Om rollen Som Driftkoordinator hos oss blir du navet i vårt logistikmaskineri. Du kommer att ha överblick över våra produktionsflöden och säkerställa att varje order går som den ska genom våra system och automationslösningar. Det är en fartfylld och lösningsorienterad roll där kommer spendera mestadels av din tid nära produktionen på golvet och du jobbar nära våra team i Morgongåva och andra delar av Apotea, som Rx, kundservice och teknikteamet. I tjänsten har du inte något personalansvar men du leder däremot chefer. Ditt fokus ligger på att planera produktionen, fördela resurser, identifiera och lösa problem – och se till att vi håller våra deadlines. Du är också med och driver förbättringar för att göra våra flöden ännu smartare och effektivare. Plats: Morgongåva, inget hybridarbete erbjuds Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning Arbetstider: 2 helger i månaden och då jobbar man 06:30-18:30. Övrig tid jobbar man 13:00-01:00 och torsdagar jobbar man 14:00-21:00 Rapporterar till: Logistikchef Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse Dina arbetsuppgifter Produktionsplanering och resursfördelning för att maximera flödet Monitorera våra system (Lima, Wamas, Lighthouse m.fl.) och agera snabbt vid avvikelser Vara operativt stöd vid Rx-orderhantering och säkerställa leverans till kund Lösa produktionsutmaningar i både mjukvara och hårdvara, i nära samarbete med IT och serviceteam Leda och stötta personalen mot våra produktionsmål – vi vinner som ett lag! Följa upp och säkerställa att förbättringsprojekt håller hela vägen i mål Fungera som backup i olika ledningsfunktioner vid behov Ge konstruktiv feedback till utvecklingsteam och rapportera avvikelser Vi tror att du har: God systemvana, gärna från Lima, Wamas, Autostore eller liknande Bra koll på logistiska flöden – från plocklista till spedition Stark social förmåga – du trivs med att både ge och ta emot feedback Och vi hoppas att du är: Lyhörd, prestigelös och flexibel En naturlig ledare som gillar att lära ut och motivera andra Självgående, analytisk och lösningsorienterad Stresstålig och trivs i ett högt tempo där dagarna sällan är den andra lik Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Vi söker nu en Orderkoordinator till ett spännande uppdrag hos vår kund i södra Stockholm. Här får du en central roll i flödet mellan försäljning och produktion där du blir en ovärderlig kugge i maskineriet. Vad du kommer att göra: Koordinera och lägga orderplaner internt i organisationen Fakturera och följa upp tillgång, efterfrågan och lagerstatus Kommunicera och supportera produktsäljarna med relevant information Ansvara för uppdatering och paketering av säljmaterial Rapportera och följa upp försäljningsprognoser tillsammans med ansvariga Din profil: Akademisk bakgrund inom ekonomi eller teknik 1–3 års erfarenhet av liknande koordinerande roll Strukturerad, noggrann och självgående Bekväm med att arbeta i nya system och gillar att ha många kontaktytor Flytande i svenska, både i tal och skrift Varför detta uppdrag? Detta är ett perfekt nästa steg för dig som vill vässa din erfarenhet inom orderhantering och logistik i en roll där du får stort ansvar, jobbar nära affären och ser konkreta resultat av ditt arbete varje dag. Praktiskt information:. Plats: Stockholm, söderort (100% på plats) Start: Så snart som möjligt Uppdragets längd: 6–8 månader Ansök senast: 14 maj 2025, urval sker löpande Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Your mission at Voi For the position as a Fleet Specialist, you'll have the possibility of working in two different areas, depending on workload and suitability. We have our mechanical team, where you will be responsible for the maintenance and repair of our vehicles. This means keeping our scooters in top shape and provide strong support to our team on the ground. We also have our In field team, where you'll be utilising our vans to perform different tasks in the Västerås area, making sure our operations runs as efficiently as possible. Here are some exciting tasks awaiting you as a Fleet Specialist: Ensuring the logistics of collecting and providing Voi scooters. Searching for and collecting damaged scooters. Battery replacement. Performing quick on-site repairs of the scooters. Diagnosing and repairing broken vehicles. Recycling and dismantling vehicles that cannot be repaired. Assisting with the acceptance, packaging, and provision of new vehicles and batteries arriving at the warehouse. Supporting our on-site team as needed, whether it's identifying damaged vehicles, clearing parking spaces, or setting up fallen vehicles. What you'll need to embark We're looking for a highly motivated and responsible team player who can handle tasks and solve problems independently. With a proactive approach, you should be skilled in finding innovative solutions and achieving set objectives. In addition, the right candidate should have: A valid drivers license for Sweden Fluent english, both verbal and written Previous experience with tools or mechanical practices General familiarity with digital tools and applications Local knowledge of Västerås and experience driving in the city The ability to remain calm in stressful situations (such as difficult parking or traffic) Job conditions Working hours: Part time Contract type: Seasonal Start date: Mid/end of June Why Voi? Working at Voi is more than just a job; it's a personal Voiage where you'll grow as a professional and be part of a diverse team and culture that's committed to making a positive impact on society. In addition to this, you'll have the opportunity to: Join Europe's leading micromobility company and one of the fastest-growing scale-ups Make a direct impact on our ongoing success and contribute to the development of the micromobility industry in Sweden. Collaborate with inspiring, motivated, and diverse colleagues who share a common goal Be a part of the micromobility revolution and help create sustainable cities that are clean, quiet, and free from pollution Are you ready to embark on the Voiage with us?
