Category Lead - Kitchen

Vi på Nordic Nest befinner oss nu på en resa till att bli den mest älskade destinationen inom Skandinavisk design och livsstil - nu finns en spännande möjlighet att vara en del av vårt team! Vi utökar teamet med en Category Lead - Kitchen som ska bidra till att skapa världens bästa sortiment för våra kunder. Drivs du av resultat och har en fingertoppskänsla för att göra bra affärer? Då kan du vara den vi söker till vårt Category-team i rollen som Category Lead! Om rollen: Rollen innebär ett brett ansvar för tilldelade produktkategorier, du kommer att ha ett helhetsansvar i allt från produktval och inköp till att skapa kampanjer och säkerställa att dina kategorier når upp till, och överträffar de uppsatta målen. Du driver ditt eget segment självständigt men har samtidigt ett nära samarbete med dina kollegor på avdelningen, samt med Head of Assortment som du rapportera till. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara; - Säkerställa att bolaget når de uppsatta försäljnings- och intäktsmålen inom kategorin. - Analysera, ta fram samt genomföra strategier för att utveckla kategorins försäljning och lönsamhet. - Sortimentsutveckling inom kategorin. - Ansvara och genomföra inköp inom dina kategorier och varumärken. - Säkerställa att lagernivåer och åldersstruktur på lagret ligger inom uppsatta mål. - Ansvara för avtal, förhandlingar och kontakt med respektive tilldelad leverantör för att säkerställa att bolaget har rätt kommersiella villkor. - Planera, genomföra och följa upp marknadsaktiviteter. - Du förväntas att bevaka trender och hålla dig uppdaterad inom branschen och även granska konkurrenters utbud för att hålla ett aktuellt och uppdaterat sortiment. Om dig: För att lyckas i rollen har du en briljant förmåga att förstå affären och vad kunder efterfrågar på marknaden. Du älskar att bygga relationer och att förhandla för att skapa de bästa kommersiella villkoren, och du arbetar alltid målfokuserat. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du har en utmärkt analytisk förmåga där du kan fatta beslut och grunda strategier i kombination med din känsla och kunskap för produkterbjudandet. Du är en relationsbyggare som trivs i en dynamisk miljö med hög energinivå och många kontaktytor. Vi har en företagskultur där vi värdesätter att våga utmana nuläget och testa nytt. Vi litar därför på din förmåga att fatta beslut som tar oss närmre våra bolagsmål, och vi är säkra på att vi på detta sätt kan skapa de allra bästa resultaten tillsammans. För att lyckas i rollen tror vi att du har; - Erfarenhet inom kategorierna kök och matlagning, där du har ett gediget intresse inom matlagning och du förstår alla typer av kockars olika behov av rätt verktyg i köket. - Tidigare erfarenhet av sortiment och inköp inom retail, gärna e-handel. - Goda kunskaper i Excel samt god vana att snabbt lära dig nya affärssystem. - Förmåga att arbeta strategiskt och operativt, med ett analytiskt och affärsmässigt tänk. - Kommunikationsförmåga som skapar goda relationer internt och externt. Välkommen hem! Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i ett framgångsrikt och växande bolag med möjlighet att påverka och bidra till bolagets utveckling och framtid. Vi erbjuder även förmåner så som friskvårdsbidrag, personalrabatt, 30 semesterdagar och fri tillgång till vårt egna fullutrustade gym på 200m2. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och kunskapstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa till vår Cheif Procurement Officer, Andreas Elmqvist, [email protected].

6 februari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Category Manager

Är du vår nya Category Manager och vill vara med på en spännande resa? Kavall växer och utökar teamet. För oss på Kavall står våra kunder i fokus, vi strävar efter att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. För att möjliggöra det behövs det bästa sortimentet på marknaden. Vi söker dig som är redo för nästa steg i karriären. Vårt sortiment är en viktig del i vår verksamhet, med ett relevant och inspirerande sortiment till våra kunder. Vi söker nu en Category Manager för att stärka teamet. Som Category Manager, så leder och exekverar du arbetet för sortiment och inköp. Du kommer att ha direkt ansvar för att driva förhandlingar, effektiviseringar och vidareutveckla samarbeten med leverantörer. Du kommer jobba i högt tempo, med starkt fokus på att driva tillväxt och lönsamhet. Ditt arbete tillsammans med vårt Operations team för att säkra produktkvalité, masterdatahantering, säsongshandling samt minska svinn. Vi söker dig med stort intresse för e-handel, mat, mattrender, förhandlingar tillsammans med smarta techlösningar. Några av rollens ansvarsområden är: - P&L-ansvar gällande omsättning och marginaler. - Strategiska förhandlingar och leverantörssamarbeten för att hitta effektiviseringar och strategiska samarbeten - Löpande leverantörsförhandlingar gällande bland annat priser, sortiment och marknadsbidrag. - Utveckla strategiska, taktiska kategorier och kollektioner för att säkerställa ett innovativt och säsongsrelaterat sortiment. - Marknadsanalys och trendanalys för att definiera kundbehov och gap/potential i sortiment - Nyhetsintag för att driva kategorin utifrån trender, nyheter inom sortimentet, strategi och ECR- fönster. - Insiktsdriven dataanalys och uppföljning. - Ansvar för prissättning, kampanjplanering, produktkvalié och svinn Dina kvalifikationer: - Relevant akademisk utbildningsbakgrund eller erfarenhet - Minst 1-2 års erfarenhet inom kategoriarbete och sortimentsuppbyggnad. - Erfarenhet av förhandling, avtal och leverantörssamarbete. - Goda kunskaper inom dagligvaruhandeln, gärna med bakgrund från arbete i fysisk butik eller från e-handel - Naturligt relationsskapande med vana av att arbeta initiativtagande för att bygga långsiktiga relationer och samarbeten. - Vana av att verka i en snabbrörlig kontext. - Vana att arbeta datadrivet, drivs av siffror och automatisering. - Mycket goda kommunikationsfärdigheter i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vi kommer att granska och ta vidare kandidater löpande. Vi hoppas att du är intresserad och vill vara med oss på vår resa!

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Inköpare Automotive

Vi på Incopia söker nu efter både operativa och strategiska inköpare med erfarenhet från automotivebranschen som vill bli en del av vårt team. Incopia är ett konsult- och rekryteringsbolag med specialistkompetens inom supply chain och inköp. Vi tillhandahåller lösningar av konsulttjänster för att möta de behov och utmaningar som våra kunder står inför. Som medarbetare på Incopia blir man en viktig del av vårt omfattande nätverk av personer och företag inom supply chain och inköp, och ges goda möjligheter att utvecklas i sin roll och se nya branscher. För oss på Incopia är gemenskap och värme grundläggande värderingar som genomsyrar vår företagskultur. Inköpare Som inköpare hos vår kund inom automotive kommer du jobba operativt eller strategiskt med hela inköpsprocessen. Du är kommunikativ i ditt täta samarbeta med interna och externa samarbetspartners globalt. Du kommer jobba med uppgifter som orderhantering, priser och prisavvikelser, leverantörskontakt och en stor del förhandling. För att lyckas i rollen är du drivande och självständig i ditt arbete samt kreativ och lösningsorienterad. Vem är du? Vi söker efter dig som är driven, utåtriktad, nyfiken och orädd för att ta kontakt. Vidare är du analytisk och har förmågan jobba tvärfunktionellt. Som person ser vi gärna att du kan ta beslut, planera och organisera samtidigt som du trivs med att arbeta i team i föränderliga arbetsklimat. Kvalifikationer och erfarenhet - Minst 2 års erfarenhet av inköpsarbete, operativt eller strategiskt. - Kan läsa och förstå avtal - Har erfarenhet av förhandling - Erfarenhet av att jobba koordinerande och förstå orderflödet - Skicklig på svenska och engelska i tal och skrift. Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig! För frågor om tjänsten eller din ansökan, varmt välkommen att höra av dig till: Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, [email protected] 0735 18 25 45 På Incopia har vi många års specialistkompetens inom supply chain och inköp och ett brett och levande nätverk. Vår breda erfarenhet och kunskap gör att vi kan navigera genom olika branscher och våra kunder återfinns överallt. Med konsult och rekryteringslösningar hjälper vi företag att effektivisera sina processer, minska kostnader och samtidigt öka värdet i hela leveranskedjan.

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Strategisk inköpare till stora projekt inom processindustri

Om du trivs i en dynamisk miljö och har en passion för att maximera resultat genom genomtänkta inköpsbeslut, så kan du vara den person vi letar efter! Bli en nyckelspelare i att optimera våra kunders inköpsprocesser för att möta framtida utmaningar och mål. Vilka är vi? Nevita är en ledande aktör inom tyngre processindustri. Vi är ett ingenjörsbolag med huvudkontor i centrala Göteborg som har expanderat till Stockholm. I takt med omvandlingen mot ett hållbart samhälle levererar vi spetskompetens till globala och välkända kunder inom processindustrin. För att fortsätta vår framgångssaga och stärka vår inköpsavdelning, letar vi nu efter en kunnig och engagerad strategisk inköpare som delar vår passion för att leverera exceptionella resultat. Projekten bedrivs både inhouse och i kunds organisation, alltid med en stark anknytning till Nevita och dina kollegor. Vi är dessutom en platt organisation som erbjuder snabba beslutsvägar och stor möjlighet att påverka din egen karriärsutveckling. Vem är du? Vi söker dig som har minst 4 års erfarenhet inom inköp och gärna relevant utbildning. Vidare tror vi att du är en teamspelare som söker en platt och flexibel organisation med snabba beslutsvägar. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom förhandling och avtal då det är en central del av denna tjänst. Som person är du kommunikativ, prestigelös och van att arbeta både självständigt och i team. Din roll Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: - Identifiera och utvärdera potentiella leverantörer inom tyngre processindustri. - Förhandla avtal och villkor för att säkerställa bästa möjliga priser och kvalitet. - Driva strategiska inköpsinitiativ för att optimera kostnader och öka konkurrenskraften. - Övervaka och hantera leverantörsrelationer för att säkerställa en pålitlig och effektiv försörjningskedja. - Arbeta nära vårt tekniska team för att säkerställa att inköp uppfyller de tekniska specifikationerna och kvalitetskraven. - Starka förhandlingsfärdigheter och erfarenhet av kontraktsförvaltning. Resultatorienterad inställning och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Som arbetsgivare - Friskvårdsbidrag, tjänstepension och generös kompetensutveckling. - Flexibla tillvalsförmåner. - Friskvårdsaktiviteter under arbetstid. - Stående interndagar med gemensam frukost och valfri sportaktivitet. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan omgående. Placeringsort: Nynäshamn Vid frågor är du välkommen att kontakta HR [email protected]

18 januari 2024
Sista ansökan:
6 juli 2024
Biscuit International - Supply and Demand Planner

Biscuit International is the leading private label biscuit and bread substitute manufacturer in Europe. Our vision is to bake biscuits for people to share and enjoy everywhere at their leisure and our commitments are to take responsibility for the health of our consumers and the environmental balance of the planet. Our Swedish site is a fast-growing business unit within the group specializing in Swedish Cookies and we are well known for our delicious own brand of Swedish Cookies, Gille. Biscuit International Sweden is now looking for an energetic and solution-oriented Supply and Demand Planner to act as a liaison between supply chain, operations and sales. With your strong knowledge of Supply Chain concepts and processes you will play a key role in managing the important balance between Supply and Demand. Biscuit International Sweden is offering you to work in a fast-paced and inspiring organization and since this is a new role you will be given a great opportunity to make a real impact. As a Supply and Demand Planner you are responsible for mid and long-term capacity planning, making sure all stock keeping units are produced on time and in full. With your ability to analyse and use critical thinking, you will work to ensure we have the correct processes in place to continuously improve the organization. Together with the rest of the Supply Chain function you will form an excellent team that lead and follow-through on activities and projects that support development and efficiency in our local supply chain. Further more, you will: - Work in close collaboration with sales to develop demand forecasts, support in budgeting and inventory management. - Perform root cause analysis of demand issues and provide permanent resolutions. - Monitor and report on important changes in sales forecasts, budgets, and business strategies. - Assist in developing and executing demand plan to achieve company goals. - Schedule monthly demand and supply review meetings. - Proactively identify supply and demand gaps and propose actions. - Develop an executable master production schedule for manufacturing operations, which balances customer service, material availability, plant capacities and targeted inventory levels. - Challenge Marketing & Sales plans in order to enable excellence in execution, lowest cost and lean assortment. - Work with cross-functional team relationships and stakeholder management. - Develop key production planning principles on machine lines e.g. ABC/XYZ You will report to Supply Chain Manager. We need you have: - 3+ years’ experience in Supply and Demand planning. - A degree, preferably in Business administration, Supply Chain or Operations Management. - Excellent communication skills in both English and Swedish. - An analytical, thorough and solution-oriented mindset. - ERP experience, preferably SAP. - Food, Chemicals or MedTech experience Biscuit International has over 400 years of expertise in delivering excellent taste and value. Our operations encompass 32 factories, employing more than 5,000 people and we are present at over 40 markets which means you will find our products at almost any supermarket across Europe. Biscuit International Sweden today has two production sites, one in Örkelljunga and one in Åsljunga a few kilometres apart. We have done a tremendous team effort the past years and have increased our turnover from 500 MSEK in 2017 to 850 MSEK in 2022. In this recruitment Biscuit International collaborates with Incopia - specialists in supply chain. This position refers to an employment directly with Biscuit International Sweden, Örkeljunga. For questions regarding the position or the recruitment process, please contact: Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, [email protected] 0735 18 25 45 We review applications continuously, therefore we look forward to receive your application as soon as possible!

18 januari 2024
Sista ansökan:
6 juli 2024
Sourcian Partner söker fler strategiska inköpare inom indirekta kategorier

Världen är i ständig förändring och fokus har riktats mot strategiskt inköp och vad strategiska inköpare kan bidra med till alla typer av bolag. Just nu söker vi medarbetare runt Mälardalen- Gävle -Stockholmsområdet till roller inom indirekt material och tjänster: IT & mjukvara, Professionell service/ Konsult service, HR service, Marknadsföring - Kategori inköpare - Strategisk Inköpare - Projektinköpare Var med och påverka framtiden positivt. Ta ditt nästa steg i karriären tillsammans med oss. Vi är ett av de snabbast växande bolagen i Sverige inom Inköp & Supply Chain och driver utvecklingen framåt både för kund och våra medarbetare. Sourcian.se (https://sourcian.se/)

17 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Project Buyer

We develop and manufacture turnkey energy storage solutions, based on lithium-ion battery technology. Our goal is to engineer technology that both stores and optimizes energy as we shift towards more efficient energy usage and renewable energy sources on a global scale. You’ll have the opportunity to work with exceptional engineers, scientists, developers and more to pave the way for the next big leap in the energy industry through our battery energy storage and optimization systems. About the job We are on the lookout for a Project Buyer with a technical and commercial mindset who wants to join us in our mission to create the best energy storage in the world. As a Project Buyer you will, together with your colleagues in the Sourcing team, have a key role in ensuring time to market and optimized BOM cost in product development projects and related indirect categories. With suppliers all over the world you will work in a truly international environment. You will - Be responsible for Purchase order management, coordinate and secure material, optimize product life cycle cost as well as time to market and ensure value engineering. - In collaboration with colleagues in Sourcing and RnD you will ensure and manage that preferred suppliers are chosen in product development projects - RFQ management - Handling purchasing requisitions of indirect material from our regional buyers and communicating with Requesters. - Mindset for consolidating the standard consumable goods to our existing suppliers if it’s possible. - Supporting the needs of indirect materials and services to stakeholders. - Master data management - set up and maintain correct sourcing parameters in the ERP system (Business Central) - Product cost control including follow-up and reporting/Design to cost - Report and follow-up on related KPI's You have - 3-5 years’ experience of operational purchase in a global manufacturing company - Track record of delivering value in project-related sourcing and deep understanding of the commercial process with external suppliers - Good knowledge of ERP systems, preferably Business Central - Strong analytical skills and have successfully worked with system administration and master data. Who are you - A good communicator and networker who easily creates trust & long-term relationships, both internally and externally - We believe you have a solid technical interest, a commercial mindset, and a positive attitude. - With a strong inner drive and the ability to take ownership of the tasks at hand you always maintain focus on results and with the know-how to deliver value to our company - You are able to work individually as well as within a cross-functional global team with the highest standard - To succeed in the role, you are analytical and thrive in a dynamic environment. We offer: - Bonus system - Maximized wellness contribution - Five extra flexibility days - Pension and health insurance Kindly submit your application through the provided apply button in the advertisement on our careers page, as we are unable to accept any applications via email in compliance with the GDPR regulations. At Polarium, creating change in the energy industry starts with our team. We believe a diverse workplace brings creativity, innovation and better represents our customers, and the many communities they serve, around the world. A positive work-life balance is what supercharges our teamwork and a sustainable personal journey throughout our careers. Since Polarium launched in 2015, we’ve been on a mission to redesign the energy industry. We’re unlocking the massive potential of energy storage systems through our wide range of intelligent and digital services. Our passion for solving challenges is what drives our next generation of premium energy storage products in use on all continents and in all climate zones. Today, we power businesses, optimize energy usage, and reduce carbon dioxide emissions to create a cleaner future in energy. We look forward to receiving your application!

15 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
Är du vår nästa detaljplanerare?

Om tjänsten: Är du intresserad av ett jobb med spännande arbetsuppgifter och att ha mycket intern kontakt med kollegor inom organisationen? Då skulle denna tjänst kunna vara något för dig. I rollen som detaljplanerare är du med och bidrar till att produktionen aldrig står still. Denna roll innebär bland annat att du tillsammans med verkstadens team får vara med och planera, styra och följa upp i verkstaden, vilket medför att du bland annat kommer att genomföra arbetsuppgifter som att ta fram detaljplaner och arbeta med beläggningsplanering. Andra arbetsuppgifter i rollen kan exempelvis vara att planera tillverkningsordrar samt genomföra materialundersökningar. Vi söker dig som: Vi söker dig som har en utbildning alternativt erfarenhet av logistik, planering eller närliggande områden. Som person ska du gilla att jobba verkstadsnära och ha mycket kontakt med olika intressenter. För att passa i rollen bör du även vara positiv, driven samt ha god kommunikations- och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har kunskap gällande Lean Manufacturing, Officepaketet samt produktionsstyrning. Om Saab: Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld Praktisk information: Tjänsten tillsätts löpande och är på heltid med fast, marknadsmässig lön och startdatum enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

5 januari 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Supply Planner till internationellt bolag i Göteborg!

Har du ett stort intresse för logistik och flöden, och vill du vara en del av ett unikt och spännande företag i en expansiv fas? Logent rekryterar nu en Supply Planner för kunds räkning som är ledande inom sin bransch. Vår kund är mycket framgångsrik inom sin sektor och expanderar i snabb takt. Nu behöver de stärka sin organisation ytterligare och söker en erfaren Supply Planner till sin logistikavdelning. I din nya roll kommer du kliva in i en spännande och dynamisk arbetsmiljö som erbjuder en bred skala av utmaningar och möjligheter. Du kommer att ha förmånen att arbeta tillsammans med ett team av exceptionella kollegor som gemensamt säkerställer leveransen av företagets produkter till över 14 lager- & distributionscenter över hela världen. Arbetsuppgifter: Som Supply Planner har du en nyckelroll i varuförsörjningskedjan mellan kundens produktkategorier, fabriker/leverantörer och försäljningsdistributörer. Vi tror att du i din roll som Supply Planner är en person som trivs och bidrar i samarbete med ditt team och övriga kollegor. Du har dessutom ett naturligt sinne för siffror, värdesätter eget ansvar och har ett öga för detaljer. Du kommer att ansvara för att hantera flödet av varor från leverantörer till lager, säkerställa att beställningar av rätt produkter i lämpliga mängder görs i rätt tid och ser till att verksamheten optimerar tillgänglighet, leveransförmåga och lagernivåer. Vår kund arbetar med digitala lösningar som kommer att vara ditt verktyg genom hela processen som innefattar övervakning av flödet gällande både standardsortiment och olika kampanjvaror, under 2024 implementeras även ett nytt system som ytterligare kommer att stärka upp teamets arbete. Kommunikation med interna och externa intressenter är avgörande för att upprätthålla ett sömlöst varuflöde. Den här rollen kräver ett proaktivt, analytiskt, noggrant och kommunikativt tillvägagångssätt. Profil: - Minst tre till fem års erfarenhet av Supply Planning och varuflödes- & prognostiseringssprocesser - Du arbetar självständigt och proaktivt för att säkerställa att produkterna levereras till rätt plats vid rätt tidpunkt. - Detaljorienterad och strukturerat tankesätt. - Mycket goda kunskaper i MS Excel. - Starka samarbetsfärdigheter samt kan driva arbetet självständigt. - God kommunikationsförmåga och lösningsorienterad. - Förmåga att tänka strategiskt och arbeta mot långsiktiga mål. Personliga egenskaper: - Vi letar efter en serviceinriktad person, med starka numeriska och analytiska färdigheter samt en kreativ tankegång. - Van att arbeta i en snabbrörlig organisation, resultatinriktad och trivs att jobba i projekt. Har du dessutom erfarenhet av projektledning är det en stor merit. - Flexibel och har god förmåga att prioritera dina uppgifter eftersom arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag. - Trivs med att arbeta självständigt och har förmågan att ta vara på teamets färdigheter. Utbildning: - Högskoleutbildning eller KY utbildning inom logistik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. - Goda kunskaper i systemanvändning och förståelse för processer. - Flytande Svenska och Engelska i både tal och skrift då arbetet sker på båda språken. Meriterande: - Operativ inköpserfarenhet. - Erfarenhet av Dynamics365. - Erfarenhet a FMCG. Ansökan: Urval görs löpande och tjänsterna kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR.

22 december 2023
Sista ansökan:
10 juni 2024
Inköpare

Är du redo att bli en nyckelspelare i förändringen mot en hållbar framtid? X Shore söker nu en Operativ Inköpare som kommer att spela en central roll i att säkerställa effektiva inköp och driva framstående förhandlingar. Om du är passionerad, analytisk och redo att utmana status quo, är detta din chans att ansluta till ett dynamiskt team och göra verklig skillnad. Om rollen X Shore är i en expansiv fas, vilket ibland innebär att vi alla hugger i där det behövs, men rollen består i huvudsak av: - Säkerställa effektiva inköp genom att välja rätt kvalitet till rätt pris. - Driva förhandlingar självständigt med leverantörer. - Aktivt arbeta med leveranssäkerhet och genomföra leveransuppföljningar. - Utföra operativa arbetsuppgifter, inklusive att säkerställa korrekt information i affärssystemet och hantera orderläggning. Din profil - Eftergymnasial utbildning inom inköp, alternativt omfattande inköpserfarenhet. - Erfarenhet från tillverkningsindustrin. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. - Behärskar Officepaketet. Det är meriterande om du har - Logistik- och projektutbildning. - Erfarenhet av system som Dynamics, SAP eller liknande. - Erfarenhet av elkomponenter. Som person är du - Analytisk, noggrann och strukturerad. - Självständig och har ett drivande förhållningssätt. - En lagspelare med en positiv attityd och affärsmässighet. - Metod- och resultatinriktad. Startdatum och Lokalisering Rollen finns i Nyköping och vi hoppas att du kan börja så snart som möjligt. About X Shore X Shore is the world's first high-end electric craft, where design, technology and sustainability are combined to create a unique experience. Through the development of our all-electric luxury boats, we embrace the long tradition of maritime craftsmanship while discarding the dirty institution of fossil fuels. This is your opportunity to work for the company that is going to disrupt the marine tech industry. Read more at www.xshore.com.

15 december 2023
Sista ansökan:
2 juni 2024