Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Om rollen Som SDR (sales development representative) kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljning av nya affärer för Leadoo som för närvarande befinner sig på en spännande resa för att expandera i Sverige. Du kommer att hantera den inledande fasen med att scouta den svenska marknaden, prospektera, pitcha och boka möten för Account Executive i ditt team. Du kommer också att samarbeta med marknadsföringsteamet och utveckla relevanta kampanjer för dina målkunder, som oftast kommer att vara chefer på C-nivå. De huvudsakliga ansvarsområdena för denna roll kommer att vara: Prospektering: Undersöka och identifiera B2B-företag i Sverige som kan dra nytta av Leadoo's tjänster. Engagera: Nå ut till potentiella kunder via e-post, LinkedIn och telefon för att starta meningsfulla samtal och bygga upp en relation. Underhåll: Underhålla och hantera din prospektpipeline med hjälp av CRM-system (HubSpot) Du kommer att samarbeta med kollegor både på Stockholmskontoret som ligger på centrala Södermalm och på andra europeiska kontor. Vem du är Vi tror att du kan lyckas bra i rollen om du har följande: Minst en gymnasieexamen Tidigare erfarenhet i en SDR-roll, gärna från ett digitalt/tech-företag Flytande i svenska och engelska Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter Ett starkt teknikintresse Du är entusiastisk, målinriktad och organiserad Du är bekväm med olika typer av uppsökande verksamhet såsom telefon, e-post, video och Linkedin Erfarenhet av CRM och andra verktyg för säljautomation/prospektering Varför joina Leadoo och SalesManago? Var en del av något större: Att gå med i Leadoo innebär att vara en del av SalesManago, en global ledare inom kunddataplattformar, vilket ger dig tillgång till avancerade verktyg och ett stort nätverk Flexibilitet: Njut av alternativ för arbete hemifrån och ett starkt fokus på balans mellan arbete och privatliv. Stöd för välbefinnande: Friskvårdsbidrag, privat företagshälsovård och tillgång till ett onlineverktyg för mental hälsa för att hålla dig på topp Möjligheter till tillväxt: Utveckla din karriär med mentorskap, säljcoachning, professionella utvecklingsprogram och chansen att arbeta med globala team. Kultur som bygger på samarbete: Trivs i en startup-inspirerad miljö med extra stöd från en internationell ledare Global anslutning: Delta i vårt årliga kick-off-evenemang och få kontakt med kollegor från Finland, Storbritannien, Spanien och Polen Om Leadoo och SalesManago Leadoo Marketing Technologies har skapat en kraftfull konverteringsplattform som hjälper företag att konvertera mer onlineförsäljning och leads från sin befintliga webbplatstrafik. Vi är betrodda av över 1 000 företag över hela världen - från globala hushållsnamn till små och medelstora företag - och vi har vuxit snabbt och är nu en del av SalesManago, en av Europas ledande kunddataplattformar. Detta spännande förvärv stärker vårt uppdrag och öppnar upp otroliga möjligheter för innovation, tillväxt och samarbete på globala marknader. Nu mer än någonsin skalar vi upp vår verksamhet i Finland, där vi redan har byggt upp en stark närvaro med över 200 kunder. Följ med oss i denna omvälvande tid och bli en del av ett team som formar framtiden för marknadsföringsteknologier. Praktisk information Direktrekrytering med start så snart som möjligt Heltid 40h/vecka Kontor på Högbergsgatan 27, Stockholm. Hybrid arbetsmodell The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som letar efter ett nytt jobb är The Place din trygga plats. I just den här rekryteringen sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen från intervju till anställningserbjudande. Därefter blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med ett stort antal intressanta och spännande företag - och det innebär många karriärmöjligheter för dig!
About the Role As an SDR (sales development representative), you’ll play a key role in driving new business sales for Leadoo that is currently on an exciting journey of expanding in Sweden. You’ll handle the initial phase of scouting the Swedish market, prospecting, pitching and booking meetings for the Account Executive in your team. You’ll also collaborate with the marketing team developing relevant campaigns for your targeted clients, which will be mostly C-level executives. The main responsibilities of this role will be: Prospecting: Research and identify B2B companies in Sweden that can benefit from Leadoo’s services. Engaging: Reach out to potential clients via email, LinkedIn, and phone to start meaningful conversations and build rapport. Maintenance: Maintain and manage your prospect pipeline using their CRM system (HubSpot) You’ll be collaborating with colleagues in both the Stockholm office located in central Södermalm and at other European offices. Who you are We think you could be a great match for the position if you have the following: At least a High School diploma Some previous experience in an SDR-role, preferably from a digital/tech-company Fluency in Swedish and English Excellent written and verbal communication skills A strong tech-interest You’re enthusiastic, goal driven and organized You’re comfortable with different types of outreach such as phone, email, video and Linkedin Experience with CRM and other sales automation / prospecting tools Why Join Leadoo and SalesManago? Be Part of Something Bigger: Joining Leadoo means being part of SalesManago, a global leader in Customer Data Platforms, giving you access to cutting-edge tools and a vast network Flexibility: Enjoy work-from-home options and a strong focus on work-life balance. Well-being Support: Health care allowance, private occupational health care and access to an online mental health tool to stay at your best Growth Opportunities: Develop your career with mentorship, sales coaching, professional development programs, and the chance to work with global teams. Collaborative Culture: Thrive in a start-up-inspired environment with the added support of an international leader Global Connection: Attend our annual kick-off event and connect with colleagues from Finland, the UK, Spain, and Poland About Leadoo and SalesManago Leadoo Marketing Technologies has created a powerful conversion platform that helps businesses convert more online sales and leads from their existing website traffic. Trusted by over 1,000 companies worldwide—from global household names to SMBs—we’ve grown rapidly and are now part of SalesManago, one of Europe’s leading Customer Data Platforms. This exciting acquisition strengthens our mission and opens up incredible opportunities for innovation, growth, and collaboration across global markets. Now more than ever, we’re scaling our operations in Finland, where we’ve already built a strong presence with over 200 clients. Join us at this transformative time and be part of a team shaping the future of marketing technologies. Practical information Direct recruitment with start as soon as possible Full time 40h/week Office at Högbergsgatan 27, Stockholm. Hybrid work model The Place is Swedens only Worklife Partner For those who are looking for a new job, The Place is your safe place. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. Then you will be employed by the client company. We are proud of our great collaborations with a large number of interesting and exciting companies - and that means many career opportunities for you!
Join our team in Copenhagen or Malmoe, as a Sales Representative, where you'll be on the front lines, helping businesses elevate their digital presence with tailored website solutions. one.com is a leading European web hosting and domain provider, offering cutting-edge solutions for websites, online marketing, and business development. We’re expanding our team and are looking for a passionate Sales Representative to help us drive our growth by acquiring new customers and expanding our market presence. Join our 'do it for me' team as a Sales Representative, where you'll be on the front lines, helping businesses elevate their digital presence with tailored website solutions. If you're driven, ambitious, and not afraid to shake things up, we want you. Your Tasks: New Customer Acquisition: Independently identify and acquire new and existing customers across various industries, focusing on small and medium-sized businesses. Product Presentation: Effectively present one.com’s products and services (web hosting, SEO, online marketing, etc.) via phone. Contract Negotiation: Lead and close contract negotiations with prospective clients. Customer Relationship Management: Build and maintain long-term relationships with existing customers, ensuring their continued success. Process Optimization: Collaborate with the team to improve and streamline sales processes for greater efficiency. Your Qualifications: Sales Experience: a few years of proven B2B sales experience, ideally in SaaS, IT, or digital services such as web hosting and online marketing. Closing Skills: A results-oriented mindset with the ability to close deals and meet sales targets. Communication: Excellent verbal and written communication skills, with a strong ability to handle outbound calls. Self-Motivation & Ambition: A proactive, ambitious attitude with a strong drive for success. Tech Savvy: Solid understanding of digital tools and a passion for web hosting, digital solutions, and innovation. Your Responsibilities: New Business Development: Take full ownership of identifying, contacting, and acquiring new customers to fuel one.com’s growth. Contract Closures: Lead contract negotiations and close deals that directly contribute to our revenue. Onboarding: Ensure a smooth onboarding process for new clients, setting the stage for long-term success. Customer Retention: Nurture relationships with existing customers and help grow their engagement with one.com’s services. Process Improvement: Continuously seek ways to improve sales processes, helping increase the overall efficiency and success of this new start-up team within the existing sales department. Target Achievement: Take responsibility for hitting key sales targets and performance metrics (KPIs). Who are we? Our mission is simple: empowering entrepreneurs to achieve their online ambitions. We believe that every business has the potential to thrive and grow in the digital world. We make online success achievable for our customers by offering reliable, dedicated, and straightforward solutions, allowing them to focus on what they do best—running their business. With our expert teams, we support customers in hosting, designing, building, and maintaining their websites and online stores. We are part of group.one, a leading international hosting organisation. What We Offer: The chance to work with a leading name in web hosting and digital solutions. A vibrant, collaborative team where your ideas and contributions matter. Plenty of room for career growth and development in a dynamic, fast-paced environment. Competitive salary with attractive performance-based bonuses. 5 extra vacation days on top of your 5 weeks of vacation Pension plan, health insurance, and an annual health check World-class lunch arrangement A free website with domain and hosting, where you can choose your own domain name Ready to take the next step in your sales career? Join one.com and help us shape the future of web hosting and online services! Apply now!
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som Innesäljare hos oss är du en central del av vårt dynamiska team och spelar en avgörande roll i att skapa och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar för nykundsbearbetning, identifiera kundbehov, sälja in våra tjänster och att hantera inkommande förfrågningar. Du kommer vara en av våra främsta kontaktpunkter mot kunderna och arbeta med att bygga starka, långsiktiga kundrelationer. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt! Din roll kommer att innebära: Skapa nya möjligheter: Bearbeta nya kunder via telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten till våra säljrepresentanter. Kundansvar: Ansvara för inkommande förfrågningar och befintlig kundportfölj för att driva försäljning och stärka kundrelationer. Kundfokus: Identifiera och förstå kundernas behov för att erbjuda rätt lösningar och skapa mervärde. Resultatinriktat arbete: Sätta upp och nå tydliga säljmål, både individuellt och i teamet. Samverkan och teamarbete: Bidra till en positiv och energifylld arbetsmiljö där vi gemensamt arbetar mot framgång. Vi söker dig som: Har en stark vilja och drivkraft att utvecklas både personligt och professionellt. Är målmedveten och ansvarstagande, med förmåga att arbeta strukturerat och effektivt. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uttrycker dig övertygande och förtroendeingivande. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men ditt engagemang och din vilja att lära är det viktigaste. Vad vi erbjuder: En utvecklande och inspirerande arbetsmiljö med goda möjligheter till karriärutveckling. Ett engagerat team som stöttar och motiverar varandra. Tydliga mål och strukturer som ger dig möjlighet att lyckas och nå din fulla potential. I vårt företag tror vi på att skapa värde genom innovation och samarbete. Vi arbetar i en miljö som främjar kreativitet och tillväxt, och vi ser fram emot att välkomna nya talanger som delar vår vision.
Välj ett jobb för att visa detaljer