Your mission at Voi For the position as a Fleet Specialist, you'll have the possibility of working in two different areas, depending on workload and suitability. We have our mechanical team, where you will be responsible for the maintenance and repair of our vehicles. This means keeping our scooters in top shape and provide strong support to our team on the ground. We also have our In field team, where you'll be utilising our vans to perform different tasks in the Gothenburg area, making sure our operations runs as efficiently as possible. Here are some exciting tasks awaiting you as a Fleet Specialist: Ensuring the logistics of collecting and providing Voi scooters. Searching for and collecting damaged scooters. Battery replacement. Performing quick on-site repairs of the scooters. Diagnosing and repairing broken vehicles. Recycling and dismantling vehicles that cannot be repaired. Assisting with the acceptance, packaging, and provision of new vehicles and batteries arriving at the warehouse. Supporting our on-site team as needed, whether it's identifying damaged vehicles, clearing parking spaces, or setting up fallen vehicles. What you'll need to embark We're looking for a highly motivated and responsible team player who can handle tasks and solve problems independently. With a proactive approach, you should be skilled in finding innovative solutions and achieving set objectives. In addition, the right candidate should have: A valid drivers license for Sweden Fluent english, both verbal and written and if you're fluent in Swedish it's a plus Previous experience with tools or mechanical practices General familiarity with digital tools and applications Local knowledge of Gothenburg and experience driving in the city The ability to remain calm in stressful situations (such as difficult parking or traffic) Job conditions Working hours: Full- and part time positions Contract type: Fixed term contract Start date: To be discussed Why Voi? Working at Voi is more than just a job; it's a personal Voiage where you'll grow as a professional and be part of a diverse team and culture that's committed to making a positive impact on society. In addition to this, you'll have the opportunity to: Join Europe's leading micromobility company and one of the fastest-growing scale-ups Make a direct impact on our ongoing success and contribute to the development of the micromobility industry in Sweden. Collaborate with inspiring, motivated, and diverse colleagues who share a common goal Be a part of the micromobility revolution and help create sustainable cities that are clean, quiet, and free from pollution Are you ready to embark on the Voiage with us?
Vill du vara med och leda en verksamhet i ständig rörelse? Shark Bemanning AB söker nu en Operations Coordinator till en av våra kunder i Malmö! Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du börjar som anställd hos oss på Shark Bemanning AB och efter en tid erbjuds anställning direkt hos kunden. Om kundenVår kund är en ledande aktör inom logistik och e-handelsleveranser. De erbjuder smarta och hållbara leveranslösningar till miljontals konsumenter över hela Europa. Med kunden i fokus och en kultur präglad av innovation och engagemang, är detta arbetsplatsen för dig som vill vara med och utmana marknaden och utvecklas i en dynamisk miljö. Om rollen som Operations CoordinatorSom Operations Coordinator blir du en viktig del av kundens produktion i Malmö. Terminalen tar dagligen emot paket som sorteras och levereras till kunder eller lastas om för vidare distribution. Ditt uppdrag är att leda och kvalitetssäkra processerna under kvälls- och helgpass. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Leda och koordinera arbetet på både dag och kvälss-skift enligt schema). - Säkerställa att gods hanteras enligt tidtabell. - Leda personalen i sortering och lastning för effektiv produktion. - Arbeta mot uppsatta mål för produktivitet och kvalitet. - Bidra till en positiv och trygg arbetsmiljö (kunden har kollektivavtal). Vem söker vi? Vi söker dig som trivs i ett högt tempo, älskar problemlösning och har lätt för att motivera andra. Du är noggrann, punktlig och engagerad. Vi ser gärna att du har: - Erfarenhet från lager- eller logistikverksamhet. - Förmåga att leda och coacha operativa team. - Starka kommunikativa färdigheter och förmåga att ge tydlig feedback. - God fysisk arbetsförmåga. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - B-körkort (ytterligare behörigheter är meriterande). Varför välja Shark Bemanning AB? Hos oss får du en trygg start på din nya karriärresa. Vi stöttar dig hela vägen – från din första dag som anställd hos oss till din framtida anställning hos kunden. Vår styrka är att matcha rätt person till rätt möjlighet och skapa utveckling på riktigt. AnsökanÄr du redo för nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Välkommen till Shark Bemanning AB – där din framtid börjar!
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult inom förrådsteknik till en kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-05-12 och pågå till och med 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Om uppdraget I rollen som förrådstekniker blir du en viktig del av den dagliga driften av anläggningens lager och materialförsörjning. Du kommer att arbeta både praktiskt med hantering av material och strategiskt med inköp och leverantörskontakter. Du kommer att ha ett stort eget ansvar för att säkerställa att rätt material finns på plats i tid och att inköpsprocesserna fungerar smidigt och kostnadseffektivt. En viktig del i uppdraget är att bidra till optimering av inköpsflöden, utveckling av leverantörsrelationer och att säkerställa hållbara inköpsval. Exempel på arbetsuppgifter - Godsmottagning och leverans/utlämning av reservdelar och material - Truckkörning - Operativt och strategiskt inköp av reservdelar och material - Offertförfrågningar och uppföljning - Kontinuerlig kontakt med leverantörer - Inventering av lagret/förrådet - Saldohantering i underhållsdatasystemet IFS - Lagerstyrning i linje med verksamhetens behov Övrigt: Start: 2025-05-12 Slut: 2025-12-31 Omfattning: 100% Placering: Stockholm Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Truckkort A och B - B-körkort alternativt AM-behörighet - Goda datakunskaper, gärna i IFS eller liknande underhållssystem - Erfarenhet av både operativt och strategiskt inköp - Erfarenhet av att leda och driva inköpsprojekt - Erfarenhet av leverantörsförhandlingar, inklusive internationella leverantörer - Erfarenhet av inköp inom industri- eller produktionsverksamhet - Kunskap om lageroptimering och behovsplanering - Kunskap om kostnadsbesparingsinitiativ och leverantörsutveckling Önskade personliga egenskaper: - Mycket intiativtagande och självgående i ditt arbete - Strukturerad och noggrann - Trivs att arbeta i team och har en känsla för service - Nyfiken och driven - Flexibel och trivs att arbeta i ett högt tempo - Trivs med fysiskt arbete Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Lina Widevall på 070-499 38 00. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Till Emballators produktionsanläggning i Vittsjö söker vi dig som har god erfarenhet av lager/logistik men även kan tänka sig att jobba som maskinoperatör när behovet uppstår. Viktigt att du som söker har flexibilitet och kan hjälpa till där det behövs oavsett om det är på lagret eller produktionen. Tjänsten är långsiktig med chans att kunden tar över anställningen. Arbetstiderna är måndag till fredag, dagtid 07:00-16:00, men även 2 skift kommer förkomma, under vissa perioder kan även natt förekomma. Arbetsuppgifter Lager-Logistik Truckkörning- Viktigt att du har erfarenhet av Motviktstruck, Skjutstativ (B3) samt ledstaplare (A2) Orderplock Lagerflyttar Förse produktion/mellanlager med material Plasta pallar Lasta, lossa med motviktstruck, skjutstativ och ledstaplare. Boka transporter Meriterande är erfarenhet av SAP-S4 eller likande WMS eller ERP system. Arbetsuppgifter Maskinoperatör Plock av material Maskinövervakning Avsyning Kvalitetskontroller Packning Plastning/Emballering Verktygsvård Profil & bakgrund Vi letar efter dig som har erfarenhet av lager sedan tidigare och är teknisk intresserad. Du är tillgänglig relativt omgående. Du har bil och körkort och kan ta dig till kunden när skiftarbete uppstår. Tunga lyft kan förekomma och du är van att arbeta i tempo och självständigt. Du är positiv, professionell och håller god kvalité och är en van lagspelare. Krav Tidigare arbete av lager Erfarenhet från bokning av transporter Truckkort A och B Körkort och tillgång till bil Svenska i tal och skrift Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Om rollen Som Driftkoordinator hos oss blir du navet i vårt logistikmaskineri. Du kommer att ha överblick över våra produktionsflöden och säkerställa att varje order går som den ska genom våra system och automationslösningar. Det är en fartfylld och lösningsorienterad roll där kommer spendera mestadels av din tid nära produktionen på golvet och du jobbar nära våra team i Morgongåva och andra delar av Apotea, som Rx, kundservice och teknikteamet. I tjänsten har du inte något personalansvar men du leder däremot chefer. Ditt fokus ligger på att planera produktionen, fördela resurser, identifiera och lösa problem – och se till att vi håller våra deadlines. Du är också med och driver förbättringar för att göra våra flöden ännu smartare och effektivare. Plats: Morgongåva, inget hybridarbete erbjuds Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning Arbetstider: 2 helger i månaden och då jobbar man 06:30-18:30. Övrig tid jobbar man 13:00-01:00 och torsdagar jobbar man 14:00-21:00 Rapporterar till: Logistikchef Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse Dina arbetsuppgifter Produktionsplanering och resursfördelning för att maximera flödet Monitorera våra system (Lima, Wamas, Lighthouse m.fl.) och agera snabbt vid avvikelser Vara operativt stöd vid Rx-orderhantering och säkerställa leverans till kund Lösa produktionsutmaningar i både mjukvara och hårdvara, i nära samarbete med IT och serviceteam Leda och stötta personalen mot våra produktionsmål – vi vinner som ett lag! Följa upp och säkerställa att förbättringsprojekt håller hela vägen i mål Fungera som backup i olika ledningsfunktioner vid behov Ge konstruktiv feedback till utvecklingsteam och rapportera avvikelser Vi tror att du har: God systemvana, gärna från Lima, Wamas, Autostore eller liknande Bra koll på logistiska flöden – från plocklista till spedition Stark social förmåga – du trivs med att både ge och ta emot feedback Och vi hoppas att du är: Lyhörd, prestigelös och flexibel En naturlig ledare som gillar att lära ut och motivera andra Självgående, analytisk och lösningsorienterad Stresstålig och trivs i ett högt tempo där dagarna sällan är den andra lik Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Om rollen Är du redo för nästa steg i din logistikresa? Vi söker en Logistik Koordinator som vill utvecklas i en internationell miljö där kundfokus, ansvar och serviceanda står i centrum. Här får du chansen att jobba med export över hela världen, i ett öppet och inkluderande team där din initiativförmåga och struktur uppskattas! Dina arbetsdagar kommer att vara varierade – ingen dag är den andra lik. Du får jobba nära både kollegor och kunder, och vara med och bidra till smidiga och effektiva leveranser världen över. Dina arbetsuppgifter Registrera inkommande interna och externa order Planera och boka transporter för globala leveranser Hantera exportdokumentation och tullärenden Utföra intercompany-transaktioner Skapa debet- och kreditfakturor Använda CRM-verktyg för ärendehantering och triagering Vi tror att du har: Eftergymnasial utbildning inom relevant område Erfarenhet inom logistik gärna från liknande roll God förmåga att hålla ordning, hantera flera bollar i luften och ändå vara lösningsfokuserad En samarbetsvillig och relationsskapande personlighet Goda kunskaper i Microsoft Office och CRM-system Goda språkkunskaper i svenska och engelska Vad du får En dynamisk och lärorik arbetsmiljö Möjlighet att jobba i en internationell kontext Utrymme att växa i din roll och ta mer ansvar Ett engagerat team med tydliga förväntningar och stort stöd Praktisk information: . Plats: Jonsered, Partille Startdatum: 28 april 2025 Slutdatum: 30 september 2025 Omfattning: Heltid, 100% Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan senast den 15 april! Vänta inte – vi går igenom ansökningarna löpande. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Supply Chain Support till ett spännande uppdrag i Borås. I denna roll blir du en nyckelperson för att säkerställa smidig transportplanering och proaktiv hantering av leveranskedjans dagliga utmaningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden Övervaka och säkra planeringen av standardiserade transportförfrågningar Felsöka tekniska och funktionella problem i olika lösningar tillsammans med användare och IT-avdelning Agera snabbt på avvikelser i lösningar kopplade till inkommande transporter Ge utbildning och stöd till användare – både interna och externa Du kommer att arbeta tvärfunktionellt med många intressenter och bidra till att leveranskedjan fungerar på ett effektivt, smidigt och hållbart sätt. Din profil 2–5 års erfarenhet inom Supply Chain, logistik eller närliggande område God teknisk förståelse och förmåga att felsöka i digitala system Självständig, initiativrik och kommunikativ Van att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter och hålla deadlines Pedagogisk – du gillar att stötta och utbilda andra Vi erbjuder Ett utvecklande uppdrag i en internationell och dynamisk miljö Möjlighet att påverka och förbättra processer i leveranskedjan Ett tight och stöttande team med högt engagemang Praktisk information: Plats: Borås, Sverige Uppdragsperiod: 7 april 2025 – 31 december 2025 Sista ansökningsdag: 7 april 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer