Säljande Konsultchef till Northcon – Leda och Bygg Relationer för framtiden Om oss Northcon är ett bemannings- och rekryteringsföretag som stöttar sina kunder med konsulter främst inom Inköp, Logistik och SCM. För att fortsätta vår expansiva resa söker vi nu en Säljande Konsultchef som har en passion för att bygga starka kundrelationer. Rollen: Som Säljande Konsultchef på Northcon kommer du att spela en nyckelroll i att både leda och utveckla vårt konsultteam, samt identifiera och bearbeta affärsmöjligheter för att driva försäljningen framåt. Du kommer att vara den viktigaste länken mellan vårt team och våra kunder, och säkerställa att vi levererar på högsta nivå. Arbetsuppgifter: Leda och utveckla ett team av konsulter och utveckla försäljningen Bygga och bibehålla långsiktiga och värdefulla kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och aktivt arbeta med att prospektera nya kunder Ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut Säkerställa hög kvalitet på leveranser och kundnöjdhet Utveckla och implementera strategier för att driva tillväxt och öka vår marknadsnärvaro Skapa och hålla i presentationer för potentiella kunder och leda förhandlingar vid kontraktskrivning Vi söker dig som har: Några års erfarenhet från försäljning och affärsutveckling inom konsultbranschen Förmåga att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter Extra meriterande om du jobbat som konsultchef inom inköp, logistik och SCM Flytande svenska i tal och skrift Vi erbjuder: En ledande roll med möjlighet att påverka och utveckla vår affärsstrategi En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att ta egna initiativ Möjlighet till flexibla arbetstider och distansarbete Varför Northcon? På Northcon tillvaratar vi och värdesätter olika kompetenser, erfarenheter och perspektiv. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och ditt perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan! Observera: Vi tar inte emot samtal från säljare och rekryterare i denna process.
Om rollen som Account Executive Som Account Executive kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljning av nya affärer för Leadoo. Du kommer att hantera hela försäljningscykeln, från prospektering och pitchning till avslutande av affärer, samtidigt som du arbetar nära marknadsförings- och SDR-teamen för att nå försäljningsmål på landsnivå. Flytande svenska och engelska är avgörande för den här rollen, eftersom du kommer att arbeta nära svenska och internationella företag och presentera lösningar på deras föredragna språk. Du kommer att hantera din egen tid och samarbeta med kollegor både på Stockholmskontoret på centrala Södermalm och på andra europeiska kontor. De huvudsakliga ansvarsområdena för denna roll kommer att vara: Proaktivt nätverka, prospektera och skapa kontakt med potentiella svenska och internationella kunder (inklusive att delta i evenemang). Presentera produkten för kunder baserat på deras specifika affärsbehov på flytande svenska eller engelska. Underhålla och hantera din pipeline med hjälp av CRM-system (HubSpot). Samarbeta med marknadsförings- och säljteam för att utveckla strategier för att förvärva och behålla kunder. Uppnå och överträffa dina individuella försäljningsmål samtidigt som du stödjer teamets mål. Engagera prospekt genom samtal, personliga pitch videor, LinkedIn-kontakter, e-postkampanjer och live-event. Vem du är Vi tror att du kan lyckas bra i rollen om du har följande: Minst en gymnasieexamen 3-5 års erfarenhet av försäljning Flytande i svenska och engelska Du är bekväm med olika typer av kontaktvägar såsom telefon, e-post, video och Linkedin Du är en självstartare som har en hunger att visa vad du går för Du vill utveckla din karriär genom att arbeta med försäljning mot B2B- och B2C Du är entusiastisk och organiserad Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter Erfarenhet av CRM och andra verktyg för säljautomation/prospektering Det är meriterande om du har: Kännedom om digital marknadsföring eller SaaS-landskapet i Sverige Varför joina Leadoo och SalesManago? Var en del av något större: Att joina Leadoo innebär att vara en del av SalesManago, en global ledare inom plattformar för kunddata, vilket ger dig tillgång till banbrytande verktyg och ett stort nätverk. Flexibilitet: Njut av alternativ för arbete hemifrån och ett starkt fokus på balans mellan arbete och privatliv. Stöd för välbefinnande: Friskvårdsbidrag, privat företagshälsovård och tillgång till ett online verktyg för mental hälsa för att hålla dig på topp Möjligheter till tillväxt: Utveckla din karriär med mentorskap, säljcoachning, professionella utvecklingsprogram och chansen att arbeta med globala team. Samarbetskultur: Trivs i en startup-inspirerad miljö med extra stöd från en internationell ledare. Global anslutning: Delta i vårt årliga kick-off-evenemang och få kontakt med kollegor från Finland, Storbritannien, Spanien och Polen. Om Leadoo och SalesManago Leadoo Marketing Technologies har skapat en kraftfull konverteringsplattform som hjälper företag att konvertera mer onlineförsäljning och leads från sin befintliga webbplatstrafik. Vi är betrodda av över 1 000 företag världen över - från globala hushållsnamn till små och medelstora företag - och vi har vuxit snabbt och är nu en del av SalesManago, en av Europas ledande kunddataplattformar. Det här spännande förvärvet stärker vårt uppdrag och öppnar upp otroliga möjligheter för innovation, tillväxt och samarbete på globala marknader. Nu mer än någonsin skalar vi upp vår verksamhet i Finland, där vi redan har byggt upp en stark närvaro med över 200 kunder. Följ med oss i denna omvälvande tid och bli en del av ett team som formar framtiden för marknadsföringsteknologier. Praktisk information Direktrekrytering med start så snart som möjligt Heltid 40h/vecka Grundlön och provision Kontor på Högbergsgatan 27, Hybrid arbetsmodell The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som letar efter ett nytt jobb är The Place din trygga plats. I just den här rekryteringen sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen från intervju till anställningserbjudande. Därefter blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med ett stort antal intressanta och spännande företag - och det innebär många karriärmöjligheter för dig!
Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Luleå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.
Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Umeå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.
Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.
BioSalma söker en engagerad och resultatinriktad Key Account Manager för att leda och utveckla apoteksaffären, med fokus på både e-handel och fysisk handel. Hos BioSalma får du arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar och entreprenöriell kultur. Rollen innebär fullt kommersiellt ansvar och en nyckelroll i att expandera BioSalmas innovativa produkter inom kosttillskott och hälsa. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BioSalma. Om företaget BioSalma är idag ett av de snabbast växande företagen inom kategorin kosttillskott på den svenska marknaden. Företagets vision är att göra hälsa tillgänglig för alla – därför erbjuds prisvärda produkter av hög kvalitet, där noggrant utvalda råvaror och genomtänkta produktsammansättningar står i fokus. BioSalma arbetar ansvarsfullt och transparent, så att kunder alltid kan känna sig trygga med vad de konsumerar. Produkterna finns där människor handlar i vardagen – i dagligvaruhandeln, på apotek, e-apotek och genom e-handel. E-apotek utgör idag en stor del av försäljningen, men det finns en spännande tillväxtpotential även inom fysisk handel och apotek. Som en del av BioSalma blir medarbetare en del av ett snabbväxande, entreprenörsdrivet och effektivt företag med stora möjligheter att påverka både sin egen och företagets utveckling. Kontoret är idag centralt beläget i Stockholm på Luntmakargatan, men företaget är alltid öppet för förändring och tillväxt. Fokus ligger inte på att vara först – ambitionen är att erbjuda produkter som företaget kan stå för, och som gör verklig skillnad för kunderna. Arbetsuppgifter Som Key Account Manager kommer du att ta ett helhetsansvar för BioSalmas apoteksaffär och vara involverad i hela processen – från produktutveckling och sourcing till lansering av nya produkter och kampanjer. Du spelar en central roll i att säkerställa att produkterna är synliga och tillgängliga på marknaden, både via e-apotek och fysiska apotek. I rollen kommer du att samarbeta internt för att driva affärsutveckling och bygga långsiktiga samt starka kundrelationer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ta fullt kommersiellt ägandeskap för apoteksaffären och utveckla och driva försäljningen av BioSalmas produkter till apotek och apotekskedjor. • Driva kampanjer i samarbete med kunder. • Aktivt delta i produktutveckling och lansering av nya produkter i nära samarbete med kvalitet- och marknad. • Identifiera nya affärsmöjligheter och säkerställa att alla apotek får korrekt produktinformation och att vi följer etablerade riktlinjer och policyer. • Skapa och genomföra handlingsplaner för att öka försäljningen och stärka BioSalmas position på marknaden. • Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer för att säkerställa fortsatt affärsutveckling. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Flera års erfarenhet av försäljning i en liknande roll inom FMCG • Dokumenterad erfarenhet av att utveckla och genomföra framgångsrika affärsplaner och strategier för att öka försäljning • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av att sälja produkter inom kosttillskott och hälsa är starkt meriterande • Erfarenhet av att sälja mot e-apotek/apotek eller e-handel är starkt meriterande Vi söker dig med stark kommersiell drivkraft som trivs i en självständig roll med ansvar för affärsutveckling. Du har en entreprenöriell inställning, helhetssyn och trivs i en dynamisk och högtempomiljö där ditt arbete gör skillnad. Du är skicklig på att bygga långsiktiga relationer med både kunder och leverantörer och har ett gott sifferminne. Du arbetar strukturerat och metodiskt men är också flexibel och lösningsorienterad. Din nyfikenhet och vilja att utvecklas driver dig att optimera arbetsprocesser. Med ditt engagemang och driv sätter du tydliga mål, definierar strategier och skapar handlingsplaner som leder till framgång. Du spelar en avgörande roll i att stärka BioSalmas position på marknaden och bidra till deras mål för lönsamhet och tillväxt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Vasastan, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position As Key Account Manager you will have the opportunity to work within the growing e-health-business and support our existing and new customers on their digitalization journey to offer patients safer and more easily accessible care. Your focus will be to identify and develop new business opportunities according to our customer's needs. You, together with the team, will ensure that we create customer value, develop new offerings and enable us to develop and grow our business. You will work with stakeholders at different levels, both our customers but also internally with eg our Delivery organization and our Product organization, hence learning more about Cambio and our products and services. You will be part of the Swedish regional sales team within our Commercial organization. Commercial is responsible for all sales at Cambio, both products and services in our different markets. A few words from Carl Hildebrand (Heading the Swedish regional customer sales team) Do you want to have an impact on Swedish healthcare and contribute taking e-health to the next level? Then, this is the right opening for you! I strive to build a really strong team with lots of freedom, trust and collaboration to succeed together. Several team members were in fact nominated at our annual company conference as TOGETHER & CARE champions, which on top of the already impressive team delivery shows proof of that. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee. Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeate everything we do. About you To succeed in this role, we believe that you are result oriented, well-structured, driven and have a strong customer focus. You have good people skills and the ability to build strong relationships. Furthermore, you have excellent written and verbal communication skills and the ability to create and deliver innovative presentations. Requirements Solid commercial experience within IT/Digitalization, both product and services Experience in the Swedish e-health and healthcare market with demonstrated expertise in the field Customer-centric approach with focus on delivering customer value Proven ability to build and maintain strong customer relationships Fluent in Swedish and English, both written and spoken It's a bonus if you Have experience as a business consultant within IT and/or systems implementation University degree within eg. Business or IT Place of employment: Stockholm or Linköping At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: The employee will have access to sensitive data, necessitating background checks on the final candidate. We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
About Wehype At Wehype, our mission is to empower Creators and Games to collaborate seamlessly and grow together. We achieve this by providing a platform that connects Creators and Games from all corners of the world through a rich product experience that supports various activations, including paid sponsorships, rewards, and giveaways. About the Role Wehype partners with some of the most renowned gaming publishers in the world. Every day, we help our clients maximize their success by enabling them to build meaningful, long-term relationships with content creators through the Wehype platform. We are seeking a Partnership Success Manager to join our team. In this role, you will work closely with studios and publishers responsible for leading game titles worldwide. Your primary responsibility will be ensuring the success and growth of existing client partnerships. From onboarding and activation to ongoing optimization and strategic guidance, you will play a key role in driving value for our partners. You will assist clients in their decision-making processes related to market and creator strategies, roadmaps, and game objectives while ensuring a seamless experience with Wehype’s platform and services. Location: Stockholm/Uppsala What You Will Do Serve as the primary point of contact for assigned partners, ensuring a seamless and successful collaboration Develop and execute strategic plans to drive client success and maximize the value of their partnership with Wehype Provide proactive support and guidance, helping clients optimize their creator campaigns based on performance insights and industry trends Facilitate the onboarding process for new clients, ensuring a smooth transition and clear understanding of Wehype’s platform and services Monitor campaign performance and key success metrics, identifying opportunities for optimization and improvement Collaborate cross-functionally with internal teams, including campaign operations, sales, marketing, and product, to address client needs and enhance their experience Identify opportunities for account expansion and growth, positioning additional Wehype services where relevant Advocate for client needs internally and contribute to product and process improvements Attend industry events and meet clients in person to strengthen relationships and align on strategic objectives Who You Are 2+ years of experience in client-facing roles (Account Management, Customer Success, or Partnerships) Passionate about video games and the gaming industry You have an interest in new technologies such as AI Proactive, organized, and able to manage multiple accounts effectively Excellent written and verbal communication skills A team player with a strong ability to commit and follow through on projects and objectives Strategic thinker with a problem-solving mindset, capable of identifying opportunities for growth and improvement Comfortable interpreting data and using insights to inform strategies Willing to travel and meet clients in person when needed Plus If You Have A history of working with gaming publishers Experience working with Photoshop and design Experience with CRM systems (Pipedrive) and customer success methodologies Strong connections to streaming platforms and the content creator landscape
Teknisk Säljare / Area Sales Manager Södra Mälardalen / Östergötland Vill du arbeta i en självständig och affärsdriven roll på ett globalt marknadsledande företag? Trivs du med att bygga långsiktiga kundrelationer och hitta tekniska lösningar som skapar värde för kunden? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som Teknisk Säljare hos Habasit ansvarar du för försäljningen i Södra Mälardalen och Östergötland. Du arbetar både med OEM-kunder (maskinbyggare) och större slutförbrukare, där du driver hela försäljningsprocessen – från prospektering och införsäljning till offert och uppföljning. Genom ett proaktivt arbetssätt identifierar du nya affärsmöjligheter och stärker kontaktnätet för att maximera affärspotentialen i regionen. Fokus ligger på nykundsbearbetning, men även att utveckla affären hos befintliga kunder. För att kunna erbjuda skräddarsydda tekniska lösningar behöver du ha god teknisk förståelse och förmåga att analysera kundens behov. Du arbetar självständigt med stort eget ansvar men har samtidigt stöd av Habasits interna team inom kundservice, teknisk produktsupport och en central serviceorganisation. Vi lägger stor vikt vid vårt erbjudande till marknaden och baserar den kommersiella dialogen med kunderna på att agera rådgivare, definiera värdeerbjudande och erbjuda tjänster som stärker kundens produktivitet, lönsamhet och varumärke. Då våra säljcykler är relativt långa är det viktigt att säljorganisationen arbetar fokuserat på att initiera samarbeten med många nya prospekts och identifiera möjligheter som följs upp genom vårt CRM-system (SugarCRM). Habasit Norden har cirka 60 anställda, varav omkring 20 arbetar inom sälj- och marknadsorganisationen. Fredrik Sjöblom, beskriver kort om hur det är att jobba som Säljare ”Att jobba för Habasit innebär att man har stor frihet att agera på den lokala marknaden efter uppsatta mål. Habasit är ett starkt varumärke med en bred och innovativ produktportfölj som de flesta befintliga och potentiella kunder har en mycket positiv relation till. Inom säljorganisationen drivs vi av att hitta de optimala lösningarna med den bästa totalekonomin för kunden. Till vår hjälp att nå målen har vi både lokala specialister samt Habasit-koncernens samlade kunskap och produktmix bakom oss. Vi har korta beslutsvägar mellan idé och produktion, vilket ger oss ett mycket starkt erbjudande." Några ord från vår VD Mikael Jighede "Habasit är ett välmående, familjeägt bolag, som är representerat i alla industrialiserade länder i världen. Vår nordiska organisation präglas av en mycket hälsosam företagskultur, där vi månar om våra anställdas hälsa och trivsel på arbetsplatsen. Alla medarbetare går till jobbet med en känsla av att kunna bidra till våra gemensamma mål; att ge kunderna en bra upplevelse och att Habasit kan fortsätta att ha en lönsam tillväxt. Vi får regelbundet återkoppling från marknaden att de vill jobba mer med Habasit och trots att vi redan är en betydande leverantör har vi många områden vi kan växa på.” Vi söker dig som: Har erfarenhet av att jobba som Säljare inom industrin, gärna inom teknisk lösningsförsäljning. Är van vid att driva hela säljprocessen självständigt, från prospektering till avslut. Har ett stort tekniskt intresse och förmåga att förstå kunders processer och behov. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har B-körkort, då resor inom regionen ingår i tjänsten. Meriterande: Erfarenhet av drivremmar och transportband. Erfarenhet från branscher såsom livsmedel, automation eller processteknik. Teknisk utbildning. Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem. Vi erbjuder: Vi erbjuder en spännande möjlighet att bli en del av ett framgångsrikt försäljningsteam inom en marknadsledande organisation. Hos oss får du möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt i en dynamisk och stödjande miljö. Vi värdesätter våra medarbetare och erbjuder en roll där du kan göra verklig skillnad för våra kunder. Ansökan Låter detta som rätt utmaning för dig? Vi samarbetar i rekrytering med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 25 april. Om oss: Habasit, med säte i Schweiz, grundades 1946 och är världens ledande producent av transportband och drivremmar. Genom strategiska företagsförvärv och egen utveckling har produktutbudet under senare tid breddats till ett unikt totalerbjudande av drivrems- och transportbandslösningar. Habasit är verksamma inom flertalet olika industrier såsom livsmedel, automation, trä- papper- och verkstadsindustri m.m. Läs mer på www.habasit.se HÄR FINNS EN LÄNK TILL FÖRETAGSVIDEO: https://youtu.be/fnFboB6Qp8U
Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Luleå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.
Välj ett jobb för att visa detaljer