Om företaget BD Service AB är ett litet specialistföretag som erbjuder service och installationer av utrustning för drivmedelsanläggningar i Norr och Västerbotten. Med vår expertis säkerställer vi att anläggningar fungerar optimalt och bidrar till att skapa trygga och effektiva lösningar för våra kunder. Vi har en stark lokal närvaro i Boden och värdesätter kvalitet, säkerhet och en hög nivå av service. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med fokus på både teknik och utveckling. Arbetsuppgifter Som Mekaniker/Fastighetsskötare hos BD Service AB får du en varierande roll med många ansvarsområden. Tjänsten innefattar mycket bilkörning med utgångspunkt från Boden. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Underhåll och reparation av teknisk utrustning på drivmedelsanläggningar. Installation och arbete med nivåmätningar och andra tekniska system. Vill ni specificera system? Nej det behövs ej. Allmänna fastighetsskötseluppgifter för att säkerställa driften av anläggningar. Vem är du? Vi söker dig som bor i Boden och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är ansvarstagande, strukturerad och har ett problemlösande förhållningssätt. Dessutom är det meriterande med: Utbildning: Erfarenhet eller certifiering inom mekanik, EL eller fastighetsskötsel är meriterande. Arbetslivserfarenhet: Tidigare erfarenhet inom fastighetsskötsel, mekaniska reparationer eller service av teknisk utrustning. Språkkunskaper: Svenska är ett krav, och ytterligare språkkunskaper är meriterande. IT-kunskaper: Erfarenhet av datasystem för installationer och mätningar är ett plus. Låter det intressant? BD Service AB erbjuder dig en möjlighet att arbeta i en tekniskt spännande och varierande miljö. Här får du chansen att bidra med din expertis samtidigt som du utvecklas tillsammans med oss. Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang och kvalitet står i centrum. Ansökan Sysselsättningsgrad: 100 % Anställningsform: Provanställning / tillsvidare anställning Lönevillkor: Individuell lönesättning Tillträde: Augusti/september Har du frågor om oss, rollen eller processen? Kontakta Hanna Müller på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Som Fastighetstekniker på Nabo spelar du en avgörande roll för att säkerställa det löpande underhållet i fastigheten. Du hjälper dina kunder i frågor som rör fastighetsskötsel och teknisk installation, vilket innebär att du ansvarar för att leverera tjänster enligt kundavtal eller agerar på felavhjälpande underhåll. I rollen spenderar du mycket tid ute i våra kunders fastigheter och därför är du i många fall den person som först uppmärksammar fel och förbättringsåtgärder. I de fall du inte kan lösa felet på plats ansvarar du för att ta frågan vidare till Fastighetsförvaltaren eller en Drift/Servicetekniker. På Nabo arbetar vi kundteam vilket betyder att du kommer ha flera interna samarbeten som rör dina kunder. Vi ser därför att du en serviceinriktad person som drivs av att bidra till helhetsleveransen och utveckla kundsamarbeten. Du erbjuds möjligheten att självständigt planera dina arbetsdagar tillsammans med dina kunder och du kommer därför ha tillgång till en egen servicebil. Din bakgrund Cirka 1-2 års erfarenhet av att arbeta med fastighetsskötsel (gärna inom bostadsrättsförvaltning) Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundrelationer Erfarenhet av att arbeta med tekniska installationer inom fastighet God datorvana B-Körkort Du behöver ha obehindrade kunskaper i svenska och grunläggande kunskaper i engelska då du kommer att ha daglig kontakt med kunder på dessa språk men primärt på svenska. Om du har erfarenhet av Kalkylteknik, VVS, El och styr/regler ses det som mycket meriterande för de här tjänsten. Personliga egenskaper Lösningsorienterad Relationsskapande Kundfokuserad Engagerad Kommunikativ Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta Ailin Mirkhandan, Talent Manager Odevo SE Placeringsort Stockholm
PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vi på Axcell Fastighetspartner söker en fastighetstekniker som vill vara med och utveckla vårt team i Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Vi söker dig som är självgående, trivs med att lösa problem och har lätt för att skapa goda relationer. Hos oss blir du en del av ett mindre men engagerat team där vi tillsammans arbetar strukturerat och långsiktigt för att leverera hållbara lösningar till våra kunder. Känner du att detta passar dig? Skicka gärna in din ansökan, vi ser fram emot att lära känna dig! "Mitt namn är Niklas Karlsson och jag arbetar som arbetsledare för Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Jag söker nu en positiv, glad och ansvarstagande fastighetstekniker till vårt härliga team. Som chef är jag stöttande, kommunikativ och ser teamet som ett lag. Varmt välkommen med din ansökan!" - Niklas Karlsson, Arbetsledare Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Servicearbeten • Reparationer • Underhållsarbeten • Installationer • Fastighetsronderingar • Driftoptimeringar • Driva mindre förbättringsarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning inriktad mot fastighetsteknik/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God data- och systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetstekniker är du en engagerad problemlösare som trivs i en roll med många kontakter och höga krav på servicetänk. För tjänsten är det viktigt att du kan ta egna initiativ och gillar att arbeta med frihet under ansvar. Du trivs i kontakt med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. För att trivas hos oss är du prestigelös, framåt och en social person som trivs i rollen som fastighetstekniker. Beroende på din bostadsort utgår du från Anderstorp, Värnamo eller Hillerstorp, men rollen innebär arbete över samtliga nämnda orter. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Anderstorp/Värnamo/Hillerstorp • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Karlsson +46370665044 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-15. Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.
Vill du vara med och skapa trivsamma hem? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad fastighetstekniker till vårt team i Eskilstuna. Hos oss blir du en nyckelspelare i att säkerställa en trygg och välfungerande boendemiljö för våra hyresgäster. Om rollen Som fastighetstekniker har du en viktig roll i det dagliga underhållet av våra fastigheter. Du ansvarar för reparationer, felsökning och service hos våra hyresgäster och i fastigheten i stort. Du är en del av ett team där vi tillsammans skapar värde genom hög service och god kontakt med våra hyresgäster. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Reparation och service Generellt felavhjälpande underhåll Ronderingar och tillsyn för att förebygga problem Medverkan i systematiskt brandskyddsarbete Deltagande i områdesaktiviteter för att stärka gemenskapen i området Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett stort intresse för service. Du är strukturerad, arbetar självständigt och trivs i en roll där du har kontakt med många människor. Ditt arbete gör skillnad varje dag! Vi ser gärna att du har: Arbetslivserfarenhet från roll som fastighetstekniker, reparatör eller liknande B-körkort (manuellt) Goda kunskaper i svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande Bygg-eller snickerierfarenhet är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt. Du är serviceinriktad och förstår helheten i att alla behöver ta sitt ansvar och leverera hög service varje dag. Vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi erbjuder som arbetsgivare på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Eskilstuna Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs ingår i rekryteringsprocessen Ansökan Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta förvaltare Jacob Poli på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och driva den tekniska och operativa driften på en av stor-Stockholms mest besökta bad- och träningsanläggningar? Som fastighetsansvarig på Actic Sydpoolen får du en central roll i ett engagerat team där du både leder och samordnar arbetet för att säkerställa att anläggningen fungerar smidigt och säkert. Vi söker dig med erfarenhet av arbetsledning inom fastighetsteknik, drift eller liknande miljöer. Du erbjuds en varierad arbetsvardag, där du får möjlighet att påverka och utvecklas i en värderingsstyrd organisation. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Actic. Om Actic Sydpoolen Actic är ett av Sveriges ledande företag inom träning och hälsa med över 120 anläggningar runt om i landet, där många kombinerar gym och bad under samma tak. Genom en stark lokal närvaro och ett personligt bemötande bidrar Actic varje dag till ett friskare samhälle. Företaget är värderingsstyrt och drivs av Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork – vilket genomsyrar allt från ledarskap till medarbetarskap. Sydpoolen i Södertälje är en av Actics största anläggningar – ett helt hus i Actics ägo, där de kombinerar ett av stor-Stockholms mest välbesökta bad- och träningscenter med stark lokal förankring. Här möts i snitt 800–1000 besökare varje dag i deras fem bassänger, två bubbelpooler, moderna gymytor och stora utemiljöer. Anläggningen består av både äventyrsbad, tävlingsbassäng och en väletablerad gymverksamhet som vuxit i flera etapper genom åren. Här finns alltid något att göra – från målning och snickeri till trädgårdsarbete och tekniskt underhåll. Det är en anläggning med mycket rörelse och ständiga förbättringar. Här möts fantastiska kunder varje dag – många stammisar har varit med Sydpoolen i över 20 år – och personalen gör vårt bästa för att lära känna deras 6000 medlemmar. Sydpoolen utgörs av ett engagerat team på 79 medarbetare som verkligen trivs tillsammans. De har byggt upp en kultur där det inte finns något "vi och dom" – här hjälper vi varandra över gränserna, oavsett roll. Läs mer om dem här! Du erbjuds: En varierad och dynamisk arbetsmiljö Stark gemenskap och teamkänsla Möjlighet att göra verklig skillnad Arbetsuppgifter Som fastighetsansvarig på Actic Sydpoolen har du en operativ och samordnande roll med stort ansvar för att denna välbesökta anläggning fungerar smidigt, säkert och enligt myndighetskrav – varje dag. Rollen innebär ett aktivt och närvarande arbete i anläggningen, där du tillsammans med driftteamet ser till att den tekniska driften och fastighetens system fungerar som de ska. Du har det övergripande ansvaret för teknisk drift, planerat och akut underhåll samt inre och yttre fastighetsskötsel – samtidigt som du själv är en del av det dagliga arbetet, sida vid sida med dina kollegor. Du stöttar två medarbetare i driftteamet (utan personalansvar), arbetsleder i det operativa arbetet och ansvarar för planering och genomförande av löpande skötsel. Parallellt samordnar du externa leverantörer, hanterar felanmälningar, följer upp åtgärder och har kontakt med myndigheter. Du arbetar tätt ihop med platschefen och är en viktig länk mellan drift, verksamhet och etablering vid större projekt och investeringar. Säkerställa daglig teknisk drift och skötsel av fastighetens system (el, ventilation, vattenrening, bastu, larm etc.) Arbetsleda och stötta driftpersonalen i det operativa arbetet och planerade rutiner Samordna och ha kontakt med externa leverantörer och entreprenörer Följa upp myndighetskrav, utföra egenkontroller och arbeta med underhållsplaner Erfarenhet och personliga egenskaper Minst några års erfarenhet i en arbetsledande position inom fastighet, teknik eller drift. Meriterande om från liknande miljö som badhus, gym eller simhall. Erfarenhet av felhantering och åtgärdsplaner Teknisk förståelse för system som ventilation, belysning och enklare byggunderhåll Elbehörighet är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska, goda kunskaper i engelska - i tal och skrift. B-körkort Vi söker dig som är självständig och kan ta ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är samarbetsvillig och trivs med att arbeta nära kollegor och externa leverantörer. Du har en god kommunikationsförmåga och är lösningsorienterad, vilket gör att du snabbt kan hantera tekniska problem och driftstörningar. I stressiga situationer, när oväntade problem uppstår, behåller du lugnet och agerar effektivt för att hitta snabba och hållbara lösningar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-25 #Specialist
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om rollen Nabos fastighetsservice växer i Malmö, och vi söker nu efter en erfaren Fastighetstekniker. Vi letar efter dig som har en stark drivkraft och motivation att både utvecklas inom branschen och dela med dig av din kunskap inom teamet. För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som fastighetstekniker och/eller servicetekniker eller liknande roller. Du har ett gott affärssinne och lätt för att bygga kundrelationer. Du får möjlighet att självständigt planera ditt arbete. Vi ser att du en serviceinriktad person som drivs av att bidra till helhetsleveransen och utveckla kundsamarbeten. AnsvarsområdenI denna roll kommer du att arbeta nära övriga fastighetstekniker och förvaltare för att säkerställa en högkvalitativ leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Planera, ronder och utföra underhållsservice, problemlösning och nyinstallationer. Samt felanmäla vidare till Fastighetsförvaltare eller en Drift/Servicetekniker. Hantering av felanmälan från lägenhetsinnehavare samt dokumentering i undercentral och fläktrum. B-körkort är ett krav för denna roll. Dina tidigare erfarenheter Tidigare erfarenhet av roller som fastighetstekniker, servicetekniker eller bakgrund där du arbetat brett inom VVS, elektriker eller liknande. Tidigare erfarenhet av att jobba i roller med mycket kundkontakt. Vana att dokumentera ditt arbete digitalt. Erfarenhet av att jobba med boendefastigheter. Meriterande Tidigare erfarenhet av roller som fastighetsskötare/fastighetstekniker i bostadsrättsförening eller annan typ av uppdragsförvaltning. Erfarenhet inom VVS, ventilation eller el. Personliga egenskaper Strukturerad Kommunikativ Lagspelare Lösningsorienterad Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta Leon Olofsson, Talent Partner Odevo SE Placeringsort Malmö
Är du en serviceinriktad och positiv drifttekniker? Är du intresserad av ett varierande och utvecklande arbete tillsammans med ett engagerat team på ett stort och innovativt företag? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vilka är vi?Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vad kommer du att få arbeta med?Som drifttekniker kommer du att arbeta brett och varierande inom fastighetsrelaterade tjänster i en dynamisk miljö. Du kommer tillhöra ett arbetsteam som har god samverkan mellan kompetenserna i en stöttande, trivsam och inkluderande arbetskultur. I dina arbetsuppgifter som drifttekniker ingår huvudsakligen: - Utföra löpande ronderingar, tillsyn och skötsel av fastigheter - Ansvara för att felanmälningar blir utförda i tid och med rätt behov/kunskap - Kommunikation med underentreprenörer och Coors egen personal, muntligt och skriftligt. - Medverka vid upprättande och uppföljning av underhållsplaner och förbättringsförslag - Göra riskbedömningar i arbetsmiljön och komma med förslag till utveckling - Utföra uppdragsbaserade arbeten utöver avtal - Vara kundfokuserad och ha en affärsmässig god kundrelation Vem är du?Du är en initiativrik och målinriktad lagspelare med modet att kunna ta beslut för att ha framfart i arbetet. Du är en trygg och social person som bidrar till en god stämning i teamet och har en positiv och lyhörd kommunikation med medarbetare, kund och underleverantörer. Du arbetar strukturerat och noggrant. Vi söker dig som har: - Utbildning inom fastighets-/driftteknik eller motsvarande erfarenhet - B-körkort - God dator- och systemvana - God förmåga i tal och skrift i svenska - God förståelse för engelska Det är meriterande om du har: - 2 års arbetslivserfarenhet inom driftteknik - Erfarenhet av el, styr- och regler, ventilation och kyla, VVS-tekniska anläggningar - Utbildning inom saxlift, fallskyddsutbildning, truckkort, heta arbeten, anläggningsskötare eller andra relevanta områden Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: 7-16 - Startdatum: 2025-09-01 - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Said Niazi 070-345 40 93 Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om rollen Nabos fastighetsservice växer i Malmö, och vi söker nu efter en erfaren Fastighetstekniker. Vi letar efter dig som har en stark drivkraft och motivation att både utvecklas inom branschen och dela med dig av din kunskap inom teamet. För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som fastighetstekniker och/eller servicetekniker eller liknande roller. Du har ett gott affärssinne och lätt för att bygga kundrelationer. Du får möjlighet att självständigt planera ditt arbete. Vi ser att du en serviceinriktad person som drivs av att bidra till helhetsleveransen och utveckla kundsamarbeten. AnsvarsområdenI denna roll kommer du att arbeta nära övriga fastighetstekniker och förvaltare för att säkerställa en högkvalitativ leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Planera, ronder och utföra underhållsservice, problemlösning och nyinstallationer. Samt felanmäla vidare till Fastighetsförvaltare eller en Drift/Servicetekniker. Hantering av felanmälan från lägenhetsinnehavare samt dokumentering i