Key account manager

Sök bland 176 lediga jobb som Key account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Försäljningsingenjör / Area Sales Manager Jönköping
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

Allt hos WITTENSTEIN Sverige handlar om drivteknik. Med passion och oöverträffade expertkunskaper förbluffar vi kunderna i Sverige med lösningar från WITTENSTEIN. Företaget ligger i Lomma i Sverige. Vårt team hjälper kunder inom packaging, automation och en mängd andra branscher. Vi skapar ofta entusiasm för våra produkter och kliver in på nya marknader. Läs mer på: https://www.wittenstein.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en: FÖRSÄLJNINGSINGENJÖR / AREA SALES MANAGER JÖNKÖPING Vill du arbeta tillsammans med en global teknik- och kvalitetsledare? Trivs du med att  bygga kundrelationer och hjälpa till att lösa problem som resulterar i en högre och stabilare produktionskapacitet för våra kunder? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som Teknisk Säljare hos Wittenstein ansvarar du för försäljningen i östra Sverige motsvarande området från Jönköping till och med Mälardalen. Din målgrupp består främst av OEM-kunder (maskinbyggare), där du driver hela försäljningsprocessen – från prospektering och införsäljning till offert och uppföljning. Du kommer att arbeta både med etablerade kunder och utöka deras deras behov och nykundsbearbetning där du söker upp, etablerar och bygger upp nya  samarbeten. Eftersom du kommer att utgå från hemmakontor, eller om du så önskar företagshotell, så är det av största vikt att du är något av: "En egenföretagare inom företaget." Du är helt enkelt duktig på att planera din egen tid med utåtriktade aktiviteter för maximal effektivitet och försäljningsresultat. Även att du har en god känsla för att göra affärer och att hitta kundernas behov och föreslå de bästa lösningarna där kunderna alltid vinner i längden! Du är helt enkelt en positiv problemlösare med mycket driv! Erfarenhet och utbildning: Vi söker i första hand dig med erfarenhet av försäljning inom industrin. Du har utbildning och erfarenhet inom servoteknik, elteknik, automation, maskinteknik eller har uppnått liknande kompetens och erfarenhet på annat sätt. Har ett starkt tekniskt intresse och förmåga att förstå kundernas problemställningar och behov. Erfarenhet av CRM system. Kunnighet och erfarenhet av att använda Linked In. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det krävs även B-körkort, då resor inom regionen ingår i tjänsten. Personliga egenskaper: En aktiv och drivande personlighet. Tekniskt intresse, nyfikenhet och vilja att lära. Sinne för affärer och problemlösning. Ordningssamhet och planeringsförmåga. Vi erbjuder En spännande resa hos ett marknadsledande företag inom automationsprodukter. Du får möjlighet att utvecklas i en mycket trivsam företagsmiljö. Som säljare hos oss kommer du verkligen att kunna ge dina kunder de bästa och mest konkurrenskraftiga lösningarna! Ansökan I denna rekryteringen samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 27 juli.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Försäljningsingenjör / Area Sales Manager Stockholm
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

Allt hos WITTENSTEIN Sverige handlar om drivteknik. Med passion och oöverträffade expertkunskaper förbluffar vi kunderna i Sverige med lösningar från WITTENSTEIN. Företaget ligger i Lomma i Sverige. Vårt team hjälper kunder inom packaging, automation och en mängd andra branscher. Vi skapar ofta entusiasm för våra produkter och kliver in på nya marknader. Läs mer på: https://www.wittenstein.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en: FÖRSÄLJNINGSINGENJÖR / AREA SALES MANAGER ÖSTRA SVERIGE Vill du arbeta tillsammans med en global teknik- och kvalitetsledare? Trivs du med att  bygga kundrelationer och hjälpa till att lösa problem som resulterar i en högre och stabilare produktionskapacitet för våra kunder? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som Teknisk Säljare hos Wittenstein ansvarar du för försäljningen i östra Sverige motsvarande området från Jönköping till och med Mälardalen. Din målgrupp består främst av OEM-kunder (maskinbyggare), där du driver hela försäljningsprocessen – från prospektering och införsäljning till offert och uppföljning. Du kommer att arbeta både med etablerade kunder och utöka deras deras behov och nykundsbearbetning där du söker upp, etablerar och bygger upp nya  samarbeten. Eftersom du kommer att utgå från hemmakontor, eller om du så önskar företagshotell, så är det av största vikt att du är något av: "En egenföretagare inom företaget." Du är helt enkelt duktig på att planera din egen tid med utåtriktade aktiviteter för maximal effektivitet och försäljningsresultat. Även att du har en god känsla för att göra affärer och att hitta kundernas behov och föreslå de bästa lösningarna där kunderna alltid vinner i längden! Du är helt enkelt en positiv problemlösare med mycket driv! Erfarenhet och utbildning: Vi söker i första hand dig med erfarenhet av försäljning inom industrin. Du har utbildning och erfarenhet inom servoteknik, elteknik, automation, maskinteknik eller har uppnått liknande kompetens och erfarenhet på annat sätt. Har ett starkt tekniskt intresse och förmåga att förstå kundernas problemställningar och behov. Erfarenhet av CRM system. Kunnighet och erfarenhet av att använda Linked In. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det krävs även B-körkort, då resor inom regionen ingår i tjänsten. Personliga egenskaper: En aktiv och drivande personlighet. Tekniskt intresse, nyfikenhet och vilja att lära. Sinne för affärer och problemlösning. Ordningssamhet och planeringsförmåga. Vi erbjuder En spännande resa hos ett marknadsledande företag inom automationsprodukter. Du får möjlighet att utvecklas i en mycket trivsam företagsmiljö. Som säljare hos oss kommer du verkligen att kunna ge dina kunder de bästa och mest konkurrenskraftiga lösningarna! Ansökan I denna rekryteringen samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 28 juli.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
OEM Service Market KAM

Job Overview: We are looking for a skilled and results-driven Global Key Account Manager to join our Service Market Sales Team. In this role, you will be the primary point of contact for our global key customers, focusing on driving growth and delivering tailored service market solutions that meet their specific needs. Your work will mainly target the Mining Segment, where ongoing professional service and support are essential due to the 24/7 operation of equipment. As time progresses, your responsibilities may expand to encompass additional segments and customers. Key Responsibilities: Build and maintain strong, long-lasting relationships with global key customers. Lead negotiations with key customers to deliver mutually beneficial outcomes. Collaborate with internal teams and stakeholders to enhance the Volvo Penta offering. Regarded as a great colleague – trusted, committed, good team player In this role, you will also partner with customers to create tailored solutions that align with their business strategies. This may involve leveraging the Volvo Penta Global Dealer Network or helping customers develop their own support systems, such as training, spare parts, and services. Additionally, you will work closely with local teams across various markets to ensure smooth coordination and delivery of solutions while consistently achieving sales targets and key performance indicators (KPIs). Qualifications: Proven experience in sales, especially within B2B and service market sectors. Strong communication and interpersonal skills, with the ability to build and nurture relationships. Results-driven with a track record of meeting or exceeding sales goals. Advanced in Microsoft applications A university degree or equivalent work experience The ideal candidate will have a deep understanding of customer needs and the ability to effectively address challenges. You should also have technical knowledge of the industry and be able to collaborate effectively in a global team environment. Fluency in English is required, and proficiency in additional languages is a plus.

26 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare inom Modeaccessoarer
Pipol's Bazaar AB
Företagssäljare

Är du vår nya säljare? Välkommen till oss! PIPOL’S BAZAAR AB är verksamt med två varumärken inom modeaccessoarer på främst den svenska marknaden. Vi har varumärket PIPOL, med produkter såsom håraccenter, smycken och väskor, och IN SUNNY MOOD som arbetar med det vi kallar Phone Fashion. Våra varumärken har olika nischer men säljs i många fall till samma kund B2B. Våra produkter säljs också direkt till konsument genom event och online. Vi har vårt kontor och showroom i våra fina lokaler i Danderyd utanför Stockholm. Vi söker nu vår nya B2B-säljare med ansvar för försäljning av båda våra märken, på den svenska marknaden. Du kommer att jobba med försäljning i ditt distrikt och införsäljning sker genom besök ute hos kund i butik, men också digitalt liksom på mässor. Distriktet kan i viss utsträckning anpassas utifrån var du utgår ifrån. Tjänsten innefattar också att vara delaktig i strategisk planering, budgetering och uppföljning. Du behöver ha en exceptionellt god förmåga att sätta kunden i fokus och att bygga relationer. Vi behöver också en absolut team-player då vi är en liten organisation där vi hjälps åt och tillsammans bygger för att nå våra mål. Vi ska växa och då behöver vi dig som har både kraft att driva på själv - och har en stark känsla för laget. Vi tror att du redan idag arbetar på liknande sätt med uppsökande försäljning och genomförande gentemot målgruppen. Våra kunder är butiker inom mode, lifestyle, spa & hotell, både i traditionell handel liksom online. Dina kvalifikationer Erfarenhet av arbete gentemot retail B2B. Ha arbetat med uppsökande försäljning. Vana att arbeta mot och med budget. Budgetering och uppföljning. Arbetet innefattar mycket resande. Tjänsten ska tillsättas för hösten 2025 och intervjuer sker löpande. För frågor kontakta Pia Fehrm på [email protected] www.pipol.se www.insunnymood.com

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Key Account Manager på Framtidsutveckling - En del av AcadeMedia EdTech

Framtidsutvecklings tjänster skapar förutsättningar för unga vuxna och yrkesverksamma att göra väl underbyggda karriärval, med kunskap om den framtida arbetsmarknadens kompetensbehov. Vårt mål är att utveckla Sveriges bästa sök och jämförelsetjänster och vägleda utbildningsintressenter till rätt val av studier och yrke utifrån varje enskild individ. Inom Framtidsutveckling ingår Framtid.se, Studier.se, GymnasieGuiden.se, YHGuiden.se och FragaSYV.se. Tillsammans besöks sajterna årligen av ca 8 miljoner människor mellan 13 – 60 år som vill utbilda sig eller utvecklas inom sitt yrke. En del av AcadeMedia EdTech Framtidsutveckling är en del av AcadeMedia EdTech som ingår i AcadeMedia – Norra Europas största utbildningskoncern som är verksam i hela utbildningskedjan från förskola till vuxenutbildning. Läs mer om AcadeMedia EdTech här: academedia.se/edtech Vad gör vi på Framtidsutveckling? Som en ledande aktör inom sök- och jämförelsetjänster för utbildningar är vi stolta över att kunna erbjuda ett nätverk av attraktiva sök- och jämförelsetjänster till våra kunder. Tillsammans lockar våra plattformar över 7,6 miljoner årliga besökare i jakt på sin nästa utbildning eller arbetsgivare. Vi är dedikerade till att främja och underlätta människors val av yrke och utbildningar och förankra det i arbetsmarknadens nuvarande och framtida behov av kompetens. Våra kunder är allt från skolor och kommuner till privata utbildare och stora koncerner. Tjänsten som Key Account Manager hos Framtidsutveckling Vi på Framtidsutveckling söker en framåtlutad och kompetent Key Account Manager för att stärka vårt framgångsrika säljteam i Göteborg. För att kvalificeras för rollen har du +5 års erfarenhet inom B2B-försäljning av digitala tjänster eller media. Du kommer överta en existerande kundportfölj och förväntas driva försäljningen inom ditt affärsområde genom kundvård och affärsutveckling. Du jobbar självständigt genom hela försäljningsprocessen och förstår vikten av starka relationer och att ha "örat mot rälsen". Vi söker dig som: Lever för B2B-försäljning Är van med kundkontakt via telefon och digitala möten Är social och brinner för kontakten med andra människor Är driven och disciplinerad Är en glädjespridare, modig och vågar ta för dig Dina huvudarbetsuppgifter och ansvarsområden: Initial vård och utveckling av befintliga kunder (ca 20% av budget.) Förhandling och förlängning av befintliga avtal Initial försäljning och intag av nya kunder (ca 80% av budget.) Uppföljning av statistik och utfall med kund Tjänst- och produktpaketeringar Affärsutveckling Framtidsutveckling är ett entreprenöriellt bolag där vi fortsatt jobbar tätt med grundarna - här har vi högt i tak. Utöver att du får tillgång till interna utbildningar och inspirerande föreläsningar, ser vi gärna att du också bidrar med din kunskap och erfarenhet till teamet - vår individuella utveckling är vår gemensamma framgång. Ändå inte övertygad? Vi är ett snabbt växande bolag med mer än 7,6 miljoner årliga besökare på våra plattformar. Våra produkter kommer alltid vara attraktiva – oavsett hur samhället ser ut just nu. Du jobbar tillsammans med ett fantastiskt team mitt i centrala Göteborg och vår ambition är att du ska känna dig hemma från dag ett. Du får ta del av AcadeMedias förmånswebb vilket innebär bland annat rabatterad träning, friskvård, utbildning och mycket mer. Vi har tjänstepension och kollektivavtal. Vi trivs tillsammans på kontoret, men erbjuds även distansarbete en dag i veckan. Gillar du helg? Det gör vi också! På fredagar går vi hem lite tidigare. Om anställningen Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Lönetyp: Fast + rörlig ersättning (utan tak) Tjänstepension: Ja Känner du dig redo för din nästa utmaning? Övertyga oss genom att skicka in din ansökan till oss! CV Personligt brev med en kort bakgrund om dig. Tre anledningar till att just du hade passat hos oss på Framtidsutveckling. Rekryteringen sker löpande och tjänsten är placerad i närheten av Kungsportsplatsen i centrala Göteborg. Vid eventuella frågor, kontakta Per Andersson / Commercial Manager, på telefon 0735-158395. Vi ser fram emot din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Teknisk Säljare
Capus AB
Företagssäljare

Norex-koncernen levererar stål- och skrotrelaterade tjänster till stålindustrin och bedriver internationell handel med stål. All Norex verksamhet grundas i vår vision “Making the most of the world’s steel” och vår mission att skapa “sustainable steel solutions.” För våra stålverkskunder innebär det att Norex optimerar materialflöden och maximerar värdet. Vi tillgodoser våra kunders behov genom att investera i kunskap, utrustning, maskiner, personal och arbeta med ett långsiktigt perspektiv – ett partnerskap. För att stärka vår närvaro och affärsutveckling inom tung industri söker vi nu en  teknisk säljare till vårt bolag Norex Service Sweden AB. Din framtida roll Som teknisk säljare kommer du att ha en central roll i att vidareutveckla och förstärka Norex affärsrelationer inom stål- och metallindustrin. Rollen är bred och kombinerar teknisk förståelse med affärsmässigt driv. Du ansvarar för hela säljcykeln – från att identifiera nya affärsmöjligheter till att förhandla och teckna avtal. Du kommer också vara ett stöd till våra platschefer i offertarbete och i att hitta lösningar på kunders tekniska utmaningar. Arbetsplatsen är flexibel och hybrid, med möjlighet att arbeta från vårt kontor norr om Hedemora, hemifrån och ute på våra siter.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Bearbeta befintliga kunder och utveckla långsiktiga relationer. Identifiera nya affärsmöjligheter och prospektera potentiella kunder inom stål- och metallindustrin i Norden. Delta i och driva avtalsupphandlingar för serviceuppdrag. Stötta platschefer i att ta fram tekniska lösningar och räkna på uppdrag. Arbeta med marknadsföring och framtagning av material för att positionera Norex tjänster. Bidra i etablering av nya anläggningar, inklusive rekrytering och inköp av utrustning. Omvärldsbevaka marknad och konkurrenter. Din profil Du är en självgående och strukturerad person med ett starkt tekniskt intresse och en god kommunikativ förmåga. Du har förmågan att bygga förtroendefulla relationer och skapa affärer som är långsiktiga och värdeskapande. Du trivs med ansvar och gillar att kombinera teknik och försäljning. Vi värdesätter personligheten högt och söker någon som är lugn, sansad och lösningsorienterad, med en förmåga att tänka kreativt och utanför boxen.  Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom tung industri. Gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning – eftergymnasial teknisk utbildning är meriterande. God förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. God IT-vana, särskilt i Officepaketet. Meriterande är även: Erfarenhet från flera branscher – gärna som leverantör av tekniska lösningar. Grundläggande kunskaper i CAD. Kunskaper i finska eller tyska. Vi erbjuder dig Hos oss på Norex får du en nyckelroll i ett expansivt bolag med höga ambitioner. Vi erbjuder dig möjligheten att jobba i ett framgångsrikt företag med en 40-årig historia. Du får jobba i en spännande och varierande roll där du har stor möjlighet att påverka och en arbetsplats där du får jobba nära verksamheten och se resultat av ditt arbete. Det är en hybrid arbetsmiljö med möjlighet att arbeta från kontoret alternativt hemifrån delar av tiden. Och sist men inte minst ett positivt och stöttande team som delar din vilja att skapa en säker och trygg arbetsplats.  Din ansökan Ansök redan idag – urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.I denna rekrytering har Norex valt att samarbeta med Capus AB. För mer information om rollen, kontakta:📞 Kristina Peltola – [email protected] | +46 73 994 88 41 Om Capus Capus är ett av Nordens ledande rekryteringsföretag. Vi erbjuder rekryterings-, interim- och konsultlösningar. Med erfarna konsulter, en av marknadens största researchavdelningar och ett dedikerat marknadsteam matchar vi våra kunders behov på alla nivåer. Capus är en del av Talentor International och kan stötta kunder i över 30 länder globalt. Läs mer på www.capus.se

25 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Projektsäljare
A-Search AB
Företagssäljare

Areco är en svensk, privatägd koncern som grundades 1944 och har idag vuxit till att bli en av Nordens ledande aktörer inom tillverkning av byggplåt. Kärnverksamhet riktar sig till byggindustrin, där man levererar ett omfattande utbud av byggkomponenter i tunnplåt för bostäder och kommersiella fastigheter. Med över 400 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen omsätter bolaget idag ca 4,5 miljarder SEK. Areco Profiles är koncernens tillverkningsenhet, där man erbjuder tak- och fasadplåt, sandwichpaneler, takavvattningssystem och plåtslageriprodukter. Man besitter dessutom hög ingenjörskompetens och erbjuder konstruktionsberäkningar till våra kunder.   Projektsäljare Som Projektsäljare hos Areco Profiles kommer du att ha en nyckelroll i att driva försäljningen av bolagets byggplåtsprodukter inom större byggprojekt. Rollen utgår från huvudkontoret i Malmö, reser förkommer i hela Sverige. Arbetsuppgifter. I denna roll ansvarar du för hela säljprocessen – från första kundkontakt till offert, förhandling och uppföljning. Du arbetar proaktivt med att skapa och underhålla långsiktiga relationer med entreprenörer och projektutvecklare. Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor inom teknik, produktion och logistik för att leverera helhetslösningar av hög kvalitet. Erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av försäljning, gärna inom bygg- eller industrisektorn. Erfarenhet av att arbeta i projektform, där du hanterat både korta och långa säljcykler, är en stor fördel. Du har tidigare arbetat med att identifiera affärsmöjligheter, förhandla avtal och driva försäljningsprocesser från start till mål. Har du dessutom kunskap om byggmaterial, ritningsläsning eller vana att samarbeta med byggentreprenörer är det meriterande. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift, och har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är affärsdriven, självgående och har ett starkt intresse för att bygga relationer. Du trivs med att ta eget ansvar, är målmedveten och har en god förmåga att driva projekt framåt. Du har ett strukturerat arbetssätt, är lyhörd för kundens behov och har en naturlig fallenhet för att skapa förtroende. Erfarenhet från byggbranschen eller teknisk försäljning är meriterande, men det viktigaste är att du har ett starkt engagemang, en positiv inställning och en vilja att utvecklas.   Areco erbjuder Att vara del av ett team med energi och framåtanda. Ett starkt och flexibelt bolag som endast ser möjligheter. Att få representera ett av Nordens största varumärke inom metall och byggvaruprodukter. En internationell dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik, förändring är en självklarhet.   Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar löpande så skicka gärna din ansökan redan idag. Frågor om tjänsten besvaras av Maria Lindahl, maria.lindahl@@atalent.se

24 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Operativ Key Account Manager till Framtiden
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker dig med försäljningserfarenhet som vill ta nästa steg i karriären! Här kommer du jobba operativ med linjebearbetning mot Framtidens KAM-prospekt. På sikt finns det möjlighet att kunna gå mot en mer förvaltande och strategisk roll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som Key Account Manager hos oss får du en nyckelroll i att sälja Framtidens tjänster, inklusive talangprogram, till våra KAM-prospekt och KAM-kunder nationellt. Arbetsuppgifter: •Jobba mot linjen på KAM-prospekt och KAM-kunder, från prospektering, mötesbokning till kundmöte och avtalsskrivning •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt •Jobba tätt med övriga Key Account Managers för att säkerställa att villkor i befintliga avtal följs •Säkerställa att kollegor som är Kundansvariga säljare och Rekryterare får rätt förutsättningar att sälja och leverera till kunden nationellt •Följa Framtidens processer och värderingar samt hantera dokumentation enligt gällande rutiner Denna roll kommer börja med ett mer operativt fokus, framåt kommer din utveckling kunna ske mot mer strategiskt arbete mot KAM-kunder. DIN PROFIL Vi söker dig som är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar och driver själv på för din egen utveckling. Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 5 års försäljningserfarenhet i branschen eller närliggande bransch •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av försäljning mot stora bolag •Erfarenhet av försäljning mot offentlig sektor OM OSS Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, och vi vill göra skillnad i människors liv genom att hjälpa dem hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag, främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden ska det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Referenstagning •Intervju med rekryterande chef VILLKOR Start: Augusti Omfattning: 100% Ort: Stockholm Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Fältsäljare/mötesbokare sökes till NordSolution
NordSolution AB
Företagssäljare

NordSolution söker självgående mötesbokare och säljare till vårt team NordSolution är ett snabbt växande IT-bolag som specialiserar sig på utveckling av hemsidor, appar och digitala lösningar efter kundens behov. Vi är inne i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som både kan boka möten och själv hålla dem – antingen på plats på vårt kontor eller ute hos kund. Som mötesbokare och säljare hos oss kommer du: Ansvara för att kontakta nya företagskunder och boka in möten. Själv hålla i möten med företagskunder och presentera våra tjänster. Skräddarsy lösningar för kunder inom webbutveckling, appar och IT-tjänster. Arbeta både från vårt kontor och på plats hos kund vid behov. Vi söker dig som: Är självgående, initiativrik och trivs med ansvar. Har erfarenhet av mötesbokning och gärna även försäljning. Är van att kommunicera med företagskunder på ett professionellt sätt. Har god datorvana och uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. Motiveras av resultat och ser möjligheter i varje kundkontakt. Vi erbjuder: En provisionsbaserad tjänst med goda möjligheter till hög och obegränsad inkomst. En modern arbetsplats i fräscha lokaler. Möjlighet att utvecklas tillsammans med ett ambitiöst och växande team. Flexibilitet och möjlighet att påverka din arbetsdag. Om NordSolution: NordSolution är ett växande IT-företag som specialiserar sig på utveckling av hemsidor, appar och digitala lösningar anpassade för våra kunders specifika behov. Vi erbjuder även IT-konsulttjänster och arbetar med företag i olika branscher för att hjälpa dem optimea sin digitala närvaro och sina affärsprocesser. Vår vision är att vara den självklara IT-partnern för företag som vill ta nästa steg i sin digitala utveckling. Vi strävar efter att kombinera teknisk spetskompetens med affärsmässigt fokus och ett personligt bemötande – för att skapa långsiktiga resultat och värde för våra kunder. Som en del av vårt team blir du en viktig spelare i ett företag som värdesätter kvalitet, flexibilitet och starka relationer – både internt och med kunder. Vill du bli en del av vårt team? Skicka din ansökan till [email protected] och märk den med Mötesbokare/Säljare. Vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Säljande projektledare sökes till JJJ AB
Tillväxt Botkyrka AB
Företagssäljare

JJJ startade för 10 år sedan som ett VVS-bolag och är numera en del av ett större badrumsföretag. Idag jobbar vi med badrumsrenoveringar och stambyten över flera delar av Sverige. Vi är i en expansiv fas och ser stora möjligheter att växa, både som företag och för dig som medarbetare. Vill du vara en nyckelperson i ett växande företag med stora möjligheter att utvecklas? JJJ AB söker nu en självgående och socialt kompetent säljande projektledare med koll på byggsvängen och passion för att driva affärer framåt. Här får du både ansvar, frihet och en roll där du får kombinera sälj, ledarskap och struktur i vardagen. Som säljande projektledare på JJJ AB ansvarar du för hela kedjan, från att sälja in projekt till att driva dem i mål. Du får stöd från mötesbokare men ansvarar själv för att följa upp, räkna på offerter och leda projekten i mål. Du planerar dina dagar själv och utgår hemifrån med egen bil. Som säljande projektledare kommer du bland annat att: Sälja in badrums och stambytesprojekt. Räkna på jobb och ta fram offerter. Projektleda pågående uppdrag. Hålla kontakt med kunder och hantverkare. Säkerställa att projekt levereras enligt tidsplan och budget. Önskad Profil: B- körkort. Svenska i tal och skrift. Vi söker dig som är: Självgående: Du planerar och driver ditt arbete framåt utan att behöva styras. Social kompetent : Du skapar goda relationer och bygger förtroende med både kunder och kollegor. Ordningsam: Du har struktur och koll på detaljer, även när det är mycket på gång. Vett och etikett: Du bemöter andra med respekt och professionalism i alla situationer. Organiserad: Du hanterar flera uppgifter samtidigt och ser till att inget faller mellan stolarna.' Meriterande om du: Har någon erfarenhet inom bygg. Har jobbat med sälj tidigare Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Mån- Fre 08:00–17:00. Placering: Du utgår hemifrån och arbetar ute hos kund, inom Storstockholm. Anställningsform: Provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidare Förmåner: Jobbtelefon och bil som du får ta hem. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

23 juni 2025
Sista ansökan:
27 november 2025