Extrapersonal till Lyreco i Växjö
Eterni Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

EXTRAPERSONAL TILL LYRECO I VÄXJÖ   ARBETSUPPGIFTER Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och är tillgänglig för jobb ett par dagar per vecka? Då har vi jobbet för dig!  I rollen som lagermedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Påfyllning och plockning på lagret In- och utleveranser med truck Packning och emballering Arbetstiderna är förlagda mellan 06:00-21:00 måndag-fredag, helgjobb kan förekomma. Du lägger dig själv tillgänglig vilka dagar samt tider som du kan arbeta.  Uppdraget är klippt och skuret för dig som vill arbeta några dagar per vecka och gillar att jobba med fysiska arbetsuppgifter.  PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Tjänsten ställer krav på högt tempo och fysiskt arbete. Som person är du ansvarsfull och har lätt för att sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Du är en god lagspelare som bidrar med en hög arbetsmoral och en positiv inställning bland dina kollegor.  OM TJÄNSTEN Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Lyreco.  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.  VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Extrajobb som terminalarbetare natt - Torsvik
Jobandtalent Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Sortering av paket Pakethantering Tömma och lasta bilar med paket Arbetstider Natt vardagar 22:00-06:00 Natt söndagar 00:00-06:00 Tjänsten startar med 3 nätters introduktion i arbetet.  Vi ser att du vill och kan arbeta i genomsnitt 2 gånger i veckan under terminstid. Du bestämmer själv vilka 2 dagar du är tillgänglig för att arbeta. Du lägger dig tillgänglig för arbete veckovis. KvalifikationerVi söker dig som: Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Eftersom detta är ett krav för att kunna anställas. Godkänd gymnasieexamen Kan arbeta i genomsnitt 2 veckodagar i veckan under terminstid Kan arbeta under högsäsong som är april-maj samt under hösten Ej förekommer i belastningsregistret Pratar svenska, både i tal & skrift Meriterande Truckkort A 1-4 samt B 1-5 Körkort och bil Din profil Vi strävar efter mångfald och jämn representation i vårt team och välkomnar ansökningar från alla. Självständig och strukturerad – Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Lugn och stresstålig – Du hanterar många uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Ansvarstagande – Du ser till att kunderna får det de förväntar sig. Fysisk rörlighet och styrka – Du ser fram emot ett aktivt arbete. Lagspelare – Samarbete är nyckeln till framgång. Förmåner Våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Flexibel schemaläggning Utvecklingsmöjligheter OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen!

26 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Containerlossare/lagermedarbetare till Örebro
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete kombinerat med truckkörning och orderplock? Vill du hitta en långsiktig arbetslösning inom lager och logistik? Då kan tjänsten som lagermedarbetare till vår samarbetspartner vara rätt för dig! Tjänsten passar dig som är noggrann och strukturerad, som kan arbeta effektivt och samtidigt leverera med kvalité. Du kommer till ett team, där det är viktigt att du kan arbeta självständigt och dra ditt strå ditt stacken, samtidigt som man vill lyckas tillsammans som ett lag. Personprofil Vi söker dig som har truckkort och gärna erfarenhet av lagerarbete och containerlossning. Som person känner du igen dig i nedanstående: - Du är initiativtagande och effektiv i ditt arbete - Du trivs med att arbeta fysiskt - Du har en god samarbetsförmåga - Du har truckkort kategori A1-4 och B1-4 Vidare trivs du med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Övrigt Omfattning: Heltid Plats: Örebro Startdatum: Omgående Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Gruppchefer – kväll, natt eller helg till Apotea i Morgongåva
Apotea AB
Lager- och terminalpersonal

Apotea söker tre Gruppchefer, en till kväll, en  natt och en helg Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa i en snabbrörlig, innovativ och hållbar verksamhet? Vi söker nu tre drivna Gruppchefer till vår logistikverksamhet i Morgongåva – en för kvällstjänst, en för nattjänst och en för helgtjänst. Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka 6 teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Tjänsternas omfattning: Kvällstjänst: Arbetstider på eftermiddags-/kvällstid. Nattjänst: Arbetstider under natten. Helgtjänst: Tjänstgöring främst på helger, med varierade tider. Alla tre tjänsterna är på heltid och tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Alla tre tjänsterna utgår från vårt logistikcenter i Morgongåva och innebär helt närvarande arbete på plats – inga hybridlösningar är möjliga. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet.  För att lyckas i rollen tror vi att du har du  Minst 2 års erfarenhet av att ha varit arbetsledare, teamledare eller gruppchef där du haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och prioriteringar i vardagen God vana att arbeta skift, obekväm tid eller i liknande förhållanden Grundläggande datavana och förmåga att ta till dig nya system Du har erfarenhet av att ge tydliga instruktioner och följa upp arbetsinsatser  Erfarenhet av att hålla möten, ge feedback, hantera konflikter och nå ut till både nya och erfarna medarbetare. Du har god datorvana och kan arbeta i enkla system Fördelaktigt om du har Grundläggande kunskaper i arbetsmiljölagstiftning eller kollektivavtal Vad Apotea erbjuder dig Hos Apotea jobbar vi tillsammans mot ett gemensamt mål – att göra det enkelt och smidigt för människor att få tillgång till sin hälsa. Vi är snabba, lösningsorienterade och gillar att testa nytt. På lagret i Morgongåva möts teknik och logistik i ett av Sveriges mest moderna automationsflöden – och vi är stolta över det vi bygger varje dag. På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

26 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
Lagerarbetare till läkemedelslager i Mölnlycke | Heltid
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Just nu söker vi på Manpower lagerarbetare hos en av våra kunder som är verksamma inom läkemedelsbranschen. Har du truckkort och är en person som är noggrann, ansvarsfull och gillar när arbetet ger tydliga resultat? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. Arbetsbeskrivning Dina arbetsuppgifter kommer främst vara orderplock samt packning av läkemedel, men du kan även komma att jobba med lastning och truckkörning. Jobbet passar dig som trivs med att jobba med kroppen i ett högt tempo. Övrigt * Placeringsort: Mölnlycke * Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med chans till förlängning * Arbetstider: Dagskift och 2-skift Är du vår nästa stjärna? Du är en person som har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du har en förmåga att arbeta systematiskt. Vidare är det viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du ser vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete sedan tidigare. Vi söker dig som * har truckkort A1-A4 samt B1-B4 * har lagererfarenhet * har god svenska i både tal och i skrift * är bekväm att arbeta i kyl/frys Det är meriterande om du * Har truckerfarenhet från tidigare arbete * Har B-körkort och tillgång till bil I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Vi söker lagermedarbetare till vår Site i Mörarp
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker dig som vill bli en del av vårt team i Mörarp och arbeta i en produktion där vi mixar och bygger pallar som sedan levereras vidare till butik. Arbetet är förlagt på dagtid, 06:30-14:30 och sker på plats i Mörarp. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta vid en produktionslinje där arbetsuppgifterna framför allt kommer att bestå av att packa och sätta ihop färdiga lådor. Produkterna är lätta att hantera, men arbetet är monotont och med få variationer – därför är det viktigt att du trivs med repetitiva arbetsuppgifter. Du kommer vara en del av ett team på ca 8 personer. Profil & bakgrund Vi söker dig som: Är noggrann och trivs med att arbeta i högt tempo Trivs med att arbeta med liknande uppgifter under en längre tid Är fysiskt frisk och orkar stå och röra dig under hela arbetsdagen Har god arbetsmoral och är pålitlig Erfarenhet från liknande arbete är meriterande men inget krav – vi värdesätter rätt inställning högt. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Maskinintresserad reservdelssäljare/Lagerarbete
Zeppelin Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Arbetet som Warehouse Worker på Zeppelin innefattar att hanterar reservdelsbeställningar från våra interna/externa kunder. Arbetet kopplat till reservdelsbeställning innefattar bland annat motta beställningar via internt planeringsverktyg, säkerställa reservdelar via sprängskiss verktyg och lägga beställningar via ordersystem. Lageruppgifter kopplat till tjänsten innefattar att sköta inkommande och avgående gods och samtliga uppgifter som hör till att hantera ett reservdelslager och dess utrustning. Tjänsten innehåller både administrativa uppgifter och praktiska delar som tillexempel tillverkning av hydraulslang. Arbetstiderna för tjänsten är skiftgång enligt 7/7 med varannan arbetsvecka förmiddag och varannan arbetsvecka eftermiddag. Din bakgrund/kvalifikationer: Vi söker dig som innehar erfarenhet inom orderhantering och lagerarbete, samt att du är administrativt kunnig och har ett intresse utav entreprenadbranschen.   Det är meriterande om du har erfarenhet av ordersystem, transportflöden och förståelser för sprängskisser. Du måste behärska svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi ser det också som meriterande om du har truck- och hjullastarkort. Din profil: För att trivas i tjänsten är du ordningsam, serviceinriktad och har ett intresse för maskiner. Du är en lagspelare av rang och uppskattar struktur och rutiner. Vi jobbar ständigt med förbättringsarbete och ser gärna att du vill vara en del av det. Vi erbjuder: * Ett roligt jobb med goda utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats med god gemenskap och fin sammanhållning. * Du får möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken. * Zeppelin Sverige AB är en expansiv och stabil arbetsgivare med goda anställnings- och arbetsvillkor   Placering: Truckverkstaden, Aitik Arbetstider: Skiftgång 7/7 (fm/em), heltid, För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Emilia Ekström, ansvarig rekryterare, på [email protected] eller 070 508 39 45. Vi tillämpar löpande urval, så vi uppmanar dig att ansöka snarast. Vi vill härmed upplysa om att vi på Zeppelin Sverige genomför bakgrundskontroller som en del i vår rekryteringsprocess.

26 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Lagerarbetare till Bålsta
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Som lagerarbetare bidrar du till att säkerställa att kundens lagerprocesser fungerar smidigt och effektivt. Du arbetar med mottagning, sortering, plockning och packning av varor, och ser till att rätt produkter alltid är redo för leverans. Din noggrannhet och ditt driv hjälper till att hålla lagret organiserat och att företaget når sina mål. Om tjänsten Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som lagerarbetare inkluderar mottagning och kontroll av inkommande varor, plockning och packning av beställningar, samt säker hantering av gods med hjälp av truck. Du ansvarar även för att hålla lagret organiserat och bidra till en effektiv och säker arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Mottagning och kontroll av varor Plock och pack  Truckkörning  Om dig som söker Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och har en hög grad av precision i ditt arbete. Du trivs med att arbeta i team och har en god samarbetsförmåga, samtidigt som du är självgående och tar egna initiativ. Du är flexibel, lösningsorienterad och har en positiv inställning, vilket hjälper dig att hantera ett högt arbetstempo och hålla deadlines.  Vi värdesätter din vilja att utvecklas och anpassa dig till företagets värderingar, där säkerhet och kvalitet alltid står i fokus. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och truckkörning är meriterande.  Krav Obehindrad svenska i tal och skrift  Minst 18 år  B- körkort och tillgång till bil pga. arbetstiderna. Meriterande Truckkort A1-4 samt B1-4 Tidigare erfarenhet av lagerarbete Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Kvällstid måndag-fredag kl. 15:00-00:00 Omfattning: Heltid.  Lön: Enligt kollektivavtal.  Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.    Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

26 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Supply Chain Assistant/Lagermedarbetare
Bellman & Symfon Europe AB
Lager- och terminalpersonal

På Bellman & Symfon brinner vi för att förbättra livskvaliteten för hörselskadade och döva. Till vårt Supply Chain-team söker vi nu en engagerad och tysktalande Supply Chain Assistant som vill vara med på vår fortsatta resa och göra skillnad för människor världen över! Hos oss får du chansen att arbeta med spännande och utmanande projekt i en internationell miljö. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Vi står inför en spännande tillväxtresa och har skapat en ny roll med ansvar för att stötta vår försäljning på den tyska marknaden. Som Supply Chain Assistant hos oss kommer du att arbeta nära dina kollegor i Sverige men också våra kollegor och kunder i Tyskland. I rollen ansvarar du för att: Hantera order och leveranser till våra kunder, med fokus på den tyska marknaden. Stötta vår kundtjänst, framförallt för den tyska marknaden. Stötta vår serviceavdelning med service- och kvalitetsarbete. Stötta i övriga operativa arbetsuppgifter inom avdelningen. Du kommer även att samarbeta med övriga funktioner inom bolaget som försäljning, produktägare, ekonomi och kvalitetsteam för att nå företagets mål. OM DIG Vi söker efter en lösningsinriktad person som vill arbeta på ett företag som gör skillnad för människor i vardagen. För att lyckas i rollen har du erfarenhet av lagerarbete och kundtjänst. Du är van vid datorarbete och administration. Du kommunicerar obehindrat på svenska, engelska och tyska. På Bellman & Symfon arbetar vi nära våra kunder och samarbetspartners för att hitta optimala lösningar för slutanvändaren. Utöver ett starkt personligt engagemang och ansvarskänsla tror vi att du är en problemlösare som tar initiativ och hittar konstruktiva lösningar. Vår kultur är starkt samarbetsinriktad och vi tror att du delar våra värderingar som innebär att vi har en öppen och respektfull attityd där alla bidrar med nya idéer och vi uppmuntrar varandra att hitta nya infallsvinklar. KONTAKT Låter det här som en spännande möjlighet? Välkommen med din ansökan till [email protected] . För frågor om tjänsten, välkommen att kontakta Markus Orre, regional försäljningschef på [email protected] Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emots att höra från dig!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Logistiker till Auktionsbyrån Effecta Gävle
Andara Group AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en praktiskt lagd person med energi, driv och ett öga för detaljer? Vill du arbeta i en dynamisk och varierad miljö med allt från design och antikviteter till konst och fashion? Då kan det här vara jobbet för dig! Effecta är ett väletablerat och familjeägt företag med över 40 års erfarenhet inom auktionsförmedling, värdering och avveckling av hem och dödsbon. Med bas i Västerås verkar de i hela Mellansverige med kontor och anläggningar i både Gävle, Uppsala och Örebro. Effecta är kända för sin höga kvalitet, personliga service och helhetslösningar som gör det enkelt för kunderna i en ofta känslig livssituation. Hos Effecta arbetar ett engagerat team med stark yrkesstolthet, nära kundrelationer och fokus på att alltid leverera trygghet och professionalism. Nu söker de dig som vill bli en del av deras resa. Om uppdraget: Hos vår kund Effecta får du möjlighet att arbeta med logistiken av inredningsföremål, mode, konst, design, smycken och silver. De erbjuder även helhetslösningar vid avveckling av hem, inklusive löpande upphämtningar och leveranser, som hanteras av deras interna logistikteam. Nu söker vi en logistiker till anläggningen i Gävle. Arbetsuppgifter: Medverka vid lastning och lossning samt leveranser till kund Assistera värderingsmannen vid hembesök och på plats Fotografera föremål inför försäljning (allt från småsaker till tunga möbler) Hantera kundkontakt via telefon och e-post Ta emot och lämna ut föremål Delta i upphämtning av föremål hos kund (mindre flyttar) Vi söker dig som är: Prestigelös och inte rädd för att hugga i Nyfiken, praktiskt lagd och har lätt för att samarbeta Trivs i ett stundtals högt tempo Tidigare erfarenhet från t.ex. hemtjänst, service eller restaurang (meriterande) Krav: Körkort B God fysik – du behöver kunna lyfta och bära tyngre föremål God svenska i tal och skrift. Om tjänsten: Start: Slutet av september eller tidigare efter ök Omfattning: Heltid, 100 % Arbetstider: Måndag–fredag 08:00–17:00 Rollen är ett hyrköp på 6 månader och du du kommer att bli anställd hos oss på Andara. Därefter finns det goda möjligheter till överrekrytering till kunden. Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025