undercentral och fläktrum. B-körkort är ett krav för denna roll. Dina tidigare erfarenheter Tidigare erfarenhet av roller som fastighetstekniker, servicetekniker eller bakgrund där du arbetat brett inom VVS, elektriker eller liknande. Tidigare erfarenhet av att jobba i roller med mycket kundkontakt. Vana att dokumentera ditt arbete digitalt. Erfarenhet av att jobba med boendefastigheter. Meriterande Tidigare erfarenhet av roller som fastighetsskötare/fastighetstekniker i bostadsrättsförening eller annan typ av uppdragsförvaltning. Erfarenhet inom VVS, ventilation eller el. Personliga egenskaper Strukturerad Kommunikativ Lagspelare Lösningsorienterad Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta Leon Olofsson, Talent Partner Odevo SE Placeringsort Malmö
Vill du göra skillnad för våra hyresgäster – och samtidigt få värdefull erfarenhet i sommar? Vi på Victoriahem söker nu en engagerad och serviceinriktad sommarvikarierande fastighetstekniker till vårt team i Växjö. I rollen får du vara med och skapa trygga och välfungerande hem för våra hyresgäster, samtidigt som du får arbeta i ett kunnigt team och bidra till en positiv boendemiljö för våra hyresgäster. Vad innebär jobbet? Som sommarvikarie hos oss kommer du att arbeta praktiskt med underhåll och service i i våra fastigheter. Du blir en viktig del av vardagen för våra hyresgäster – både genom felavhjälpande insatser och löpande underhåll av våra fastigheter. Exempel på arbetsuppgifter Utföra reparationer och underhållsåtgärder Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ronderingar Energiavläsningar Vem söker vi? Vi söker dig som gillar att ta ansvar, är händig och tycker om att träffa människor. Du är strukturerad, initiativtagande och vill bidra till att skapa en trevlig boendemiljö för våra hyresgäster. Vi ser även att du: Har erfarenhet från praktiskt arbete Har manuellt B-körkort Kan kommunicera obehindrat i tal och skrift Varför sommarjobba hos oss? Hos Victoriahem får du ett sommarjobb med mening – där varje arbetsdag gör skillnad för andra. Du får dessutom chans att: Lära känna fastighetsbranschen från en affärsdriven organisation Arbeta i ett erfaret och stöttande team Få erfarenhet som är värdefull för din fortsatta karriär Fakta om tjänsten Period: 1 juli - 15 augusti 2025 Omfattning: Heltid Placering: Växjö Rekryteringsprocessen innefattar bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs Frågor? Kontakta områdeschef Jay Bou Saleh på [email protected]. Vi går igenom ansökningarna löpande, så skicka in ditt intresse så snart som möjligt. Välkommen till en sommar där du gör skillnad - på riktigt!
Vill du vara med och skapa trivsamma hem? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad fastighetstekniker till vårt team i Malmö. Hos oss blir du en nyckelspelare i att säkerställa en trygg och välfungerande boendemiljö för våra hyresgäster. Om rollen Som fastighetstekniker har du en viktig roll i det dagliga underhållet av våra fastigheter. Du ansvarar för reparationer, felsökning och service hos våra hyresgäster och i fastigheten i stort. Du är en del av ett team där vi tillsammans skapar värde genom hög service och god kontakt med våra hyresgäster. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Reparation och service Generellt felavhjälpande underhåll Ronderingar och tillsyn för att förebygga problem Medverkan i systematiskt brandskyddsarbete Deltagande i områdesaktiviteter för att stärka gemenskapen i området Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett stort intresse för service. Du är strukturerad, arbetar självständigt och trivs i en roll där du har kontakt med många människor. Ditt arbete gör skillnad varje dag! Vi ser gärna att du har: Arbetslivserfarenhet från roll som fastighetstekniker, reparatör eller liknande B-körkort (manuellt) Goda kunskaper i svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt. Du är serviceinriktad och förstår helheten i att alla behöver ta sitt ansvar och leverera hög service varje dag. Vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi erbjuder som arbetsgivare på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Malmö Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs ingår i rekryteringsprocessen Ansökan Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta områdeschef Amélija Ernemyr på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer