Lessebo kommun finns mitt i Glasriket och har cirka 8 300 invånare, drygt 300 företag och mer än 1 miljon besökare årligen. Kommunikationerna är goda med pendlingsavstånd till Linnéuniversitetet i Växjö och Kalmar. Vår verksamhet baseras i de fyra orterna Lessebo, Hovmantorp, Kosta och Skruv. I Lessebo kommun finns en arbetsglädje och det är lätt att lära känna varandra med ett nära samarbete förvaltningar och politiker. Hos oss ska man mötas av en god service och ett gott bemötande. Det handlar om att ha ett gott samarbete mellan medarbetare och till våra medborgare. Vi satsar på utvecklingsfrågor och tillsammans skapar vi en grön kommun som vi är stolta över och där vi värnar om varandras framtid. Lessebo kommun ska vara en attraktiv och trygg plats att leva på, för alla invånare. ARBETSUPPGIFTER Som medarbetare på vår serviceenhet kommer du att ha en varierad arbetsdag som ofta utmanar dina kunskaper och din förmåga att planera. Det är därför viktigt att du är strukturerad och kommunikativ. Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: Enklare fastighetsrelaterade uppgifter. Yttre skötsel, såsom renhållning, snöskottning, sopning av gator och skötsel av våra grönytor. Användning av mobil arbetsorder för att hantera och administrera uppdrag och felanmälningar. Möjlig beredskapstjänstgöring kan ingå i arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, är praktiskt lagd och har en välutvecklad känsla för service. Du har lätt för att skapa kontakt med människor och trivs med en varierad arbetsdag. Du är självständig, initiativrik och bra på att identifiera och genomföra nödvändiga uppgifter. Som person är du ödmjuk och har en förmåga att skapa gemenskap, entusiasm och arbetsglädje omkring dig. Vi vill att du behärskar det svenska språket både i tal och skrift. Stor vikt läggs vid samarbetsförmåga och flexibilitet. Det är viktigt att du kan arbeta utifrån ett helhetsperspektiv. Du har god kompetens att arbeta med dator, mobil och digitala verktyg, samt kunskaper i hantering av fordon, maskiner och utrustning för anläggning. - B-körkort är ett krav (Manuell växel) - C-körkort, BE-körkort, körning med traktor och mindre maskiner, utbildning för arbete från lift, Arbete på väg och erfarenhet av skogsarbete samt motorsågs- och röjsågskörkort är meriterande. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta nära naturen, träffa nya människor varje dag och ha ett varierat och praktiskt jobb? Vi söker nu en campingvaktmästare till vår camping för sommarsäsongen 2025! Om tjänsten Som vaktmästare hos oss är du en viktig del av teamet. Du ser till att området är snyggt, tryggt och välskött för våra gäster. Arbetsuppgifterna är varierande och kan innebära: Underhåll av campingområdet och faciliteter (t.ex. servicehus, stugor, lekplatser) Mindre reparationer och snickeriarbeten Gräsklippning, sophantering och allmänt trädgårdsarbete Hjälpa gäster med praktiska frågor Vi söker dig som Är praktiskt lagd och händig Trivs med ett fysiskt arbete utomhus Är ansvarstagande, flexibel och serviceinriktad Har erfarenhet av liknande arbete - meriterande Har körkort (B) - meriterande Har erfarenhet inom poolskötsel - meriterande Vi erbjuder Ett varierande och självständigt arbete i naturskön miljö Trevliga kollegor och härliga sommargäster Möjlighet till boende på området vid behov En arbetsplats där du får göra skillnad varje dag Skicka din ansökan med CV och en kort personlig presentation till [email protected] senast den 31 juli 2025 (Rekrytering sker löpande). Välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig!
På Höganäs Omsorg AB, kommunens eget omsorgsbolag, är vi inte bara anställda; vi är passionerade livsförbättrare som varje dag går till jobbet med ett enda mål – att göra livet bättre för våra omsorgstagare. Med hjälp av innovation och digitalisering löser vi uppdragen bättre och med både hjärta och hjärna ger vi allt. Vi strävar efter att gå den extra milen, skapa en atmosfär av trygghet och främja självständighet för de vi är till för. I Höganäs kommunkoncern finns en lokal passion och en framåtanda. Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som gör vardagen för kommunens invånare lite bättre, idag och varje morgondag. Hos oss i Höganäs skapar du mening på din arbetsplats och levererar verklig nytta till samhället. ARBETSUPPGIFTER Vaktmästare till Ljunghaga, Väsbyhemet, Nyhamnsgården och Vikhaga Vi söker dig som är praktiskt lagd, serviceinriktad och trivs med att arbeta varierat inom flera verksamheter! Som vaktmästare hos oss kommer du att arbeta på flera särskilda boende inom kommunen. Arbetsuppgifter: -Kontakt med fastighetsägare och hantering av felanmälningar -Ställa ut soptunnor i miljörum -Enklare reparationer och underhållsarbete i boenden och personalutrymmen -Hjälpa till att flytta möbler -Byta lampor och andra mindre tekniska insatser -Assistera sjuksköterskor med att transportera medicin mellan enheter -Förbereda fredagsfrukost för personal tillsammans med lokalvårdare -Handla bröd till fredagsfrukost Placering: Du utgår från Ljunghaga men arbetar även på Väsbyhemet, Nyhamnsgården och Vikhaga. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: -Har erfarenhet av praktiskt arbete, gärna som vaktmästare eller liknande -Är självgående och strukturerad -Trivs med att arbeta med både personal och boende -Har god samarbetsförmåga och en hjälpsam inställning Du behöver goda kunskaper i svenska språket B-körkort är ett krav En vecka bredvidgång Arbetstid, måndag till fredag från klockan 0700 Anställningsform: Månadsanställd mellan v.27-31 med möjlighet till timanställd därefter om allt har gått bra under de nämnda veckorna Rekryteringen sker löpande så ansök redan idag! ÖVRIGT Om du blir kallad på intervju behöver du styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. I samband med intervjun styrker du ditt medborgarskap genom att ta med giltig legitimation tillsammans med personbevis från Skatteverket.
👷♂️ Vaktmästare till uppdrag på Södermalm i Stockholm Re Company söker en driven och lösningsorienterad vaktmästare! Är du en händig problemlösare som gillar att ta ansvar och arbeta varierat? Vill du bli en del av ett engagerat team och arbeta i hjärtat av Södermalm? Då kan detta vara jobbet för dig! 🧰 Om tjänsten Som vaktmästare blir du en viktig del av vår kunds Facilities Management-team och rapporterar direkt till Head of FM. Du kommer att arbeta med en bredd av uppgifter och bidra till att kontoret fungerar felfritt och professionellt varje dag. 🛠 Arbetsuppgifter Hantera felanmälningar och arbetsorder Utföra enklare reparationer och underhåll (t.ex. målning, spackling) Montering av whiteboards, TV-skärmar m.m. Kontroll av belysning och rondering Logistik kring internflyttar och kontorsutrustning Deltagande i mindre byggrelaterade projekt Stödja FM-teamet med varierande uppgifter ✅ Vi söker dig som har: B-körkort Rent belastningsregister Flytande svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet av vaktmästeri/handyman-arbete (2–3 år – meriterande) Elbehörighet är ett plus 🌟 Som person är du: Självgående och initiativtagande Serviceminded och lösningsfokuserad En lagspelare som är lojal och representerar Re Company med stolthet Flexibel och gillar varierande dagar 📋 Anställningsvillkor Tillsvidareanställning Heltid, måndag–fredag kl. 08:00–17:00 Tjänstepension och friskvårdsbidrag ingår Start: Flexibelt, men tidigast juli 2025
I Öckerö kommun bor cirka 13 000 invånare och kommunen som arbetsgivare har cirka 1100 anställda. Tillsammans lever och verkar vi i en kommun som består av tio bebodda öar. Öckerö kommuns vision handlar om att vara en levande skärgårdskommun; med en hållbar utveckling, närhet till storstaden och samtidigt ett lokalsamhälle med närhet till varandra. Öckerö kommun har goda resultat inom bland annat företagsklimat och som bostadsort. Goda arbetsmöjligheter i både kommun och näringsliv, ett rikt fritidsliv, trygghet och bra resultat i verksamheterna bidrar till att Öckerö kommun är en bra plats att leva och bo på. Om jobbet Vill du arbeta i en varierad och praktisk roll där du får göra verklig skillnad för både medarbetare och brukare? Socialförvaltningen i Öckerö kommun söker nu en vaktmästare till enheten Förvaltningsstöd och utveckling. Hos oss blir du en viktig del i ett team där samarbete, ansvarstagande och serviceanda står i fokus. Arbetsbeskrivning Som vaktmästare arbetar du i ett team tillsammans med två kollegor och har ett viktigt uppdrag att stötta Socialförvaltningens verksamheter. Arbetet är rörligt och praktiskt med stor variation av uppgifter, där du har mycket kontakt med både personal och chefer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Inre fastighetsskötsel (enklare reparationer, underhåll, lampbyten m.m.) Bedömningar och felanmälningar till fastighetsägare Kontakt med hantverkare, leverantörer och fastighetsägare Underhåll och enklare reparationer av hjälpmedel (t.ex. takliftar och sängar) Transporter av post, mat, prover och andra ärenden mellan verksamheter och öar Sophantering Din bakgrund Vi söker dig som har lämplig gymnasieutbildning och ett intresse för praktiskt arbete och service. Du är en person som ser vad som behöver göras, kan arbeta självständigt och planerar ditt arbete utifrån verksamhetens behov. **Skallkrav:** - B-körkort - Grundläggande datorvana - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift **Meriterande:** - Erfarenhet av fastighetsskötsel - Erfarenhet av arbete med hjälpmedel - Vana att arbeta i team och inom offentlig verksamhet Övrigt · Tjänsten tillsätts under förutsättning att nödvändiga beslut fattas. · Alla som anställs inom socialförvaltningen ska uppvisa registerutdrag. Detta gäller oavsett anställningsform och befattning. Detta gäller även personer som tilldelas praktik inom området. Vi erbjuder Du blir en del av ett engagerat team i en arbetsmiljö som präglas av närhet, hjälpsamhet och gott samarbete. Du får möjlighet att arbeta i en kommun där idéer tas tillvara och där praktiska lösningar uppskattas. Hos oss får du: - Introduktion och handledning - Ett nära kollegialt samarbete - Ett varierat arbete med stor frihet under ansvar - Tillgång till friskvårdsbidrag och möjlighet till semesterväxling Läs gärna mer om våra verksamheter på https://url41.mailanyone.net/scanner?m=1uObsd-000000008Ua-2NZr&d=4|mail/14/1749472800/1uObsd-000000008Ua-2NZr|in41o|57e1b682|11825462|7736347|6846D76F0488D7E33D73167890BA0B41&o=e.wwockrwoes.&s=2aP_OR3p2C66vw81bq8wkaFUvdo (https://url41.mailanyone.net/scanner?m=1uObsd-000000008Ua-2NZr&d=4|mail/14/1749472800/1uObsd-000000008Ua-2NZr|in41o|57e1b682|11825462|7736347|6846D76F0488D7E33D73167890BA0B41&o=e.wwockrwoes.&s=2aP_OR3p2C66vw81bq8wkaFUvdo) Välkommen med din ansökan!
Har du ett hjärta för service och en blick för vad som behöver göras? Nu söker vi på Perido en driftig och erfaren vaktmästare till ett omväxlande sommaruppdrag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu en vaktmästare för ett sommaruppdrag hos en skola. Tjänsten är placerad i södra Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som vaktmästare kommer du att arbeta med praktiska, vardagliga uppgifter kopplade till skolans inre och yttre miljö. Exempel på arbetsuppgifter: Daglig tillsyn av skolans lokaler och utemiljö Enklare reparationer och felavhjälpning Möblering, omflyttningar och montering Varumottagning och intern posthantering Beställning och påfyllnad av material Utlämning och återtag av nycklar Samverkan med teknisk support vid behov (t.ex. AV-utrustning) Kontakt med leverantörer och externa parter vid enklare serviceärenden Stöd vid skolans evenemang eller aktiviteter Dina egenskaper För att trivas i rollen som bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Då mycket kretsar kring god service är det viktigt att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och gärna samarbetar med andra. Låter detta som din nästa utmaning? Du är välkommen med din ansökan idag! Kvalifikationer: Tidigare arbetslivserfarenhet som vaktmästare Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift Meriterande: Tidigare arbete inom skola Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-08-08. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35296 i ämnesraden. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Till vår nya verksamhet hos Försvarsmakten i Stockholm söker vi på ISS en engagerad och positiv vaktmästare som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en god miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Vaktmästare på ISS! Om rollen I rollen som Vaktmästare ansvarar du, tillsammans med dina kollegor, för att vår kunds kontor och lokaler ska förmedla en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för anställda och besökare. Du arbetar med skötsel och underhåll av kundens lokaler. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att arbeta i olika miljöer. Vi värderar därmed ditt personliga och prestigelösa engagemang högt, samt din förmåga att lösa uppkomna situationer. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: • Tillsyn, skötsel och enklare underhåll • Rondering av kundens lokaler och rapportera avvikelser enligt satta riktlinjer och agera utefter mandat • Inventera, beställa och fylla på material enligt satta rutiner • Felanmälan av utrustning och inventarier rörande lokaler kopplade till tjänsten • Hantering av intern och extern post och gods, köra ut leveranser till olika adresser. • Truckkörning Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Placeringsort är Stockholm. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Vem söker vi? Vi söker dig som har god social kompetens och har förmåga att själv se vad som behöver göras och driva arbetet självständigt framåt. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Vi ser gärna att du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och har förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Du har gymnasieutbildning och erfarenhet från att ha arbetat i liknande tjänst. Vi ser även gärna att du har erfarenhet från serviceyrken. Det är meriterande om du har kunskap inom fastighetsteknik och kan utföra enklare reparationer. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda IT-kunskaper. Vi ser gärna att du är händig och har ett intresse för elektronik och/eller maskiner. B-Körkort är ett krav. Om Försvarsmakten Försvarsmakten är en svensk myndighet med ansvar för landets försvar. Därav finns ett krav på svenskt medborgarskap för tjänster som utförs inom Försvarsmaktens verksamhet. Därutöver innebär tjänsten placering i säkerhetsklass vilket innebär att säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 28 juni . Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande och vara något förlängd pga. säkerhetsprövningar. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi skickar en länk med tester till dig så snart du har ansökt till tjänsten. Detta mail hamnar ibland i skräpposten, håll därför gärna utkik där. Varmt välkommen med din ansökan!
Vaktmästare till Veterankraft! Är du en händig och serviceinriktad person som trivs med att lösa praktiska problem i vardagen? Vi söker nu en vaktmästare som vill jobba hos vår kund som är ett väletablerat teknikföretag i Haninge. Här erbjuds du en trygg arbetsmiljö där både tjänstemän och tekniker arbetar med produktion, lager och på kontor. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter – allt från enklare reparationer och underhåll till att se till att våra lokaler är i gott skick och fungerar som de ska. Om du har erfarenhet av vaktmästeri och trivs med att ta ansvar, arbeta självständigt och vara händig, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som vaktmästare hos vår kund kommer du att hjälpa till med praktiska och vardagliga sysslor hos ett företag i Haninge. Du kommer stötta med att hålla ordning i matsalen genom att exempelvis tömma diskmaskiner och rengöra kaffemaskiner. En dag i veckan kommer du hjälpa till att förbereda frukost för cirka 60 personer. I lagret och produktionen kan det också ingå att städa med en lättanvänd städmaskin samt organisera och sortera i förråd. Det kan förekomma enklare ärenden såsom att hämta material hos en leverantör eller köpa lunch. Vid sådana tillfällen kan företaget låna ut en bil. Arbetstiden är förlagd 20 timmar per vecka, mån-fre kl 07.00-11.00 eller 08.00-12.00. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Praktiskt lagd och självgående. Trevlig och serviceinriktad. Innehar B-körkort. Ansökan Låter detta som ett jobb för dig? Välkommen med din ansökan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].
Är du den vi söker? Vår kund är en av Sveriges ledande advokatbyråer inom både svensk och internationell affärsjuridik och har idag 150 medarbetare. Nu söker vi en Vaktmästare till deras office support-team för att ge service och underhåll till deras kontorslokaler och säkerställa en trivsam arbetsmiljö. Arbetsbeskrivning Som Vaktmästare hos oss kommer du att ansvara för den dagliga skötseln och underhållet av våra kontorslokaler och bidra till en välfungerande arbetsmiljö. Rollen kräver en flexibel, lösningsorienterad inställning, eftersom uppgifter kan variera beroende på verksamhetens behov. Dina arbetsuppgifter kan bland annat inkludera: Underhållsplanering: Skapa och följa upp långsiktiga underhållsplaner för våra lokaler. Löpande underhåll: Ansvara för daglig skötsel av kontorsutrymmen och utrustning. Lokalservice: Utföra diverse serviceuppgifter såsom montering av kontorsmöbler, hantering av material och övriga uppgifter som kan uppstå. Felhantering: Snabbt och professionellt hantera felanmälningar från medarbetare. Koordinering: Övervaka arbete utfört av externa entreprenörer, som städning och specialiserade reparationer. Arbetsmiljö: Säkerställa att gemensamma utrymmen är i gott skick. Rutiner: Bidra till att utveckla effektiva arbetsrutiner för hantering av lokaler och utrustning. Projektledning: Delta i och leda mindre projekt som omflyttning eller förbättring av arbetsmiljön. Fysiskt arbete: Vissa arbetsuppgifter innebär tunga lyft. Arbetstiderna är måndag till fredag mellan klockan 07.00-15.15 eller 8.45-17.00 på ett rullande schema. Kontoret ligger i centrala Stockholm. Tillträde önskas så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att arbeta som Vaktmästare i kontorsmiljö och en god förståelse för de arbetsrutiner som gäller inom en sådan verksamhet. Du bör också ha förmågan att driva projekt självständigt och arbeta strukturerat. För att trivas i rollen behöver du vara lösningsorienterad och serviceinriktad, samt ha en god anpassningsförmåga. En stark kommunikationsförmåga och kapacitet att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk arbetsmiljö är också viktigt. Tekniska kunskaper inom el, VVS eller ventilation är meriterande och ett stort plus. Vi söker en självgående och initiativrik person som kan ta ansvar för sina uppgifter och lösa utmaningar på egen hand. Vidare är du proaktiv där du inte bara löser befintliga problem utan även identifierar och åtgärdar dem innan de uppstår. Du har ett prestigelöst och flexibelt arbetssätt, vilket gör att du kan hantera varierande arbetsuppgifter och snabbt anpassa dig till förändringar i verksamhetens behov. Din serviceinriktade attityd och förmåga att samarbeta gör att du trivs i team och förstår vikten av att bidra till ett positivt arbetsklimat. Om företagetKunden har valt att vara anonym i första skede, du får därmed mer information om företaget under rekryteringsprocessen. Företaget erbjuder En tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning Möjlighet att arbeta med en bredd av arbetsuppgifter Ett trevligt och engagerat team där samarbete är i fokus Utvecklingsmöjligheter inom fastighetsunderhåll och teknik Attraktivt förmånspaket Övrigt/vad händer nu? I den här rekryteringen samarbetar kundföretaget med Talents By Inhouse. Frågor hänvisas därmed till ansvarig rekryterare Ida Högberg, [email protected]. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV eller Linkedinprofil. Du behöver inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor om testerna kontakta ansvarig rekryterare. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du den vi söker? Vår kund är en av Sveriges ledande advokatbyråer inom både svensk och internationell affärsjuridik och har idag 150 medarbetare. Nu söker vi en Vaktmästare till deras office support-team för att ge service och underhåll till deras kontorslokaler och säkerställa en trivsam arbetsmiljö. Arbetsbeskrivning Som Vaktmästare hos oss kommer du att ansvara för den dagliga skötseln och underhållet av våra kontorslokaler och bidra till en välfungerande arbetsmiljö. Rollen kräver en flexibel, lösningsorienterad inställning, eftersom uppgifter kan variera beroende på verksamhetens behov. Dina arbetsuppgifter kan bland annat inkludera: Underhållsplanering: Skapa och följa upp långsiktiga underhållsplaner för våra lokaler. Löpande underhåll: Ansvara för daglig skötsel av kontorsutrymmen och utrustning. Lokalservice: Utföra diverse serviceuppgifter såsom montering av kontorsmöbler, hantering av material och övriga uppgifter som kan uppstå. Felhantering: Snabbt och professionellt hantera felanmälningar från medarbetare. Koordinering: Övervaka arbete utfört av externa entreprenörer, som städning och specialiserade reparationer. Arbetsmiljö: Säkerställa att gemensamma utrymmen är i gott skick. Rutiner: Bidra till att utveckla effektiva arbetsrutiner för hantering av lokaler och utrustning. Projektledning: Delta i och leda mindre projekt som omflyttning eller förbättring av arbetsmiljön. Fysiskt arbete: Vissa arbetsuppgifter innebär tunga lyft. Arbetstiderna är måndag till fredag mellan klockan 07.00-15.15 eller 8.45-17.00 på ett rullande schema. Kontoret ligger i centrala Stockholm. Tillträde önskas så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att arbeta som Vaktmästare i kontorsmiljö och en god förståelse för de arbetsrutiner som gäller inom en sådan verksamhet. Du bör också ha förmågan att driva projekt självständigt och arbeta strukturerat. För att trivas i rollen behöver du vara lösningsorienterad och serviceinriktad, samt ha en god anpassningsförmåga. En stark kommunikationsförmåga och kapacitet att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk arbetsmiljö är också viktigt. Tekniska kunskaper inom el, VVS eller ventilation är meriterande och ett stort plus. Vi söker en självgående och initiativrik person som kan ta ansvar för sina uppgifter och lösa utmaningar på egen hand. Vidare är du proaktiv där du inte bara löser befintliga problem utan även identifierar och åtgärdar dem innan de uppstår. Du har ett prestigelöst och flexibelt arbetssätt, vilket gör att du kan hantera varierande arbetsuppgifter och snabbt anpassa dig till förändringar i verksamhetens behov. Din serviceinriktade attityd och förmåga att samarbeta gör att du trivs i team och förstår vikten av att bidra till ett positivt arbetsklimat. Om företagetKunden har valt att vara anonym i första skede, du får därmed mer information om företaget under rekryteringsprocessen. Företaget erbjuder En tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning Möjlighet att arbeta med en bredd av arbetsuppgifter Ett trevligt och engagerat team där samarbete är i fokus Utvecklingsmöjligheter inom fastighetsunderhåll och teknik Attraktivt förmånspaket Övrigt/vad händer nu? I den här rekryteringen samarbetar kundföretaget med Talents By Inhouse. Frågor hänvisas därmed till ansvarig rekryterare Ida Högberg, [email protected]. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV eller Linkedinprofil. Du behöver inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor om testerna kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer