Kontorsstädare
Sök bland 14 lediga jobb som Kontorsstädare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Activa Servicepartner AB grundades 1993, vilket innebär att vi firar 32 år 2025. Activa Servicepartner AB har sedan starten sitt säte i Staffanstorp, en central utgångspunkt för närheten till våra kunder i Malmö och Lund. Vi sysselsätter för närvarande drygt 50 aktiva och duktiga medarbetare och har en väl fungerande och professionell ledningsfunktion. Vår affärsidé är att skapa trivsel på arbetsplatsen genom hög städkvalitet så att kunden kan koncentrera sig på sin huvudverksamhet. Activa Servicepartner AB är auktoriserad service entreprenör genom Almega. Vi utför entreprenad inom hela näringslivet såsom kontor, butiker, banker, förskolor, skolor samt många fler segment inom näringslivet. Förutom lokalvård erbjuder vi våra kunder bla. golvvård, mattvätt, hyra av entrémattor, fönsterputsning, trädgårdsskötsel, interna flyttningar, vaktmästeriarbeten, fastighetsservice samt mycket mer. Vi söker nu tre lokalvårdare som är stolt över sitt yrke som lokalvårdare som vill arbeta under sommarmånaderna. Gärna vana av lokalvård på kontor eller liknande. Tillträde snarast efter överenskommelse. Arbetsplatsen är belägen centralt i Staffanstorp. Den vi söker måste själva kunna ta sig till och från arbetsplatsen. Svenska i språk och skrift är ett krav eftersom vi arbetar kontinuerligt med miljö och kvalitetssäkring av våra tjänster. Arbetet omfattar städning av kontor och allmänna ytor samt toalett områden. Arbetet utförs måndag till fredag, arbetstids fördelning till de olika tjänsterna som kan anpassas med den sökande. Allmänna städ uppgifter enligt företagets instruktioner sker med olika intervaller. Det är viktigt att du i din ansökan skriver att ansökan avser Staffanstorp Sommar, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.
Vi söker tre kvinnliga medarbetare för arbete inom städning och servering. Du kommer att arbeta i team och hjälpa till med: Städning av lokaler enligt schema Servering av mat och dryck Förberedelser inför servering.Säkerställa att hygienregler följs
Vi söker lokalvårdare till Värnamo för kontorsstädning mm. Önskvärt med tidigare erfarenhet men inget krav.
Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt. Nu söker vi dig som vill arbeta som lokalvårdare hos oss på Sodexo. Har du dessutom erfarenhet av golvvård och fönsterputs? Då kan vi vara rätt för varandra! Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter • Säkerställa att alla ytor på arbetsplatsen är rena och fräscha • Påfyllning av lager och förbrukningsmaterial • Vara en förkämpe för hälsa och säkerhet Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att möta olika människor • Noggrann och strukturerad i ditt arbete • Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs • God förmåga att ta instruktioner • En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet • Problemlösare Vad vi erbjuder: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid Om tjänsten Tillsvidaretjänst på 32,5%. Arbetstiden avser morgon. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Erika Englund, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem! Din ansökan vill vi ha senast [11/08]. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Denna tjänst innebär även att en säkerhetsprövning på den anställde kommer att utföras. Mer om Sodexo och vilka vi är • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Redo att vara en del av något större? Ansök idag! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
About the job We are PW Städservice company who perform cleaning jobs for both companies and private individuals. We are looking for someone who has a passion for cleaning., is meticulous, self-motivated and enjoys working with varied tasks. You should be quality-conscious and make sure that both home and office are clean and fresh. Tasks: As a cleaner, you will be responsible for keeping our customers' homes or offices in order and creating a pleasant environment. Your tasks may vary depending on whether you work with home cleaning or corporate cleaning, but common tasks include: - Daily cleaning of living or office spaces - Cleaning of kitchen, bathroom, bedroom, living room, and common areas - Sweeping, vacuuming, wiping surfaces Scope: Full-time Working hours: Daytime About the employment Salary type: Fixed monthly, weekly or hourly wage
We are hiring. Are you the new office cleaner for Gnistra Städ? Office cleaner needed for our team in Stockholm City. From 20 hours a week in the evening time, between 17:00-24:00. Scheduled weekend work will also be required. The contract will be temporary in the beginning, and a fixed contract is available for the right person. You need to speak and write professional English. Digital literacy is a must. We are looking for an energetic person as the work is physical. You will be working with the office cleaning of our great customers' offices in Stockholm City. Our team spirit is amazing and our business is booming so we need another cleaner for our high-functioning team. We expect a high-quality delivery from our cleaners. You need to consistently be able to deliver this high quality of service to fit our team. Requirements: Good physical condition. Detailed oriented person Responsible person 1-2 years of experience in professional cleaning. Digital literacy Good communication skills, with the team and with the customer. Startdate: 2025.07.01 - 2025.08.01 Job Type: Trail period of 6 months. Steady position to the right person. 50% of full-time. Salary: 160,58 kr per hour, 20 kr extra after 19:00, 40 kr extra during weekends, 13% vacation salary. 4% pension. We have kollektivavtal. Please follow the link to our job page and upload your CV as a PDF file with an image. Only complete applications will be considered.
Bakgrund XLNT är det framtidsorienterade och hållbara valet för service inom hotell, kursgårdar, arbetsplatser, gallerior/köpcentrum och fastighetsägare. Med en imponerande omsättning på ca 170 miljoner och över 300 engagerade medarbetare har vi etablerat oss som en branschledande aktör. Om Dig: Som patrullstädare är du en nyckelperson i vår strävan efter att skapa rena och hälsosamma arbetsmiljöer. Du trivs i en roll där ingen dag är den andra lik och har en skarp uppmärksamhet på detaljer. Din självständighet och förmåga att vara flexibel gör dig oumbärlig när det kommer till att stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag. Med minst ett års erfarenhet inom städbranschen har du utvecklat en förmåga att skapa och upprätthålla höga renhållningsstandarder. Din positiva inställning och förmåga att samarbeta gör dig till en värdefull del av vårt dedikerade team. Vi erbjuder: En del av ett företag med tillväxt där du kan utvecklas i din karriär Kollektivavtal Utbildningar och kompetensutveckling Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal. Gemensamma aktiviteter och evenemang för att stärka teamandan. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Utföra dagliga städinsatser enligt schemalagda patrullrundor. Säkerställa höga renhållningsstandarder och effektiv arbetsmiljö. Stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag baserat på behov. Din profil: Minst ett års erfarenhet inom städbranschen. Självgående med en skarp blick för detaljer. Utmärkt kommunikationsförmåga och trevligt bemötande mot kunder. Förmåga att samarbeta och lösa uppgifter gemensamt. Flytande i svenska eller engelska. B-körkort är ett krav. Flexibel och anpassningsbar.
Vill du vara en del av ett team som sätter kvalitet och kundnöjdhet i fokus? Som lokalvårdare hos oss är du den som möter våra kunder och bidrar till att få dem att glänsa. Vi värdesätter våra lokalvårdare högt och vet att ni är en stor del av vår framgång. Vi söker dig som gillar att ge bra service och som har jobbat med kontorsstädning tidigare. Hos oss får du chansen att komma med nya idéer och lösningar. Om detta uppdrag: Detta uppdrag är tillsvidare och du kommer jobba måndag och onsdag mellan klockan 06:00 och 08:15 Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har tidigare arbetat med kontorsstädning. • Har erfarenhet av arbete inom service och är van att möta kunders behov. • Är noggrann, ansvarsfull och har ett öga för detaljer. • Du trivs med att arbeta självständigt • Du ansvarsfull och har som mål att ge kunderna ett högre värde på det vi levererar • Du talar, förstår och kan skriva grundläggande svenska • B-körkort är meriterande Vi erbjuder dig • Tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) • Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor. • Försäkringar (ansvar, sjuk- och pension). • Ett härligt team med kollegor från hela världen. • En nära kontakt med din arbetsledare Om Excelencia Excelencia är ett fullserviceföretag som förser kunder i storstockholmsområdet med städning och supporttjänster. Företaget omsätter ca 53 miljoner och har ca 150 st anställda och vårt kontor ligger i Västberga. Vi är ett glatt och engagerat team som sätter våra kunders behov främst. Hos oss finns inga färdiga mallar. Vi ser varje kund, varje objekt som unikt och skapar rätt lösning utefter detta. Ansökningsprocess Registrera din ansökan via ansökningslänken och svara på några urvalsfrågor. När du har skickat in din ansökan blir du kontaktad av vår HR-avdelning med mer information om ansökningsförfarandet. För de kandidater som blir aktuella för anställning hos oss görs som en del av vår rekryteringsprocess bakgrundskontroll. Du behöver ha svenskt personnummer eller samordningsnummer för att kunna anställas. Vi tar inte emot eller besvarar ansökningar vi e-post! Urvalsfrågor För varje annons sätter vi upp urvalsfrågor utifrån den profil vi letar efter. Dessa urvalsfrågor hjälper oss att jobba kompetensbaserat i vår rekryteringsprocess.
Vill du vara en del av ett team som sätter kvalitet och kundnöjdhet i fokus? Som lokalvårdare hos oss är du den som möter våra kunder och bidrar till att få dem att glänsa. Vi värdesätter våra lokalvårdare högt och vet att ni är en stor del av vår framgång. Vi söker dig som gillar att ge bra service och som har jobbat med kontorsstädning tidigare. Hos oss får du chansen att komma med nya idéer och lösningar. Om detta uppdrag: Detta uppdrag är mellan den 19 juni till den 22 juli och städas tisdag och torsdag mellan klockan 14:30 til 15:00 Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har tidigare arbetat med kontorsstädning • Har erfarenhet av arbete inom service och är van att möta kunders behov. • Är noggrann, ansvarsfull och har ett öga för detaljer. • Du trivs med att arbeta självständigt • Du ansvarsfull och har som mål att ge kunderna ett högre värde på det vi levererar • Du talar, förstår och kan skriva grundläggande svenska • Bil och B-körkort är meriterande Vi erbjuder dig • Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor. • Försäkringar (ansvar, sjuk- och pension). • Ett härligt team med kollegor från hela världen. • En nära kontakt med din arbetsledare Om Excelencia Excelencia är ett fullserviceföretag som förser kunder i storstockholmsområdet med städning och supporttjänster. Företaget omsätter ca 53 miljoner och har ca 150 st anställda och vårt kontor ligger i Västberga. Vi är ett glatt och engagerat team som sätter våra kunders behov främst. Hos oss finns inga färdiga mallar. Vi ser varje kund, varje objekt som unikt och skapar rätt lösning utefter detta. Ansökningsprocess Registrera din ansökan via ansökningslänken och svara på några urvalsfrågor. När du har skickat in din ansökan blir du kontaktad av vår HR-avdelning med mer information om ansökningsförfarandet. För de kandidater som blir aktuella för anställning hos oss görs som en del av vår rekryteringsprocess bakgrundskontroll. Du behöver ha svenskt personnummer eller samordningsnummer för att kunna anställas. Vi tar inte emot eller besvarar ansökningar vi e-post! Urvalsfrågor För varje annons sätter vi upp urvalsfrågor utifrån den profil vi letar efter. Dessa urvalsfrågor hjälper oss att jobba kompetensbaserat i vår rekryteringsprocess.
Kontorsstädare sökes till vårt team i Karlstad! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi kontorsstädare som vill jobba i vår B2B team mot företagskunder i Karlstad. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Kontorsstädare som är tillgänglig för både kontor och trappstädning på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service genom våra proffsiga städtjänster. Du arbetar självständigt och i team. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Dammsuga och damma Moppa golv Rengöra ytor och desinficera Noggrann rengöring av kök Städa toaletter/badrum Sophantering, diskning, återvinning, rengöring av glaspartier Din profil Som Kontorsstädare söker dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du brinna för städning, precis som vi gör! Utöver detta ser vi att du: Har erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare Starkt meriterande om du arbetat just som Hemstädare, Kontorsstädare eller motsvarande Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider, såväl vardagar (dag samt kväll) och helg Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. En timanställning Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom städning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Arbetstider: Från 06.00-10.00 och från 16.00-23.00 Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving service and much more. Now we are looking for Office Cleaners available for both office and stair cleaning. in Karlstad. Are you our next Star? Your work assignments As a Office Cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Vacuum and dusting Mopping floors Clean surfaces and disinfect Cleaning of kitchen Clean toilets / bathrooms Garbage disposal, washing dishes, recycling, cleaning glass sections Your profile We are looking for colleagues who like to work independently and who are driven by quality and customer service. You need to be responsible and punctual. You also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should be passionate about cleaning, just like we are! In addition to this: You have previous experience from a service profession It is a strong merit if you have worked as a Home Cleaner, Office Cleaner or equivalent You speak and understands basic Swedish or English Can work flexible working hours (weekdays, day and evening, and weekends) Working hours: From 06.00-10.00 and from 16.00-23.00 We offer you We have a clear ambition - to be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: A hourly employment Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within cleaning services with focus on your development Good opportunities to develop and grow within Hemfrid Free mobile subscriptions Colleagues from all over the world! Do you want to join our journey? Apply now! Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb