Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.  Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Jobba med kundsupport på ett världsledande techbolag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket.  Vi söker dig som  Har en teknisk ådra och gillar problemlösning Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta Har fullständig gymnasieexamen Talar och skriver både svenska och engelska flytande  Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav) Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna Arbetstider  Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst.  Sök idag – vi videointervjuar löpande!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Jobba heltid inom kundsupport för iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära!  Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider  Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten.  Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider  Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan.  Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten.  Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Juniora Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning.  Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Sommarjobba som kundsupport/innesäljare i Kristianstad
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet av kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att leverera snabb och förstklassig service? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Kundsupport/Innesäljare på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstaklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration. ARBETSUPPGIFTER Supportera kunder via telefon och mejl. Avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. Skapa och skicka offerter samt uppföljning av dessa. Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har tidigare erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett sommarvikariat med start i juni. Arbetstider är främst förlagda dagtid, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Kristianstad Anställning: Sommarvikariat Tillträde: Vecka 25 Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Kundtjänstmedarbetare
Lövestad Larmcentral AB
Kundtjänstpersonal

Lövestad Larmcentral är en fristående och rikstäckande larmcentral. Vi ser gärna dig som sökande ha följande kriterier: - Gymnasieutbildning - Serviceinriktad - Stresstålig - Ostraffad - Rökfri Vill du vara en del i vårt kundtjänstteam? Som kundtjänstmedarbetare är du länken mellan företaget och kunderna. Vanliga arbetsuppgifter är att svara på frågor och ta emot felanmälningar. Man kan också arbeta med att ge kundsupport för en eller flera organisationer. Att vara serviceinriktad är en viktig egenskap hos oss på Lövestad Larmcentral. Telefonen och datorn är ett viktigt arbetsverktyg. Kundmottagare dokumenterar allt med hjälp av datorn och använder olika program beroende på uppgift. Internet och e-post är andra medel för att kommunicera och ge information till kunder och andra delar av organisationen. Varierande arbetstider förekommer.

21 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Finsk/Svensktalande Account Executive - Stockholm
Lansera AB
Kundtjänstpersonal

Finsktalande Account Executive Brinner du för HR-tech och B2B-försäljning? Ta nästa steg i din karriär genom att ansluta dig till vår kund i Stockholm! Som Account Executive kommer du att bidra till att expandera den finska marknaden med innovativa HR-techlösningar. Det här är din chans att bli en del av en snabbväxande och framtidsfokuserad HR-tech startup! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för hela säljcykeln för nya kunder på den finska marknaden. Från första kontakt till avslutad affär är det du som är kundens nyckelkontakt. Du kommer att bygga relationer med beslutsfattare inom flera olika branscher och visa värdet av företagets HR-system. Huvudsakliga ansvarsområden Prospektering & leadgenerering: Identifiera nya affärsmöjligheter i Finland. Kundkontakt: Nå ut till HR-chefer, VD:ar och andra beslutsfattare i olika branscher. Produktion av säljdemonstrationer: Visa upp värdet av HR-systemet genom engagerande presentationer. Driva hela säljprocessen: Du äger processen från första kontakt till avslutad affär. Personlig utveckling: Sätt upp och nå egna försäljningsmål med löpande stöd och vägledning. Marknadsexpansion: Var med och driva tillväxten av företagets HR-techlösningar i Finland. Kvalifikationer Modersmål finska och mycket god engelska i tal och skrift. Svenska är meriterande. Erfarenhet inom HR, rekrytering, ledarskap eller kundservice är ett plus. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande. Du har stark kommunikationsförmåga och trivs med att bygga relationer. Du är van att jobba i system och har ett intresse för HR-tech. Om vår kund Vår kund är en innovativ HR-tech startup inom SaaS, grundad 2020, med ambitionen att digitalisera och modernisera HR-arbetet. Du blir en del av ett passionerat och dynamiskt team som formar framtidens HR-lösningar. Ansök redan idag och ta nästa steg i karriären! Våra rekryterare kontaktar dig inom 48 timmar.

21 maj 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Tar du studenten i juni? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni.  Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan.  Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Service Planning Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Bee Bemanning söker en Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar.  Som Service Planning Officer spelar du en nyckelroll i serviceorganisationen och fungerar som kommunikationslänk mellan den svenska verksamheten och huvudkontoret i Europa. Du ansvarar för att planera, följa upp och utveckla serviceprocesser och system –  med målet att kontinuerligt höja både kvalitet och produktivitet. Ansvarsområden: Ansvara för kommunikationen mellan serviceavdelningen och huvudkontoret. Hantera garanti- och returärenden samt agera kontaktperson vid kundärenden med konflikt. Stödja installatörer vid förfrågningar om reservdelar. Samarbeta nära med interna avdelningar såsom försäljning, order, logistik och marknadsföring. Optimera och standardisera serviceprocesser och -system för att förbättra kvalitet och produktivitet. Leda och delta i projekt kopplade till teknisk support, fältservice, garantihantering, administration och lärande. Bidra vid implementation av nya system inom serviceområdet. Ansvara för insamling, analys och rapportering av data kopplad till serviceverksamheten som underlag för ledningsbeslut. Följa upp och hantera KPI:er för servicekvalitet och serviceproduktivitet. Säkerställa uppföljning av den övergripande serviceplanen. Vara beredd på kortare affärsresor till huvudkontor eller dotterbolag vid behov. Kvalifikationer Du arbetar effektivt med MS Office-applikationer, internet och e-post. Avancerade kunskaper i Excel, dataanalysverktyg (t.ex. Power BI) och ERP (t.ex. SAP) är definitivt ett plus. Erfarenhet från en liknande position är meriterande Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Du har en kandidatexamen inom tillämpad ekonomi, civilingenjör inom ekonomi, maskinteknik, etc. Erfarenhet av VVS/KYL branschen är meriterande. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum: 30/6-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025