtriktad, tar initiativ och ger våra kunder den bästa kundupplevelsen de kan tänka sig Du har en smittande entusiasm och tycker om att prata med kunder Du är en bra kollega för ditt team – tillsammans gör ni det lilla extra för att uppnå fantastiska resultat Du älskar variationen och är flexibel: både vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider Du jobbar gärna någon helg i månaden så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Rekryteringsprocessen innehåller alltid intervjuer. I nästa steg kommer du få ett mail från oss och vår samarbetspartner HireVue där vi ber dig att genomföra en videointervju genom att svara på fyra frågor. Efter det kommer du att få genomföra två tester som du gör genom att spela två olika spel. Vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet! OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

30 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Säljare till Lindex

Har du ett stort intresse av mode, försäljning och att få kunder att känna sig som bäst?  Vill du  vara en del av  ett företag som  arbetar för  att s tärka och inspirera kvinnor?  Vi söker en  säljare  till vår butik  i Kiruna.   Din roll i vårt team.   Som säljare finns du där för att få våra kunder att känna sig som bäst. Allt vi gör handlar om dem. Tillsammans med dina kollegor, är du ansiktet för Lindex och har en viktig roll i att genomföra kampanjer, aktiviteter och skapa en inspirerande butiksupplevelse. Du följer sortimentet från att det anländer till butiken, till dess att det lämnar i händerna på en kund som kommer älska och använda det igen och igen.    Rollen är en  tillsvidareanställning  på 38,25  timmar per vecka, med start snarast.     Är det här du?   Vi tror att du ä r en person som älskar mötet med kund. Med ditt stora modeintresse, din fallenhet för att prioritera och ditt sätt att alltid sätta kunden först, har du förmågan att  åstadkomma bra resultat tillsammans med dina kollegor.    Du trivs i en föränderlig miljö, där du har möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Du vet att du kommer att vara bekväm med att leda dig själv, vara aktiv i din egen utveckling och att både ge och få feedback. Vi ser även att d u är nyfiken på digitala verktyg och hur de kan stötta dig och dina kollegor i butiken. Du tror på att göra saker tillsammans och blir motiverad av möjligheten att göra skillnad. Du känner även igen dig i följande:   Gymnasieutbildning  Erfarenhet  av detaljhandeln eller liknande roll inom service   Svenska och engelska, tal och skrift   Självsäker med digitala verktyg   Meriterande: erfarenhet från modebranschen   Vi är Lindex.    Ett växande globalt modeföretag från Sverige. Vi finns till för att stärka och inspirera kvinnor överallt. Det är vårt högre syfte som företag. Vår hängivenhet till kvinnor, hållbarhet och kunden genomsyrar allt vi gör. Det är ett fokus vi har i varje steg på vår resa. En resa mot att vara ett globalt, varumärkesdrivet och hållbart modeföretag där digital- first  är ett naturligt förhållningssätt i allt vi gör.     På Lindex är det människorna som gör skillnad. Vi är som en stor familj här, med värderingar som hjälper oss att växa. Och vi tror på att göra saker tillsammans. För två är fler än en och tillsammans kan vi ha större påverkan. Om du känner likadant, är vi nog en väldigt bra matchning.    Får du en bra känsla av det här och vill bli en del av vår resa?   Ansök idag, vi ser fram emot att få veta mer om dig.  Och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor, se kontaktuppgifter nedan.  Då vi är ivriga att hitta rätt person till vårt team, gör vi löpande urval. Det innebär att vi kan komma att avsluta processen före sista ansökningsdatum. Då vi gillar att hålla saker och ting enkelt, ber vi dig att ansöka online (och inte via mail).   Möt några av våra medarbetare i butik.

30 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Butikssäljare till Synsam Västervik 75%

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
BUTIKSSÄLJARE - BORLÄNGE

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 5h/veckan med start omgående  Placering: Borlänge OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 12/5 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

30 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
BUTIKSSÄLJARE - KIRUNA

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är ett vikariat på deltid under perioden 31/5 t.o.m 18/8 Placering: Kiruna OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 12/5 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

30 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024