Ekonomiassistent med kontorsansvar
Irisity AB (publ)
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en strukturerad och ansvarsfull ekonomiassistent med kontorsansvar till oss på Irisity! Är du en noggrann och självständig person som trivs med varierande arbetsuppgifter och skulle vilja testa på att arbeta på ett börsnoterat scale-up bolag med internationell prägel? Vill du jobba i ett engagerat ekonomiteam i vackra lokaler på huvudkontoret på Lindholmen? Då kan detta vara jobbet för dig! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bland annat: Löpande bokföring Fakturering Leverantörsreskontra och kundreskontra Uppläggning av nya kunder och leverantörer samt underhåll av befintliga Rapportering av omsättning på kunder Betalningar och bokföring av banktransaktioner samt avstämning av bank Avstämning av vissa balanskonton Kommunikation med kunder och leverantörer gällande fakturor Momsrapportering Kontorsansvar med inköp av kontorsmaterial, fika, frukost m.m. Vi bedömer att tjänsten är ca 75% ekonomiassistent och 25% kontorsassistent. Kvalifikationer För rollen är nedan kvalifikationer meriterande, men det viktigaste för oss är en positiv och engagerad personlighet, så sök även om du inte uppfyller alla kriterier. Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med liknande arbetsuppgifter Grundläggande kunskaper i bokföring och ekonomiska system (vi arbetar i Fortnox) God datorvana, särskilt i MS Office-paketet (Excel) God kommunikationsförmåga och servicekänsla Flytande engelska i tal och skrift Anställningsform Tillsvidareanställning med start omgående Om oss Irisity är en ledande leverantör av AI-baserad videoanalys. Bolaget utvecklar innovativ mjukvara som uppgraderar vanliga säkerhetskameror till intelligenta sensorer, samtidigt som vi skyddar den personliga integriteten. Irisity har kunder i mer än 90 länder och har aktiv närvaro i Sverige, USA, Ungern, Israel, Singapore, Förenade Arabemiraten, Australien, Argentina, Brasilien, Mexico, Colombia och Storbritannien. Vi verkar genom ett nätverk av återförsäljare, partners, säkerhetsföretag och kameratillverkare globalt. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

24 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Junior ekonomiassistent till Bonliva
Bonliva AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker dig som vill nyttja din fallenhet för siffror för att vara med och förbättra Sveriges vård och omsorg. Du kommer ha en betydelsefull roll i vår ekonomiavdelning och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, förberedd, omtänksam och ansvarsfull. Låter det här som en beskrivning av dig och du är ute efter en ekonomiassistenttjänst med start omgående - sök idag!   OM ROLLEN I rollen som ekonomiassistent kommer du tillhöra en ekonomiavdelning med 16 medarbetare och du kommer att ingå i en team av 5 personer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: - Leverantörsreskontra - Bokföring - Utredningar - Behjälplig vid avstämningar - Behjälplig vid månadsbokslut DIN PROFIL Vi ser gärna att du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad som person. Du tycker om att driva ditt arbete självständigt men är en lagspelare som backar upp dina kollegor vid behov. Du har minst en gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning och goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med Fortnox. Formella krav: - Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning, eller YH-utbildning inom ekonomi - Goda kunskaper i Excel - Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift är en förutsättning VAD VI ERBJUDER DIG Vi erbjuder dig en utvecklande och lärorik roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som medarbetare har du tillgång till bland annat eget gym och gemensamma träningspass.   OM URVALSPROCESSEN Urval sker löpande med mål om omgående tillsättning, så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör sedan ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen följt av referenstagningar. Arbetstider: 08.00 – 17.00 med en timmes flextid. Tjänstgöringsgrad 100%. Anställningsform: Visstidsanställning med timersättning med stor chans till förlängning / tillsvidareanställning. Start: Omgående Plats: Stockholm OM OSS Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård och omsorg. Sedan starten 2011 har vi agerat efter en vision om en mer jämlik välfärd, för bättre liv. ANSÖKAN OCH KONTAKT Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret. För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Ekonomiassistent till CyberPhoto
Din Rekryteringspartner i Umeå AB
Ekonomiassistenter m.fl.

CyberPhoto AB är en av Skandinaviens största och äldsta leverantörer av fotografisk utrustning. Sedan 1955 har vi hjälpt våra kunder att fånga livets ögonblick med rätt utrustning. Med över 30 engagerade medarbetare arbetar vi varje dag för att överträffa kundernas förväntningar, något som resulterat i flera utmärkelser, bland annat "Årets butik - Foto & Video" under flera år. Vi har varit en pionjär inom e-handel sedan 1995 och ser fram emot att fortsätta utvecklas och växa. Läs gärna mer på www.cyberphoto.se Nu söker vi en lösningsorienterad och driven ekonomiassistent som vill bli en viktig del av vårt stabila och familjära team. Ditt nya arbete Efter att under flera år ha anlitat en extern redovisningsbyrå tar vi nu hem ekonomihanteringen och bygger upp en stark intern funktion. Vår nya ekonomichef Lisa behöver därför en ekonomiassistent vid sin sida. Som ekonomiassistent hos oss får du en bred och verksamhetsnära roll, där du främst kommer arbeta med löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, hantering av in- och utbetalningar, samt avstämningar. Du stöttar även i samband med månads- och årsbokslut, samt vid revision och annan ekonomisk dokumentation. Tillsammans med vår ekonomichef blir du en nyckelperson i det dagliga arbetet för att säkerställa korrekta underlag till bokföring och rapportering, och för att upprätthålla en effektiv och kontrollerad ekonomiprocess i ett bolag med låga marginaler och hög omsättning. Du kommer snabbt bli en viktig kugge i vår dagliga verksamhet, då arbetet kräver ett nära samarbete med ekonomichef, inköp, kundservice och logistik kring fakturor, returer och krediteringar. Din profil För att passa i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av liknande arbete, inom främst kund- och leverantörsreskontra. Har du erfarenhet av e-handel, detaljhandel eller liknande bransch med stora volymer och lägre marginaler, är det meriterande men inget krav. Din utbildningsbakgrund är inte avgörande, men vi tror att du har någon sorts ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå. Det är en fördel om du har goda kunskaper i Excel och att du arbetat i ett större affärssystem. Som person trivs du med ordning och reda, gillar siffror och är van att ta eget ansvar, med ett lösningsorienterat och prestigelöst förhållningssätt. Vi tror att du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du är bra på att samarbeta och ser värdet i god kommunikation. Vad vi erbjuder Hos oss får du arbeta i ett väletablerat företag med snabba beslutsvägar, ett varmt arbetsklimat och engagerade kollegor. Vi värdesätter eget ansvar, engagemang och viljan att utvecklas. Du får möjlighet att växa i din roll och vara med och forma framtidens ekonomifunktion hos oss. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Din Rekryteringspartner. Vid frågor är du varm välkommen att kontakta Elin Wiklund på telefon 070-277 71 77. Ansök senast den 18/5 via länken.

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Ekonomiassistent
Trigono AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Trigono är en ledande aktör inom gaming och teknologi-distribution i Norden och söker nu efter en noggrann och strukturerad Ekonomiassistent för att stärka vårt dynamiska team. Denna roll erbjuder möjlighet att utvecklas inom ekonomiområdet samtidigt som du arbetar med några av de mest kända varumärkena i branschen. Om Trigono ABVårt företag har funnits sedan 1984 och har en solid grund inom gaming och IT-marknaden. Vi representerar globala varumärken som Glorious, Lian Li och noblechairs, och vi strävar efter att fortsätta vår tillväxtresa med fokus på innovation och kundnöjdhet. Om rollenI rollen som Ekonomiassistent kommer du att stötta ekonomiteamet med diverse uppgifter som bidrar till vår ekonomiska struktur och effektivitet. Du kommer att ges möjlighet att arbeta både självständigt och i team med fokus på detalj och precision. Arbetsuppgifter Hantera fakturering och administration av ekonomiska dokument. Assistera vid budgetering och uppföljning av ekonomiska rapporter. Stödja bokslutsarbete och andra relaterade uppgifter inom redovisning. Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa finansrelaterade processer. Krav och kvalifikationer Minst 3 års erfarenhet av arbete inom ekonomiadministration eller motsvarande utbildning. God förståelse för ekonomiska termer och processer. Förmåga att arbeta med noggrannhet och detaljfokus. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder En möjlighet att arbeta med välrenommerade internationella märken. En arbetsplats som uppmuntrar innovation och samarbete. Utvecklingsmöjligheter inom ekonomi och administration. En flexibel och inkluderande arbetsmiljö. Trigono strävar efter att erbjuda en arbetsplats där alla känner sig välkomna och inkluderade. Vi ser fram emot att få in din ansökan, och hoppas på att du kan bli en del av vårt team!

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Ekonomiassistent på deltid till Swatch Group
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ekonomiassistenter m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 40h/månaden Arbetstider: Måndagar kl.08.00-17.00 & första vardagen i månaden kl.08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Önskad start i augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vår kund Swatch Group en ekonomiassistent på deltid som kommer tillhöra ett utvecklande och målmedvetet team i ljusa och fina lokaler på Kungsholmen! Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Balmain, Swatch och FlikFlak med mera. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm. Läs mer om Swatch Group här! Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen innebära att: Inläsning av bankfiler för Sverige, Danmark, Norge och Finland Uppföljning med kund via mejl Bokföra settlementfiler för E-Commerce Kundfakturering och packa fakturor Hjälpa till med avstämningar Täcka upp på kundreskontra och leverantörsreskontra under sommarperioder VEM ÄR DU?  Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har flera terminer kvar av din utbildning. På sikt kan det finnas möjlighet att både timmarna och ansvaret i tjänsten ökar. Du är en ansvarstagande person som vill lära dig mer inom ekonomiyrket och som ser detta som en bra grund för din framtida karriär. Du är en strukturerad, noggrann och självständig person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du är framåt och gillar nya utmaningar där du får möjlighet att växa i din roll och utvecklas! Skallkrav för tjänsten: Studerar en ekonomirelaterad eftergymnasial utbildning Har ett systemintresse Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Vi ser det som meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare Har erfarenhet av att arbeta i Excel VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Ekonomiassistent på deltid till Swatch Group
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ekonomiassistenter m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 40h/månaden Arbetstider: Måndagar kl.08.00-17.00 & första vardagen i månaden kl.08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Önskad start i augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vår kund Swatch Group en ekonomiassistent på deltid som kommer tillhöra ett utvecklande och målmedvetet team i ljusa och fina lokaler på Kungsholmen! Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Balmain, Swatch och FlikFlak med mera. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm. Läs mer om Swatch Group här! Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen innebära att: Inläsning av bankfiler för Sverige, Danmark, Norge och Finland Uppföljning med kund via mejl Bokföra settlementfiler för E-Commerce Kundfakturering och packa fakturor Hjälpa till med avstämningar Täcka upp på kundreskontra och leverantörsreskontra under sommarperioder VEM ÄR DU?  Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har flera terminer kvar av din utbildning. På sikt kan det finnas möjlighet att både timmarna och ansvaret i tjänsten ökar. Du är en ansvarstagande person som vill lära dig mer inom ekonomiyrket och som ser detta som en bra grund för din framtida karriär. Du är en strukturerad, noggrann och självständig person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du är framåt och gillar nya utmaningar där du får möjlighet att växa i din roll och utvecklas! Skallkrav för tjänsten: Studerar en ekonomirelaterad eftergymnasial utbildning Har ett systemintresse Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Vi ser det som meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare Har erfarenhet av att arbeta i Excel VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Ekonomiassistent
Kvdbil AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Just nu söker vi en ekonomiassistent. Är du noggrann och självgående och trivs med att ta eget ansvar? Har du dessutom tidigare jobbat med ekonomi och är på jakt efter en ny utmaning? Vi söker dig som är ekonom och är motiverad till att vidareutveckla din karriär hos oss. Om jobbet Kvdbil söker en driven ekonom för att arbeta med bolagets kund- och leverantörsreskontra. Som ekonom blir du en del av vår ekonomiavdelning som idag består utav 8 personer. I arbetsuppgifterna ingår att tillsammans med kollegor hantera flödet av leverantörsfakturor i Kvdbil och utbetalning av avräkningar gentemot våra uppdragsgivare. Du kommer även att utföra bokslutsarbete månadsvis samt andra arbetsuppgifter förekommande på en ekonomiavdelning. Din arbetsplats är vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Ekonomiavdelningen befinner sig i en fas där vi effektiviserar och automatiserar våra flöden och söker gärna dig som har erfarenhet av och intresse för att utveckla och förenkla processer. Din profil Som person är du nyfiken och driven, strukturerad och noggrann. Du har vidare förmågan att se lösningar och tycker det är roligt och spännande i en föränderlig miljö. Om du tidigare har varit delaktig i, eller drivit digitaliseringsprojekt, och tyckt detta var roligt, kommer du passa utmärkt in hos oss. Du arbetar självständigt, är engagerad och har lätt att hitta motivation, samtidigt som du värdesätter att samarbeta med andra och uppskattar att resonera och diskutera tillsammans med kollegor. Du är också en prestigelös och nyfiken person som är ambitiös och drivs av en vilja att utvecklas. För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att arbeta i en kultur där nya idéer och insikter uppmuntras. Vi värdesätter att uppnå resultat tillsammans och ser det som en självklarhet att vilja utvecklas och lära sig nya färdigheter. Hos oss är ”ingen fråga en dum fråga”, och det är alltid okej att be om hjälp eller söka kunskap när det behövs. Vi söker dig som är ekonom och något eller några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift. Har goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av Business Central är meriterande, men inget krav. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar.  Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Group Accounting Manager Pia Thuresson, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Junior accountant
Matsmart in Scandinavia AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Matsmart is a different kind of food store, challenging the thought of sustainable consumption. We’re a European grocery e-commerce, aiding the sustainable reform of our food system by giving everyone a chance to save our planet in an effortless way. We partner with food and FMCG companies to save products at risk of going to waste by re-selling them at discounted prices directly to consumers: sustainable, affordable and accessible to all. Today, our shops are open in Sweden, Finland, Denmark, Germany and Austria. Working at Matsmart, you will join our fight against food waste and contribute to making the world a better place. We are now looking for an Accountant to strengthen our Accounting team. In this role you will be responsible for contributing the day to day accounting throughout all subsidiaries. You will be reporting to the Head of Group Accounting. What you’ll do as an Accountant with us Process supplier invoices and relevant approvals Process supplier payments Issue B2B invoices Prepare journal entries Reconcile accounts, bank statements, and financial transactions Support the team in the month-end and year-end closing processes Assist in maintaining accurate financial records and supporting documentation Assist with preparation and coordination of the audit process Support the team with general administrative tasks as needed To be successful in this role, we believe you need A Bachelor's degree in Accounting or a related field Basic understanding of accounting principles and practices To be a professional user of MS Excel or Google Sheets Strong written and spoken English and Swedish skills A few years of working experience in a relevant field German knowledge is a plus Experience from working in Netsuite and/or Medius is a plus What we offer Matsmart offers a social and energizing workplace where creativity and ideas are more than welcome and appreciated. We like to explore, and encourage testing and learning, taking ownership and action. We strongly value collaboration and showing we care for one another. We win and lose together as one team. Matsmart is growing. This means we offer being part of an exciting journey where we grow in terms of teams, new markets, new products and the development of the platform. Together we are building a successful and unique e-commerce company that is contributing to a more sustainable world.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Ekonomiassistent till uppdrag i Lund 🧮📌
Sway Sourcing Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en strukturerad Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och systemvana? Nu finns chansen att ta dig an ett spännande uppdrag hos ett stort energibolag i Lund – med start i maj! Om rollen I rollen som Ekonomiassistent arbetar du brett inom leverantörsreskontra för fem bolag inom koncernen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av leverantörsfakturor i Unit4 / Agresso Uppföljning av fakturor som inte attesterats Avstämning mot inköpsordrar Hantering av moms och fakturaflöden Kontakt med både interna beställare och externa leverantörer Medverkan i månadsbokslut, inklusive kontoavstämningar Stöd vid rapportering och ekonomiska analyser Vi söker dig som är… Självständig och noggrann Erfaren inom leverantörsreskontra Väl bekant med Unit4 / Agresso Gedigen erfarenhet från större organisationer med över 200 medarbetare och ett omfattande fakturaflöde som uppgår till över 30 000 leverantörsfakturor per år. Van vid att hantera och vidareutveckla automatiserade processer, med hög digital mognad och stark IT-kompetens. Meriterande: Erfarenhet av att utveckla administrativa processer och ordermatchning/inköpsorder. Uppdragets ramar Start: 5 maj 2025 Slut: 31 oktober 2025 (option på förlängning t.o.m. december) Plats: Ca 60 % på plats i Lund, övrigt på distans vid önskemål Omfattning: Heltid Pris: Timpris (resor och restid ersätts ej) Intresserad? Sök nu! Vi behandlar ansökningar löpande. Skicka in CV och referensförteckning så snart som möjligt – uppdrag kan tas bort innan sista ansökningsdag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Ekonomiassistent till uppdrag i Lund 🧮📌
Sway Sourcing Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en strukturerad Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och systemvana? Nu finns chansen att ta dig an ett spännande uppdrag hos ett stort energibolag i Lund – med start i maj! Om rollen I rollen som Ekonomiassistent arbetar du brett inom leverantörsreskontra för fem bolag inom koncernen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av leverantörsfakturor i Unit4 / Agresso Uppföljning av fakturor som inte attesterats Avstämning mot inköpsordrar Hantering av moms och fakturaflöden Kontakt med både interna beställare och externa leverantörer Medverkan i månadsbokslut, inklusive kontoavstämningar Stöd vid rapportering och ekonomiska analyser Vi söker dig som är… Självständig och noggrann Erfaren inom leverantörsreskontra Väl bekant med Unit4 / Agresso Van vid stora fakturaflöden och digitala ekonomiprocesser Meriterande: Erfarenhet av processutveckling och ordermatchning Uppdragets ramar Start: 5 maj 2025 Slut: 31 oktober 2025 (option på förlängning t.o.m. december) Plats: Ca 60 % på plats i Lund, övrigt på distans vid önskemål Omfattning: Heltid Pris: Timpris (resor och restid ersätts ej) Intresserad? Sök nu! Vi behandlar ansökningar löpande. Skicka in CV, prisförslag och referenser så snart som möjligt – uppdrag kan tas bort innan sista ansökningsdag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025