Frontofficepersonal
Sök bland 40 lediga jobb som Frontofficepersonal och börja ditt nya yrkesliv idag!
OM KUNDEN Vår kund är ett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden. Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem. Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner. Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samt för deras kunniga mekaniker. ARBETSBESKRIVNING Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten. I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare. Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten. Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag. ARBETSUPPGIFTER - Ta emot och besvara mail och samtal från kunder - Vara en supportfunktion till produktionen - Bevaka kundernas leveransprecision - Orderadministration samt ta emot beställningar - Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser - Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning - Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion - Uppdatera priser, kund- och artikelregister - Delta i processer vad gäller beredning/produktion DIN PROFIL Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon. Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen. Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag. Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt. Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder. MERITERANDE Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård Erfarenhet av Microsoft Office OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget/Om ossHos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning:Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att besöka kunders projekt för att hjälpa till på plats. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Personliga egenskaper/Kompetenskrav:Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.Starfinder har kollektivavtal ochär medlemmar i Svenskt Näringsliv ochAlmega- Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 0767776762.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
Hjälpmedelsverksamheterna ansvarar för drift av hjälpmedelsverksamhet för personer med rörelsehinder i södra delen av Stockholms län samt länsövergripande ansvar för personer med behov av förbrukningshjälpmedel i hemmet, medicinteknisk apparatur i hemmet samt kommunikations-, kognitions-, syn- och hörselhjälpmedel. Motiveras du av att arbeta teambaserat, förbättra verksamheten och utveckla dig själv och dina arbetskollegor? Då har vi tjänsten för dig på Hjälpmedelsverksamheterna Stockholm förbrukningshjälpmedel i hemmet (FHH)! FHH är en av fyra verksamheter inom Hjälpmedelsverksamheterna, Region Stockholm och finns i fina lokaler i Solna. FHH ansvarar för förbrukningshjälpmedel som används i hemmiljön så som inkontinenshjälpmedel, diabeteshjälpmedel, nutritionsprodukter, kompressionsmaterial, förband-och sårvårdsmaterial. Verksamheten är länsövergripande vilket innebär att vi dagligen har kontakt med både patienter och vårdgivare från hela Stockholms län. Kundenheten söker nu 2 Vikariat till vår Kundservice. Vi består idag av ca 22 medarbetare. Arbetsuppgifter: I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du främst arbeta med att bemanna vår kundservicetelefon mellan 08.00-16.30 i telefonisystemet TeleQ. Besvara inkommande samtal från patienter. Ta emot och handlägga beställningar av våra produkter. Lägga avvikelser gentemot vår distributör vid leveransrelaterade problem. Besvara frågor gällande fakturor/egenavgifter. Bevaka och svara på e-post. Vi söker dig som har: Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice, callcenter och/eller orderadministration. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. God datorvana och lätt för att lära nya system. Är bekväm med att kommunicera på engelska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser att du som söker tjänsten som kundservicemedarbetare är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med att arbeta med telefonen som en av dina främsta arbetsredskap och sätter patienten i fokus samt är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare ser vi att du är en glad och framåt person som tar initiativ, är snabblärd och får saker och ting gjorda. Du är lojal och ser lösningar i stället för hinder samt värdesätter och tar ansvar för ditt arbete. Det är viktigt att du kan hantera flera olika arbetsuppgifter, samtidigt som du är noggrann, strukturerad och professionell. Du trivs med att arbeta lika bra självständigt som i grupp och har en god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Dessa 2 tjänster är vikariat på 11 mån. Övrigt: Tillträde enligt överenskommelse. Löpande intervjuer kan ske under hela rekryteringsperioden. Vi är en rökfri arbetsplats. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.sll.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Lindströms Bil är ett familjeföretag som finns på 7 orter. Vi värnar om att behålla den familjära känslan. Vi jobbar dagligen utifrån våra värderingar i Toyota Way och Lindström Way. Det är vad vi kallar BRiT - Best Retailer in Town! Vi är sedan mer än 50 år auktoriserade återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar med bilförsäljning, serviceverkstad och reservdelsförsäljning i Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping och Värnamo. I Skövde finns även auktoriserad serviceverkstad för Lexus. Lindströms Bil vinner Ichiban 2024 – Best Retailer in Town Välkommen att söka ett stimulerande arbete som leveransadministratör vid vårt huvudkontor i Skövde. Du ingår i ett team av flera leveransadministratörer som arbetar tätt tillsammans med säljare och ekonomiavdelningen, och hjälper till att få bilar levererade till slutkunden på ett professionellt sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att: Säkerställa leveranskedjan i alla steg, från att säljare lämnar in en affär tills att kunden hämtar sin bil Registrera och ställa på bilar i Transportstyrelsens register Daglig kontakt med våra generalagenter Toyota och Lexus, säljare, myndigheter, finans- och försäkringsbolag Tillsammans med dina kollegor kommer ni sköta företagets växeltelefoni och ansvarar för administration och dokumentation i samband med försäljning av bilar. Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning.Om du har flerårigerfarenhet från liknande roll inom fordonsbranschen, ser vi detta som en stor fördel.Du hanterat siffror, dokumentation och stora informationsflöden. Du kommer att arbeta mycket med dator och telefon vilket kräver att du är en van användare av dessa arbetsredskap.I rollen som leveransadministrator behöver du kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du behöver ha förmågan att kunna planera och prioritera dina arbetsuppgifter, har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att jobba i väldefinierade processer med höga krav på noggrannhet. Det är en självklarhet för dig att leverera hög servicegrad, både till kunder och kollegor, och du tycker om att skapa resultat tillsammans med andra människor. Vi använder oss av IT-systemen Kobra, Bilvision och Palette så har du jobbat med dessa tidigare är det ett stort plus. B-körkort och mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt, är ett krav. Vid frågor om tjänsten kontakta Johan Gustafsson, Ekonomichef/vVD. Urval sker löpande och sista ansökningsdag är 30 september. Vi erbjuder dig En familjär arbetsplats med tydlig företagskultur - Lindströms Bil är ett familjeföretag och vi värnar om att behålla den familjära känslan. Trygghet - Bilbranschen befinner sig i ständig förändring och med Toyota och Lexus som varumärken ger det oss en stark position och trygg framtid. Utveckling - Genom Toyota & Lexus genomför vi löpande kompetenshöjande utbildningar som utvecklar oss både personligt och professionellt. Friskvårdsbidrag - Att du ska må bra är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag. Din egna förmånsportal - Som anställd hos oss får du tillgång till ett generöst utbud av förmåner genom Benify - marknadens ledande plattform för förmåner och därigenom skapar du ditt alldeles egna förmånspaket utifrån vad som är viktigt för just dig. Försäkringar och pension - Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar och pension. Pensionsrådgivning - Att vara anställd hos oss ska vara en investering för framtiden. Alla våra anställda har möjlighet till personlig pensionsrådgivning. Ett förmånligt bilägande - Som anställd erbjuder vi dig förmåner som innebär ett enkelt och prisvärt bilägande.
Om företaget/Om ossHos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning:Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att besöka kunders projekt för att hjälpa till på plats. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Personliga egenskaper/Kompetenskrav:Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.Starfinder har kollektivavtal ochär medlemmar i Svenskt Näringsliv ochAlmega- Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 0767776762.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför två nyakollegor till vårt team med Avgift och hyresförvaltare. Vi söker efter en ny teammedlem till vårt kontori Malmö och en tillStockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration. Det är en bred roll och dina arbetsuppgifterkommer exempelvis vara att: Hantera kundärenden gällande lägenhetsregister, köhantering och avtal gällandeparkering och lokalhyresgäster. Supportera kunder i Nabos portal och digitala arbetssätt. Supportera kunder över telefon och mail. Ansvara för avisering och fakturering. Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för Nabos tjänster. Administrativa uppgifter kopplat till dina ansvarsområden. Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete. Dina tidigare erfarenheter I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Vi ser att du som söker har erfarenhet service och administration där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Nyfiken Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Nabo. Placeringsort Malmö eller Stockholm
Position Overview: We are seeking a dedicated and bilingual (Korean & English) On-Site Customer Service Specialist to join our team. The ideal candidate will be responsible for providing exceptional customer service to our clients, primarily focusing on housing and transportation services. This role also includes office administration duties for our Korean-speaking customers. Key Responsibilities: Customer Service: Provide on-site support to clients, addressing inquiries and resolving issues related to housing and transportation services. Serve as the primary point of contact for Korean-speaking customers, ensuring clear and effective communication. Assist clients with the coordination of housing arrangements, including leases, maintenance requests, and move-in/out processes. Support customers with transportation services, including booking, scheduling, and providing necessary information. 2.Office Administration: Perform general office administrative tasks such as answering phones, managing emails, and maintaining customer records. Prepare and translate documents, reports, and correspondence between Korean and English as needed. Assist in organizing and coordinating meetings, events, and appointments. Manage and update customer databases, ensuring all information is accurate and up-to-date. 3.Collaboration: Work closely with other departments, including housing management, transportation services, and administration, to ensure seamless service delivery. Provide feedback and suggestions to improve customer service processes and enhance customer satisfaction. 4.Problem-Solving: Address and resolve customer complaints or issues in a timely and professional manner. Identify potential problems and proactively develop solutions to prevent future occurrences.
Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Till våra uthyrningsstationer i Stockholm söker vi nu förstärkning i form av serviceinriktade Biluthyrare/Bilvårdare (CSR/Hiker) som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Rollen som Biluthyrare/Bilvårdare är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande. Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: - Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk - Vara behjälplig i garage/parkering för eventuella frågor kring bilens funktioner - Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal - Rengöra och färdigställande av bil efter hyra samt skadehantering - Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare/Bilvårdare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss. Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Red Locker, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med stora utvecklingsmöjligheter Vi arbetar aktivt med att internt utbilda dig som ny men lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att variera veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Extraarbete som receptionist på Aqua Dentals största klinik. Aqua Dental Express är Aqua Dentals största klinik med 19 behandlingsrum och både allmäntandläkare, specialister och tandreglering under samma tak. Här möts patienterna av en modern och fräsch klinik som präglas av ett öppet, tillgängligt och professionellt klimat. Med en så stor och tillgänglig klinik blir receptionen till hjärtat i verksamheten, och en förutsättning för att det dagliga arbetet ska fungera. Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra hos oss för att stärka upp vårt ordinarie receptions- och administrationsteam! Om tjänsten I rollen som receptionist kommer du såklart att ha direktkontakt med behandlare och patienter både på plats och över telefon och mail, men du har även en betydande roll i klinikens administration och drift och blir en viktig länk mellan företaget, behandlare och patienter. I rollen som timanställd kompletterar du vår ordinarie personal bestående av sex heltidsanställda receptionister. Det finns möjlighet till både fasta arbetspass på rullande schema samt löpande vid behov, förlagda både kvällar och helger. Runtom i Stockholm har vi dessutom ytterligare 14 kliniker samt vårt Service Center där vi hjälper patienter från hela landet över telefon, mail och chatt – så det finns goda möjligheter att ta extra pass om så önskas. Tandvård är en mycket bred och kunskapstung bransch, så det är viktigt med en stark vilja att snabbt sätta sig in i verksamheten och tandvårdsbranschen i helhet. I din roll som receptionist så arbetar du nära våra behandlare och för dig som uppskattar att lära och utvecklas finns det stor potential och alltid mer kunskap att inhämta. Tidigare erfarenhet av tandvård är förstås meriterande, men det viktiga för oss är din drivkraft och vilja att lära. Tjänsten utgår från kliniken på Vasagatan 12 som ligger lättillgänglig mitt i centrala Stockholm. Till denna klinik söker sig patienter från hela Stockholms län, men även från övriga Sverige och världen, för allt från akutvård till mer omfattande behandlingar. Hos oss står patientbemötande och tillgänglighet i fokus och kliniken har öppet 365 dagar om året med generösa öppettider för våra patienter. En förutsättning för att tjänsten ska passa dig är att du - precis som vi på Aqua Dental - älskar att arbeta med människor och ge bästa möjliga service, och att du har en mycket god kommunikativ förmåga och lyhördhet. Vidare tror vi att du är van att både samarbeta och att ta eget ansvar, samt att du är kunskapstörstande och strävar efter att fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Vår målsättning är att du ska trivas hos oss för ett långvarigt samarbete! Aqua Dental söker dig som · Har mycket god socialkompetens och erfarenhet av kundbemötande. · Är ansvarstagande och har en stark initiativförmåga. · Har god datorvana (grundläggande förståelse för Officepaketet och erfarenhet av att arbeta i branschspecifik mjukvara är meriterande). · Har lätt för att kommunicera på både svenska och engelska, samt är tydlig och professionell i skrift både internt och externt. · Är strukturerad och har lätt för att prioritera. · Är problemlösande och kreativt lagd. · Har en stark egen drivkraft att utvecklas och lära inom en kunskapsintensiv bransch · Har minst ett års erfarenhet inom kundbemötande med administrativa inslag eller likvärdigt. Det är även meriterande om du har · En eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration eller kundrelationer · Grundläggande kompetens inom tandvård eller tidigare erfarenhet av journalsystem och patienthantering. Om kliniken Aqua Dental Express är Aqua Dentals största klinik med hela 19 behandlingsrum. Tack vare vår storlek och våra generösa öppettider så kan vi erbjuda alla slags behandlingar med korta väntetider till nya som gamla patienter. Personalen som arbetar här är drivna, sympatiska och engagerade och arbetar ständigt för att patienterna ska känna sig trygga och sedda från början till slutet av sin behandling. Det bästa med kliniken är den snabba, proffsiga servicen och den omhändertagande personalen. Aqua Dental I dag arbetar över 900 personer hos oss fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Vi är i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. På Aqua Dental är våra medarbetare det viktigaste vi har och vi vill även vara den bästa möjliga arbetsgivaren. Därför erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig utveckling och utbildningar, och vi har även vår egen utbildningsplattform The Art där interna och externa föreläsare delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Hos oss är det högt i tak och allas åsikter är välkomna. Framtiden på Aqua Dental Under de kommande åren står fortsatt branschledande tillväxt i fokus för oss. I samma takt adderas även fokus på att utöka och professionalisera de funktionella områdena inom Aqua Dental. För oss är det viktigt att säkerställa att vi varje dag kan säga att vi lever upp till våra värderingar: Med stor passion tillhandahålla ledande kvalitet i allt vi gör åt våra patienter. Erbjuda ledande servicenivå, bemötande och tillgänglighet. Skapar en attraktiv arbetsmiljö för våra medarbetare. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen 15 september. Vi ser fram emot att höra från dig med din ansökan! Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till rekryteringsansvarig för tjänsten, Administrativ chef, Robin Wiksander, [email protected]. Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Inga ansökningar tas emot via mail
Vi söker dig som är en riktig stjärna på service, som älskar att skapa kontakt medandra människor och som vill jobba som receptionist hos oss på heltid. Vem söker vi? I din roll som receptionist är du företagets ansikte utåt och du förstår vikten av ett professionellt och representativt kundbemötande. Vi söker därför dig med tidigare erfarenhet av en roll som receptionist eller någon form av service. Som person är du självständig och levererar alltid service av hög klass med ett trevligt bemötande. Vi ser även att du är van vid att hantera olika typer av människor och har en förmåga att skapa dig en helhetsbild över vad som behövs göras. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för att ta emot och checka ut besökare Ta hand om skötsel av konferensrum, allmänna utrymmen och tillhandahålla dryck för besökare Ta hand om viss administration som post- och budhantering Ansvara för beställningar av bland annat luncher och kontorsmaterial m.m. Vara behjälplig för övriga avdelningar med diverse administration Assistera VD med dagliga göromål Ta emot inkommande samtal till föreget Som receptionist hos oss kan vi erbjuda dig följande: En heltidstjänst (mån-fre) Fast månadslön 200 glada kollegor Moderna lokaler, renoverat i toppklass Möjligheten att växa inom bolaget Du kommer få möjligheten att arbeta inom ett spännande företag som ständigt växer. Du kommer även få chansen att komma med nya input och förslag för att hela tiden vidareutveckla avdelningen och verksamheten. Om företaget Vår företagskultur genomsyras av en innovativ arbetsmiljö med engagerade medarbetare. Vi skapar tillväxt och mervärde för våra uppdragsgivare. Vi levererar alltid maximala resultat i toppklass med högsta möjliga kvalitet. iSales är Sveriges största callcenter med kontor i Solna, Västra Skogen.
Visar 1 till 10 av 40 jobb